Waarschuwingen & bans

Wijzigingen aan het forum, vragen ivm het forum

Waarschuwingen & bans

Berichtdoor admin » za 21 okt 2017, 14:18

Dit topic wordt gemaakt om duidelijk te maken waarom mensen een waarschuwing of ban kregen, zoals reeds aangekondigd in de aangepaste forumregels. Hier wordt het bericht in kwestie, waarvoor de ban of waarschuwing in kwestie gegeven werd, naartoe verhuisd, of geciteerd. Indien je dus een ban of een waarschuwing kreeg, kan je hier komen kijken waarom (indien dat al niet duidelijk zou geweest zijn).

Echter, niet elk bericht waarvoor de persoon in kwestie een waarschuwing kreeg, is van die aard, dat het bericht het topic of de discussie ontregelde. In dat geval zal zo'n bericht gewoon op zijn oorspronkelijke plaats blijven staan. Voor onmiddellijke bans, zal dat in de meeste gevallen wel zo zijn.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

waarschuwing Dehoux

Berichtdoor admin » za 21 okt 2017, 14:18

dehoux schreef in Re: PL 12 Beerschot - OHL - Zo - 22/10/17 - 16:00//POLL:Alleen maar om te zeggen dat ik me dood erger aan de mensen die Le Postolec kielhalen nadat hij blijkbaar slecht presteerde in Tubize. Ik heb de match niet gezien en kan dus geen oordeel vellen over zijn prestatie. Ik weet wel dat hij dit jaar nog bijna niet kon spelen en dus misschien wat meer krediet verdient. Nu goed als hij echt te slecht geworden is helpt er geen lievemoederen aan , de besten moeten spelen.
Voor diegene die vond dat hij gelukkig gekwetst was en daarom Hubert niet kon vervangen heb ik maar 1 boodschap : gij zijt een imbeciel manneke.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: PL 15 OHL - Roeselare - Zo - 12/11/17 - 18:00//POLL

Berichtdoor luc » za 18 nov 2017, 16:53

Pluimvee schreef in Re: PL 15 OHL - Roeselare - Zo - 12/11/17 - 18:00//POLL:Pffff triestige affaire. Ge weet mijn mening over het doelmannen probleem. Maar geef diene Luc nen ban want dit is troll behaviour dat gene naam heeft. Ieder heeft zijn gedacht over de doelmannen al lang gegeven maar ene gaat tot in de eeuwigheid zijn marginaal pleziertje botvieren. Raus da mit



Nen ban????? waarom ..... ja omdat de waarheid kwetst zeker..... sukkelaar
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: PL 15 OHL - Roeselare - Zo - 12/11/17 - 18:00//POLL

Berichtdoor luc » za 18 nov 2017, 16:57

Maarten schreef in Re: PL 15 OHL - Roeselare - Zo - 12/11/17 - 18:00//POLL:Dat klopt niet helemaal :) Die begon zelfs via privé berichten de papa van Ruytinx uit te maken hier op't forum. Luc is tov andere forumleden niet overdreven onbeleefd, tot nu toe. Dat het borderline trollgedrag is, is misschien waar, maar anderzijds moet hij ook zijn mening mogen geven. Maar daarvoor bestaat de optie om hem bij je "forumvijanden" te zetten, zodat zijn berichten niet meer zichtbaar zijn indien ze je enerveren.



Neen, Maarten mijn mening mag ik blijkbaar niet geven, enkel jullie clubje pubers.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Waarschuwingen & bans

Berichtdoor admin » za 18 nov 2017, 23:58

Luc kreeg een waarschuwing voor bovenstaande berichten.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Waarschuwingen & bans

Berichtdoor admin » di 30 jan 2018, 14:27

George schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
kustzenueens schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
dartagnan schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132502

Voor wat het waard is.

Dat is veel waard want pseudo kenners breken die jongen af tot tegen de grond.


Laten we wel wezen, Will.
Uiteindelijk is het er maar eentje die zo doordraaft.
Contrair aan zijn gewoonten heb ik hem na vrijdag nog niet gehoord.



ééntje hier, en tientallen in de trubune alleen al waar ik zit, behalve onze Willy.



En ik ben ook ééntje van die tientallen dat vind dat Gillekens zijn kansen nu wel verkeken heeft.
Zet nu maar die Thaise doelman maar eens, en kijken hoe hij het doet. En we hebben nog altijd twee 1A keepers Copa en Henkinet.



