OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!

Uitslagen, rangschikkingen, topschutters etc per seizoen

OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!

Berichtdoor luckie » di 13 jun 2023, 14:55

OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!

Totaal aantal berichten 142905 • Totaal aantal onderwerpen 916 • Totaal aantal leden 955

Op 14 april 2014 zag dit forum het levenslicht. Vaderlijk ontsproten uit het hoofd en hart van Maarten.

We zijn bijna 10 jaar verder.

Een dikke proficiat Maarten voor jouw inzet, gedrevenheid en betrokkenheid bij het reilen en zeilen van onze geliefde club.

"Jij verlegde meer dan een steen in onze stroom van gevoelens voor onze club.
Het klaar wassende water gaat er anders dan voorheen.
De stroom van deze richtinggevende rivier hou je niet tegen.
Het water vindt altijd een weg omheen, zoekend naar waarheid.
De bron voor informatie."
(vrij naar Bram Vermeulen)

Dank voor het creëren van een tribune van het 'vrije woord', de plaats waar iedereen van ons zijn ei kwijt kan in dit warme nest.

Dank ook voor het 'modereren' en het 'arbiter' spelen wanneer grenzen werden overschreden.

Maarten schreef in Re: CEO Willems & Ariël Jacbos bepalen nu het sportieve bel: di 13 jun 2023, 04:31 Ik was ooit zo onnozel en fanatiek om dit forum op te richten, dagen weken tijd werk erin te steken, elk jaar de serverkosten die eraan verbonden zijn te betalen, uren per dag bezig met OHL... Gelukkig ben ik tot mijn verstand gekomen. Dus OHL brandt bij mij nog op een laag pitje en bij gevolg heb ik de laatste 3 jaren ook veel minder zicht op eventuele nieuwe initiatieven van de club.


Het OHL-forum werd in april 2014 opgestart.

In de beginjaren hebben we 2 of 3 keer dacht ik de kans gekregen om op een rekeningnummer een bijdrage te storten om alzo bij te dragen aan deze jaarlijkse kost.

Ik herinner me een post van jou waarbij je aangaf dat deze serverkosten opgelopen waren omdat ons Forum een grote hoeveelheid gegevens bevat.

Dus is het terug tijd dat we onze bijdrage mogen storten.........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43592
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!

Berichtdoor tempelier » di 13 jun 2023, 15:40

Steeds bereid om mijn steentje bij te dragen.
tempelier
 
Berichten: 730
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!

Berichtdoor Rogerke » do 22 jun 2023, 13:40

hip hip hoera!
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1892
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!

Berichtdoor Maarten » vr 05 jan 2024, 18:33

luckie schreef in OHL-forum is bezig aan zijn 10de jaar! Hiep hiep hoera!:Het OHL-forum werd in april 2014 opgestart.

In de beginjaren hebben we 2 of 3 keer dacht ik de kans gekregen om op een rekeningnummer een bijdrage te storten om alzo bij te dragen aan deze jaarlijkse kost.

Ik herinner me een post van jou waarbij je aangaf dat deze serverkosten opgelopen waren omdat ons Forum een grote hoeveelheid gegevens bevat.

Dus is het terug tijd dat we onze bijdrage mogen storten.........

Om een of andere reden lees ik dit bericht nu pas. Nee, er is nooit een inzameling geweest voor de serverkosten. Wat wel is gebeurd, is dat er destijds een inzameling is geweest voor de Olé (om de ploeg aan te moedigen in de degradatiestrijd 2014) en Awoert (om het bestuur op de korrel te nemen) banners. Enkel de Olé banner (hier bovenaan op de banner van het forum zichtbaar) werd gedrukt. Een deel mensen die voor de awoert banner een bijdrage hadden gestort waren akkoord om daar een deel van in de Olé banner te steken gezien we dan de Olé banner groter konden laten drukken. Anderen die voor een Awoert banner een bijdrage leverden waren akkoord om hun bijdrage te gebruiken voor de serverkosten van het forum. Ik herinner me wel dat jij, Luckie, voor beide banners gestort hebt en met beide voorstellen akkoord ging.

Later is er nog een inzameling geweest voor de RIP banner van onze Thaise voorzitter.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18287
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten


Keer terug naar Statistieken & overzichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!
cron