Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Den Dreef
14
15%
Pigeon d'Or
4
4%
Eendracht Leuven
4
4%
Leuven Centraal/Den Bakkaree
7
8%
Leuven West
0
Geen stemmen
Leuven Lads
2
2%
De Sortie
4
4%
OHL Rollers and Friends
0
Geen stemmen
Louvaniste
7
8%
OHL 3018
2
2%
Geen
48
52%
Ik ben lid, maar zeg liever niet van welke club
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 92

Bij welke supportersclub ben jij aangesloten? (poll)

Berichtdoor Maarten » di 26 aug 2014, 13:59

Het is vanaf nu mogelijk om in de profielpagina (grote knop bovenaan), en vervolgens onder het tabblad "profiel", daar onderaan de pagina je supportersclub in te vullen.

Hierbij ook nog een poll gevoegd. SC's staan volgens busnummer gerangschikt.

EDIT: nog een bijkomende optie toegevoegd, waardoor de poll gereset werd. De eerste 12 stemmers zullen dus nog eens opnieuw moeten kiezen.
Laatst bijgewerkt door Maarten op zo 07 sep 2014, 19:06, in totaal 6 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » di 26 aug 2014, 14:11

Maarten » di 26 aug 2014, 14:59 schreef:Het is vanaf nu mogelijk om in de profielpagina (grote knop bovenaan), en vervolgens onder het tabblad "profiel", daar onderaan de pagina je supportersclub in te vullen.



Schitterend idee Maarten.

Mijn profiel is al aangepast!

Zo kunnen we allemaal de mensen naast ons op de bus (beter) leren kennen.
En weten we vanuit de bloedband onder de supporters in hoeverre we dichte familie van elkaar zijn. :P
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Rbellion » di 26 aug 2014, 16:18

Al jaren supporter van OHL (sinds het laatste seizoen van 3de klasse), maar nog nooit bij een supportersclub gezeten, raar maar waar. :)
Rbellion
Never tell everything you know
 
Berichten: 1650
Geregistreerd: ma 26 mei 2014, 18:43

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor valcksken » di 26 aug 2014, 16:25

Rbellion » di 26 aug 2014, 17:18 schreef:Al jaren supporter van OHL (sinds het laatste seizoen van 3de klasse), maar nog nooit bij een supportersclub gezeten, raar maar waar. :)


Supporter sinds de fusie en ook nog nooit lid van een supportersclub geweest.
Bij verplaatsingen neem ik liever de wagen, zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik vertrek (en terugkom).
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » di 26 aug 2014, 16:28

AlienStorm » di 26 aug 2014, 16:13 schreef:
Supporters die vandaag al actief betrokken willen zijn bij OHL, kunnen vandaag al aansluiten bij een supportersclub. Het is gewoon kwestie van af te toetsen welke SC het dichtst bij hun grieven aansluit. De ene zal misschien al wat meer werk maken van die betrokkenheid dan de andere, maar ik kan natuurlijk enkel voor mijn SC spreken.


WARME OPROEP

Om die grieven af te toetsen en hun betrokkenheid kenbaar te maken zou het goed zijn dat elke supportersclub een eigen topic aanmaakt op het forum en vooral veel post. Zo ziet iedereen welke club actieve leden heeft en komen we ook te weten wat er leeft binnen een bepaalde club. Het respect voor de inzet binnenin zo'n club kan alleen maar groeien. Andere clubs kunnen ideeën oppikken en op hun beurt een discussie openen. We kunnen elkaar alleen maar bevruchten. Het spijtige is dat er nog maar 3 clubs dit deden. Waar blijven die anderen?

Het kan ook lonen om de mensen die op het forum zitten en die geen lid zijn van een club aan te moedigen om zich toch aan te sluiten bij zo'n club. Hoe meer mensen aangesloten zijn bij een club hoe meer druk we kunnen zetten op het clubbeleid. Hoe meer lidgeld die clubs ontvangen hoe meer werkingsmiddelen ze krijgen. Die mensen hoeven daarom nog niet mee te doen aan activiteiten of met die bus mee te rijden.