Beste Luc, zonder je identiteit vrij te geven aan de rest van het forum, wil ik je wel zeggen dat ik als admin kan zien met welk IP adres je berichten plaatst, en met welk mailadres je account geregistreerd werd. Je maakt jezelf dus oeverloos belachelijk door jezelf bij te treden, onder een andere naam, om zo de discussie en het discours op het forum te beïnvloeden. Dit is dus trollgedrag van de bovenste plank, en behoorlijk laf. Ik zal je "George" account verwijderen, en je "Luc" account twee weekjes laten afkoelen. Volgende keer dat je dit probeert is het definitief.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor Will » za 05 mei 2018, 00:11

DVO schreef in Re: Zomertransfers 2018:Kunnen we het gewoon bij de transfers houden aub ??

Eventuele lekken interesseren me niet zo, daar bestaan loodgieters voor ;-) !

Die zeveraar blijft zeveren. We zullen hem in de dijle moeten kappen. Als hij ooit eens aanwezig is op een match.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » wo 06 jun 2018, 12:01

KlaaZ schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic:confrontaties moeten kunnen. En van iedereen op dit forum steken we iets op.
hiervoor afhaken is flauw. Go on boys
maar uiteraard mag er niet gescholden op elkaar. Admin heeft dat al tot in den treure herhaald


Het gaat niet om confrontaties, wel om het feit dat er hier een bepaald persoon is die zelden tot nooit inhoudelijk reageert maar altijd op de man speelt of het klein kind uithangt. Sorry, maar dat hoeft voor mij niet want op die manier verziekt gewoon elke potentiële discussie van het moment dat hij zijn mond open doet.

De KGB'er ?
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Voorbereiding '18-'19

Berichtdoor diezel » wo 27 jun 2018, 08:45

Will schreef in Re: Voorbereiding '18-'19:
erik vanhove schreef in Re: Voorbereiding '18-'19:Christophe , de communicatie wordt nu door professionele Engelsen verzorgd. Wat weten zij van de gevoeligheden van de supporters? Triestig.

Leugen. . Vlaming Roel is in verlof en daarom loopt het mis. De brave Engelsen zullen vanaf maandag het probleem proberen op te lossen . Altijd maar gal spuwen op de Engelsen of Thai en overal opspringen dat doe je graag he.
Wat niet wil zeggen dat de communicatie goed was. Het zou niet mogen gebeuren natuurlijk.

Vanhove de aasgier, als het maar in zijn kraampje past. Dat terwijl hij van toeten nog blazen weet :-:
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Waarschuwingen & bans

Berichtdoor admin » zo 15 jul 2018, 03:01

Waarschuwingen zijn voor het nieuwe seizoen voor iedereen terug op 0 gezet.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor Will » do 26 jul 2018, 05:11

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:
slackdeklipper schreef in Re: Zomertransfers 2018:
Will schreef in Re: Zomertransfers 2018:Er zijn onderhandelingen bezig met een Franse middenvelder. Die ook een mooie goal kan maken. Diezel heeft de naam ontdekt nadat ik hem een tip gaf. Is hij de missing link ? Om de onderhandelingen niet te verstoren blijft zijn naam nog even in de safe.
Er zijn nog 2 andere kapers op de kust. En niet van de minste.


Goed bezig mannen :+:

Inderdaad: het is fantastisch!

Ik zit hier al jaren te schrijven dat er 'actieve supportersparticipatie' moet komen. Nu blijkt dat ze er al is. En verdorie: ze werkt. Er zijn onder de supporters al actieve tipgevers, ontdekkers, kapers, rustige onderhandelaars en safebewaarders. Ze zijn met hun 'omerta' toestanden zelfs goed bezig schrijft de kritische 'slackdeklipper'. Waar gaan we dit schrijven? King Power kan alleen maar nederig dankbaar zijn. Terwijl we vroeger alleen maar zaten te wachten op het vallen van de 'prijs'duiven die toch niet vielen. Ze zijn potverdorie de 'missing link' in het toekomstig succesverhaal. Verdomme dat we dit niet vroeger hebben opgemerkt. Is dit naast dat stamnummer 18 een tweede afscheidsgeschenk van Paul Van Der Schueren? Paul die eindelijk heeft ingezien dat sommige supporters het oneindige beter weten?

Ps: hopelijk gaat die getipte Franse middenvelder meer dan 'een' mooie goal maken.


