Maarten schreef in Re: ACTIE!:een positieve actie met een kritische noot.
Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken
Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest
Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken
Wat mij persoonlijk betreft is die stoet zelfs nooit een noodzakelijk element geweest
AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken
Ik zal er alvast zijn...
Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:AlienStorm schreef in Re: ACTIE!:Panda Loves Sky schreef in Re: ACTIE!:Erg lullig en vooral teleurstellend hoe een semantische discussie het blijkbaar onmogelijk maakt om bij wijze van signaal enigszins gecoördineerd massaal naar de laatste beloftenmatch te trekken
Ik zal er alvast zijn...
Twijfel ik niet aan, Joel. Niemand heeft Marc of jou lessen te geven over goed supporterschap
Het lijkt nogal duidelijk dat het een zegen was dat jullie je schouders onder deze actie hadden gezet, en contact hadden genomen met de federatie. Maar nu jullie je op een paar dagen van de match zowel praktisch als publiekelijk gedistantiëerd hebben, is de actie - die staat of valt met een massale opkomst - zo goed als dood
Da's jammer. Ook omdat ik jullie plotse hersenkronkel niet begrijp
Gelukkig lijken de andere acties meer succes te hebben..
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Tifo/banner zou de 8ste moeten klaar zijn, dus voor de eerste thuismatch.
Maarten schreef in Re: ACTIE!:Goed idee Beul.
De laatste versie vind je trouwens hierboven op deze pagina. Dit is de directe link:
http://www.dropbox.com/s/wq9eo1nnguwxhk ... k.png?dl=1
De banner moet trouwens morgen nog opgehaald worden in Olen
mr mayhem schreef in Re: ACTIE!:Maarten schreef in Re: ACTIE!:Goed idee Beul.
De laatste versie vind je trouwens hierboven op deze pagina. Dit is de directe link:
http://www.dropbox.com/s/wq9eo1nnguwxhk ... k.png?dl=1
De banner moet trouwens morgen nog opgehaald worden in Olen
had ik dit iets vroeger geweten was dat geen probleem geweest
gaat het lukken?
Beul schreef in Re: ACTIE!:OHL-forum members,
De tifo/banner (20x7m) die Maarten heeft gemaakt,
is een prachtig instrument ter ondersteuning aan ons team.
Een ideetje, laten we bijvoorbeeld zondag 10/05 vanaf 10u00 's ochtends allen gemeenschappelijk deze tifo-tekening op onze individuele facebookbanners plaatsen als 'positieve' ondersteuning van onze ploeg.
Dit zou virtueel wel eens kunnen gaan leven en 's middags zien we het resultaat 'live' in het stadion.
Het is maar een idee. Wat denken jullie?
PS: Maarten kan jij de laatste versie nog eens uploaden (zodat iedereen deze kan downloaden).
Beul schreef in Re: ACTIE!:Diezel, kon je niet wachten tot zondag? Jammer ... dat dit niet gecoordineerd kan gebeuren.
Maarten, geef jij het sein wanneer we onze FB-banner kunnen aanpassen?
Keer terug naar Supporters/clubs/acties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten