door KlaaZ » ma 04 jun 2018, 21:40
Een eerste: Als ik het goed begrepen heb, stond er normaal op zaterdag een ploeg ingeschreven met allemaal mensen van OHL (van het secretariaat als ik me niet vergis). Die hebben last minute afgezegd, of dat was omdat er iets op de club was waar ze opeens niet rond konden of omdat ze niet mochten, laat ik in het midden.
Voor de rest is Nick de facto gezegd dat hij alleen zal spelen als Kawin niet beschikbaar is (Asian Cup, interlands). Maw, hij krijgt geen eerlijke kans om te concurreren. Dat zou ook de reden zijn waarom Kuperus het afgebold is naar Mechelen, naar hem werd toch niet geluisterd en de positie van doelman werd de facto boven zijn hoofd ingevuld (los van wie op training of op basis van kwaliteit de beste is).
Na bovenstaande mededeling hebben ze hem een nieuw contract aangeboden, dat heeft hij wijselijk geweigerd. Hij schermt met een aantal geïnteresseerden, oa uit Engeland en Nederland, maar wil zelf die stap naar het buitenland nog niet zetten. Er is ook een zeer interessante ploeg uit 1B die interesse heeft maar daar wil de club hem ironisch genoeg niet naartoe laten gaan (want dan versterken ze een concurrent, los van wat luc hier allemaal uitkraamt). Dus hebben ze voor die clubs een belachelijke transfersom op z'n hoofd geplakt.
Conclusie: Ofwel vertrekt hij, ofwel is het zijn laatste jaar. Tenzij ze hem een belachelijke financieel voorstel doen maar dat gaat er toch niet van komen.
Ook het feit dat hij enorm veel bagger op sociale media over zich heen krijgt, vooral van Thaise clowns, helpt natuurlijk niet. Beetje hetzelfde verhaal als wat iedereen die op facebook of andere plaatsen zich kritisch uitliet over Kawin, ik heb zelf ook na een opmerking wekenlang mijn priveberichten mogen uitkuisen en mensen mogen blokkeren. Bij hem is dat blijkbaar nog een pak erger.