Heb jij daar plezier in van je eigen belachelijk te maken met je clowneske tussenkomsten ? Of is er geen lek zodat jij de primeur niet hebt en kan je dat niet verkroppen ?
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor Will » do 26 jul 2018, 05:33

xxx
Laatst bijgewerkt door Will op do 26 jul 2018, 05:41, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor luckie » do 26 jul 2018, 05:49

Will schreef in Re: Zomertransfers 2018:David Van Oppen was ook zo slim om de Tweet zelf te vinden. Uiteraard niet in de Standaard of de Tijd.

Le Parisien - sports IDF on Twitter

http://twitter.com/parisienspo_idf/stat ... 03938?s=21
Wat later kwamen de tweets dat hij ook onderhandelt met Genua en Parma uit de serie A.


1. Anderen zijn natuurlijk te 'stom' en te 'dom' om ondanks jullie tips om dit ook te kunnen vinden.

2. Ik wist die naam gisteren ook al om 12:45. Kan dit zelfs bewijzen. Maar schreef het niet want als de transfer niet doorgaat dan gingen die kapers ermee aan de haal gaan. Zoals je schreef mogen we zeker niet de onderhandelingen storen. Maar je stoorde je blijkbaar niet aan je eigen advies. Als dit maar goed komt.
Laatst bijgewerkt door luckie op do 26 jul 2018, 05:54, in totaal 3 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor Will » do 26 jul 2018, 05:51

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:
Will schreef in Re: Zomertransfers 2018:David Van Oppen was ook zo slim om de Tweet zelf te vinden. Uiteraard niet in de Standaard of de Tijd.

Le Parisien - sports IDF on Twitter

http://twitter.com/parisienspo_idf/stat ... 03938?s=21
Wat later kwamen de tweets dat hij ook onderhandelt met Genua en Parma uit de serie A.


1. Anderen zijn natuurlijk te 'stom' en te 'dom' om ondanks jullie tips om dit ook te kunnen vinden.

2. Ik wist die naam gisteren ook al om 12:45. Kan dit zelfs bewijzen. Maar schreef het niet want als de transfer niet doorgaat dat gingen die kapers ermee aan de haal gaan.

Hahahaaaa. Hoe durf je anderen stom en dom noemen . Je geeft hier 2 van je aliassen te grabbel.
Jij hebt dus de twijfelachtige eer om als eerste met een oerdomme reactie te komen.
Heb jij daar plezier in van je eigen belachelijk te maken met je clowneske tussenkomsten ?
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor luckie » do 26 jul 2018, 06:09

Will schreef in Re: Zomertransfers 2018:Hahahaaaa. Hoe durf je anderen stom en dom noemen . Je geeft hier 2 van je aliassen te grabbel.
Jij hebt dus de twijfelachtige eer om als eerste met een oerdomme reactie te komen.
Heb jij daar plezier in van je eigen belachelijk te maken met je clowneske tussenkomsten ?


1. Als jij de alias van David onthult en schrijft dat die slim genoeg was dan impliceert dit dat al diegenen die het niet vonden inderdaad te stom en te dom zijn.

2. Ik gooi 2 van mijn aliassen te grabbel? Je ziet spoken in je aanvalsdrift.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor Will » do 26 jul 2018, 06:28

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2018:
Will schreef in Re: Zomertransfers 2018:Hahahaaaa. Hoe durf je anderen stom en dom noemen . Je geeft hier 2 van je aliassen te grabbel.
Jij hebt dus de twijfelachtige eer om als eerste met een oerdomme reactie te komen.
Heb jij daar plezier in van je eigen belachelijk te maken met je clowneske tussenkomsten ?


1. Als jij de alias van David onthult en schrijft dat die slim genoeg was dan impliceert dit dat al diegenen die het niet vonden inderdaad te stom en te dom zijn.

2. Ik gooi 2 van mijn aliassen te grabbel? Je ziet spoken in je aanvalsdrift.

Proficiat. Je bent heel braaf. Kruip nu maar snel terug in je mandje.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Zomertransfers 2018

Berichtdoor luckie » do 26 jul 2018, 06:56

Will schreef in Re: Zomertransfers 2018:Proficiat. Je bent heel braaf. Kruip nu maar snel terug in je mandje.

Jij als mijn 'his masters voice'? Vind je deze reactie zelf niet wat silly, Willy?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: PL 2 Union - OHL - Zo - 12/08/18 - 16:00//POLL

Berichtdoor dehoux » zo 12 aug 2018, 23:47

JOHAN59 schreef in Re: PL 2 Union - OHL - Zo - 12/08/18 - 16:00//POLL:Goed: Maertens, Van Landschoot, Duplus, Auguemon, Tchimanga,
Matig: Keeper, Moore, Schuur
Slecht : Persoons, Hendrix, Hirst
Zeer slecht: Pearson. Welk systeem speelt die eigenlijk? Zou hij het zelf wel weten? Brengt ons nul, nul bij!

-elke afvallende bal was voor de tegenstrever
-amper combinaties
- steeds weer lange bal waar telkens niets mee werd aangevangen
- twee spitsen die geen bal kunnen houden, noch kaatsen, nauwelijks een actie kunnen maken
- Van Landschoot, Auguemon en Duplus met hun individuele acties de enige lichtpunten in een onmondige ploeg...

PS
We hebben niet de slechtste keeper van 1b : Union heeft hem !
Dudenpark lijkt verbouwd zonder architect:)

Onze keeper was volgens jou matig.
Nu heb ik nooit veel commentaar op individuele prestaties maar dit gaat er over.
Ik vraag me echt af of je de match gezien hebt. Zo ja dan ben je dom, ik bedoel stom. Nu weet ik wel dat je niemand mag beledigen op dit hypocrieten forum. Ik veeg daar mijn voeten dus aan .Onze keeper was duidelijk man van de match .Jij bent oliekoekedom
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Wie is Vichai Srivaddhanaprabha?

Berichtdoor Will » di 06 nov 2018, 01:51

luckie schreef in Re: Wie is Vichai Srivaddhanaprabha?:
Will schreef in Re: Wie is Vichai Srivaddhanaprabha?:
luckie schreef in Wie is Vichai Srivaddhanaprabha?:Wie is Vichai Srivaddhanaprabha?


Is dat niet diegene die de Botafumeiro ettelijke keren naar het hoofd geslingerd werd door u ?


Naar hem heb ik dit nooit gedaan. Dit kan hier perfect worden nagegaan. We stel ik vast dat jij voor hem wel de botafumeiro liet zwaaien

Will schreef in Re: De Thaise overname:di 20 jun 2017, 12:54 De 9 skyboxen waar zo mee gelachen werd zijn allemaal weg. Alles is verhuurd.
De abonnementen lopen als een trein.
Nog 2 andere Thaise shirt-sponsors springen op de OHL kar. Een bank en een toeristische dienst .
King Power betaald als extra sponsor en ook extra voor de stadionnaam.
Laat de botafumeiro maar zwaaien . :D

Sukkelaar. Je hebt gespot met die man zijn godsdienst dat het geen naam heeft. Hou je gedeisd man. Geen enkel initiatief waar je nog maar in de verste verte bij betrokken bent krijgt een kans. Waarom denk je dat er wantrouwen is naar de supporters toe ? Dat is dus je enige verdienste.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Wintertransfers 2020-2021: Wensen, geruchten en bevestig

Berichtdoor Will » di 23 feb 2021, 19:29

Wat een klootzakkerij moet ge hier lezen als een speler de club verlaat. en dat komt altijd van dezelfde oen.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Wintertransfers 2020-2021: Wensen, geruchten en bevestig

Berichtdoor azerty » di 23 feb 2021, 20:44

Will schreef in Re: Wintertransfers 2020-2021: Wensen, geruchten en bevestig:Wat een klootzakkerij moet ge hier lezen als een speler de club verlaat. en dat komt altijd van dezelfde oen.

't Is paddenoversteektijd.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Zijn de 'bleiters' en 'afbrekers' uiteindelijk gevonden?

Berichtdoor luckie » vr 09 jul 2021, 07:29

Zijn de 'bleiters' en 'afbrekers' uiteindelijk gevonden?

luckie schreef in Wie zijn de 'bleiters' en 'afbrekers'?: wo 07 jul 2021, 14:03 Wie zijn de 'bleiters' en 'afbrekers'?

admin schreef in Re: Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit:zo 27 jun 2021, 04:50 Ok, ik ben het een beetje beu.

Vanaf nu tot het begin van de competitie NULTOLERANTIE wat betreft persoonlijke aanvallen of verwijten. Blijkbaar lukt het niet op een andere manier. Maakt niet uit of je me persoonlijk kent of niet, maakt niet uit of je de braafste forumgebruiker bent geweest voordien of niet. Maakt niet uit of je iemand beledigt waarvan jij denkt dat die het verdient. Minimum van 2 weken ban.


