TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor admin » di 06 nov 2018, 14:51

Diezel heeft een rekening nummer aangemaakt waar mensen kunnen op storten om een tifo ter ere van Vichai mee te bekostigen. Wie wil kan het initiatief steunen door te storten op onderstaand rekening nummer:

BE14 7440 0516 9483
Met vermelding: TIFO VICHAI

Hoe groot de tifo kan worden zal uiteraard afhangen van het totaalbudget. Om een idee te hebben van prijs per oppervlakte kan je altijd eens gaan kijken op deze website als referentie.

Het idee ontsproot in het "Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer" topic. Omdat het gevoel bij sommige mensen leefde, dat er nog een extra actie vanuit de supporters mocht komen, naar Vichai en zijn familie toe.

Elke bijdrage is welkom, €5 is beter dan niets en wordt al geapprecieerd, maar uiteraard hoe meer hoe beter.

Indien er te weinig budget wordt bijeen gespaard om het initiatief te voldragen, heeft Diezel beloofd gewoon alles terug te storten.

diezel schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:
Maarten schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Gert, maak gewoon een apart rekening nummer aan via pcbanking, of loop binnen in je bank. Dan kunnen we hier een nieuw topic openen. Ik (allez, den admin) kan dat bovenaan als sticky zetten dat iedereen het zeker gezien heeft. Nadien kunnen we het ook op facebook delen in alle OHL groepen. Indien er hulp nodig is voor het ontwerp, wil ik daar persoonlijk wel bij helpen.

Ok mensen die willen bijdragen aan het spandoek kunnen storten op BE14 7440 0516 9483 met vermelding tifo Vichai. We zullen dan zien hoe ver we geraken. Geraken we niet aan het benodigde budget dan stel ik voor om alles gewoon terugvte storten. Uw hulp voor het ontwerp zal welkom zijn Maarten. Kunnen jullie dit ergens in sticky plaatsen en ook de sociale media berichten? Bedankt.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer

Berichtdoor Maarten » di 06 nov 2018, 15:18

Ik heb ook een bericht op de facebook pagina van het forum gezet, en dat daarna gedeeld in de OHL groep. Mensen kunnen ook helpen, niet alleen door te storten, maar door het bericht te delen op facebook.

Het facebook bericht staat hier.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer

Berichtdoor deeBartman » di 06 nov 2018, 15:29

diezel schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:
Maarten schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Gert, maak gewoon een apart rekening nummer aan via pcbanking, of loop binnen in je bank. Dan kunnen we hier een nieuw topic openen. Ik (allez, den admin) kan dat bovenaan als sticky zetten dat iedereen het zeker gezien heeft. Nadien kunnen we het ook op facebook delen in alle OHL groepen. Indien er hulp nodig is voor het ontwerp, wil ik daar persoonlijk wel bij helpen.

Ok mensen die willen bijdragen aan het spandoek kunnen storten op BE14 7440 0516 9483 met vermelding tifo Vichai. We zullen dan zien hoe ver we geraken. Geraken we niet aan het benodigde budget dan stel ik voor om alles gewoon terugvte storten. Uw hulp voor het ontwerp zal welkom zijn Maarten. Kunnen jullie dit ergens in sticky plaatsen en ook de sociale media berichten? Bedankt.

Goed initiatief!
Ik heb btw zonet mijn kleine bijdrage geleverd.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rekeningnummer voor Tifo Vichai: BE14 7440 0516 9483

Berichtdoor diezel » di 06 nov 2018, 15:51

luckie schreef in Rekeningnummer voor Tifo Vichai: BE14 7440 0516 9483:
diezel schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:
Maarten schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Gert, maak gewoon een apart rekening nummer aan via pcbanking, of loop binnen in je bank. Dan kunnen we hier een nieuw topic openen. Ik (allez, den admin) kan dat bovenaan als sticky zetten dat iedereen het zeker gezien heeft. Nadien kunnen we het ook op facebook delen in alle OHL groepen. Indien er hulp nodig is voor het ontwerp, wil ik daar persoonlijk wel bij helpen.

Ok mensen die willen bijdragen aan het spandoek kunnen storten op BE14 7440 0516 9483 met vermelding tifo Vichai. We zullen dan zien hoe ver we geraken. Geraken we niet aan het benodigde budget dan stel ik voor om alles gewoon terugte storten. Uw hulp voor het ontwerp zal welkom zijn Maarten. Kunnen jullie dit ergens in sticky plaatsen en ook de sociale media berichten? Bedankt.


luckie schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:1. Geef een rekeningnummer op: dan kan iedereen vanuit zijn eigen aanvoelen storten wat hij wil. Je kunt de namen bekend maken of niet. Bijvoorbeeld: Peeters Jan: 50 euro - Anoniem: 60 euro. Zo deed Maarten dit ook.


2. Wat is het vereiste budget?

3. Kun je (hier) op geregelde tijdstippen een update geven van het totaalbedrag?

Ik zal uiteraard regelmatig updates geven en het beoogde budget zal een kleine 1000 euro zijn denk ik
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer

Berichtdoor diezel » di 06 nov 2018, 15:52

Maarten schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Ik heb ook een bericht op de facebook pagina van het forum gezet, en dat daarna gedeeld in de OHL groep. Mensen kunnen ook helpen, niet alleen door te storten, maar door het bericht te delen op facebook.

Het facebook bericht staat hier.

HEEL GOED. Hartelijk dank.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Rekeningnummer voor Tifo Vichai: BE14 7440 0516 9483

Berichtdoor luckie » di 06 nov 2018, 16:15

diezel schreef in Re: Rekeningnummer voor Tifo Vichai: BE14 7440 0516 9483:Ik zal uiteraard regelmatig updates geven en het beoogde budget zal een kleine 1000 euro zijn denk ik


Dank je Gert,

Dit moet ons lukken. Er zijn niet langer excuses te bedenken.

Misschien kan er ook eens nagedacht worden over welke boodschap we willen overbrengen?

Zo opperde ik reeds dit:

luckie schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:
2. Een tweeluik tifo te maken:
a. foto van de gewezen voorzitter met opschrift: 'Hartelijk dank'
b. foto van de vice-voorzitter met tekst: 'Wij willen jou (persoonlijk) leren kennen'.
Zoiets overstijgt ons dof en rauw verdriet en is meteen ook hoopvol toekomstgericht en moet maar klaar zijn tegen vrijdag 16 november voor de thuiswedstrijd tegen Union.

Dat we niets zouden doen, daar kan toch geen sprake van zijn.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer

Berichtdoor diezel » di 06 nov 2018, 17:12

deeBartman schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:
diezel schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:
Maarten schreef in Re: Tragisch: Helikopter van Leicester-eigenaar stort neer:Gert, maak gewoon een apart rekening nummer aan via pcbanking, of loop binnen in je bank. Dan kunnen we hier een nieuw topic openen. Ik (allez, den admin) kan dat bovenaan als sticky zetten dat iedereen het zeker gezien heeft. Nadien kunnen we het ook op facebook delen in alle OHL groepen. Indien er hulp nodig is voor het ontwerp, wil ik daar persoonlijk wel bij helpen.

Ok mensen die willen bijdragen aan het spandoek kunnen storten op BE14 7440 0516 9483 met vermelding tifo Vichai. We zullen dan zien hoe ver we geraken. Geraken we niet aan het benodigde budget dan stel ik voor om alles gewoon terugvte storten. Uw hulp voor het ontwerp zal welkom zijn Maarten. Kunnen jullie dit ergens in sticky plaatsen en ook de sociale media berichten? Bedankt.

Goed initiatief!
Ik heb btw zonet mijn kleine bijdrage geleverd.

Top bedankt we zijn gelanceerd. Reeds 35 euro via 2 stortingen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Wimmel » di 06 nov 2018, 19:20

Net mijn bijdrage gestort, Diezel! Goed initiatief!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6633
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Rudi » di 06 nov 2018, 20:22

Idem hier, kleine bijdrage gestort :+:
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1469
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » di 06 nov 2018, 20:53

Laat ons hopen dat het wat mensen kan warm maken. Ik had vanmiddag al iets overgeschreven.

Ik was aan't denken of het misschien een idee was om in plaats van een tifo in de K aan de katrollen te hangen, een tifo te hangen centraal aan de oude hoofdtribune van boven aan "het balkon". Recht tegenover de nieuwe tribune, waar -indien aanwezig- de familie zit. In dat geval zouden we ook kunnen kiezen voor een meer vierkante of zelfs opstaande tifo. Het is maar een idee, geen idee of het praktisch(er) is. Ik weet ook niet van buiten of de hoofdtribune daar eigenlijk hoog genoeg voor is. Hoewel het daar ook mogelijk is om toch een horizontale tifo te hangen. Het nadeel is dat hij op die tribune het minst zichtbaar is voor de camera's natuurlijk. De hoofdcamera staat op diezelfde tribune.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » di 06 nov 2018, 20:58

Er is mij gezegd eerst een akkoord te proberen krijgen van Malcolm. Maar ik dacht eerder af te wachten om te zien welk budget voorhanden is en dan Malcolm te contacteren met een concreet voorstel (ontwerp). Ivm camera’s denk ik dat we beter de K houden, denk dat een tifo ook eerder op die voorziene locatie goedgekeurd zal worden. Werkt dat katrolsysteem opnieuw?
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » di 06 nov 2018, 20:59

Bedankt voor de eerste positieve reacties
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor slackdeklipper » di 06 nov 2018, 21:04

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Bedankt voor de eerste positieve reacties


Goed bezig Diezel, mijn bijdrage komt er ook aan hé... :+:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » di 06 nov 2018, 21:29

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Werkt dat katrolsysteem opnieuw?


Volgens wat ik uit Hekke zijn post kon opmaken, wel.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor deeBartman » di 06 nov 2018, 21:57

Ik vind zo’n tifo die uitgerold wordt over de hoofden eigenlijk beter, en is dat ook niet wat minder werk ipv alles aan die katrollen te moeten bevestigen?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor luckie » di 06 nov 2018, 22:06

deeBartman schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:Ik vind zo’n tifo die uitgerold wordt over de hoofden eigenlijk beter, en is dat ook niet wat minder werk ipv alles aan die katrollen te moeten bevestigen?

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » di 06 nov 2018, 22:08

De K is daar niet groot genoeg voor. Dan zit die Tifo bovenaan helemaal tegen de achterster rijen, vlak tegen het dak, in den donker en amper zichtbaar voor de rest van het stadion + camera.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Jan Frans » wo 07 nov 2018, 07:03

is er nu al een akkoord over een ontwerp ?
foto + " in dankbare herinnering". ?? eventueel ook in het Thais
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 07:18

Jan Frans schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:is er nu al een akkoord over een ontwerp ?
foto + " in dankbare herinnering". ?? eventueel ook in het Thais

ik zou het persoonlijk in het engels doen als we er een boodschap bij zetten. Alle ideeën zijn welkom.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 10:14

60 euro momenteel op basis van 4 stortingen
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » wo 07 nov 2018, 12:19

Ik weet met zekerheid dat er al meer stortingen gebeurd zijn, dus de bank loopt wat achter vermoedelijk. Hopelijk volgt er ook nog een reeks van de mensen op facebook die het een goed idee vonden om een tifo te maken vorige week.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Hekke » wo 07 nov 2018, 12:24

Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:De K is daar niet groot genoeg voor. Dan zit die Tifo bovenaan helemaal tegen de achterster rijen, vlak tegen het dak, in den donker en amper zichtbaar voor de rest van het stadion + camera.


En (vermits we in Leuven kommaneukers zijn) moet de spandoek in dat geval brandveilig zijn.
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Maarten » wo 07 nov 2018, 12:26

Als we effectief voor iets in de K gaan, moeten we wel terug rekening houden met een liggend ontwerp. Horizontaal "landscape" dus. Een hoofd kan er maar zo groot op staan als het doek hoog is en daarnaast is er dan nog veel plaats voor tekst.

Ik denk dat we inderdaad best ook zo snel mogelijk een concreet idee en (voor)ontwerp laten zien, dat zal de mensen enkel maar sneller aanzetten tot bijdragen (ervan uitgaande dat ze het resultaat mooi vinden :lol: )

Hekke schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:
Maarten schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:De K is daar niet groot genoeg voor. Dan zit die Tifo bovenaan helemaal tegen de achterster rijen, vlak tegen het dak, in den donker en amper zichtbaar voor de rest van het stadion + camera.


En (vermits we in Leuven kommaneukers zijn) moet de spandoek in dat geval brandveilig zijn.

Ik neem aan dat dat "brandvertragend" is? Dat is in elk geval wel een optie bij die website die ik al had aangehaald. Zonder meerprijs, maar wel een stuk zwaarder dan de gewone vlaggenstof. Goed dat ge dat meldt Hekke, want dit wist ik in elk geval niet.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor diezel » wo 07 nov 2018, 15:18

intussen staan we op 135 euro.

Zijn er die liever iets anders zien dan een foto? Ik ben nog steeds voorstander van foto met eventueel kleine tekst.

Niet teveel. Een simpele Rip Vichai of iets met 'the boss' zoals hij liefkozend genoemd werd.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage

Berichtdoor Jan Frans » wo 07 nov 2018, 15:22

diezel schreef in Re: TIFO voor VICHAI - steun via bijdrage:intussen staan we op 135 euro.

Zijn er die liever iets anders zien dan een foto? Ik ben nog steeds voorstander van foto met eventueel kleine tekst.

Niet teveel. Een simpele Rip Vichai of iets met 'the boss' zoals hij liefkozend genoemd werd.

Een foto zou er zeker op moeten (maar is dat niet veel duurder ?)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Volgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


"like" ons op Facebook!