Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -3j

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -3j

Berichtdoor luckie » ma 20 jun 2022, 19:24

Vijfde inkomende zomertransfer voor OH Leuven

Afbeelding

De Roemeense doelman Valentin Cojocaru is al de vijfde inkomende transfer voor OH Leuven. De 26-jarige Cojocaru komt over van het Oekraïense SK Dnipro-1 en tekent voor drie seizoenen in Leuven.

Valentin Cojocaru meet 1m95 en kende zijn opleiding bij de Roemeense traditieclub Steaua Boekarest. Na enkele omzwervingen in Italië (Crotone en Frosinone) en Cyprus (Apollon Limassol) keerde Valentin in 2018 terug naar zijn thuisland Roemenië, waar hij bij FC Viitorul Constanta opnieuw onder de lat kwam. De club won de beker en de supercup in 2019.

In juni 2021 stapte Cojocaru over naar de Oekraïense eersteklasser SK Dnipro-1. Door de oorlog in Oekraïne werd de competitie na 18 speeldagen stopgezet met een derde plaats voor SK Dnipro 1. Valentin stond er 14 keer in de basis. Door de uitzonderlijke omstandigheden stond FIFA een uitzondering toe dat spelers uit de Oekraïense competitie alsnog van club konden veranderen buiten de transferperiode. Feyenoord haalde Cojocaru op uitleenbasis in maart 2022. Hij zat bij de Nederlandse club in de selectie voor de halve finales en finale van de UEFA Conference League.

Cojocaru doorliep alle jeugdreeksen van de Roemeense nationale ploeg en heeft 2 selecties voor het Roemeense A-elftal.

Coach Marc Brys is blij met de transfer. “Met de komst van Valentin Cojocaru beschikken we nu over 3 volwaardige doelmannen. Valentin is een grote en zelfzekere doelman die over de nodige ervaring beschikt. Hij gaat nu de concurrentie aan met Nordin Jackers en Oregan Ravet.”

Afbeelding

Cojocaru sloot meteen aan op de zomerstage in het Nederlandse Horst en trainde vandaag al een eerste keer mee.

http://www.ohleuven.com/nieuws/2650664 ... -oh-leuven

V-Traxx schreef in Re: Zomertransfers 2024: Wensen, geruchten en bevestigd:400.000 euro hebben we ervoor betaald. Dus desondanks maken we er toch wat winst op.
Laatst bijgewerkt door luckie op ma 08 apr 2024, 07:23, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Valentin Cojocaru: zijn statistieken

Berichtdoor luckie » ma 20 jun 2022, 19:31

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marktwaarde: 900.000 euro
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransfer 5 - 3 jaa

Berichtdoor azerty » ma 20 jun 2022, 19:36

WIE IS DE NIEUWE FEYENOORD-DOELMAN VALENTIN COJOCARU?
Justin Bijlow is weer eens geblesseerd. Dat betekent dat Feyenoord een keepersprobleem heeft. Ofir Marciano voldoet niet helemaal aan de verwachtingen in Rotterdam, daarom maakt Feyenoord gebruik van de speciaal ingelaste transferperiode en huren ze Valentin Cojocaru voor de rest van het seizoen van SK Dnipro-1. Wie is Valentin Cojocaru eigenlijk?

24-03-2022 12:00 door Mike Bogaard
De 26-jarige Roemeen maakte in het seizoen 2010/11 zijn debuut voor Steaua Boekarest B in de Liga 2 van Roemenië, de club waar hij al bijna zijn hele leven in de jeugd keepte. Een vaste basisspeler in het eerste werd hij nooit. Na zes seizoenen bij Steaua stond Cojocaru slechts 39 wedstrijden onder de lat. Een vertrek hing dus in de lucht.

EERSTE UITSTAPJE NAAR HET BUITENLAND
In de zomer van 2016 werd Cojocaru verhuurd aan Crotone, waar hij in een half seizoen liefst nul keer onder de lat stond. Daarom werd hij in de tweede seizoenshelft opnieuw verhuurd. Crotone verhuurde de keeper door aan Frosinone, waar hij ook niet helemaal uit de verve kwam. Ook in de Serie B kreeg de Roemeense goalie geen enkele minuut speeltijd.



MISLUKT AVONTUUR IN CYPRUS
In een seizoen speelde Cojocaru bij drie verschillende clubs, maar stond hij nul keer onder de lat. Het ergste scenario dreigde. Zijn contract bij Steaua liep af en de doelman kwam in de zomer van 2017 zonder club te zitten. Plots dook hij op 6 september 2017 op in Cyprus. De destijds 21-jarige doelverdediger tekende een contract voor een half jaar. In dat half jaar zat hij slechts twee keer bij de selectie van de hoofdmacht. Nog een mislukt avontuur.

TERUG NAAR HUIS
In de winter van 2018 keert Cojocaru terug naar zijn thuisland. Hij zet zijn handtekening onder een contract bij FC Viitorul (FCV Farul Constanta). Op 2 februari 2018 staat hij voor het eerst sinds een jaar weer op het veld. Bij Farul Constanta speelt hij 81 wedstrijden in drie seizoenen
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1257
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransfer 5 - 3 jaa

Berichtdoor diezel » ma 20 jun 2022, 21:22

Allez de laatste 3 seizoenen heeft hij dan toch wat in de goal gestaan. Vermoed dat Jackers eerste keeper wordt.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7569
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransfer 5 - 3 jaa

Berichtdoor Wimmel » ma 20 jun 2022, 21:41

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6733
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Cojocaru: “OH Leuven is de juiste club voor mij”

Berichtdoor luckie » di 21 jun 2022, 12:57

Cojocaru: “OH Leuven is de juiste club voor mij”

Afbeelding

De Roemeense doelman Valentin Cojocaru tekende gisteren een contract voor drie seizoenen bij OH Leuven. Nadien vertrok hij richting Horst om aan te sluiten op stage. Wij spraken een eerste keer met de 26-jarige doelman.

“Ik ben heel blij om hier te zijn,” opent Valentin Cojocaru. “De Belgische competitie is een heel sterke competitie en ik ben overtuigd dat OH Leuven de juiste club is voor mij. Ik heb gekozen voor het ambitieuze project en ik ben hier om de club te helpen om deze ambities waar te maken.”

Cojocaru kwam gisteren aan in Leuven en vertrok na het ondertekenen van zijn contract meteen richting Nederland om een eerste keer mee te trainen met de groep. “Het gaf me een heel goed gevoel om opnieuw op het veld te staan en de bal te voelen na mijn vakantie. Het was leuk om mijn ploeggenoten te leren kennen en de trainers te spreken. Het is altijd spannend als je aankomt bij een nieuwe club, maar ik kijk er naar uit.”

De nieuwe doelman heeft ook nog een boodschap voor de supporters: “We hebben een sterk team en ik ga me 100 procent focussen om het team te helpen om nog beter te worden. Ik hoop dat jullie massaal afzakken naar het stadion om er samen een mooi seizoen van te maken,” besluit Valentin Cojocaru.

http://www.ohleuven.com/nieuws/2651252 ... b-voor-mij
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Cojocaru: “OH Leuven is de juiste club voor mij”

Berichtdoor zizike » di 21 jun 2022, 13:02

luckie schreef in Cojocaru: “OH Leuven is de juiste club voor mij”:“Ik ben heel blij om hier te zijn,” opent Valentin Cojocaru. “De Belgische competitie is een heel sterke competitie en ik ben overtuigd dat OH Leuven de juiste club is voor mij. Ik heb gekozen voor het ambitieuze project en ik ben hier om de club te helpen om deze ambities waar te maken.”


Het wordt tijd dat ze hunne Word template eens updaten.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 -gratis -

Berichtdoor deeBartman » di 21 jun 2022, 13:51

Op basis van die YT filmpkes is het precies een type Romo, ne lange lijnkeeper met goei reflexen, hopelijk is zijn voeten- en luchtwerk beter.
Verras ons Valentijn!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4157
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 -gratis -

Berichtdoor Larry » di 21 jun 2022, 14:54

... en zijn uittrappen en uitwerpen, hopelijk ook beter.
Larry
 
Berichten: 554
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:09

Valentin Cojocaru is toch niet gratis

Berichtdoor luckie » di 21 jun 2022, 15:13

luckie schreef in Valentin Cojocaru is gratis:Valentin Cojocaru is gratis

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:Ik ving ondertussen wel op dat hij een vrije speler zou kunnen zijn. Maar aangezien er oorlog is in Oekraïne zullen ze zeker niet de gevraagde prijs betaald hebben. Mede daarom dat hij direct een contract kreeg van 3 jaar.


Uit HLN van vandaag:

"OHL meldt de komst van de Roemeen Valentin Cojocaru (26). De keeper wordt gratis overgenomen van het Oekraïense Dnipro-1, waar hij gratis mocht vertrekken door de oorlogssituatie in het land. Jeugdproduct Arthur Allemeersch trekt naar TOP Oss. (NVE)"


V-Traxx schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:Dan heeft HLN heel slechte bronnen helaas.
OHL wil al geen meter communiceren over transferbedragen, dus waar zouden ze het halen.

De bronnen waar ik het van heb zitten in Dnipro. Daar hebben ze gemeld dat er weldegelijk een transfersom werd betaald, vermits dat ook de overeenkomst tussen de club en speler was.


diezel schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:400.000 betaald volgens transfermarkt.


1. Die 400.000 gaat dicht bij de waarheid zitten.

2. Het is vooral Verbiest die inspraak heeft bij de transfers van de keepers. Zeg maar bepalend is.

3. Stond wel degelijk op zijn wenslijstje....... vierde keuze....... daarom is het verwonderlijk dat er toch zoveel is voor betaald......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis

Berichtdoor nickohl » di 21 jun 2022, 15:18

luckie schreef in Valentin Cojocaru is toch niet gratis:
luckie schreef in Valentin Cojocaru is gratis:Valentin Cojocaru is gratis

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:Ik ving ondertussen wel op dat hij een vrije speler zou kunnen zijn. Maar aangezien er oorlog is in Oekraïne zullen ze zeker niet de gevraagde prijs betaald hebben. Mede daarom dat hij direct een contract kreeg van 3 jaar.


Uit HLN van vandaag:

"OHL meldt de komst van de Roemeen Valentin Cojocaru (26). De keeper wordt gratis overgenomen van het Oekraïense Dnipro-1, waar hij gratis mocht vertrekken door de oorlogssituatie in het land. Jeugdproduct Arthur Allemeersch trekt naar TOP Oss. (NVE)"


V-Traxx schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:Dan heeft HLN heel slechte bronnen helaas.
OHL wil al geen meter communiceren over transferbedragen, dus waar zouden ze het halen.

De bronnen waar ik het van heb zitten in Dnipro. Daar hebben ze gemeld dat er weldegelijk een transfersom werd betaald, vermits dat ook de overeenkomst tussen de club en speler was.


diezel schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:400.000 betaald volgens transfermarkt.


1. Die 400.000 gaat dicht bij de waarheid zitten.

2. Het is vooral Verbiest die inspraak heeft bij de transfers van de keepers. Zeg maar bepalend is.

3. Stond wel degelijk op zijn wenslijstje....... vierde keuze....... daarom is het verwonderlijk dat er toch zoveel is voor betaald......


4de keuze? Inlcusief Jackers dan vermoed ik, dus 2 hebben nee gezegd...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4611
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis

Berichtdoor luckie » di 21 jun 2022, 15:20

luckie schreef in Valentin Cojocaru is toch niet gratis:3. Stond wel degelijk op zijn wenslijstje....... vierde keuze....... daarom is het verwonderlijk dat er toch zoveel is voor betaald......


nickohl schreef in Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis:4de keuze? Inclusief Jackers dan vermoed ik, dus 2 hebben nee gezegd...


1. Hoeveel lijstjes Verbist heeft opgemaakt weet ik niet. Misschien moet dit eerder 'figuurlijk' opgenomen worden? Als je kijkt naar de loopbaan van Valentin is het duidelijk dat dit zeker niet de eerste keuze kan zijn.

2. Ik vermeldde reeds Verrips:

luckie schreef in Te lang getaffeld om Michael Verrips binnen te halen?:Te lang getaffeld om Michael Verrips binnen te halen?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis

Berichtdoor Wimmel » di 21 jun 2022, 15:50

luckie schreef in Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis:
luckie schreef in Valentin Cojocaru is toch niet gratis:3. Stond wel degelijk op zijn wenslijstje....... vierde keuze....... daarom is het verwonderlijk dat er toch zoveel is voor betaald......


nickohl schreef in Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis:4de keuze? Inclusief Jackers dan vermoed ik, dus 2 hebben nee gezegd...


1. Hoeveel lijstjes Verbist heeft opgemaakt weet ik niet. Misschien moet dit eerder 'figuurlijk' opgenomen worden? Als je kijkt naar de loopbaan van Valentin is het duidelijk dat dit zeker niet de eerste keuze kan zijn.

2. Ik vermeldde reeds Verrips:

luckie schreef in Te lang getaffeld om Michael Verrips binnen te halen?:Te lang getaffeld om Michael Verrips binnen te halen?


Als je een lijstje opmaakt en je kan 2 spelers uit je top5 binnen halen dan mag je toch niet klagen lijkt mij.

Nu is het afwachten of de mayonaise pakt en of de gehaalde spelers het beoogde niveau halen
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6733
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis

Berichtdoor nickohl » di 21 jun 2022, 15:53

Wimmel schreef in Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis:
luckie schreef in Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis:
luckie schreef in Valentin Cojocaru is toch niet gratis:3. Stond wel degelijk op zijn wenslijstje....... vierde keuze....... daarom is het verwonderlijk dat er toch zoveel is voor betaald......


nickohl schreef in Re: Valentin Cojocaru is toch niet gratis:4de keuze? Inclusief Jackers dan vermoed ik, dus 2 hebben nee gezegd...


1. Hoeveel lijstjes Verbist heeft opgemaakt weet ik niet. Misschien moet dit eerder 'figuurlijk' opgenomen worden? Als je kijkt naar de loopbaan van Valentin is het duidelijk dat dit zeker niet de eerste keuze kan zijn.

2. Ik vermeldde reeds Verrips:

luckie schreef in Te lang getaffeld om Michael Verrips binnen te halen?:Te lang getaffeld om Michael Verrips binnen te halen?


Als je een lijstje opmaakt en je kan 2 spelers uit je top5 binnen halen dan mag je toch niet klagen lijkt mij.

Nu is het afwachten of de mayonaise pakt en of de gehaalde spelers het beoogde niveau halen


Helemaal juist...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4611
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor diezel » di 21 jun 2022, 16:03

Anderzijds hoe komt deze keeper op nummer 4 te staan van zo’n lijstje… denk dat je er wel 5 betere vindt zonder veel moeite te doen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7569
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor luckie » di 21 jun 2022, 16:23

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor zizike » di 21 jun 2022, 16:29

diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Anderzijds hoe komt deze keeper op nummer 4 te staan van zo’n lijstje… denk dat je er wel 5 betere vindt zonder veel moeite te doen.


Die heeft gewoon geantwoord op De Corte zijn mailing :lol:
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor nickohl » di 21 jun 2022, 16:38

zizike schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Anderzijds hoe komt deze keeper op nummer 4 te staan van zo’n lijstje… denk dat je er wel 5 betere vindt zonder veel moeite te doen.


Die heeft gewoon geantwoord op De Corte zijn mailing :lol:

Er zijn niet veel keepers dat kunnen zeggen dat ze een europese beker gewonnen hebben ze :p
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4611
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor Wimmel » di 21 jun 2022, 16:44

diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Anderzijds hoe komt deze keeper op nummer 4 te staan van zo’n lijstje… denk dat je er wel 5 betere vindt zonder veel moeite te doen.


Toch nog door de mazen van het net van de datascouts geglipt???
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6733
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor deeBartman » di 21 jun 2022, 16:44

nickohl schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
zizike schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Anderzijds hoe komt deze keeper op nummer 4 te staan van zo’n lijstje… denk dat je er wel 5 betere vindt zonder veel moeite te doen.


Die heeft gewoon geantwoord op De Corte zijn mailing :lol:

Er zijn niet veel keepers dat kunnen zeggen dat ze een europese beker gewonnen hebben ze :p

Hij ook niet he …
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4157
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor nickohl » wo 22 jun 2022, 08:46

deeBartman schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
nickohl schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
zizike schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Anderzijds hoe komt deze keeper op nummer 4 te staan van zo’n lijstje… denk dat je er wel 5 betere vindt zonder veel moeite te doen.


Die heeft gewoon geantwoord op De Corte zijn mailing :lol:

Er zijn niet veel keepers dat kunnen zeggen dat ze een europese beker gewonnen hebben ze :p

Hij ook niet he …

:lol: Nee da's waar, een troostmedaille, da wel :)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4611
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor luckie » do 11 aug 2022, 08:06

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43449
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor diezel » do 11 aug 2022, 09:42

Los op kop als ze vanonder beginnen en hij zal niet snel bijgehaald worden. Het gat is reeds geslagen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7569
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor nickohl » do 11 aug 2022, 09:55

diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Los op kop als ze vanonder beginnen en hij zal niet snel bijgehaald worden. Het gat is reeds geslagen.


Hij heeft maar 2 saves gedaan in 3 matchen, maar wel 2 keer de 0 gehouden. Dat wil ook gewoon zeggen dat we heel weinig kansen tegenkrijgen...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4611
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -

Berichtdoor diezel » do 11 aug 2022, 13:02

nickohl schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop -:
diezel schreef in Re: Valentin Cojocaru - 2022-06-20 - Zomertransf 5 - koop - :Los op kop als ze vanonder beginnen en hij zal niet snel bijgehaald worden. Het gat is reeds geslagen.


Hij heeft maar 2 saves gedaan in 3 matchen, maar wel 2 keer de 0 gehouden. Dat wil ook gewoon zeggen dat we heel weinig kansen tegenkrijgen...

Procentueel staat hij ook helemaal onderin
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7569
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


"like" ons op Facebook!
cron