We zijn 10 dagen verder:

Will schreef in Re: Cenk Özkacar - 2021-07-06:De Corte weer de ideale pispaal van een bende bleiters en afbrekers.


@"Will": Weer eens aan het proberen? Voorzichtig de forumgrenzen weer verschuivend verleggen? Eens aftasten van waar de wind nu komt? Je hanteert voortdurend dit viervoudig stramien:

1. Je schrijft over 'bleiters' en 'afbrekers'. Nochtans zijn dit onvervalste 'scheldnamen'.

2. Je rekent er doelbewust op dat anderen in gedachten zelf wel in vullen wie jij concreet bedoelt.

3. In een volgende stap ga je dan weer 'indirect benoemen' wie je bedoelt.

4. In de laatste stap benoem ze je dan weer 'rechtstreeks' en zeer persoonlijk. Liefst kwetsend.

5. Zo blijf jij als vermeende 'peetvader', jouw nickname op dit forum, hier altijd latent dreigend agressief, verbaal schofferend en kwetsend rakend anderen de mond snoeren. Het weerhoudt forumleden ervan zelf ook maar één bericht te schrijven, juist omdat ze niet tussen jouw hamer en aambeeld willen terechtkomen.

6. Het valt op hoe sommigen pas met een onderdanige pudeur jou een beetje durven tegenspreken. Als deze dan je perfect verwoorde tegenargumenten geven, dan ga je daar achteloos overheen en is hun reply ook nutteloos in de context van een echte discussie.

7. Omdat ik en iedereen wel weet dat jij mij vooral met 'bleiter' en 'afbreker' bedoelde, ben ik zo vrij hierop jou aan te schrijven in de hoop dat dit hautain en ridiculiserend neerhalen stopt. Dit doe ik zonder die voormelde pudeur. Maar ben wel weer beducht voor een nieuwe kwetsende en zeer persoonlijke aanval, zoals je de vorige keer zonder gêne deed.

8. Mag ik hopen dat dit stramien eindelijk doorbroken wordt en dus ophoudt? Dank je.


Will schreef in Re: Wie zijn de 'bleiters' en 'afbrekers'?: do 08 jul 2021, 02:17
Sorry jongen, ik heb van jou geen lessen te krijgen. Als je op facebook sommige reacties op de transfers leest kan ik niet anders dan van bleiters en afbrekers spreken. Ik vraag mij af waarom ge u betrokken voelt.
Maar het was een loffelijke poging om mij een ban aan te smeren.


Ik had mij duidelijk vergist. Het ging helemaal niet over mij. Excuus. We moeten blijkbaar op Facebook gaan kijken om te weten wie deze 'bleiters' en 'afbrekers' zijn. Laten we eens samen gaan kijken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We lezen wel degelijk dit:

"Dit is inderdaad een hatelijk systeem dat trouwe supporters wegjaagt. Dat krijg je als de nekken te dik worden. De volksclub deemstert weg. Hoera berichtjes om abo's te ronselen en schone teloren presenteren waar niks op ligt."

Verder lezen we: "Brys ziet ze weer vliegen! Alles dicht voor een veldtraining van 5 titularissen, 1 paardenkop en 17 beloften! Man, man man!

Anderzijds lezen we dan weer op hier op het forum:

Will schreef in Re: Cenk Özkacar - 2021-07-06:Stilaan geraken alle posities achteraan dubbel ingevuld. Nu nog wachten op de verkoop of het bijtekenen van Henry en Mercier.Dan kunnen ze aan de voor-en middenspelers beginnen. Er gaan nog verrassingen uit de bus komen. En laten we voor deze keer het afbreken van de transfers laten tot we ze op de grasmat zien.
Als het meevalt zal het toch dankzij Brys zijn, en anders is De Corte weer de ideale pispaal van een bende bleiters en afbrekers.


diezel schreef in Re: Cenk Özkacar - 2021-07-06 - Zomertransfer 1: do 08 jul 2021, 08:00 allez Willy van dergelijke transfers kan je toch niet enthousiast worden. Ik denk dat de verwachtingen die o.a. door de beloftes aan de trainer gecreëerd werden, een stuk hoger lagen. Als je al een maand moet wachten op een tweedeklasser uit Frankrijk en een speler die amper speelde, wat moet het dan zijn voor de echte kleppers. Het stinkt tussen trainer en sportieve cel, en dat is niet bevorderlijk.

Will schreef in Re: Cenk Özkacar - 2021-07-06 - Zomertransfer 1: do 08 jul 2021, 10:33 Diezel, wij zijn zeer goede kameraden en wij kunnen verdragen dat onze meningen botsen.
Hoe dikwijls heb ik u al nen bleiter genoemd en toch zijn wij nooit kwaad op mekaar. Wacht aub tot we die gasten bezig zagen. Er komt nog versterking en alle posities moeten dubbel of driedubbel ingevuld worden.


Will schreef in Re: Abonnementenverkoop 2021 - 2022//Poll:di 01 jun 2021, 19:19
Daar geef ik je gelijk in. Maar hebben we nog geen transfers gedaan . Ben je daar zo zeker van ?
Ik hoorde al de naam van een Standard verdediger vallen al kan het een gerucht zijn.


Toch wel een duidelijk spagaat. Het hier op het forum zonder de minste argumentatie volledig opnemen voor De Corte maar dan op Facebook de verwijten die hier gericht worden op De Corte volledig overnemen maar wel richten op dikke nekken van het bestuur en op Brys........

Will schreef in Re: Abonnementenverkoop 2021 - 2022//Poll:Ja man, de TD zal altijd de boter gefret hebben. Als het goed gaat zal het dank zij Brijs zijn en als Brijs terug de spelers van de TD en de Engelsen op de bank laat en zijn eigen mannekes laat spelen zakken we. En dan gaat Brijs na 10 matchen lopen en kan jij terug op de TD afgeven. Ik loop niet mee in de kudde en dat is mijn volste recht.


Hier hoera berichtjes posten over de noeste en bekwame arbeid van De Corte.... maar blijkbaar moet Brys het stellen met: "een veldtraining van 5 titularissen, 1 paardenkop en 17 beloften! Man, man man!".................schone teloren presenteren waar niks op ligt....... vliegende boemerangschotels....

Maar let wel deze zitten niet alleen op Facebook maar zaten hier blijkbaar in mei en augustus 2014 ook op het forum!

Will schreef in Re: Degradatie naar tweede - het menselijke aspect: vr 15 aug 2014, 02:21
:lol:[/quote]


[quote="diezel schreef in Re: Degradatie naar tweede - het menselijke aspect:vr 23 mei 2014, 23:38 [quote="Celle » vr 23 mei 2014, 23:13"]Bleiters!

:twisted:[/quote][/quote]
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Zijn de 'bleiters' en 'afbrekers' uiteindelijk gevonden?

Berichtdoor kustzenueens » vr 09 jul 2021, 09:12

[quote="luckie";p=111559]Zijn de 'bleiters' en 'afbrekers' uiteindelijk gevonden?

Laat het gaan, luckie.
Het enige resultaat van dit soort posts is de bestendiging van een persoonlijke vete waar de rest van de supporters geen boodschap aan heeft.

We wachten allemaal vol spanning op de duiven en hebben ook allemaal onze bedenkingen bij de beestjes die al gevallen zijn.
Meningen en informatie daarover, met af en toe een kwinkslag zie ik graag verschijnen.

En aan iedereen: voel je eens niet zo snel in je gat gebeten. Staat jou een mening niet aan, negeer ze.
Staat jou een forumlid niet aan, blokkeer hem/haar.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 657
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Zomertransfers 2021: Wensen, geruchten en bevestigd

Berichtdoor Will » vr 09 jul 2021, 10:22

Luckie, met je laatste quotes heb je eindelijk bewezen wie hier de aanstoker van de miserie op dit forum is. Proficiat.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Zomertransfers 2021: Wensen, geruchten en bevestigd

Berichtdoor admin » vr 09 jul 2021, 16:09

Beste Luckie en beste Will,

blijkbaar is er nog wat onduidelijkheid wat betreft de betekenis van "voor persoonlijke beledigingen en verwijten tov andere mensen op het forum".

Laat het me duidelijk stellen, jullie berichten voldoen niet.

Omdat ik niet graag met mijn voeten laat spelen, maar jullie toch nog het voordeel van de twijfel wil geven mits mijn omschrijving misschien niet duidelijk genoeg was, mogen jullie nu aan elkaar en aan de rest van het forum excuses aanbieden voor jullie aanhoudende gebekvecht en het verzieken van de sfeer. Indien jullie dit niet over jullie hart krijgen, geen probleem, dan ga ik gewoon over tot wat ik gezegd had dat ik zou doen. Graag reactie binnen de week, of bij de eerstvolgende aanmelding op het forum.

De keuze was en is aan jullie.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Volgende

Keer terug naar Forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!