Nick Gillekens topic

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luc » di 30 jan 2018, 13:08

admin schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:ééntje hier, en tientallen in de trubune alleen al waar ik zit, behalve onze Willy.


Ik vind het vooral grappig, dat de verwensingen die hij naar zijn hoofd krijgt (ook uit de tribune, en ik zit vaak maar enkele rijen hoger dan Willy) zijn er vooral omdat hij "treuzelt" bij het uitgooien/uitwerpen. En daarvan weten we intussen dat hij dat doet op vraag van de trainer. Helaas dat kliekje pseudokenners waar jij over spreekt, niet.

Ik ben ook wel benieuwd wat je over zijn match vond. Ongetwijfeld zal je de goal "op zijn kap" vinden, maar voor de rest houdt hij ons wel 4 keer in de match. Kan je nog objectief zijn, of ben je elke vorm van ratio voorbij aangaande Gillekens?


Hij houdt ons vier keer recht ??? ........ Koen Van Langendonck bedoel je . Zet Gillekens bij Westerlo in de goal en we winnen met 5-0
.



Beste Luc, lange tijd heb ik je Gillekens bashing getolereerd onder het mom van "vrijheid van mening". Echter, op uitnodigingen van andere forumgebruikers om je pijlen niet enkel op Gillekens te richting, of om deel te nemen aan andere discussies, weiger je in te gaan. Meer en meer verliezen je berichten elke voeling met de realiteit en het is inmiddels duidelijk dat niet alleen je niet meer objectief kan zijn, maar vooral dat je aanhoudende verwijten lang niet meer op feiten gebaseerd zijn, maar op waanbeelden. Forumregels 2, 16 en 21 geven me genoeg vrijheid om je hiervoor van het forum te bannen. Herpak je, want de ingeslagen weg zal daartoe leiden. Als je niet eens kan toegeven wanneer een speler duidelijk een puike wedstrijd speelt, en je het nog steeds nodig acht om erop in te hakken, en wanneer je voor de rest geen lovenswaardige input kan geven betreffende andere onderwerpen, is de meerwaarde van je berichten op het forum onbestaande.



In Belgie bestaat zoiets als vrije meningsuiting. Het is niet omdat Maarten zegt dat..... ik zoals sommige anderen daarmee akkoord moet gaan.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor admin » di 30 jan 2018, 13:19

luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:In Belgie bestaat zoiets als vrije meningsuiting. Het is niet omdat Maarten zegt dat..... ik zoals sommige anderen daarmee akkoord moet gaan.


1/ Niemand zegt dat je akkoord moet gaan.
2/ Vrije meningsuiting betekent niet dat je alles mag uitkramen wat je maar wil.
3/ Dit is een afgesloten forum, hier gelden forumregels. Ik stel voor dat je die eens leest, en in het bijzonder, die regels die ik reeds aanhaalde.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor George » di 30 jan 2018, 13:22

luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
kustzenueens schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
dartagnan schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132502

Voor wat het waard is.

Dat is veel waard want pseudo kenners breken die jongen af tot tegen de grond.


Laten we wel wezen, Will.
Uiteindelijk is het er maar eentje die zo doordraaft.
Contrair aan zijn gewoonten heb ik hem na vrijdag nog niet gehoord.



ééntje hier, en tientallen in de trubune alleen al waar ik zit, behalve onze Willy.



En ik ben ook ééntje van die tientallen dat vind dat Gillekens zijn kansen nu wel verkeken heeft.
Zet nu maar die Thaise doelman maar eens, en kijken hoe hij het doet. En we hebben nog altijd twee 1A keepers Copa en Henkinet.
George
 

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor admin » di 30 jan 2018, 14:21

George schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
kustzenueens schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
dartagnan schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132502

Voor wat het waard is.

Dat is veel waard want pseudo kenners breken die jongen af tot tegen de grond.


Laten we wel wezen, Will.
Uiteindelijk is het er maar eentje die zo doordraaft.
Contrair aan zijn gewoonten heb ik hem na vrijdag nog niet gehoord.



ééntje hier, en tientallen in de trubune alleen al waar ik zit, behalve onze Willy.



En ik ben ook ééntje van die tientallen dat vind dat Gillekens zijn kansen nu wel verkeken heeft.
Zet nu maar die Thaise doelman maar eens, en kijken hoe hij het doet. En we hebben nog altijd twee 1A keepers Copa en Henkinet.



Beste Luc, zonder je identiteit vrij te geven aan de rest van het forum, wil ik je wel zeggen dat ik als admin kan zien met welk IP adres je berichten plaatst, en met welk mailadres je account geregistreerd werd. Je maakt jezelf dus oeverloos belachelijk door jezelf bij te treden, onder een andere naam, om zo de discussie en het discours op het forum te beïnvloeden. Dit is dus trollgedrag van de bovenste plank, en behoorlijk laf. Ik zal je "George" account verwijderen, en je "Luc" account twee weekjes laten afkoelen. Volgende keer dat je dit probeert is het definitief.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor azerty » di 30 jan 2018, 15:10

George schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
kustzenueens schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
dartagnan schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132502

Voor wat het waard is.