Voor mij mogen die supportersclubs dit forum gebruiken om via hun eigen topic op dit forum aan ledenwerving te doen. Dit is toch fair en eerbaar wat ik hier voorstel, Iedere partij wint erbij!
Laatst bijgewerkt door luckie op di 26 aug 2014, 19:07, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Maarten » di 26 aug 2014, 16:33

Luckie, een stukje vet hier en daar, geen probleem, maar zo'n heel tekstblok is voor mij eigenlijk moeilijker leesbaar (en ik denk dus contraproductief).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor AlienStorm » di 26 aug 2014, 16:34

Maarten » di 26 aug 2014, 17:33 schreef:Luckie, een stukje vet hier en daar, geen probleem, maar zo'n heel tekstblok is voor mij eigenlijk moeilijker leesbaar (en ik denk dus contraproductief).

Een Dafalgan kan wonderen doen... :twisted:
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » di 26 aug 2014, 16:41

Maarten » di 26 aug 2014, 17:33 schreef:Luckie, een stukje vet hier en daar, geen probleem, maar zo'n heel tekstblok is voor mij eigenlijk moeilijker leesbaar (en ik denk dus contraproductief).


Klopt, maar dat komt omdat ik nog aan het schrijven was en de inhoud aan het herwerken was.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » di 26 aug 2014, 16:42

AlienStorm » di 26 aug 2014, 17:34 schreef:
Maarten » di 26 aug 2014, 17:33 schreef:Luckie, een stukje vet hier en daar, geen probleem, maar zo'n heel tekstblok is voor mij eigenlijk moeilijker leesbaar (en ik denk dus contraproductief).

Een Dafalgan kan wonderen doen... :twisted:


En wat vind je van de inhoud?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor AlienStorm » di 26 aug 2014, 16:47

luckie » di 26 aug 2014, 17:42 schreef:
AlienStorm » di 26 aug 2014, 17:34 schreef:
Maarten » di 26 aug 2014, 17:33 schreef:Luckie, een stukje vet hier en daar, geen probleem, maar zo'n heel tekstblok is voor mij eigenlijk moeilijker leesbaar (en ik denk dus contraproductief).

Een Dafalgan kan wonderen doen... :twisted:


En wat vind je van de inhoud?

De Prozac moet nog beginnen werken... :twisted:
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » di 26 aug 2014, 19:07

AlienStorm » di 26 aug 2014, 17:47 schreef:De Prozac moet nog beginnen werken... :twisted:

Pakt de Prozac niet? Is er gewenning opgetreden? ;)
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Maarten » di 26 aug 2014, 23:39

luckie » di 26 aug 2014, 17:28 schreef:
AlienStorm » di 26 aug 2014, 16:13 schreef:
Supporters die vandaag al actief betrokken willen zijn bij OHL, kunnen vandaag al aansluiten bij een supportersclub. Het is gewoon kwestie van af te toetsen welke SC het dichtst bij hun grieven aansluit. De ene zal misschien al wat meer werk maken van die betrokkenheid dan de andere, maar ik kan natuurlijk enkel voor mijn SC spreken.


WARME OPROEP

Om die grieven af te toetsen en hun betrokkenheid kenbaar te maken zou het goed zijn dat elke supportersclub een eigen topic aanmaakt op het forum en vooral veel post. Zo ziet iedereen welke club actieve leden heeft en komen we ook te weten wat er leeft binnen een bepaalde club. Het respect voor de inzet binnenin zo'n club kan alleen maar groeien. Andere clubs kunnen ideeën oppikken en op hun beurt een discussie openen. We kunnen elkaar alleen maar bevruchten. Het spijtige is dat er nog maar 3 clubs dit deden. Waar blijven die anderen?

Het kan ook lonen om de mensen die op het forum zitten en die geen lid zijn van een club aan te moedigen om zich toch aan te sluiten bij zo'n club. Hoe meer mensen aangesloten zijn bij een club hoe meer druk we kunnen zetten op het clubbeleid. Hoe meer lidgeld die clubs ontvangen hoe meer werkingsmiddelen ze krijgen. Die mensen hoeven daarom nog niet mee te doen aan activiteiten of met die bus mee te rijden.

Voor mij mogen die supportersclubs dit forum gebruiken om via hun eigen topic op dit forum aan ledenwerving te doen. Dit is toch fair en eerbaar wat ik hier voorstel, Iedere partij wint erbij!


