Trekking leicester

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Trekking leicester

Berichtdoor firstohl » wo 13 dec 2017, 18:28

Iemand al weet van de trekking ????
firstohl
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 12:53

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Maarten » do 14 dec 2017, 00:33

Zal toch wel op de site komen hoop ik?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Jappe » do 14 dec 2017, 11:38

Mails zouden verstuurd zijn staat op website. Ik heb er al zeker geen gekregen :).
Jappe
 
Berichten: 359
Geregistreerd: ma 16 jun 2014, 21:59
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor acerta » do 14 dec 2017, 12:10

me neither (en van al mijn directe supporterskennissen voorlopig evenmin) :(
Avatar gebruiker
acerta
 
Berichten: 402
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:36
Woonplaats: Linden
Supportersclub: den Eendracht

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Jappe » do 14 dec 2017, 12:34

Bij mij ook weet er zeker al een stuk of tien die alle verplaatsingen mee doen en niks .. Zullen veel kandidaten geweest zijn zeker ;-)
Jappe
 
Berichten: 359
Geregistreerd: ma 16 jun 2014, 21:59
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor firstohl » do 14 dec 2017, 14:29

waarom doen ze de trekking niet live op ohltv nu is het weer een geleide trekking ???
firstohl
 
Berichten: 37
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 12:53

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Maarten » do 14 dec 2017, 14:41

firstohl schreef in Re: Trekking leicester:waarom doen ze de trekking niet live op ohltv nu is het weer een geleide trekking ???


Door het achter gesloten deuren te doen, lok je natuurlijk weer dat soort achterdocht uit. Some things 'll never change, zeker?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Trekking leicester

Berichtdoor deeBartman » do 14 dec 2017, 17:06

Maarten schreef in Re: Trekking leicester:
firstohl schreef in Re: Trekking leicester:waarom doen ze de trekking niet live op ohltv nu is het weer een geleide trekking ???


Door het achter gesloten deuren te doen, lok je natuurlijk weer dat soort achterdocht uit. Some things 'll never change, zeker?

De winnaars hebben een mail gekregen en er wordt gevraagd of ze nog geïnteresseerd zijn. Ik zou denken ja anders had je je toch niet ingeschreven, of is het om die plaatsen dan verder te verloten of weg te geven ...
Het is ook helemaal niet duidelijk of de persoon waarmee je samen hebt ingeschreven ook uitgeloot is ... of dat je gewonnen plaats overdraagbaar is naar een andere abonnee naar eigen keuze die eventueel in jouw plaats kan gaan. Maar soit een gegeven paard kijk je niet teveel in de bek.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Maarten » do 14 dec 2017, 17:33

deeBartman schreef in Re: Trekking leicester:
Maarten schreef in Re: Trekking leicester:
firstohl schreef in Re: Trekking leicester:waarom doen ze de trekking niet live op ohltv nu is het weer een geleide trekking ???


Door het achter gesloten deuren te doen, lok je natuurlijk weer dat soort achterdocht uit. Some things 'll never change, zeker?

De winnaars hebben een mail gekregen en er wordt gevraagd of ze nog geïnteresseerd zijn. Ik zou denken ja anders had je je toch niet ingeschreven, of is het om die plaatsen dan verder te verloten of weg te geven ...
Het is ook helemaal niet duidelijk of de persoon waarmee je samen hebt ingeschreven ook uitgeloot is ... of dat je gewonnen plaats overdraagbaar is naar een andere abonnee naar eigen keuze die eventueel in jouw plaats kan gaan. Maar soit een gegeven paard kijk je niet teveel in de bek.


Dat ze de winnaars een mail sturen en zeker willen zijn dat het "nog past" of ze nog wel interesse hebben, niks mis mee. Maar toch weer al een gemiste kans om eens voor de verandering TRANSPARANT te zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Pelotas » do 14 dec 2017, 19:07

Ook niets ontvangen hier, helaas :|
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

De Leicester-Trekking: Some things 'll never change

Berichtdoor luckie » ma 18 dec 2017, 08:56

De Leicester-Trekking: Some things 'll never change

Maarten schreef in Re: Trekking leicester:
firstohl schreef in Re: Trekking leicester:waarom doen ze de trekking niet live op ohltv nu is het weer een geleide trekking ???


Door het achter gesloten deuren te doen, lok je natuurlijk weer dat soort achterdocht uit. Some things 'll never change, zeker?


Zoals altijd moet er ook hier weer een achtergrond worden geschetst:

De reconstructie tot nu toe:

Er werden zogezegd 100 mensen getrokken. Deze kregen een mail met de vermelding dat ze bij de gelukkige winnaars waren.

Op 14 december verscheen op de clubwebsite: Ga jij in het weekend van 20 januari mee naar Leicester? Check snel je mailbox en ontdek of je erbij bent. Alle winnaars hebben een mailtje ontvangen op het mailadres dat je hebt opgegeven bij je inschrijving.

Heb je een mailtje ontvangen? Bevestig ons dan per kerende dat je nog steeds geïnteresseerd bent en dat je met ons mee zal gaan naar LCFC.


http://www.ohl.be/nl/heren/nieuws/beric ... ter-bekend

deeBartman schreef in Re: Trekking leicester:De winnaars hebben een mail gekregen en er wordt gevraagd of ze nog geïnteresseerd zijn. Ik zou denken ja anders had je je toch niet ingeschreven, of is het om die plaatsen dan verder te verloten of weg te geven ...
Het is ook helemaal niet duidelijk of de persoon waarmee je samen hebt ingeschreven ook uitgeloot is ... of dat je gewonnen plaats overdraagbaar is naar een andere abonnee naar eigen keuze die eventueel in jouw plaats kan gaan. Maar soit een gegeven paard kijk je niet teveel in de bek.


Sommigen kregen daarna nog een telefoontje met de melding dat ze teveel winnaars hebben getrokken en dat ze eigenlijk toch geen winnaar zijn.

Dus toch weer de 'propaganda-vrienden-van-het-bestuur' beloond? De politieke vrienden?

Dit doet weer denken aan het voorval op Eupen:

viewtopic.php?f=3&t=274&p=21382&hilit=Devlies#p21382

Het respect voor de 'gewone supporter' is er dus nog altijd niet en is er qua bestuursmentaliteit au fond niets veranderd.

Als onze Thaise voorzitter dit gebeuren zal vernemen dan zal hij toch niet kunnen lachen met dit 'amateurisme' waarmee een door hem goed bedoelde geste door deze prutsers weer compleet werd verkl°t.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor nickohl » ma 18 dec 2017, 10:31

Elke voorzitter van de supporterclubs mag al mee, en er zijn er nog veel anderen die het weken geleden al wisten dat ze gingen meegaan, en kijk...

:?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4568
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Trekking leicester

Berichtdoor luckie » ma 18 dec 2017, 10:36

nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Elke voorzitter van de supporterclubs mag al mee, en er zijn er nog veel anderen die het weken geleden al wisten dat ze gingen meegaan, en kijk...

:?


Ach zo? En aan wat hebben die 'anderen' dit dan te danken?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor nickohl » ma 18 dec 2017, 11:15

luckie schreef in Re: Trekking leicester:
nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Elke voorzitter van de supporterclubs mag al mee, en er zijn er nog veel anderen die het weken geleden al wisten dat ze gingen meegaan, en kijk...

:?


Ach zo? En aan wat hebben die 'anderen' dit dan te danken?

bekenden binnen de club hé...

Het was alleszins geen grote pot met alle deelnemers waar een onschuldige hand de 100 man uithaalde...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4568
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Trekking leicester

Berichtdoor luckie » ma 18 dec 2017, 11:22

nickohl schreef in Re: Trekking leicester:
luckie schreef in Re: Trekking leicester:
nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Elke voorzitter van de supporterclubs mag al mee, en er zijn er nog veel anderen die het weken geleden al wisten dat ze gingen meegaan, en kijk...

:?


Ach zo? En aan wat hebben die 'anderen' dit dan te danken?

bekenden binnen de club hé...

Het was alleszins geen grote pot met alle deelnemers waar een onschuldige hand de 100 man uithaalde...


Kortom: 'de juiste vrienden'. Vriendjespolitiek. De verdeel en heerspolitiek met de ons kent ons politiek.

Wat er gebeurd is, is niet correct.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Filip Elsen » ma 18 dec 2017, 12:30

nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Elke voorzitter van de supporterclubs mag al mee, en er zijn er nog veel anderen die het weken geleden al wisten dat ze gingen meegaan, en kijk...

:?


Maar niet elke voorzitter en secretaris gaat effektief mee. Ik alvast niet. Fons ook niet. Ik ga dat weekend naar Tubize 8-)
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor nickohl » ma 18 dec 2017, 13:13

Filip Elsen schreef in Re: Trekking leicester:
nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Elke voorzitter van de supporterclubs mag al mee, en er zijn er nog veel anderen die het weken geleden al wisten dat ze gingen meegaan, en kijk...

:?


Maar niet elke voorzitter en secretaris gaat effektief mee. Ik alvast niet. Fons ook niet. Ik ga dat weekend naar Tubize 8-)


:+:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4568
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Will » ma 18 dec 2017, 14:57

Ik ben gewone supporters tegengekomen die tot hun grote blijdschap geloot werden. Ik mocht als vrijwillige medewerker ook mijn kandidatuur stellen met mijn zoon die een abo heeft. Wij hebben bewust niet mee gedaan omdat we totaal geen interesse hebben. Kindjes, gezin enz. Laat de vrijgezellen onder ons maar eens lekker genieten. het is hun gegund. Doe onze vrienden in Leicester de groeten en zeg hen dat we met hen meeleven in ons gezamenlijk voetbal avontuur.
Ik vind het wel heel erg als dit lovenswaardig initiatief weer misbruikt zou worden om roddels te strooien.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Trekking leicester

Berichtdoor nickohl » ma 18 dec 2017, 15:04

Wacht er zijn ook gewone supporters bij hé, het zijn geen 100 "geleide" trekkingen geweest, maar ook niet zoals beloofd de 100 "open" trekkingen.

