Celle schreef:Goed ingegrepen Maarten!
Eerst CYBER aanval van de kliek BRABANT!
Is dat een echte persoon die katleen of een fake figuur?
Maarten schreef:er waren een 6 tal geregistreerden die allemaal via een proxy IP geregistreerd waren. Om verwarring te zaaien hadden ze bekende forumnamen gepakt (Kathleen, booreiland, Hekke...). Allemaal verwijderd nu.
AlienStorm schreef:Maarten schreef:er waren een 6 tal geregistreerden die allemaal via een proxy IP geregistreerd waren. Om verwarring te zaaien hadden ze bekende forumnamen gepakt (Kathleen, booreiland, Hekke...). Allemaal verwijderd nu.
Toch nagevraagd bij de echte personen?
Beul schreef:Tevens gefeliciteerd met het nieuwe logo, echt knap! Eindelijk wat historiek.
Ook de rundskop met vikinghelm is een voltreffer. Even wat achtergrond:
-891, Slag bij de Dijle (Leuven), Franken verslaan de vikingen en verdrijven ze uit de Lage Landen.
-1691, volgens de legende schieten de Leuvenaars 's nachts op een Frans leger, blijkt bij morgendauw dat het koeien waren. Leuvenaars = P(i)etermannen of koeienschieters
Knap, bedankt.
Bob schreef:Mooi forum, mijn complimenten!
Hopelijk kan het hier een baken van vrije meningsuiting worden.
Indien er nog moderators nodig zijn, jullie weten me te vinden. Al blijf ik principieel voorstander van een zelfregulerend systeem.
Ik heb de 'Donovan' maar van mijn nickname afgelaten.
Vanaf nu is het dus gewoon 'Bob'
Indien er nog moderators nodig zijn, jullie weten me te vinden. Al blijf ik principieel voorstander van een zelfregulerend systeem.
Celle schreef:Voor mij ben je niet welkom.
Je hebt je serieus verbrand en menigéén direct of indirect beledigd.
Als je het toch serieus zou menen, biedt dan eerst je verontschuldigingen aan.
En het feit dat we uitwijken naar dit nieuwe forum heb jij deels veroorzaakt.
Dat hypocriet gedoe hoeft voor mij niet.
Ga maar terug naar het forum dat je kapot gemaakt hebt.
AlienStorm schreef:En Will, moest het niet lukken, stuur me dan via FB maar een berichtje, dan pas ik de afbeelding wel aan...
Will schreef:Diezel, ik had wel verwacht dat gij de eerste zou zijn om boel te maken op het nieuwe ongerepte forum. Stoker !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten