Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis - 2j

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor diezel » ma 15 aug 2022, 15:22

Toch een serieuze misrekening als je het mij vraagt om hiervoor Mercier nadrukkelijk naar de uitgang te duwen. Mogen we ook op Brys zijn rekening bijschrijven.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Maarten » ma 15 aug 2022, 15:48

diezel schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Toch een serieuze misrekening als je het mij vraagt om hiervoor Mercier nadrukkelijk naar de uitgang te duwen. Mogen we ook op Brys zijn rekening bijschrijven.


Ik kan hier met mijn verstand niet bij. Brys is nu altijd de trainer die verwacht van zijn spelers dat ze hard werken en veel bewegen, en dan gaat hij zelf ne lome. lakse houten klaas halen die voor geen meter vooruit te branden valt en zich van niks iets aantrekt buiten zichzelf wat interessant maken.

Kaba moest het afbollen, maar den deze gaat hij zelf halen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18235
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor diezel » ma 15 aug 2022, 17:20

Maarten schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:
diezel schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Toch een serieuze misrekening als je het mij vraagt om hiervoor Mercier nadrukkelijk naar de uitgang te duwen. Mogen we ook op Brys zijn rekening bijschrijven.


Ik kan hier met mijn verstand niet bij. Brys is nu altijd de trainer die verwacht van zijn spelers dat ze hard werken en veel bewegen, en dan gaat hij zelf ne lome. lakse houten klaas halen die voor geen meter vooruit te branden valt en zich van niks iets aantrekt buiten zichzelf wat interessant maken.

Kaba moest het afbollen, maar den deze gaat hij zelf halen.

Hij ging er zelfs persoonlijk mee dineren, het fotobewijs hebben we gezien.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor erik vanhove » ma 15 aug 2022, 19:18

Het was inderdaad gisteren een groot probleem. We werden overlopen op het middenveld maar wat wil je zowel Holzhauser als Mendyl raakten geen bal.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1025
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor tempelier » ma 15 aug 2022, 19:45

Holzhauser lijkt me fysiek niet OK als je ziet dat die weinig of niet terugloopt bij balverlies. Nochtans wordt altijd gezegd dat de voorbereiding bij Brys fysiek erg veeleisend en zwaar is en heeft hij ze helemaal meegemaakt. Dus ergens is dat moeilijk te begrijpen.
tempelier
 
Berichten: 703
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor diezel » ma 15 aug 2022, 20:20

tempelier schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Holzhauser lijkt me fysiek niet OK als je ziet dat die weinig of niet terugloopt bij balverlies. Nochtans wordt altijd gezegd dat de voorbereiding bij Brys fysiek erg veeleisend en zwaar is en heeft hij ze helemaal meegemaakt. Dus ergens is dat moeilijk te begrijpen.

Hij zal van nature een hele kleine motor hebben maar volgens mij is hij ook gewoon heel tam.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Dubbelpunt » di 16 aug 2022, 09:44

Ergens denk ik dat deze pas zal renderen als Schrijvers terug is. Beide hebben techniek te over om het de tegenstand moeilijk te maken en lang niet alle ploegen zullen beide dubbel kunnen dekken want dan loopt daar nog een Maertens van hot naar her te dartelen.

Maar momenteel te tam, te log, te ongeinteresseerd. Maar ook te weinig aanspeelpunten en speelde die nu op links zondag? Dan kan je hem ook beter niet opstellen dan op zo een positie.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1877
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Jan Frans » di 16 aug 2022, 09:59

Dubbelpunt schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Ergens denk ik dat deze pas zal renderen als Schrijvers terug is. Beide hebben techniek te over om het de tegenstand moeilijk te maken en lang niet alle ploegen zullen beide dubbel kunnen dekken want dan loopt daar nog een Maertens van hot naar her te dartelen.

Maar momenteel te tam, te log, te ongeinteresseerd. Maar ook te weinig aanspeelpunten en speelde die nu op links zondag? Dan kan je hem ook beter niet opstellen dan op zo een positie.


We kijken er naar uit. Gelukkig is er toch al/nog die dartele Maertens :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6789
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor nickohl » di 16 aug 2022, 10:52

Het feit dat hij eraf gehaald is door Brys bij de rust wil ook wel zeggen dat Brys er veel meer van verwacht. Dus da's wel positief.

Maar de nood om een extra creatieve middenvelder is zeker nodig (en nee Vlietinck zal het ni zijn)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4595
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Holzhauser al weg bij OHL?

Berichtdoor luckie » di 06 sep 2022, 15:24

Holzhauser al weg bij OHL?

Afbeelding

Oud-Heverlee Leuven wist na maanden van onderhandelen Raphael Holzhauser transfervrij naar Den Dreef te halen. Zijn eerste weken zijn geen grote meevaller. Een vertrek is mogelijk een optie.

Marc Brys kiest voor een energieke manier van voetballen, waarbij er veel snelheid en lopende mensen in de aanval hun kans krijgen. Die manier van voetballen past niet echt bij de kwaliteiten van Holzhauser, waardoor het best vreemd is waarom OHL de Oostenrijker aantrok. Bronnen laten weten dat OHL bereid is om mee te werken aan een vertrek van Holzhauser.

OHL zou dan wel moeten hopen op ploegen uit het buitenland, waar de transfermarkt nog open is na vandaag. Turkije kan nog, daar was in januari al grote interesse. Daar kunnen ze nog tot morgenavond transfers afronden en in het Midden-Oosten - waar er ook al interesse van was - is ook een optie. Een uitleenbeurt met aankoopoptie is één van de pistes die voor OHL bespreekbaar is.

STEEDS MINDER SPEELMINUTEN

Holzhauser begon het seizoen als basispion tijdens de eerste drie competitiematchen. Nadien werd hij tegen Club Brugge bij de rust naar de kant gehaald. De drie daaropvolgende matchen moest Holzhauser één keer 90 minuten vanaf de bank toekijken en tegen KV Oostende (9 minuten) en Anderlecht (17 minuten) viel hij in. Holzhauser heeft geen trek in een seizoen met weinig speelkansen, waardoor een zeer snel vertrek alsnog tot de mogelijkheden behoort. De ex-speler van Beerschot ligt tot medio 2024 onder contract in Leuven en is er een grootverdiener.

------------------

Als er nog een bod komt is die weg......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Holzhauser al weg bij OHL?

Berichtdoor nickohl » di 06 sep 2022, 15:27

luckie schreef in Holzhauser al weg bij OHL?:Holzhauser al weg bij OHL?

Afbeelding

Oud-Heverlee Leuven wist na maanden van onderhandelen Raphael Holzhauser transfervrij naar Den Dreef te halen. Zijn eerste weken zijn geen grote meevaller. Een vertrek is mogelijk een optie.
------------------

Als er nog een bod komt is die weg......

Terecht, zeker nu Kiyine er is voor zijn plek.

Maar hebben nog wel een doublure nodig dan, en vooral, wie heeft er nog een goeie vrije trap? Zowel Mercier, Shengelia en Rapha zijn er dan niet meer...

Wat er trouwens ook minder gezien wordt, de uitgewerkte vrije trappen. Het is altijd maar voor de goal smijten nu...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4595
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor luckie » di 06 sep 2022, 15:28

Zou hij al een tattoo van OHL gezet hebben?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor nickohl » di 06 sep 2022, 15:28

luckie schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Zou hij al een tattoo van OHL gezet hebben?

Van de mooie stoeltjes in de dug-out, op zijn bil...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4595
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Holzhauser al weg bij OHL?

Berichtdoor luckie » di 06 sep 2022, 16:08

luckie schreef in Holzhauser al weg bij OHL?:Holzhauser al weg bij OHL?
Bronnen laten weten dat OHL bereid is om mee te werken aan een vertrek van Holzhauser.
------------------
Als er nog een bod komt is die weg......

Larry schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:http://www.voetbalnieuws.be/news/677358/holzhauser-al-weg-bij-ohl
Kwakkel of waarheid????

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd:Waar..... zo waar als het maar kan.....


Intern heeft Brys van bij het begin gesteld dat Holzhauzer hier kon mislukken.

luckie schreef in Achtergrond bij het vertrek van Xavier Mercier:ma 13 jun 2022, 09:11 Achtergrond bij het vertrek van Xavier Mercier

5. Mercier 'meende' dus ook begrepen te hebben dat hij niet meer in de bovenste schuif van Brys lag. Of er metaalmoeheid tussen die twee was? Dat niet. Brys beseft heel goed wie hij kwijt is en dit liever niet was. Beseft ook zeer goed dat Holzhauser hier kan mislukken en er dus geen garantie is. Maar is dat niet bij iedere transfer?


Dat ze er nu vlug vanaf willen is dus logisch vanuit dat vooropgesteld en ingecalculeerd idee.......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Holzhauser al weg bij OHL?

Berichtdoor John » di 06 sep 2022, 16:19

nickohl schreef in Re: Holzhauser al weg bij OHL?:
luckie schreef in Holzhauser al weg bij OHL?:Holzhauser al weg bij OHL?

Afbeelding

Oud-Heverlee Leuven wist na maanden van onderhandelen Raphael Holzhauser transfervrij naar Den Dreef te halen. Zijn eerste weken zijn geen grote meevaller. