Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank opt

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank opt

Berichtdoor luckie » wo 24 aug 2022, 16:39

Mario Gonzalez - 2022-08-24 - Zomertr 13 - Huur 1j + aankoopoptie

OH LEUVEN HAALT MET MARIO GONZALEZ NIEUWE NUMMER 9

OH Leuven haalt opnieuw een aanvallende versterking. De 26-jarige Spaanse aanvaller Mario Gonzalez komt op uitleenbasis met aankoopoptie over van het Portugese SC Braga.

Afbeelding

Mario Gonzalez begon te voetballen bij Villarcayo Nela om vervolgens uit te komen voor Burgos en Atlético Madrid. In 2012 sloot hij zich aan bij de jeugdacademie van Villareal waar hij zijn professioneel debuut maakte. Gonzalez speelde ook voor de U17 selectie van Spanje.

In 2019 werd Gonzalez uitgeleend aan het Franse Clermont Foot 63. Ondanks de coronapandemie en het stilleggen van de competitie speelde hij er 21 wedstrijden en scoorde 4 doelpunten. In 2020 volgde een nieuwe uitleenbeurt naar het Portugese CD Tondela. In 28 wedstrijden in de Portugese hoogste afdeling scoorde Mario 14 doelpunten en gaf hij 3 assists. In 2021 nam SC Braga hem definitief over. Gonzalez tekende een overeenkomst voor 4 seizoenen in Braga waar hij in 25 wedstrijden 4 doelpunten maakte en 4 assists gaf. Begin 2022 werd hij uitgeleend aan CD Tenerife waar hij 5 keer scoorde in 20 wedstrijden.

Coach Marc Brys is tevreden met de tweede aanvallende versterking. “Mario Gonzalez beschikt over een goede techniek, is snel en heeft een neus voor doelpunten. Zijn speelstijl past ook perfect bij onze manier van spelen.”



http://www.ohleuven.com/news/oh-leuven ... rsterking/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Mario Gonzalez: zijn statistieken

Berichtdoor luckie » wo 24 aug 2022, 16:48

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor John » wo 24 aug 2022, 18:39

De aankoopoptie zou €2,7 miljoen bedragen.
http://mobile.twitter.com/Infogenuino/ ... 9262055429
John
 
Berichten: 1736
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor Pieje » wo 24 aug 2022, 19:48



Plus wat je nu betaalt om hem dit jaar al te lenen, zal ook niet niks zijn. Moet dus al serieus meevallen om effectief binnen te halen volgend jaar.
Avatar gebruiker
Pieje
 
Berichten: 602
Geregistreerd: za 02 aug 2014, 16:22

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor diezel » do 25 aug 2022, 08:13

Pieje schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:


Plus wat je nu betaalt om hem dit jaar al te lenen, zal ook niet niks zijn. Moet dus al serieus meevallen om effectief binnen te halen volgend jaar.

daar zal een goal of 15 voor nodig zijn
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor John » do 25 aug 2022, 09:27

Eens in de play offs geraken of een mooi bekeravontuur zou daarbij kunnen helpen.
John
 
Berichten: 1736
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor luckie » ma 29 aug 2022, 07:33

Afbeelding

Hopelijk kan onze 'pistolero' nog vaak dit gebaar herhalen........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor tempelier » ma 29 aug 2022, 08:27

Hem net op ROB gezien, spreekt zelfs heel goed Frans!
tempelier
 
Berichten: 709
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor luckie » ma 29 aug 2022, 08:28

tempelier schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Hem net op ROB gezien, spreekt zelfs heel goed Frans!

De man heeft duidelijk zelfvertrouwen........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor diezel » ma 29 aug 2022, 12:36

tempelier schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Hem net op ROB gezien, spreekt zelfs heel goed Frans!

Speelde een seizoen in Frankrijk
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7509
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor Jan Frans » ma 29 aug 2022, 13:05

diezel schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:
tempelier schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Hem net op ROB gezien, spreekt zelfs heel goed Frans!

Speelde een seizoen in Frankrijk

Zou hij dan na één seizoen bij ons ook wat nederlands kennen ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor Maarten » wo 31 aug 2022, 20:24

Jan Frans schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:
diezel schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:
tempelier schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Hem net op ROB gezien, spreekt zelfs heel goed Frans!

Speelde een seizoen in Frankrijk

Zou hij dan na één seizoen bij ons ook wat nederlands kennen ?

Jaja, ik ben er zeker van dat hij binnen enkele maanden ''goddeverdom'' snapt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor Wimmel » vr 23 sep 2022, 18:30

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor Fuse84 » vr 23 sep 2022, 19:11

Sympathieke peer! Maar wel een venijnig hoestje…
Fuse84
 
Berichten: 268
Geregistreerd: do 17 apr 2014, 20:04

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor nickohl » za 24 sep 2022, 13:24

Fuse84 schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Sympathieke peer! Maar wel een venijnig hoestje…

hij is dan ook ziek geweest he
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor OHLer » wo 19 okt 2022, 15:04

Kan iemand het arikel hier plaatsen? :)

http://www.hln.be/belgisch-voetbal/mar ... ~aebda484/
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3737
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor luckie » wo 19 okt 2022, 16:04



Afbeelding

Mario ‘El Pistolero’ González, student, puzzelaar en topschutter in de Jupiler Pro League: “Ik ben anders dan veel collega-voetballers”

There’s a new sheriff in town. Mario González (26), ‘El Pistolero’ van OH Leuven. Z’n universitaire studies staan ‘on hold’, ondertussen knalt de Spanjaard de ballen vlot tegen de netten voor de ploeg uit de studentenstad. Sinds gisteren is hij alleen topschutter in de Jupiler Pro League. “Ik spiegel me aan Fernando Torres.”

Niel Van Essche 19-10-22,

Ik heb een verrassing voor je bij, Mario.

González: (in de war) “Voor mij?”

Met een kamerbrede glimlacht pakt Mario González twee speelgoedpistooltjes uit. Ricca en Pletinckx kunnen bij het voorbijlopen hun lach niet bedwingen. “El Pistolerooo”, juichen ploegmaats hem toe tijdens de fotoshoot. Een ietwat verlegen lachje volgt.

Pang. Pang.

Die bijnaam, leg eens uit?

“Dat was het gebaar van Xisco Nadal. Toen hij mijn trainer was bij Villarreal, raakte ik geblesseerd. Ik beloofde hem dat ik ook zo zou vieren wanneer ik terugkeerde, en ik ben er niet meer mee gestopt. Ook Alberto Contador vierde zijn overwinningen zo, trouwens. Ik ben een groot wielerliefhebber, en als Spanjaard was hij m’n idool.”

Kruip je zelf ook soms op de fiets?

“Tot m’n dertiende deed ik aan wielrennen. Daarna ben ik naar Atlético Madrid verhuisd, en daar was die combinatie met voetbal niet meer haalbaar. In de zomer probeer ik nog af en toe op de fiets te kruipen. Ik ben een paar jaar geleden, net voor ik ging tekenen bij Villarreal, wel in botsing gekomen met een wagen. Niets ernstig hoor, maar toch een signaal om geen risico’s meer te nemen. Als ik stop met voetballen, ga ik zeker terug fietsen. Recreatief weliswaar, maar ik rij wel eens graag een bergje op.”

Heb je zo nog toekomstplannen?

“Mijn studies afmaken. Ik heb aan de universiteit gezeten in Spanje. Ik studeerde voor physical coach en zat in m’n derde jaar, maar ben moeten stoppen omdat ik de lessen niet online kon volgen. En om nu over te schakelen naar pakweg de KU Leuven, dat is lastig gezien de taalbarrière.”

Afbeelding

Ondertussen schiet je de ballen wel vlot binnen voor OH Leuven. Je bent topschutter.

“Een aanvaller leeft van doelpunten (lacht) Ik mag niet klagen over m’n seizoensstart. Soms heb je zo’n periode als spits, dat alles lukt.”

Was je boos toen je op de bank moest starten tegen Zulte Waregem?

“Een beetje. Logisch toch? Ik wil spelen! Elke speler zit zo in mekaar. Maar goed: de coach wou geen risico nemen. Een paar dagen ervoor had ik wat last. Natuurlijk sta ik klaar om het team daarna te helpen wanneer ze me nodig hebben, da’s het voornaamste.”

Ga je dan op tafel slaan bij de coach?

(snel) “Nee. Ik blijf altijd kalm. Binnenin zal het wel even borrelen, wat niet meer dan normaal is. Maar eens ik op de bank zit ben ik weer mezelf en dol ik ook wat met m’n ploegmaats, klaar om me te tonen op het veld.”

Hoe zou jij Mario González verder omschrijven?

“Als een heel familiaal en nederig persoon.”

Heb je familie meegenomen naar België?

“Nee, ik ben hier alleen. Dat valt best mee, ik spreek ze dagelijks en geniet ervan telkens wanneer ze hier zijn. Ik woon al 12 jaar niet meer thuis, da’s bijna even lang als dat ik wel bij m’n ouders woonde. Maar in het begin was dat lastig. Ik wist nog niet goed hoe alles werkte en had de mentaliteit niet om alles alleen te doen. Maar dat beterde met de jaren.”

Hoe spendeer je dan je dagen?

“Daarin ben ik anders dan mijn collega-voetballers, denk ik. (lacht) Ik schaak dagelijks en lees graag boeken. Gothic novels, van die dingen. En ik spendeer ook veel tijd met puzzels leggen. (toont enkele puzzels op z’n gsm) 5.000, 6.000 stukken... (trots) Dat doe ik echt graag, dingen waar je iets uit leert of die je doen nadenken.”

Heb je tussendoor al tijd gehad om België te ontdekken?

“Leuven ken ik intussen wel goed. Vorige week is m’n familie op bezoek geweest. Toen hebben we Brugge en Gent bezocht. Dan vond ik Gent nog net iets mooier. Ik ben hier nog maar een dikke maand, maar het is wel de bedoeling om heel het land te ontdekken. ‘t Is hier niet zo groot als Spanje hé, dat moet wel lukken.”

Afbeelding

Mis je het zuiden niet te hard?

(kijkt naar de gietende regen buiten) “Ik moet je wel meteen zeggen dat ik van Burgos afkomstig ben, zo wat de koudste plek in Spanje. (lacht) Helemaal in het noorden en op bijna 1.000 meter hoogte. Daar is het weer niet beter dan hier hoor, misschien zelfs kouder. Maar ik heb ook in Valencia gewoond, en dat was toch even anders.”

In Spanje werd je hier en daar vergeleken met Fernando Torres. Mee eens?

“Ik spiegel me aan hem. Als jonge gast merkte ik dat mijn stijl overeenkwam met hoe hij speelde. Hij was niet per se m'n idool, ik keek eerder op naar de Braziliaanse Ronaldo en Raúl. Pas daarna ben ik naar Torres gaan kijken, puur om van hem te leren.”

Kijk je nu nog veel voetbal?

“Best wel. Ik ben naar Union - Braga gaan kijken, m’n ex-club in ons stadion. En als het kan, kijk ik ook naar Atlético, Real en Barcelona. Mijn favoriete team? M’n vader was altijd fan van Real Madrid, en ik heb die microbe overgenomen. En als inwoner van Burgos ben ik uiteraard ook fan van hen, in tweede klasse. Atlético tegen Club, dat was best indrukwekkend van Brugge zeg. Nog altijd geen tegendoelpunt, en dat in zo’n groep... Chapeau. Da’s alleen maar goed voor het Belgisch voetbal.”

Mag ik trouwens besluiten met een complimentje voor je vlekkeloos Frans?

“Merci. Opgepikt in m’n jaar bij Clermont, waar iedereen Frans sprak. En ook hier in België komt het van pas, zo blijkt.”

Bedankt, Mario. De pistooltjes mag je houden.

In de verte klinkt het nog eens als hij richting lunch stapt.

Pang. Pang.

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor OHLer » do 20 okt 2022, 07:34

Bedankt!
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3737
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor nasroedin » za 29 okt 2022, 12:03

Artikel HNB 29 oktober

Zijn auto is te klein, zijn ambitie groot en hij schaakt voor elke wedstrijd. Acht dingen die u moet weten over OH Leuven-spits Mario Gonzalez (26), met acht goals topschutter in de Jupiler Pro League.
Yanko Beeckman

Zelfde bijnaam als zijn idool
Acht keer al scoorde Mario Gonzalez dit seizoen. En die doelpunten viert hij steevast op dezelfde manier: met twee pistooltjes die daarna in zijn denkbeeldige broeksriem verdwijnen. Vandaar ook zijn bijnaam: el Pistolero. Een bijnaam die hij deelt met een van zijn grote idolen. “Alberto Contador is inderdaad altijd mijn favoriete renner geweest. Contador was een renner die vaak in de aanval ging. Dat beviel me wel. Dat soort renners hebben we de laatste jaren wat gemist. Al heb je nu wel mannen als Evenepoel en Pogacar. België is trouwens ook een groot koersland, hè? Eddy Merckx, Philippe Gilbert, noem maar op. Wel jammer dat de koers nu een paar maanden stilligt. Cyclocross zegt me niet zoveel. Wie vandaag mijn favoriete renner is? Doe dan toch maar Pogacar. Ik geloof dat Evenepoel op een dag hetzelfde niveau kan bereiken, maar dan heeft hij nog werk. De Vuelta is de Tour niet, hè.”

Gestopt met koersen na ongeval
Dat Gonzalez zo’n koerskenner is, hoeft niet te verbazen. In zijn jeugd zat de Spaanse spits van OHL zelf vaak op de fiets. “Tot mijn twaalfde ongeveer heb ik in een ploegje gekoerst. Door mijn gestalte zou je het niet zeggen, maar ik was geen slechte klimmer. Ik ben afkomstig uit een dorpje ten noorden van Burgos – daar zijn veel bergen, hè. Daarna ben ik ook altijd veel blijven fietsen, tot ik rond mijn vijftiende een contract tekende bij Villarreal. Twee dagen voor mijn eerste training had ik een ongeval, waarbij ik mijn sleutelbeen brak. Bij Villarreal waren ze gelukkig niet kwaad, maar ik heb toen wel een stevige schrik gepakt. Als ik nu sporadisch nog eens ga fietsen, mijd ik de risico’s toch maar.”

Naar OHL met dank aan voetbal-datingapp
De transfer van Gonzalez, die wordt gehuurd van Braga mét een aankoopoptie, een voltreffer noemen, is nog zacht uitgedrukt. Opvallend: de Spanjaard kwam bij OHL terecht met dank aan Transferroom, een applicatie die ploegen met elkaar in contact probeert te brengen zonder de tussenkomst van makelaars. Een soort datingapp voor voetbalclubs, dus. OHL kwam Gonzalez wel op het spoor via zijn eigen scoutingnetwerk, maar nadat technisch directeur Wim De Corte eind vorig seizoen werd bedankt voor bewezen diensten en te veel makelaars zich deze zomer met de deal probeerden te moeien, legde het OHL-bestuur zelf contact met Braga via Transferroom. Met succes.


© Dirk Vertommen

Trainersdiploma al op zak
Gonzalez is een leergierig baasje. Hij spreekt naast Spaans vlotjes Portugees, Engels en Frans. En hij plant ook een woordje Nederlands te leren. Zijn universitaire studies lichamelijke opvoeding zette hij door zijn buitenlands avonturen on hold – “al wil ik die zeker afmaken eens ik terug ben in Spanje” – maar zijn trainersdiploma heeft hij op zijn 26ste wél al op zak. “Op mijn achttiende ben ik eraan begonnen en drie jaar later heb ik al mijn diploma’s gehaald. De bedoeling is zéker om ooit trainer te worden. Welke coaches voor mij een inspiratiebron zijn? Ik zou Pep Guardiola of Jürgen Klopp kunnen zeggen, maar dat is te makkelijk. Uiteraard zijn dat goeie coaches, maar ik vind niet dat je een trainer kan beoordelen op wedstrijden alleen. Minstens even belangrijk is hoe een trainer zich doorheen de week gedraagt. Daarom: doe mij maar Unai Emery en Marcelino.”

Begenadigd puzzelaar
Om zich bezig te houden naast het veld heeft Gonzalez een paar opvallende hobby’s . Puzzelen, om er maar een te noemen. “Ik ben op mijn achtste begonnen en sindsdien nooit meer gestopt. Mijn record staat op zesduizend stukken – zo heb ik er in Portugal (waar hij bij Braga speelde, red.) een paar gelegd. Meer zou wellicht ook lukken, maar het probleem is dat ik ze dan niet meer in mijn auto krijg. Jaja, ik plak al mijn puzzels vast en houd ze daarna bij. Weet je hoeveel werk er in zo’n puzzel kruipt? Aan een exemplaar van zesduizend stukken werk ik wel anderhalve maand. Dat ga ik daarna niet weggooien, hè. Helaas kan ik hier in België niet puzzelen omdat het zo goed als onmogelijk is om ze daarna naar Spanje te vervoeren. Ik zou ook kleinere puzzels kunnen maken, ja. Maar daar is zo weinig uitdaging aan. Misschien moet ik toch eens werken maken van een camionette.” (lacht)


© BELGA

Potje schaak voor elke wedstrijd
Een ander voor voetballers ongewoon tijdverdrijf: schaken. “Ik schaak zo’n twee uur per dag, op mijn computer of gsm. Heel leerrijk. In het voetbal zoeken we nogal vaak excuses: het veld lag niet goed, de scheidsrechter was tegen ons. In schaken heb je nooit een excuus. Het is altijd je eigen schuld als je verliest. Die mindset probeer ik mee te nemen naar het dagelijkse leven en naar het voetbalveld. Al ga ik niet zeggen dat ik nooit eens zal klagen over de scheidsrechter. Ik ben ook maar een mens, hè. (grijnst) Voor elke match probeer ik trouwens nog snel een wedstrijdje te schaken. Om mijn hersenen te activeren. We warmen voor elke match onze benen op, waarom zou ik dat dan niet doen met mijn hoofd?”

Spaanse nationale ploeg is een doel
Enkele jaren geleden vertelde Gonzalez dat hij op het WK van 2026 aanwezig wilde zijn met de Spaanse nationale ploeg. Een droom die hij nog niet heeft opgeborgen. “Het niveau van de Spaanse nationale ploeg is de laatste tien jaar gezakt, zeker in de aanval. We hebben geen spitsen van wereldniveau meer. Er zijn natuurlijk wel Alvaro Morata en Borja Iglesias, maar da’s toch een ander niveau dan pakweg Fernando Torres. Dat kan voor mij misschien een opportuniteit zijn. Al besef ik dat dat momenteel nog héél ver weg is. Ik zag dat Ferran Jutgla wel in de voorselectie van Luis Enrique zat. Hij doet het natuurlijk heel goed bij een ploeg die ook nog eens een heel hoog niveau haalt. Hij is dus zeker een kandidaat en ik zou het hem gunnen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zal meegaan naar Qatar. Spanje en België kunnen trouwens tegen elkaar uitkomen op het WK, hè? Dan denk ik toch dat jullie een streepje voor hebben.”


© BELGA

Beste vrienden met ploegmaat De Bruyne
Wie wel zo goed als zeker aanwezig zal zijn op het WK met Spanje: Villarreal-verdediger Pau Torres en Manchester City-middenvelder Rodri, twee boezemvrienden van Gonzalez. “Pau schaakt trouwens ook heel graag. Vroeger hadden we min of meer hetzelfde niveau, maar ik ben de voorbije jaren veel meer blijven spelen en de laatste keren dat we het tegen elkaar opnamen, won ik telkens. Een wedstrijdje tijdens het WK zullen we dus maar niet doen, stel dat hij dan helemaal down geraakt. (lacht) Rodri is een van mijn beste vrienden. We hebben samengespeeld bij Atlético Madrid en Villarreal. Ik heb altijd gezien dat hij ongelofelijk veel talent had. Het is geen toeval dat hij bij een van de beste ploegen ter wereld speelt. We hebben het zeker al over Kevin de Bruyne gehad, maar als aanvaller vraag ik toch vooral door over Erling Haaland. Wat een beest.”
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor Rogerke » do 08 dec 2022, 23:28

ik kwam dit toevallig tegen. Weet niet of het hier al ergens op het forum staat:




Afbeelding
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1889
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor deeBartman » vr 09 dec 2022, 09:09

Interessante statistiek Rogerke!

"Players like @MarieteG, Tresor, Paintsil , Bruno, Hornby etc are very dangerous
They are getting at the end of high quality chances & also when they are taking the shots, they are placing them well (increasing chance of scoring) !"


Zegt toch wel iets over het potentieel van deze jongen! Loopt zich dus goed vrij en plaatst dan de ballen relatief goed in de hoek. Het is dus een kwestie van die gast te bereiken! En ik denk dat daar een beetje het schoentje nijpt. Zie ook
deeBartman schreef in Re: OHL taktiek, game plan en statistieken:Tweetje over percentage schoten naar doel in de box tegenover aantal baltoetsen in de 16 van de tegenstander. Hoe meer "rechtsboven" hoe beter, maar daar is nog wat werk aan voor ons ...

Misschien een niet zo populaire opinie hier, maar ge hebt wel een Oostenrijker die ge absoluut wou binnenhalen en die dat moet kunnen (in het verleden bij Beerschot bewezen dat hij dat kan met Tarik Tissoudali).
Ik zou Holzhauser dus nog niet afschrijven, Mercier heeft hier ook veel kritiek gekregen in zijn eerste seizoenen.
En natuurlijk Gonzalez vastleggen als het even kan!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor nickohl » vr 09 dec 2022, 09:13

deeBartman schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Interessante statistiek Rogerke!

"Players like @MarieteG, Tresor, Paintsil , Bruno, Hornby etc are very dangerous
They are getting at the end of high quality chances & also when they are taking the shots, they are placing them well (increasing chance of scoring) !"


Zegt toch wel iets over het potentieel van deze jongen! Loopt zich dus goed vrij en plaatst dan de ballen relatief goed in de hoek. Het is dus een kwestie van die gast te bereiken! En ik denk dat daar een beetje het schoentje nijpt. Zie ook
deeBartman schreef in Re: OHL taktiek, game plan en statistieken:Tweetje over percentage schoten naar doel in de box tegenover aantal baltoetsen in de 16 van de tegenstander. Hoe meer "rechtsboven" hoe beter, maar daar is nog wat werk aan voor ons ...

Misschien een niet zo populaire opinie hier, maar ge hebt wel een Oostenrijker die ge absoluut wou binnenhalen en die dat moet kunnen (in het verleden bij Beerschot bewezen dat hij dat kan met Tarik Tissoudali).
Ik zou Holzhauser dus nog niet afschrijven, Mercier heeft hier ook veel kritiek gekregen in zijn eerste seizoenen.
En natuurlijk Gonzalez vastleggen als het even kan!


Het is gewoon een feit dat ge anders moet spelen met Holzhauser... Die rendeert gewoon niet in ons spel van aanvallende chaos.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor luckie » vr 09 dec 2022, 11:12

nickohl schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Het is gewoon een feit dat ge anders moet spelen met Holzhauser... Die rendeert gewoon niet in ons spel van aanvallende chaos.


Brys wilde Holzhauzer alleen maar omdat hij hem wilde koppelen aan Schrijvers. Hij diende om Schrijvers volop te laten renderen. Spijtig genoeg raakte Schrijvers gekwetst. Was hij niet gekwetst dan pas gingen we nu weten of dit goed gezien was.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor John » vr 09 dec 2022, 12:13

luckie schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:
nickohl schreef in Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank:Het is gewoon een feit dat ge anders moet spelen met Holzhauser... Die rendeert gewoon niet in ons spel van aanvallende chaos.


Brys wilde Holzhauzer alleen maar omdat hij hem wilde koppelen aan Schrijvers. Hij diende om Schrijvers volop te laten renderen. Spijtig genoeg raakte Schrijvers gekwetst. Was hij niet gekwetst dan pas gingen we nu weten of dit goed gezien was.

We zullen het zien he vanaf januari. Wie weet komt het nu wel nu dat Schrijvers terug meetraint. Dan gaan er wel twee spelers uit de basis moeten verdwijnen en dat zal moeilijk zijn. De concurrentie op het middenveld is vanaf nu dodelijk met Keita, Malinov, Maertens, De Norre, Schrijvers, Kiyine, Holzhauser, Gamboa en nu ook Warre Smet die mee is op stage en het goed doet bij de u23 (en Jo Gilis).
John
 
Berichten: 1736
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Mario Gonzalez -2022-08-24-Zomertr 13 - Huur - 1j + aank

Berichtdoor John » do 22 dec 2022, 13:53

OHL zou de koopoptie van Mario Gonzalez geactiveerd hebben/gaan activeren via een Twitteraccount over SC Braga (niet officieel). Er zou in totaal €3 000 000 mee gemoeid zijn. 250 duizend voor de huur en de rest 2,75 miljoen als koopoptie.
http://twitter.com/news_braga/status/1 ... 8397303811
John
 
Berichten: 1736
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!