Luckie, ik heb een tijdje geleden, toen het forum nog maar pas bestond, een mailtje gestuurd naar alle SC's met de vraag om een link naar het forum te leggen op hun website. In dezelfde mail nodigde ik hen uit om het forum te gebruiken als "tool" om met hun eigen leden te communiceren. Helaas zijn er tot op vandaag nog maar twee supporters clubs geweest die op die uitnodiging zijn ingegaan, en dat kent denk ik ook zijn weerslag in de poll hierboven. Ik denk dat er nog veel mensen zijn, al dan niet lid van een SC, die slechts sporadisch naar het OHL forum gingen, en daar nu op een lege pagina uitkomen en dus geen weet hebben van dit forum of er niet aan denken google te gebruiken. Ook werd de vraag aan OHL zelf gesteld of er eventueel een link kon komen op de officiële website naar het onafhankelijk forum, gezien het oude forum ontmanteld werd. Men zou dat bekijken, maar helaas is daar ook nooit iets van gekomen.

Het positieve is dus, dat er nog behoorlijk wat groeimarge is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » wo 27 aug 2014, 08:33

Maarten » wo 27 aug 2014, 00:39 schreef: Ook werd de vraag aan OHL zelf gesteld of er eventueel een link kon komen op de officiële website naar het onafhankelijk forum, gezien het oude forum ontmanteld werd. Men zou dat bekijken, maar helaas is daar ook nooit iets van gekomen.


Maarten, nu Patrick Verlooy officieel de functie bekleedt van 'verbindingsofficier met de supporters', denk ik dat je jouw vraag eens moet herhalen en aan hem richten. Volgens mij zal dat zo gefikst zijn.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » wo 27 aug 2014, 09:02

Maarten » wo 27 aug 2014, 00:39 schreef:Luckie, ik heb een tijdje geleden, toen het forum nog maar pas bestond, een mailtje gestuurd naar alle SC's met de vraag om een link naar het forum te leggen op hun website. In dezelfde mail nodigde ik hen uit om het forum te gebruiken als "tool" om met hun eigen leden te communiceren.


Maarten:

1. Misschien is het goed dat jij zelf deze topic aanmaakt op dit forum voor iedere club en hen ervan op de hoogte stelt dat je dit deed. Leg hen uit dat ze dit als een opportuniteit kunnen zien om nieuwe leden te werven en hun club onder de aandacht kunnen brengen. Jij kunt op het forum misschien in die rubriek een oproep doen dat ieder van ons zich aansluit bij zo'n club. Dan is het voor alle partijen een win-winsituatie.

2. Nodig hen nog eens uit om een link naar dit forum op hun site te zetten.

Ieder van ons zou toch moeten inzien dat we er alle belang bij hebben om ons als supporter te verenigen en alles moeten aanwenden om beter met elkaar te communiceren. Het 'forum' en de 'clubs' moeten elkaars bondgenoot worden.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor demakke » wo 27 aug 2014, 12:59

Terloops wil ik even melden dat Leuven West gestopt is met bestaan ! Die club is opgedoekt.............
En dit sinds juli. Blijkbaar is die info nog niet tot op eht forum gekomen :roll: ;)
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Maarten » wo 27 aug 2014, 13:22

demakke » wo 27 aug 2014, 13:59 schreef:Terloops wil ik even melden dat Leuven West gestopt is met bestaan ! Die club is opgedoekt.............
En dit sinds juli. Blijkbaar is die info nog niet tot op eht forum gekomen :roll: ;)


Vanwaar denk je dat ik die informatie haal, Makke? Ik heb alle SC's opgesomd die op... de site van O-Hasj-El staan. Blijkbaar is de federatie ook niet op de hoogte. :roll: :lol:

Edit: en blijkbaar OHL ook niet.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » wo 27 aug 2014, 13:43

demakke » wo 27 aug 2014, 13:59 schreef:Terloops wil ik even melden dat Leuven West gestopt is met bestaan ! Die club is opgedoekt.............
En dit sinds juli. Blijkbaar is die info nog niet tot op eht forum gekomen :roll: ;)


@Demakke

1. Foei foei dat Maarten dit niet wist. Maar Maarten heeft dit hoogst waarschijnlijk van de OHL-site gehaald. Want daar weten ze het blijkbaar ook nog niet aangezien die club er nog altijd op staat.

2. Gelukkig ben jij daar om ons uit die 'onwetendheid' te halen. Bravo. Tien op tien. Verdient dit geen prijsje ;)

3. Is dat niet het zuiverste bewijs dat er 'directer' moet gecommuniceerd worden onder de supporters. Had die club zijn eigen topic op het forum gehad, dan konden ze zelf een berichtje plaatsen met de mededeling dat ze gestopt waren.

4. Aangezien jij wist dat zij gestopt waren, vermoed ik dat jij weet waarom ze gestopt zijn? Haal ons uit onze onwetendheid. Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door luckie op wo 27 aug 2014, 16:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Filip Elsen » wo 27 aug 2014, 14:55

demakke » wo 27 aug 2014, 13:59 schreef:Terloops wil ik even melden dat Leuven West gestopt is met bestaan ! Die club is opgedoekt.............
En dit sinds juli. Blijkbaar is die info nog niet tot op eht forum gekomen :roll: ;)


Wist ik trouwens ook niets van hoor Mark :roll:
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Celle » wo 27 aug 2014, 16:19

Dus als ik het goed versta wordt de animatie op dit forum verzorgd door Drevelingen? :D :D
STADE FOR EVER publiceert uit het STADE Archief foto's over 112 jaar voetbal en zijn impact op het sportieve en sociale leven in Leuven.
Ga naar http://www.facebook.com/pages/Stade-fo ... 0475113238
Avatar gebruiker
Celle
Marquis de Stade
 
Berichten: 1927
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:32
Supportersclub: DEN DREEF

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » wo 27 aug 2014, 16:59

Celle » wo 27 aug 2014, 17:19 schreef:Dus als ik het goed versta wordt de animatie op dit forum verzorgd door Drevelingen? :D :D

Waarom nog meer mensen dit 'intellectueel genot' te ontzeggen? Waarom het 'grootste geheim' van de supportersclubs niet ontsluieren?

Dit clubje staat immers open voor iedereen. Zeker voor vers bloed ook al zijn we niet bloeddorstig maar wel verbeten en dorstig naar ware kennis en de juiste toedracht. Wij delen de clubgeheimen in volle vertrouwen. We weten veel en zeggen veel maar zwijgen nog veel meer. Als goede biechtvaders die soms doen praten. Wie weet en praat krijgt bij ons, zelfs zonder te biechten, sowieso de absolutie als hij maar naar waarheid spreekt. Kortom een bonte verzameling van zichzelf relativerende mensen met een klein ego, die niet op hun mondje gevallen zijn maar geen tafelspringers zijn. Ze staan eerder prominent op de barricade ter bescherming van onze club.

Veel bestuursmensen zijn dagelijks volgers van ons op het forum. Of ze ons ook 'liken' ( :+: ) of 'disliken' ( :+: :+: ) is meer dan een dubbel verhaal. Het kloppend hart van de supporters vind je hier ongetwijfeld en wordt jouw supportersbloed sensationeel gestuwd tot in jouw diepste vezels en ontstaat een bloedband met de club. Daarom bloedt ons hart zo vaak als het fout loopt met de club en schreien, schreeuwen en schrijven we iedereen terug alert wakker. Dit is de DNA van een 'Den Dreef' supporter.

Heb jij ook iets te zeggen, moet je dit kwijt en wil je het met ons delen? Wij staan klaar om jou prinselijk te ontvangen en schrijven we bezield samen verder aan het geschiedenisverhaal van onze gedreven club 'Den Dreef'.

Lid worden bij ons is 'once in a life time' 'for lifetime'. Bij 'Den Dreef' kom je als supporter pas echt op dreef!



Lid Worden
Het lidgeld bedraagt 12 EUR per seizoen.
Dit kan je cash betalen aan onze secretaris of overschrijven op het rekeningnummer BE79 7512 0270 9933 van "Supportersclub Den Dreef"
Je geeft je naam, voornaam, adres, geboortedatum, gsm en/of telefoonnummer en je mailadres.
Je krijgt dan een lidkaart en kan mee met de bus aan 8 EUR per verplaatsing. Je kan ook tickets bij ons bestellen voor uitwedstrijden.
Niet-leden kunnen ook mee met onze bus maar betalen 12 EUR per verplaatsing doch kunnen GEEN tickets bestellen voor uitwedstrijden.
Kinderen -12 jaar kunnen mee met onze bus voor 5 EUR mits begeleiding door een volwassene.


