luckie schreef in Re: Nick Gillekens topic:Natuurlijk, Sakke91,
Meneer Top betaalt dus mag meneer Top ook de ploeg bepalen. Meneer Top mag toch ook een stukje van zijn investering terugverdienen. En trouwens de beste gaat altijd spelen. Kawin is een lieve en een beleefde jongen. Maar ik ben nog altijd fan van Nick en blijf hem verdedigen. En als het moet kom ik hier op het forum een steen gooien om hem te verdedigen.
Ps: Dit is wel mijn antwoord, maar dit zijn niet mijn argumenten.
Trouwens: Toen Kawin bij de beloften speelde keken er 1.800.000 Thais. Best veel op een bevolking van 65.000.000 inwoners. Hoeveel zouden er nu gekeken hebben? Hoeveel Thais zullen er nu ginder achter een truitje van hun nationale keeper in de King Power uitrusting van OHL kopen? Hoeveel truitjes moet Meneer Top verkopen om zijn Leuvense investering, zijn speeltje, terug te verdienen? En dan hebben we het nog niet gehad over de andere voordelen die hij hiermee doet.
We zijn werkelijk met ons gat in de boter gevallen met meneer Top. Gelukkig viel de club niet in handen van die Vlaamse sukkels van investeerders met hun gewauwel van verankering. Meneer Top wijst er ons op dat het een project is op de langere termijn. Dat is ook iets dat ons beter ligt. Dit hoort bij onze voetbalnatuur. Zo deden we er eens meer dan 40 jaar over om terug in eerste te zitten.
Werkelijk in vergelijking met Cercle zijn we met ons gat in de boter gevallen.
Hopelijk wordt deze boter niet ranzig.
zzzzzzzzzzzzzzzzzz
Weet je wat luckie, georgebest & co ? Koop het stamnummer van K. Stade Leuven bij de 'bond'.
Je begint van nul in vierde provinciale, met alleen maar jongens van Leuven, je vraagt 'de vlaamse sukkels' (jouw woorden) en de supporters om wat startkapitaal in te brengen. Verankering ! Zelf kan je dan voorzitter en CEO worden, voor het echte werk vind je wel wat vrijwillgers.
Je kan op je eigen forum veelkleurige proza (letterlijk), epistels schrijven en je in je eigen grote gelijk wentelen.
Win-win situatie voor iedereen : op dit forum blijven we dan gespaard van... en jullie kunnen je gang gaan op je eigen forum.
Naar het voorbeeld van United of Manchester en of Portsmouth FC...maar of die nu echt zo gelukkig zijn...?