Dat is veel waard want pseudo kenners breken die jongen af tot tegen de grond.


Laten we wel wezen, Will.
Uiteindelijk is het er maar eentje die zo doordraaft.
Contrair aan zijn gewoonten heb ik hem na vrijdag nog niet gehoord.



ééntje hier, en tientallen in de trubune alleen al waar ik zit, behalve onze Willy.



En ik ben ook ééntje van die tientallen dat vind dat Gillekens zijn kansen nu wel verkeken heeft.
Zet nu maar die Thaise doelman maar eens, en kijken hoe hij het doet. En we hebben nog altijd twee 1A keepers Copa en Henkinet.


De George die de Luc verdedigt en de zelfde persoon is?
Wat een grap, wat een leuke dommerik...
Ik lach me een kriek. :lol:
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor georgebest » di 30 jan 2018, 15:58

George schreef in Re: Nick Gillekens topic:
luc schreef in Re: Nick Gillekens topic:
kustzenueens schreef in Re: Nick Gillekens topic:
Will schreef in Re: Nick Gillekens topic:
dartagnan schreef in Re: Nick Gillekens topic:http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=132502

Voor wat het waard is.

Dat is veel waard want pseudo kenners breken die jongen af tot tegen de grond.


Laten we wel wezen, Will.
Uiteindelijk is het er maar eentje die zo doordraaft.
Contrair aan zijn gewoonten heb ik hem na vrijdag nog niet gehoord.



ééntje hier, en tientallen in de trubune alleen al waar ik zit, behalve onze Willy.



En ik ben ook ééntje van die tientallen dat vind dat Gillekens zijn kansen nu wel verkeken heeft.
Zet nu maar die Thaise doelman maar eens, en kijken hoe hij het doet. En we hebben nog altijd twee 1A keepers Copa en Henkinet.



Bij deze wens ik te melden dat ik er niets mee te maken heb. :lol: :lol: :lol:
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » di 30 jan 2018, 16:29

Wauw, schaamtelijk.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Sakke91 » di 30 jan 2018, 18:33

Ik vind dat hij het nog veel te lang heeft mogen uitzingen op dit forum.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » di 30 jan 2018, 20:01

En zeggen dat ik dat topic ben begonnen , in tempore non suspecto.
Maar het heeft hier wel voor ambiance gezorgd ;)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor erik vanhove » di 30 jan 2018, 20:52

jamaar de zaak vervalsen, kan natuurlijk niet, sanctie is terecht .
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » di 30 jan 2018, 22:14

Dat is dus anonieme zelfbevrediging. :lol:
Ten andere , Luc/Georges die ik ken was helemaal niet aanwezig op de beloften match.
Liegen om toch maar gelijk te krijgen. Als ik hem was zou ik voortaan de tribune afkruipen ipv er af te stappen.
En dan telkens komen zeggen hou Gillekens goed in het oog want het is de laatste keer dat ge hem ziet spelen.
:-: :-: :-:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor erik vanhove » do 15 feb 2018, 16:45

Ik verneem uit een zeer goede bron dat Nick Gillekens zeer binnenkort zijn status als 1e keeper kwijt zal zijn en dat Kawin (den Thai dus) eerste keeper wordt. Aldus verdwijnt een jeugd product uit de basisploeg. Ben echter niet verwonderd, was voorspelbaar dat het ging gebeuren gezien de grote commerciële belangen. Wel erg spijtig voor Nick, ploegspeler in hart en nieren en een vriendelijke jongen met een gouden hart (zie zijn Nick Gillekens foundation)
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor KlaaZ » do 15 feb 2018, 17:05

Hangt ervan af hoe ge het interpreteert, Erik. Ik zie geen probleem met onze Thaise vriend eens onder de lat te plaatsen in PO2 aangezien we daar toch niets te zoeken/winnen hebben en dat niet meer zijn dan veredelde oefenwedstrijden. Dat die vroeg of laat zijn kans ging krijgen, was wel te denken.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor erik vanhove » do 15 feb 2018, 17:12

Het zou niet gaan om eens een kans te geven, neen, hij wordt de n° 1, Nick de n° 2.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor luckie » do 15 feb 2018, 17:20

erik vanhove schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik verneem uit een zeer goede bron dat Nick Gillekens zeer binnenkort zijn status als 1e keeper kwijt zal zijn en dat Kawin (den Thai dus) eerste keeper wordt. Aldus verdwijnt een jeugd product uit de basisploeg. Ben echter niet verwonderd, was voorspelbaar dat het ging gebeuren gezien de grote commerciële belangen. Wel erg spijtig voor Nick, ploegspeler in hart en nieren en een vriendelijke jongen met een gouden hart (zie zijn Nick Gillekens foundation)


erik vanhove schreef in Re: Nick Gillekens topic:Het zou niet gaan om eens een kans te geven, neen, hij wordt de n° 1, Nick de n° 2.