http://www.scdendreef.com/lid-worden.html

De Filip en Fons (Den echte, niet doine van de Plasfosj! Hij was er iest) zitten klaar om je in te schrijven.
Laatst bijgewerkt door luckie op wo 27 aug 2014, 19:13, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor demakke » wo 27 aug 2014, 18:35

luckie » wo 27 aug 2014, 14:43 schreef:
demakke » wo 27 aug 2014, 13:59 schreef:Terloops wil ik even melden dat Leuven West gestopt is met bestaan ! Die club is opgedoekt.............
En dit sinds juli. Blijkbaar is die info nog niet tot op eht forum gekomen :roll: ;)


@Demakke

1. Foei foei dat Maarten dit niet wist. Maar Maarten heeft dit hoogst waarschijnlijk van de OHL-site gehaald. Want daar weten ze het blijkbaar ook nog niet aangezien die club er nog altijd op staat.

2. Gelukkig ben jij daar om ons uit die 'onwetendheid' te halen. Bravo. Tien op tien. Verdient dit geen prijsje ;)

3. Is dat niet het zuiverste bewijs dat er 'directer' moet gecommuniceerd worden onder de supporters. Had die club zijn eigen topic op het forum gehad, dan konden ze zelf een berichtje plaatsen met de mededeling dat ze gestopt waren.

4. Aangezien jij wist dat zij gestopt waren, vermoed ik dat jij weet waarom ze gestopt zijn? Haal ons uit onze onwetendheid. Alvast bedankt.


@luckie en de anderen ook,
Eind vorig seizoen wisten we dat Leuven West problemen had, daarom hebben wij van Louvaniste hen de hand uitgestoken en voorgesteld samen te werken. En beide besturen (Leuven West en Louvaniste) waren akkoord om samen te werken zodat Leuven West autonoom zou kunnen blijven bestaan. De samenwerking zou zich concentreren op verplaatsingen en activiteiten en acties.
Helaas heeft het niet mogen zijn.
Leuven West is gestopt omdat ze onvoldoende leden hadden.
Op 01/07/2014 heb ik een mail gekregen van de voorzitter van Leuven West waarin hij mij op de hoogte heeft gebracht dat ze stopten wegens te weinig leden. Nadien heeft hij mij nog een paar keer dit bevestigd.
Gezien deze mail, ben ik ervan uitgegaan dat iedereen op de hoogte was.
Het is niet aan mij om het stopzetten van een andere sc bekend te maken aan iedereen of wel ?
Dat de info op de website van de fed niet is aangepast moeten jullie het nieuwe bestuur vergeven.
het nieuwe bestuur heeft alles gedaan wat ze kunnen, maar kunnen niet alles tegelijk doen !
Wat de info op OHL betreft, daar vraag ik reeds één jaar, ja één jaar om ons stamlokaal aan te passen zonder resultaat.
Mijn bemerking is blijkbaar anders overgekomen dan ik bedoelde met "deze info is blijkbaar niet tot op het forum gekomen", alhoewel dit gewoon een vaststelling was zonder foei foei foei of schoolmeestersachtige opmerking.
Was zo niet bedoeld.
En Luckie, ik, ik heb niet sarcastich gedaan ;) dus hoef je mij geen punten te geven.
En voila nu heb ik jullie uit de onwetendheid gehaald. :lol:
En welke prijs krijg ik daarvoor? ;)
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor Maarten » wo 27 aug 2014, 18:43

demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:Dat de info op de website van de fed niet is aangepast moeten jullie het nieuwe bestuur vergeven.
het nieuwe bestuur heeft alles gedaan wat ze kunnen, maar kunnen niet alles tegelijk doen !


Dan zal je't mij ook moeten vergeven dat ik er niet van op de hoogte was he Mark :lol:
Blijkbaar is dat al van in juli, heb ik me door een goed geïnformeerde bron laten zeggen. Dat duurt letterlijk 15 seconden om dat aan te passen.

