TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » wo 07 nov 2018, 15:45

Hehe, nee dat is niet duurder. Je betaalt voor een 4 kleuren druk op een bepaalde oppervlakte. Of je nu 100m² wit hebt met in't midden een rood stipje, of dat foto over de volledige oppervlakte.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 16:31

we zouden de foto kunnen gebruiken die Top op zijn instagram plaatste en daarbij vertelde dat hij het werk van zijn vader zou voortzetten.

De foto waar vader en zoon elkaar omhelzen. Op die manier betrekken we Top ook nog extra in het verhaal.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor deeBartman » wo 07 nov 2018, 16:49

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:we zouden de foto kunnen gebruiken die Top op zijn instagram plaatste en daarbij vertelde dat hij het werk van zijn vader zou voortzetten.

De foto waar vader en zoon elkaar omhelzen. Op die manier betrekken we Top ook nog extra in het verhaal.

Ik zou ook wel een foto van de twee erop zetten, kwestie van ook wat vooruit te kijken en de hand te reiken naar de nieuwe voorzitter. Het logo van OHL zou er toch ook op moeten, net zoals het logo van King Power zeker.
Misschien een grote foto in het midden met aan weerszijde telkens twee andere blokjes (logo OHL, korte boodschap, logo King Power, Thaise vlag?)

logo OHL - Grote brede foto - logo King Power
RIP Vichai - Grote brede foto - Thaise vlag?

:0: :00: :0:
:0: :00: :0:
waarbij die 2 middenste vlakken eigenlijk maar één zijn
Zoiets? Hoe je dat dan artistiek aanpakt is iets anders ...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor luckie » wo 07 nov 2018, 16:59

deeBartman schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:
diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:we zouden de foto kunnen gebruiken die Top op zijn instagram plaatste en daarbij vertelde dat hij het werk van zijn vader zou voortzetten.

De foto waar vader en zoon elkaar omhelzen. Op die manier betrekken we Top ook nog extra in het verhaal.

Ik zou ook wel een foto van de twee erop zetten, kwestie van ook wat vooruit te kijken en de hand te reiken naar de nieuwe voorzitter. Het logo van OHL zou er toch ook op moeten, net zoals het logo van King Power zeker.


Ik stelde dit reeds voor:
luckie schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:2. Een tweeluik tifo te maken:
a. foto van de gewezen voorzitter met opschrift: 'Hartelijk dank'
b. foto van de vice-voorzitter met tekst: 'Wij willen jou (persoonlijk) leren kennen'.
Zoiets overstijgt ons dof en rauw verdriet en is meteen ook hoopvol toekomstgericht.


Ik zou niet die foto nemen waarbij ze elkaar omhelzen. Top gaat hoe spijtig het ook is zijn vader moeten loslaten. Hij gaat het moeten doen. Ik zou hem eerder bevestigen in zijn eigenheid. Hij is vanaf nu Top en niet langer de zoon van Vichai. We moeten hem het signaal meegeven dat we op hem vertrouwen. Het gaat nu om hem. Doorheen zijn immens verdriet gaat hij het nu moeten doen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 17:14

ik zou er niet al teveel boodschap insteken, van mij moet er zelfs niet per se tekst bij. Logo's tot daar aan toe al zou ik er ook geen van king power op zetten. OHL kan wel.

Ik vind ook niet dat we het doen om Top vooruit te stuwen, eerder om hem te helpen zijn verdriet te verwerken. En dankbaarheid naar vichai toe.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » wo 07 nov 2018, 17:23

Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.

Het is wel zo dat TOP het vanaf nu zal overnemen, maar het gaat hier nog altijd over het afscheid van Vichai. Voor mij kan een foto waar ze elkaar omhelzen wel. Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.

Maar bon, dat is mijn mening he.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 17:27

Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.

Het is wel zo dat TOP het vanaf nu zal overnemen, maar het gaat hier nog altijd over het afscheid van Vichai. Voor mij kan een foto waar ze elkaar omhelzen wel. Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.

Maar bon, dat is mijn mening he.

volledig akkoord... en sober houden. Een beeld is vaak krachtiger dan woorden.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Jan Frans » wo 07 nov 2018, 17:34

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:
Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.

Het is wel zo dat TOP het vanaf nu zal overnemen, maar het gaat hier nog altijd over het afscheid van Vichai. Voor mij kan een foto waar ze elkaar omhelzen wel. Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.

Maar bon, dat is mijn mening he.

volledig akkoord... en sober houden. Een beeld is vaak krachtiger dan woorden.

:+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor luckie » wo 07 nov 2018, 17:38

Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage: Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.