Kleine nuance.

Geen roddel dus ook ni, zoals filip hierboven had aangegeven.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4568
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Trekking leicester

Berichtdoor luckie » ma 18 dec 2017, 15:11

nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Wacht er zijn ook gewone supporters bij hé, het zijn geen 100 "geleide" trekkingen geweest, maar ook niet zoals beloofd de 100 "open" trekkingen.

Kleine nuance.

Geen roddel dus ook ni, zoals filip hierboven had aangegeven.


En er zijn ook 'gewone' supporters die via mail vernamen dat ze erbij waren en later via telefoon hebben gehoord dat ze er toch niet bij zijn. Dit is het meest storende. En wat ik schrijf is ook geen roddel maar werkelijkheid.

Trouwens: waarom publiceert men niet de lijst met de namen van deze gelukkigen? Als er niets te verbergen valt dan is deze publicatie zeker geen probleem.
Laatst bijgewerkt door luckie op ma 18 dec 2017, 15:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor nickohl » ma 18 dec 2017, 15:27

Maar los daarvan is dit zeker een leuk en initiatief om toe te juichen.

Alleen spijtig van de gemiste kans om aan open communicatie te doen.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4568
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Trekking leicester

Berichtdoor luckie » ma 18 dec 2017, 15:35

nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Maar los daarvan is dit zeker een leuk en initiatief om toe te juichen.

Alleen spijtig van de gemiste kans om aan open communicatie te doen.


Spijtig inderdaad:
luckie schreef in De Leicester-Trekking: Some things 'll never change:De Leicester-Trekking: Some things 'll never change
Als onze Thaise voorzitter dit gebeuren zal vernemen dan zal hij toch niet kunnen lachen met dit 'amateurisme' waarmee een door hem goed bedoelde geste door deze prutsers weer compleet werd verkl°t.


Gelukkig zal onze Thaise voorzitter deze gemiste kans effectief en uit onverdachte bron rechtstreeks ter oren komen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trekking leicester

Berichtdoor Maarten » di 19 dec 2017, 01:45

nickohl schreef in Re: Trekking leicester:Maar los daarvan is dit zeker een leuk en initiatief om toe te juichen.

Alleen spijtig van de gemiste kans om aan open communicatie te doen.


Dat is het inderdaad, wat ik al aanhaalde. Stel dan gewoon van bij aanvang dat het 100 -10 of -20 (voor de voorzitters van supportersclubs, bestuursleden, whatever...) gaan zijn. Wees transparant over hoe de trekking gebeurd is. Heeft (wat mij betreft) niks met roddels te maken, maar met weer gewoon een zeer jammere gang van zaken.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Trekking leicester

Berichtdoor gum » do 17 nov 2022, 11:12

net deze email gekregen
-
Beste supporter,

Goed nieuws! Jij was enkele seizoenen geleden bij de selectie om een wedstrijd van Leicester City Fc bij te wonen. Die kans heb je nu opnieuw. Gezien ons druk programma, en onze ambitie om de play-offs te halen was het niet eenvoudig om de beste datum te vinden.

Het is ons echter wel gelukt! 3 Januari in de vroege ochtend maken we de oversteek richting Leicester voor de wedstrijd tegen Fulham FC. Woensdag 4 januari keren we terug naar Leuven, geschatte aankomst is in de avond. Deze trip maken we in zijn geheel met de bus.

Kan u per kerende laten weten:
- Of u de trip richting Leicester kan maken + wie de partner is met welke je de trip zou maken. (+ nodige gegevens van deze partner indien deze afwijkt van uw vorige partner)
- Of u enige allergieën heeft of zaken met welke wij rekening moeten houden

Let wel: indien u wilt meereizen dient u in het bezit te zijn van een internationale reispas.
gum
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 20:14

Re: Trekking leicester

Berichtdoor zizike » do 17 nov 2022, 11:51

Ik ben ook bij de gelukkigen, maar deze keer ga ik moeten passen, vrees ik.

Ik heb dan verlof om op de kinderen te passen tijdens de vakantie. Ook de kosten voor 2x reispas zijn niet min en 't is maar 2 dagen (i.p.v. 3) waardoor het meer op de bus zitten wordt dan ter plekke iets zien of doen.

Ik zou de kinderen op de bus kunnen zetten, ben ik er 2 dagen mooi vanaf :lol:
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09


Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


"like" ons op Facebook!