Maar ik ga ze er niet tussenuit halen, want anders moet iedereen opnieuw stemmen. En er zijn er nu een 40-tal stemmers, dus dat lijkt me wat onnozel. We zullen dan wel merken dat er niemand hen als SC opgeeft. Maar soit, goed dat we't weten. Maar ik moet Luckie bijtreden, als de SC's wat actiever waren op het forum, dan waren er meer mensen op de hoogte geweest. Op dit moment blijkt dat de meest actieve mensen op't forum ook in een SC zitten, en blijkbaar waren zij er ook niet van op de hoogte.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor demakke » wo 27 aug 2014, 18:52

Maarten » wo 27 aug 2014, 00:39 schreef:
luckie » di 26 aug 2014, 17:28 schreef:
AlienStorm » di 26 aug 2014, 16:13 schreef:
Supporters die vandaag al actief betrokken willen zijn bij OHL, kunnen vandaag al aansluiten bij een supportersclub. Het is gewoon kwestie van af te toetsen welke SC het dichtst bij hun grieven aansluit. De ene zal misschien al wat meer werk maken van die betrokkenheid dan de andere, maar ik kan natuurlijk enkel voor mijn SC spreken.


WARME OPROEP

Om die grieven af te toetsen en hun betrokkenheid kenbaar te maken zou het goed zijn dat elke supportersclub een eigen topic aanmaakt op het forum en vooral veel post. Zo ziet iedereen welke club actieve leden heeft en komen we ook te weten wat er leeft binnen een bepaalde club. Het respect voor de inzet binnenin zo'n club kan alleen maar groeien. Andere clubs kunnen ideeën oppikken en op hun beurt een discussie openen. We kunnen elkaar alleen maar bevruchten. Het spijtige is dat er nog maar 3 clubs dit deden. Waar blijven die anderen?

Het kan ook lonen om de mensen die op het forum zitten en die geen lid zijn van een club aan te moedigen om zich toch aan te sluiten bij zo'n club. Hoe meer mensen aangesloten zijn bij een club hoe meer druk we kunnen zetten op het clubbeleid. Hoe meer lidgeld die clubs ontvangen hoe meer werkingsmiddelen ze krijgen. Die mensen hoeven daarom nog niet mee te doen aan activiteiten of met die bus mee te rijden.

Voor mij mogen die supportersclubs dit forum gebruiken om via hun eigen topic op dit forum aan ledenwerving te doen. Dit is toch fair en eerbaar wat ik hier voorstel, Iedere partij wint erbij!


Luckie, ik heb een tijdje geleden, toen het forum nog maar pas bestond, een mailtje gestuurd naar alle SC's met de vraag om een link naar het forum te leggen op hun website. In dezelfde mail nodigde ik hen uit om het forum te gebruiken als "tool" om met hun eigen leden te communiceren. Helaas zijn er tot op vandaag nog maar twee supporters clubs geweest die op die uitnodiging zijn ingegaan, en dat kent denk ik ook zijn weerslag in de poll hierboven. Ik denk dat er nog veel mensen zijn, al dan niet lid van een SC, die slechts sporadisch naar het OHL forum gingen, en daar nu op een lege pagina uitkomen en dus geen weet hebben van dit forum of er niet aan denken google te gebruiken. Ook werd de vraag aan OHL zelf gesteld of er eventueel een link kon komen op de officiële website naar het onafhankelijk forum, gezien het oude forum ontmanteld werd. Men zou dat bekijken, maar helaas is daar ook nooit iets van gekomen.

Het positieve is dus, dat er nog behoorlijk wat groeimarge is.


Inderdaad Maarten van dag 1 hebben wij, sc Louvaniste een link naar het forum gezet.
Eerst (tot over een paar dagen) op onze homepagina en nu tussen de links waar wij alle sc's vermelden met een link , wat ook niet van alle sc's kan gezegd worden.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor luckie » wo 27 aug 2014, 19:02

demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:
En welke prijs krijg ik daarvoor? ;)


Den ongeschoten hoofdvogel! :)
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Bij welke supportersclub ben jij aangesloten?

Berichtdoor AlienStorm » wo 27 aug 2014, 19:19

luckie » wo 27 aug 2014, 20:02 schreef:
demakke » wo 27 aug 2014, 19:35 schreef:
En welke prijs krijg ik daarvoor? ;)


Den ongeschoten hoofdvogel! :)

Beter één ongeschoten hoofdvogel in de hand dan tien geschoten kemels in de lucht...
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Volgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


"like" ons op Facebook!