Klopt. Je overtuigt me hiermee.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Wimmel » wo 07 nov 2018, 18:44

Persoonlijk zou ik voor een foto met alleen Vichai er op kiezen. Het gaat hier immers over een eerbetoon aan hem.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 18:51

Dat is zeker ook een optie. Daar gaan we wel een keuze in moeten maken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » wo 07 nov 2018, 18:59

Ja, daar valt zeker iets voor te zeggen, Wimmel, maar je kan het ook zien als symbool voor het afscheid. Top is zowel familie, als OHL als Leicester (en misschien zelfs ook King Power).

Ik moet de foto eens bekijken, maar sowieso zit je met dat liggend langwerpige formaat, waar een foto van enkel hem misschien niet helemaal tot zijn recht gaat komen, of er moet sterk in gesneden worden.

Diezel, kan je eens doorlinken naar de foto die jij bedoelt?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor JeroenDegent » wo 07 nov 2018, 19:25

We hebben met onze supportersclub (Leuven Lads) ook zonet een bijdrage gestort voor de tifo...
JeroenDegent
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo 07 nov 2018, 18:41
Supportersclub: SC Leuven Lads

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Fred0102 » wo 07 nov 2018, 19:51

Tifo uitstekend idee,misschien te overwegen bij iedere thuismatch op minuut 60 te aplaudiseren
Fred0102
 
Berichten: 7
Geregistreerd: wo 07 nov 2018, 09:19

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 20:13

Hartelijk dank allemaal voor jullie bijdrage. Het zit er in dat het gaat lukken. Dankzij een wilde weldoener en nog enkele gulle gevers zitten we intussen aan 355 euro.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Filip Elsen » wo 07 nov 2018, 23:26

Bij deze ook een duit in het zakje.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » do 08 nov 2018, 00:02

Filip Elsen schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Bij deze ook een duit in het zakje.

:+:
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Jan Frans » do 08 nov 2018, 06:56

Fred0102 schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Tifo uitstekend idee,misschien te overwegen bij iedere thuismatch op minuut 60 te aplaudiseren

ik vrees dat dat niet vol is te houden en gaat verwateren
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor slackdeklipper » do 08 nov 2018, 09:19

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:
Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Wat mij betreft, hoeven daar geen logo's op te staan. Het gaat niet om een commerciële actie. De familie weet wel wie we zijn. Op de olé banner stond wel in het klein het logo van het forum, maar die banner was echt vanuit het forum gedragen, ontworpen en bekostigd door forumbezoekers. Dat zal nu allemaal minder van toepassing zijn, en gezien het nog steeds een serene groet zou moeten zijn lijkt me dat niet nodig.

Het is wel zo dat TOP het vanaf nu zal overnemen, maar het gaat hier nog altijd over het afscheid van Vichai. Voor mij kan een foto waar ze elkaar omhelzen wel. Ik vind dat we niet moeten vervallen in een soort van "the king is dead, long live the king" symboliek.

Maar bon, dat is mijn mening he.

volledig akkoord... en sober houden. Een beeld is vaak krachtiger dan woorden.


Vind ik ook, beter een krachtige foto dan teveel onnodige boodschappen en logo's...
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor nasroedin » do 08 nov 2018, 10:50

bijdrage gestort
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor slackdeklipper » do 08 nov 2018, 11:26

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Hartelijk dank allemaal voor jullie bijdrage. Het zit er in dat het gaat lukken. Dankzij een wilde weldoener en nog enkele gulle gevers zitten we intussen aan 355 euro.

:+:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor disterminator » do 08 nov 2018, 11:26

ook gestort bij deze
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » do 08 nov 2018, 12:20

Ik denk dat we minimum wel 500 euro gaan nodig hebben om een formaat te bekomen waarmee we ons niet belachelijk gaan maken, terwijl 1000 euro zou moeten volstaan om weer een héle grote te maken. Die 500 moet er zeker inzitten gezien er nog steeds mensen aan't storten zijn.

Ik neem vandaag nog contact op met Jeroen van Herva, hopelijk wil hij deze tifo ook opnieuw "sponsoren" in natura en kunnen we die bij hem aan verminderd tarief laten drukken.

Diezel heeft gisteren avond al een deel foto's doorgestuurd die hem interessant leken. Twee probleempunten daarbij: internet kwaliteit is vaak niet goed genoeg om de foto als dusdanig te gebruiken, tenzij met bepaalde effecten erover wat de foto dan weer gestileerder maakt, maar minder "foto" -achtig (denk genre tifo Bostock). Tweede punt is dat het een foto moet zijn die "past" in/bij een langwerpig liggend formaat. Ofwel moet er veel van de foto afgesneden worden in de hoogte, ofwel staat de foto er kleiner op en heb je daarnaast nog veel open ruimte (evt voor tekst dan).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » do 08 nov 2018, 16:58

Ik ben blij te kunnen melden dat we intussen op 545 euro staan. We gaan voor een groot formaat. Moet lukken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Will » do 08 nov 2018, 18:13

Bijdrage onderweg.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!