De Norre

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

De Norre

Berichtdoor Will » za 23 jul 2022, 09:38

Omdat ondertussen de reglementering veranderde is De Norre NIET geschorst voor zijn kaart eind verleden seizoen.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: De Norre

Berichtdoor OHLer » di 26 jul 2022, 17:34

Casper De Norre blijft langer bij OH Leuven! De 25-jarige verdediger verlengde deze week zijn overeenkomst met onze club tot 2025.

Casper De Norre stapte in 2020 op de laatste dag van de transferperiode over van KRC Genk naar OH Leuven. De Norre speelde ondertussen al 59 wedstrijden voor OH Leuven waarin hij 4 doelpunten maakte en 8 assists gaf.

CEO Peter Willems is tevreden met deze contractverlenging: “Casper De Norre is sinds zijn aankomst in Leuven een onbetwiste vaste waarde in onze ploeg. We zijn dan ook zeer tevreden dat Casper zijn lot nog langer aan onze club verbindt en zo onze langetermijnvisie en doelstellingen kracht bij zet.”

http://www.ohleuven.com/news/casper-de ... -contract/
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: De Norre

Berichtdoor Dubbelpunt » di 26 jul 2022, 18:05

Goeie zaak. Toch een duidelijke koerswijziging te merken in het sportief beleid. Geen huurlingenlegioen meer en meerwaardespelers telkens laten verlengen.
Er zit wel muziek in de richting dat de club momenteel gaat.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1902
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: De Norre

Berichtdoor Wimmel » di 26 jul 2022, 18:15

Dubbelpunt schreef in Re: De Norre:Goeie zaak. Toch een duidelijke koerswijziging te merken in het sportief beleid. Geen huurlingenlegioen meer en meerwaardespelers telkens laten verlengen.
Er zit wel muziek in de richting dat de club momenteel gaat.


:+: :+: :+:

Wat een verschil met de vorige jaren!!!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre

Berichtdoor luckie » di 26 jul 2022, 18:24

Wimmel schreef in Re: De Norre:
Dubbelpunt schreef in Re: De Norre:Goeie zaak. Toch een duidelijke koerswijziging te merken in het sportief beleid. Geen huurlingenlegioen meer en meerwaardespelers telkens laten verlengen.
Er zit wel muziek in de richting dat de club momenteel gaat.


:+: :+: :+:

Wat een verschil met de vorige jaren!!!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!


Misschien was De Corte veel slimmer dan wij vermoeden. Door altijd met een huurlingenleger te werken dat telkens voor 80 % moest vervangen worden maakte hijzelf absoluut noodzakelijk en onmisbaar. Hij was de enige constante factor in dat openstaand duivenkot......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre

Berichtdoor Wimmel » di 26 jul 2022, 18:35

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre

Berichtdoor Jan Frans » wo 27 jul 2022, 07:42

luckie schreef in Re: De Norre:
Wimmel schreef in Re: De Norre:
Dubbelpunt schreef in Re: De Norre:Goeie zaak. Toch een duidelijke koerswijziging te merken in het sportief beleid. Geen huurlingenlegioen meer en meerwaardespelers telkens laten verlengen.
Er zit wel muziek in de richting dat de club momenteel gaat.


:+: :+: :+:

Wat een verschil met de vorige jaren!!!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!


Misschien was De Corte veel slimmer dan wij vermoeden. Door altijd met een huurlingenleger te werken dat telkens voor 80 % moest vervangen worden maakte hijzelf absoluut noodzakelijk en onmisbaar. Hij was de enige constante factor in dat openstaand duivenkot......

Ik kan niet begrijpen dat hij dat allemaal alleen kon beslissen en dat dat bovendien zo lang kon duren.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: De Norre

Berichtdoor Will » wo 27 jul 2022, 16:37

Jan Frans schreef in Re: De Norre:
luckie schreef in Re: De Norre:
Wimmel schreef in Re: De Norre:
Dubbelpunt schreef in Re: De Norre:Goeie zaak. Toch een duidelijke koerswijziging te merken in het sportief beleid. Geen huurlingenlegioen meer en meerwaardespelers telkens laten verlengen.
Er zit wel muziek in de richting dat de club momenteel gaat.


:+: :+: :+:

Wat een verschil met de vorige jaren!!!

EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!


Misschien was De Corte veel slimmer dan wij vermoeden. Door altijd met een huurlingenleger te werken dat telkens voor 80 % moest vervangen worden maakte hijzelf absoluut noodzakelijk en onmisbaar. Hij was de enige constante factor in dat openstaand duivenkot......

Ik kan niet begrijpen dat hij dat allemaal alleen kon beslissen en dat dat bovendien zo lang kon duren.

Hij kon dat natuurlijk niet alleen beslissen. Dat is zever in pakskes. Als ik mijn centen in iemands handen geef zal ik nauwlettend in de gaten houden wat hij er mee doet. En anders is dat een stommiteit van het beleid en de Engelsen. En dat geloof ik niet met al de ervaring dat die mannen hebben.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Brys: “Ik ben heel content van Casper”

Berichtdoor luckie » zo 07 aug 2022, 13:26

“Ik ben heel content van Casper”

Afbeelding

Casper De Norre wordt door coach Brys dit seizoen uitgespeeld op het middenveld. “Je probeert een opstelling te vinden waar je sterk staat in balverlies en balbezit. Ik ben heel content van Casper. Ik vond dat hij vorig jaar een minder jaar heeft gespeeld, dat heb ik hem ook gezegd. Ik zie dit seizoen terug de Casper van voordien.”

“We mogen ook niet vergeten dat hij opgeleid is als nummer tien. Hij beweegt heel slim, heeft veel temperament en conditie en is sterk. Vanuit de zone waar hij nu speelt, komt hij vaker in een situatie waarin hij goed moet staan en hij staat dan ook goed.”

“Op de flank heeft hij zeker ook zijn kwaliteiten. Het team heeft hem nu nodig in het middenveld en je ziet hem echt groeien. Hij neemt wel wat verantwoordelijkheid en dat verlamt hem niet. Qua coaching is hij ook enorm gegroeid”, besluit Brys.


http://www.ohleuven.com/news/marc-brys ... -we-staan/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre

Berichtdoor Jan Frans » zo 07 aug 2022, 16:01

Zoals ik na de wedstrijd tegen Westel schreef : de eerste naam die ik momenteel op het wedstrijdblad zou schrijven
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: De Norre

Berichtdoor Wimmel » vr 04 nov 2022, 20:01

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

De Norre is foetsie

Berichtdoor luckie » do 03 aug 2023, 14:07

Rudi schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Van Den Dreef naar het business hart van Londen, nieuwe positie en grote droom voor Belg

Casper De Norre verhuisde van OH Leuven naar Millwall, een iconische ploeg in The Championship. Momenteel woont hij daar in Canary Wharf, het commercieel hart van Londen. En hij heeft grote vooruitzichten.

Bij Millwall zal hij een nieuwe positie moeten bekleden. “Ze wilden me er graag bij als middenvelder, een echte verbindingsspeler tussen verdediging en aanval. Dat deed ik bij OHL soms al, wel speelde ik toen ook vaak als puur verdedigende middenvelder", klinkt het in Het Nieuwsblad.

Het zal even aanpassen worden, want de trainingen zijn er anders dan onder Marc Brys. "In Leuven oefenden we lang. Hier zijn de sessies veel korter, maar wel veel explosiever en meer gericht op intensiteit."

Uiteraard gaat hij er ook financieel op vooruit. "Daar doe ik niet onnozel over. Maar in België gaan bij sommige clubs en spelers zeker grotere bedragen om. Pas als je in de Premier League terechtkomt, wordt er met veelvouden gewerkt. Ik droom van de Premier League, maar laten we het eerst maar eens waarmaken in de Championship."

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/2023-08-03/van-den-dreef-naar-het-business-hart-van-londen-nieuwe-positie-en-grote-droom-voor-belg#reacties


-------------------------
Het was hem zeker niet om de centen te doen. Hij gaat erop vooruit. Maar zeker niet in sprongen. Dus is het veel zeggend dat de 'aangenomen voetbalzoon van Brys' ons verliet........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor Wimmel » do 03 aug 2023, 14:29

luckie schreef in De Norre is foetsie:
Rudi schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Van Den Dreef naar het business hart van Londen, nieuwe positie en grote droom voor Belg

Casper De Norre verhuisde van OH Leuven naar Millwall, een iconische ploeg in The Championship. Momenteel woont hij daar in Canary Wharf, het commercieel hart van Londen. En hij heeft grote vooruitzichten.

Bij Millwall zal hij een nieuwe positie moeten bekleden. “Ze wilden me er graag bij als middenvelder, een echte verbindingsspeler tussen verdediging en aanval. Dat deed ik bij OHL soms al, wel speelde ik toen ook vaak als puur verdedigende middenvelder", klinkt het in Het Nieuwsblad.

Het zal even aanpassen worden, want de trainingen zijn er anders dan onder Marc Brys. "In Leuven oefenden we lang. Hier zijn de sessies veel korter, maar wel veel explosiever en meer gericht op intensiteit."

Uiteraard gaat hij er ook financieel op vooruit. "Daar doe ik niet onnozel over. Maar in België gaan bij sommige clubs en spelers zeker grotere bedragen om. Pas als je in de Premier League terechtkomt, wordt er met veelvouden gewerkt. Ik droom van de Premier League, maar laten we het eerst maar eens waarmaken in de Championship."

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/2023-08-03/van-den-dreef-naar-het-business-hart-van-londen-nieuwe-positie-en-grote-droom-voor-belg#reacties


-------------------------
Het was hem zeker niet om de centen te doen. Hij gaat erop vooruit. Maar zeker niet in sprongen. Dus is het veel zeggend dat de 'aangenomen voetbalzoon van Brys' ons verliet........


Toch veelzeggend dat hij verwijst naar de trainingen...

Misschien had Peter Vandenbempt dan toch gelijk????
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor luckie » do 03 aug 2023, 14:39

Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:Toch veelzeggend dat hij verwijst naar de trainingen...

Misschien had Peter Vandenbempt dan toch gelijk????



Het staat er inderdaad. En het zal ook wel waar zijn. Maar:


OHLer schreef in Re: Voorbereiding seizoen 2023-2024:DE VOORBEREIDING OP HET NIEUWE SEIZOEN IS INGEZET

Steven Probst, Head of Health & Performance benadrukt het belang van deze testen: “De spelers keren vandaag terug na vijf weken vakantie, weliswaar met een individueel programma. Ze zijn vastbesloten om hun krachten te bundelen voor een nieuw en succesvol voetbalseizoen. Met behulp van de fysieke testen willen we hun conditionele status meten en kijken waar elke speler individueel staat. Daarnaast doen we in het stadion ook onze eigen ontwikkelde Health & Performance screening. Deze gebruiken we om de individuele trajecten van onze spelers doorheen het seizoen bij te sturen. De belangrijkste doelstellingen hiervan zijn blessurepreventie en athletisering van onze spelers.”

We werken voor deze testdag nauw samen met UZ Leuven, KU Leuven en met Bakala Academy. “Het is telkens een huzarenstukje om zo’n testdag ingepland te krijgen, want er zijn veel verschillende entiteiten bij betrokken. De ligging van ons stadion, net naast de faculteit bewegingswetenschappen en revalidatie, helpt natuurlijk om alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Alle testprotocollen konden op wandelafstand van elkaar doorlopen worden”, aldus Probst.


Hoe kan dit dan? Wat doen al die mannen daar? Zij zouden Brys toch perfect met statistieken en tabellen kunnen aantonen hoe er moet getraind of bijgewerkt worden? Zitten die op één lijn? Waarom zorgt Willems hier niet voor? Die moet dat toch bijsturen? Engelse titels genoeg maar het concreet invullen met noest renderende arbeid is wat anders. Dus blijft alles bij 'gelul'.......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre

Berichtdoor diezel » do 03 aug 2023, 14:43

Vooral veel vraagtekens zie ik
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor Wimmel » do 03 aug 2023, 15:35

luckie schreef in Re: De Norre is foetsie:
Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:Toch veelzeggend dat hij verwijst naar de trainingen...

Misschien had Peter Vandenbempt dan toch gelijk????



Het staat er inderdaad. En het zal ook wel waar zijn. Maar:


OHLer schreef in Re: Voorbereiding seizoen 2023-2024:DE VOORBEREIDING OP HET NIEUWE SEIZOEN IS INGEZET

Steven Probst, Head of Health & Performance benadrukt het belang van deze testen: “De spelers keren vandaag terug na vijf weken vakantie, weliswaar met een individueel programma. Ze zijn vastbesloten om hun krachten te bundelen voor een nieuw en succesvol voetbalseizoen. Met behulp van de fysieke testen willen we hun conditionele status meten en kijken waar elke speler individueel staat. Daarnaast doen we in het stadion ook onze eigen ontwikkelde Health & Performance screening. Deze gebruiken we om de individuele trajecten van onze spelers doorheen het seizoen bij te sturen. De belangrijkste doelstellingen hiervan zijn blessurepreventie en athletisering van onze spelers.”

We werken voor deze testdag nauw samen met UZ Leuven, KU Leuven en met Bakala Academy. “Het is telkens een huzarenstukje om zo’n testdag ingepland te krijgen, want er zijn veel verschillende entiteiten bij betrokken. De ligging van ons stadion, net naast de faculteit bewegingswetenschappen en revalidatie, helpt natuurlijk om alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Alle testprotocollen konden op wandelafstand van elkaar doorlopen worden”, aldus Probst.


Hoe kan dit dan? Wat doen al die mannen daar? Zij zouden Brys toch perfect met statistieken en tabellen kunnen aantonen hoe er moet getraind of bijgewerkt worden? Zitten die op één lijn? Waarom zorgt Willems hier niet voor? Die moet dat toch bijsturen? Engelse titels genoeg maar het concreet invullen met noest renderende arbeid is wat anders. Dus blijft alles bij 'gelul'.......


Tja, Brys staat nu eenmaal bekend om zijn eigenzinnigheid en koppigheid. Hij heeft zijn werkmethode en wijkt daar niet van af. Luisteren naar mensen die niet in zijn "team" zitten (Verbist, Charai, wijlen Van Lancker) gebeurd zelden tot nooit. Dit is overal waar hij gepasseerd is gebeurd en dus niet uit mijn duim gezogen. Overal waar hij gezeten heeft had hij ambras met bestuursleden, spelers, supporters en leden van de sportieve staf. Overal waar hij gezeten heeft was de citroen uitgeperst rond Nieuwjaar en zakte de ploeg als een pudding in elkaar. Kan je dan nog spreken van toeval????

Willems schiet hier als CEO ook tekort.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor luckie » do 03 aug 2023, 15:45

Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:Willems schiet hier als CEO ook tekort.


Die Probst toch ook. Als die effectief weet met wat hij bezig is en hij is overtuigd dat hij een meerwaarde te bieden heeft dat moet die de guts hebben om naar Brys te stappen om op de trainerstafel te kloppen ofwel de moed om op te stappen en te zeggen waarom hij opstapt........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor Wimmel » do 03 aug 2023, 16:00

luckie schreef in Re: De Norre is foetsie:
Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:Willems schiet hier als CEO ook tekort.


Die Probst toch ook. Als die effectief weet met wat hij bezig is en hij is overtuigd dat hij een meerwaarde te bieden heeft dat moet die de guts hebben om naar Brys te stappen om op de trainerstafel te kloppen ofwel de moed om op te stappen en te zeggen waarom hij opstapt........


Tja, die man gaat zijn job niet opgeven he.

Probst is verantwoordelijk voor de data. Wat Brys doet met die data ligt niet aan Probst
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor diezel » do 03 aug 2023, 18:11

Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:
luckie schreef in Re: De Norre is foetsie:
Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:Willems schiet hier als CEO ook tekort.


Die Probst toch ook. Als die effectief weet met wat hij bezig is en hij is overtuigd dat hij een meerwaarde te bieden heeft dat moet die de guts hebben om naar Brys te stappen om op de trainerstafel te kloppen ofwel de moed om op te stappen en te zeggen waarom hij opstapt........


Tja, die man gaat zijn job niet opgeven he.

Probst is verantwoordelijk voor de data. Wat Brys doet met die data ligt niet aan Probst

Maar als ik zag dat er niks mee gebeurt, kuiste ik toch mijn schup af en ging ik iets anders doen ze.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: De Norre is foetsie

Berichtdoor Wimmel » do 03 aug 2023, 18:23

diezel schreef in Re: De Norre is foetsie:
Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:
luckie schreef in Re: De Norre is foetsie:
Wimmel schreef in Re: De Norre is foetsie:Willems schiet hier als CEO ook tekort.


Die Probst toch ook. Als die effectief weet met wat hij bezig is en hij is overtuigd dat hij een meerwaarde te bieden heeft dat moet die de guts hebben om naar Brys te stappen om op de trainerstafel te kloppen ofwel de moed om op te stappen en te zeggen waarom hij opstapt........


Tja, die man gaat zijn job niet opgeven he.

Probst is verantwoordelijk voor de data. Wat Brys doet met die data ligt niet aan Probst

Maar als ik zag dat er niks mee gebeurt, kuiste ik toch mijn schup af en ging ik iets anders doen ze.


Misschien denkt die ook gewoon wel dat hij nog 1 jaartje moet doorbijten en dat hij dan van die paljas verlost is?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten


"like" ons op Facebook!