Ik kan dit alleen maar beamen. Deze beslissing is genomen. Het besluit reeds medegedeeld aan de betrokkenen.

We zijn vazallen geworden. Onze waardigheid ontnomen. Leve de Thaise invasie en branding.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Sakke91 » do 15 feb 2018, 18:57

Ondanks de jarenlange kritiek dat jeugd niet doorstroomt, bewijzen ze de laatste 2 jaar het tegendeel.

Dan gaan ze hier serieus de bal misslaan.

Met die Thaise 'TOP'-keeper zie ik ons geen kampioen worden volgend jaar.

Heb er filmpjes van gezien op Youtube en ben eerlijk gezegd niet onder de indruk.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor georgebest » do 15 feb 2018, 19:25

Als dit waar is - wat ik natuurlijk niet betwijfel hoe zou je zelf zijn - is dat eigenlijk goed nieuws voor mij. In mijn geval met altijd dat kappen op onze thaise vriend, zou je tegen den duur gaan denken dat ik een bevooroordeelde, tegendraadse negativist ben die zich niet wil aanpassen aan de vooruitgang van de achteruitgang. Maar kijk, TOP bewijst mijn gelijk.
Nog even en ik kan waardig afscheid nemen van OHL. Velen zullen me hopelijk volgen.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor azerty » do 15 feb 2018, 20:08

georgebest schreef in Re: Nick Gillekens topic:Als dit waar is - wat ik natuurlijk niet betwijfel hoe zou je zelf zijn - is dat eigenlijk goed nieuws voor mij. In mijn geval met altijd dat kappen op onze thaise vriend, zou je tegen den duur gaan denken dat ik een bevooroordeelde, tegendraadse negativist ben die zich niet wil aanpassen aan de vooruitgang van de achteruitgang. Maar kijk, TOP bewijst mijn gelijk.
Nog even en ik kan waardig afscheid nemen van OHL. Velen zullen me hopelijk volgen.

Die 'hopelijk' is er echt te veel aan, George.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » do 15 feb 2018, 23:36

erik vanhove schreef in Re: Nick Gillekens topic:Ik verneem uit een zeer goede bron dat Nick Gillekens zeer binnenkort zijn status als 1e keeper kwijt zal zijn en dat Kawin (den Thai dus) eerste keeper wordt. Aldus verdwijnt een jeugd product uit de basisploeg. Ben echter niet verwonderd, was voorspelbaar dat het ging gebeuren gezien de grote commerciële belangen. Wel erg spijtig voor Nick, ploegspeler in hart en nieren en een vriendelijke jongen met een gouden hart (zie zijn Nick Gillekens foundation)

Nadat je dit verhaal reeds uitgebreid op facebook vertelde en ik je het antwoord gaf moet je hetzelfde gif hier nog eens komen spuien.
De Thaise doelman is nog niet echt getest in de beloftenmatchen. Hij moest geen enkele bal pakken .In en rond Leuven zijn enkel tegenstanders die ofwel op kunstgras spelen ofwel op slechte terreinen. Daar wil Pearson niet op spelen met zijn fanionteam uit schrik voor kwetsuren.
Dus zal Kawin getest worden in een echte match om te weten wat voor vlees we tegen volgend seizoen in de kuip hebben. Nick is op de hoogte. Waar beter kan dit geprobeerd worden dan in de playoffs ?
Mensen die het slecht voor hebben met de club gaan van deze gelegenheid gebruik maken om te stoken.
Ik ben met hart en ziel een supporter van Nick maar leg mij eens uit hoe we anders gaan weten wat Kawin waard is in onze competitie. Die jongen ligt heel goed in de groep, gun hem dus een kans om te bewijzen wat hij in zijn mars heeft. En dat dan de beste moge spelen. Toen Henkinet kwam heb ik je niet gehoord.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » vr 16 feb 2018, 00:27

Akkoord Willy. Hij is er nu, dan weten we beter zo snel mogelijk wat hij waard is. Het enige wat ik hoop, en van waar de vrees hier komt bij anderen vermoed ik, is dat er met twee maten en gewichten zou gewerkt worden omdat het een speler is die door de nieuwe eigenaar werd gehaald, met veel bombarie. En ergens vrees ik ook wel dat Nick véél beter zal moeten zijn, om zijn plaats te behouden. Wanneer ze aan elkaar gewaagd zouden zijn, zie ik de Thaise keeper wel een voorkeursbehandeling krijgen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Will » vr 16 feb 2018, 02:10

Maarten schreef in Re: Nick Gillekens topic:Akkoord Willy. Hij is er nu, dan weten we beter zo snel mogelijk wat hij waard is. Het enige wat ik hoop, en van waar de vrees hier komt bij anderen vermoed ik, is dat er met twee maten en gewichten zou gewerkt worden omdat het een speler is die door de nieuwe eigenaar werd gehaald, met veel bombarie. En ergens vrees ik ook wel dat Nick véél beter zal moeten zijn, om zijn plaats te behouden. Wanneer ze aan elkaar gewaagd zouden zijn, zie ik de Thaise keeper wel een voorkeursbehandeling krijgen.


Maarten, ik hoop dat je ongelijk hebt en dat het enige criterium dat gaat meespelen is dat de beste speelt.
Nick is een eigen jeugdproduct en verdient net als Kawin een eerlijke kans. Nick is mijn favoriet maar ik ben al een paar keer met Kawin samen weggeweest en hij is een zeer gemotiveerde en sympathieke man. Maar dat laatste mag dus geen rol spelen.
Als hij echt de topkeeper is waar iedereen achter zoekt zou het een misdaad zijn hem zijn kans niet te geven.
Als we eerlijk zijn, Henkinet heeft ons de ruimte gegeven om Nick rustig te laten rijpen. Copa heeft ons gedepaneerd toen Henkinet gebleseerd was. Zijn aanwezigheid stelde ons min of meer gerust en was toen nodig. En Nick is doorgegroeid tot een jonge veelbelovende doelman. Een van de beste van onze reeks. Andreas Suederick speelt terug bij de -19 en is een veelbelovende jongere. Die jongens hebben allemaal hun verdienste. Copa zal waarschijnlijk de eerste zijn die ons gaat verlaten als speler.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Maarten » vr 16 feb 2018, 03:33

Voor de duidelijkheid, ik beweer niet dat het zo zal zijn, maar ik vrees ervoor dat dat zou kunnen gebeuren.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor Jan Frans » vr 16 feb 2018, 07:08

georgebest schreef in Re: Nick Gillekens topic:Als dit waar is - wat ik natuurlijk niet betwijfel hoe zou je zelf zijn - is dat eigenlijk goed nieuws voor mij. In mijn geval met altijd dat kappen op onze thaise vriend, zou je tegen den duur gaan denken dat ik een bevooroordeelde, tegendraadse negativist ben die zich niet wil aanpassen aan de vooruitgang van de achteruitgang. Maar kijk, TOP bewijst mijn gelijk.
Nog even en ik kan waardig afscheid nemen van OHL. Velen zullen me hopelijk volgen.

Ik denk niet dat je een bevooroordeelde, tegendraadse negativist bent. Je BENT het gewoon. Ik vraag mij dan ook af waarom je nog OHL volgt. Enig masochisme moet je niet vreemd zijn. Neem dus maar waardig afscheid.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor teddy_ruxspin » vr 16 feb 2018, 08:48

Jan Frans schreef in Re: Nick Gillekens topic:
georgebest schreef in Re: Nick Gillekens topic:Als dit waar is - wat ik natuurlijk niet betwijfel hoe zou je zelf zijn - is dat eigenlijk goed nieuws voor mij. In mijn geval met altijd dat kappen op onze thaise vriend, zou je tegen den duur gaan denken dat ik een bevooroordeelde, tegendraadse negativist ben die zich niet wil aanpassen aan de vooruitgang van de achteruitgang. Maar kijk, TOP bewijst mijn gelijk.
Nog even en ik kan waardig afscheid nemen van OHL. Velen zullen me hopelijk volgen.

Ik denk niet dat je een bevooroordeelde, tegendraadse negativist bent. Je BENT het gewoon. Ik vraag mij dan ook af waarom je nog OHL volgt. Enig masochisme moet je niet vreemd zijn. Neem dus maar waardig afscheid.


:+:
...en ga naar het veldrijden kijken. ;)
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Nick Gillekens topic

Berichtdoor slackdeklipper » vr 16 feb 2018, 09:54

georgebest schreef in Re: Nick Gillekens topic:Als dit waar is - wat ik natuurlijk niet betwijfel hoe zou je zelf zijn - is dat eigenlijk goed nieuws voor mij. In mijn geval met altijd dat kappen op onze thaise vriend, zou je tegen den duur gaan denken dat ik een bevooroordeelde, tegendraadse negativist ben die zich niet wil aanpassen aan de vooruitgang van de achteruitgang. Maar kijk, TOP bewijst mijn gelijk.
Nog even en ik kan waardig afscheid nemen van OHL. Velen zullen me hopelijk volgen.


Vaarwel, het ga je goed...
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!