Supportersclub Louvaniste

Supportersacties, op verplaatsing met de bus, OH-elles...

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor Maarten » wo 12 nov 2014, 12:57

AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):De foto's van de match tegen Seraing. De live commentaar (ik heb blijkbaar een andere match gezien dan op ohl.be) kan je nalezen op onze Facebook-pagina.


Haha, gefopt, ten eerste was dit de match tegen Tubize, en ten tweede heb ik de commentaren van uw liveverslag (evenals die van Booreiland) schaamteloos gekopieerd in het match topic!

Steeds met quote wel ;)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor AlienStorm » wo 12 nov 2014, 13:00

Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):
AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):De foto's van de match tegen Seraing. De live commentaar (ik heb blijkbaar een andere match gezien dan op ohl.be) kan je nalezen op onze Facebook-pagina.


Haha, gefopt, ten eerste was dit de match tegen Tubize, en ten tweede heb ik de commentaren van uw liveverslag (evenals die van Booreiland) schaamteloos gekopieerd in het match topic!

Steeds met quote wel ;)

Het zal me leren van te copy-pasten en het niet na te lezen... ;)
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor luckie » wo 12 nov 2014, 13:01

Je deed een 'polleke'? Zo maar eventjes iets er tussen inschuiven in de hoop dat niemand het opmerkt en dat het getekend geraakt. Maar maarten had het door hé!!!!
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor erik vanhove » vr 14 nov 2014, 10:53

suggestie : maak eens een spandoek VOOR transparantie en participatie en NIET tegen iemand....
VOOR = positief en constructief en spoort de anderen aan mee te gaan in het verhaal
TEGEN = negatief en destructief en spoort de anderen aan in de verdediging te gaan

alienstorm : wat zijn de verdere plannen ivm participatie? is het verslag van de vergadering eindelijk klaar?
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1021
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor AlienStorm » vr 14 nov 2014, 11:20

erik vanhove schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):suggestie : maak eens een spandoek VOOR transparantie en participatie en NIET tegen iemand....
VOOR = positief en constructief en spoort de anderen aan mee te gaan in het verhaal
TEGEN = negatief en destructief en spoort de anderen aan in de verdediging te gaan

alienstorm : wat zijn de verdere plannen ivm participatie? is het verslag van de vergadering eindelijk klaar?

Ik moet hierbij toch opmerken dat de spandoeken van de voorbije matchen niet gemaakt werden door de federatie noch onze supportersclub. Maar het is zeker een interessant idee om enkele positieve tifo's te maken. Neem ik mee naar de volgende interne vergadering. :idea:

De stavaza over het verslag kunt u hier lezen: ohlforum.be. Ik zal (nu) even informeren bij de voorzitter van O-Hasj-El.
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor demakke » vr 14 nov 2014, 11:22

erik vanhove schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):suggestie : maak eens een spandoek VOOR transparantie en participatie en NIET tegen iemand....
VOOR = positief en constructief en spoort de anderen aan mee te gaan in het verhaal
TEGEN = negatief en destructief en spoort de anderen aan in de verdediging te gaan

alienstorm : wat zijn de verdere plannen ivm participatie? is het verslag van de vergadering eindelijk klaar?


Erik,
toch even opmerken dat we tot nu toe nog geen spandoek hebben gemaakt tegen iemand.
Noch vanuit de supportersclub noch vanuit de federatie.
Het idee om eentje te maken voor participatie is wel goed!
Het verslag van de supportersvergadering zal weldra komen.
En de federatie werkt verder en zal een aantal deskundigen in de nabije dagen raadplegen.
Hans Verhoeven zal daar in samenspraak met de werkgroep de nodige stappen voor ondernemen.
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor AlienStorm » vr 14 nov 2014, 11:24

Ik was rapper... ;)
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor erik vanhove » vr 14 nov 2014, 11:33

ik zag in Tubize een spandoek tegen iemand toch....
Trouwens een grote proficiat voor de dappere OHL supporters in Tubize. De aanmoedigingen bij deze slechte match waren super !!
Supporters waren beter dan de spelers, mijn gedacht !! :lol:
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1021
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor AlienStorm » vr 14 nov 2014, 11:37

erik vanhove schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):ik zag in Tubize een spandoek tegen iemand toch....
Trouwens een grote proficiat voor de dappere OHL supporters in Tubize. De aanmoedigingen bij deze slechte match waren super !!
Supporters waren beter dan de spelers, mijn gedacht !! :lol:

We kunnen ze moeilijk een stamp onder hun gat geven hé (de "stoute" supporters en de spelers die mij de indruk gaven ons tegen hun goesting te begroeten).
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor Maarten » vr 14 nov 2014, 13:40

erik vanhove schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):ik zag in Tubize een spandoek tegen iemand toch....


En wil dat dan zeggen dat dat spandoek gemaakt werd door Louvaniste of door de federatie? Bon, vooralleer iemand mij gaat viseren, ik zat achter de computer he :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize)

Berichtdoor luckie » vr 14 nov 2014, 15:20

Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):
erik vanhove schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Tubize):ik zag in Tubize een spandoek tegen iemand toch....


En wil dat dan zeggen dat dat spandoek gemaakt werd door Louvaniste of door de federatie?


Ik dacht door één stem van iemand uit het bestuur, maar geen 'founding-father'?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Zaventem)

Berichtdoor AlienStorm » ma 17 nov 2014, 10:27

De foto's van de match op Zaventem. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Sfeerfoto voor en na de match:
Afbeelding Afbeelding

Afscheid van Chelle van SC 3018 (maar volgens de gazet van SC Louvaniste):
Afbeelding

Van het wedstrijdverslag Zaventem - OHL:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Aalst)

Berichtdoor AlienStorm » ma 01 dec 2014, 13:12

De foto's van de match tegen Aalst. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Racing Mechele

Berichtdoor AlienStorm » ma 01 dec 2014, 13:18

De foto's van de match tegen Racing Mechelen. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Dessel)

Berichtdoor AlienStorm » ma 08 dec 2014, 12:14

De foto's van de match tegen Dessel. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor AlienStorm » wo 10 dec 2014, 21:25

Supportersclub Louvaniste wordt peter van OHL-beloften Hakim Labanieh en Tom Carlens.

De traditie waarbij een speler uit de A-ploeg peter wordt van onze supportersclub - dit seizoen volgde Yohan Croizet de uitgeleende David Wijns op - mocht eens doorbroken worden. Als we dan rondkijken in de grote familie die OHL is, kan je niet omheen het feit dat onze beloften nog te weinig onder de aandacht gebracht worden. Zelf het peterschap opnemen van twee jongeren leek dan ook een logisch keuze.

Ons oog viel op Hakim Labanieh een honderd procent Leuvens product, want nog begonnen met voetballen bij Stade Leuven. De in 1996 geboren verdediger is een vaste waarde bij de beloften. Hij valt op door zijn duelkracht in de lucht, maar kan ook, snel als hij is, voor zijn man komen en gepast uitverdedigen. Ook Tom Carlens trok onze aandacht. Deze 18-jarige verdedigende middenvelder streek in 2011 in Leuven neer. De rol van kapitein vervult hij onberispelijk door het team continue te coachen. Ook kenmerkend voor zijn inzicht is een lange en precieze pas waardoor het spel naar de andere kant verlegd kan worden.

Wij verwelkomen met de nodige fierheid Hakim en Tom in de supportersclub, maar daar stopt ons engagement naar de jeugd toe niet. We roepen alle supporters(clubs) op om onze beloften te steunen en bijvoorbeeld zelf ook eens een thuismatch mee te pikken. Iedereen met een abonnement mag gratis binnen en wordt vergast op een heerlijke pot voetbal door een hoop sympathieke gasten die leven voor onze mooie sport. Hakim, Tom en alle anderen, wij komen zeker terug!

Noteer de volgende thuismatch van onze beloften alvast in jullie agenda: donderdag 18 december, om 20 uur, in Den Dreef (!), tegen Eupen.

COYW!

Afbeelding

Hakim: nummer 4, links op de foto
Tom: nummer 6, rechts op de foto
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor Malika » do 11 dec 2014, 07:28

De fiere mama dankt supportersclub Louvaniste !
De zeer jonge Beloften ploeg is een geweldig team jongens.
Malika
Mama Labanieh
 
Berichten: 12
Geregistreerd: ma 01 dec 2014, 11:30

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor demakke » vr 12 dec 2014, 00:28

Supportersclub Louvaniste nemen het peterschap op zich over twee beloften om zo de ganse ploeg van beloften meer in de aandacht te brengen.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/blape_01425305
OHL TILL I DIE
STADIST TOT IN DE KIST!
demakke
Branded
 
Berichten: 156
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 18:35
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor Maarten » vr 12 dec 2014, 01:20

demakke schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom):Supportersclub Louvaniste nemen het peterschap op zich over twee beloften om zo de ganse ploeg van beloften meer in de aandacht te brengen.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/blape_01425305


Goed gedaan en leuk artikel... Ook goed dat je andere clubs oproept het voorbeeld te volgen, al mocht het artikel wel gewag maken dat Den Dreef jullie voorging.

Keep up the good work.

Malika schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom):De fiere mama dankt supportersclub Louvaniste !
De zeer jonge Beloften ploeg is een geweldig team jongens.

:+:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor AlienStorm » vr 12 dec 2014, 10:38

Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom):Goed gedaan en leuk artikel... Ook goed dat je andere clubs oproept het voorbeeld te volgen, al mocht het artikel wel gewag maken dat Den Dreef jullie voorging.

SC Den Dreef is peter geworden van twee jongeren die een contract hebben en de voorbije matchen in het eerste elftal geraakten (verbeter me waar nodig). Wij - samen met Yohan Croizet die zo vriendelijk was om ook naar de match te komen - proberen met het peterschap in de eerste plaats alle beloften zonder contract wat meer in de schijnwerpers te plaatsen. SC Louvaniste zal zijn leden alvast warm maken voor de volgende thuismatch van de beloften, donderdag 18 december, om 20 uur, uitzonderlijk in Den Dreef. En we hopen natuurlijk dat we niet de enigen zullen zijn!
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor Maarten » vr 12 dec 2014, 13:14

AlienStorm schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom):
Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom):Goed gedaan en leuk artikel... Ook goed dat je andere clubs oproept het voorbeeld te volgen, al mocht het artikel wel gewag maken dat Den Dreef jullie voorging.

SC Den Dreef is peter geworden van twee jongeren die een contract hebben en de voorbije matchen in het eerste elftal geraakten (verbeter me waar nodig). Wij - samen met Yohan Croizet die zo vriendelijk was om ook naar de match te komen - proberen met het peterschap in de eerste plaats alle beloften zonder contract wat meer in de schijnwerpers te plaatsen. SC Louvaniste zal zijn leden alvast warm maken voor de volgende thuismatch van de beloften, donderdag 18 december, om 20 uur, uitzonderlijk in Den Dreef. En we hopen natuurlijk dat we niet de enigen zullen zijn!


Voor de duidelijkheid, ik ben geen lid van Den Dreef he, en het klopt wel dat er een verschil is tussen Bracké en Cools enerzijds, die nu "al" 18 matchen bij de grote jongens mogen spelen en een contract hebben en anderzijds echte belofte spelers zonder contract, maar het principe "SC wordt peter van een jonge speler" blijft wel hetzelfde. Ik wil hier geen polemiek starten, maar een klein teken van erkentelijkheid had denk ik geen kwaad gekund. Verder ga ik er niet op ingaan, zeker omdat ik het idee ook alleen maar kan toejuichen en het feit dat die gasten zich gesteund voelen, veel belangrijker is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor AlienStorm » vr 12 dec 2014, 17:24

Maarten schreef in Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom):Voor de duidelijkheid, ik ben geen lid van Den Dreef he, en het klopt wel dat er een verschil is tussen Bracké en Cools enerzijds, die nu "al" 18 matchen bij de grote jongens mogen spelen en een contract hebben en anderzijds echte belofte spelers zonder contract, maar het principe "SC wordt peter van een jonge speler" blijft wel hetzelfde. Ik wil hier geen polemiek starten, maar een klein teken van erkentelijkheid had denk ik geen kwaad gekund. Verder ga ik er niet op ingaan, zeker omdat ik het idee ook alleen maar kan toejuichen en het feit dat die gasten zich gesteund voelen, veel belangrijker is.

Die oefening hebben we natuurlijk ook gemaakt, maar wij vonden het verschil qua opzet te groot. De ene SC neemt een jongere als peter (ik denk bijvoorbeeld aan 3018 en Nick), de andere wordt peter van twee jongeren. Wij willen een stapje verder gaan door peter te worden van twee beloften (zonder contract) en met dat gegeven als vertrekpunt alle beloften (zonder contract) steunen. Anders hadden we natuurlijk gewoon Vits, Trenson, Yavuz, ..., of Yagan kunnen vragen, maar dat voelde verkeerd aan. En dat kon ik moeilijk in de gazet gaan verkondigen hé. :P ;)
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: Hakim en Tom)

Berichtdoor Frank1962 » za 13 dec 2014, 19:45

Het belangrijkste is dat de jongeren, al dan niet beloften zonder/met contact zich gesteund voelen door de supporters van OHL. Knap van zowel den Dreef als van Louvaniste ! En hopelijk volgen de andere SC ook nog !
Avatar gebruiker
Frank1962
Tattarattatataaaaaa
 
Berichten: 46
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:31
Woonplaats: BLANDEN
Supportersclub: SC Den Dreef

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Antwerp)

Berichtdoor AlienStorm » di 16 dec 2014, 10:14

De foto's van de match tegen Antwerp. De live commentaar kan je nalezen op onze Facebook-pagina.

http://www.facebook.com/groups/Louvaniste/

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Avatar gebruiker
AlienStorm
Voor euthanasie bij zieke egels
 
Berichten: 349
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:51
Supportersclub: Louvaniste

Re: Supportersclub Louvaniste (update: foto's Antwerp)

Berichtdoor Maarten » di 16 dec 2014, 14:18

Niet de meest flatterende foto van Kenneth :lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Supporters/clubs/acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!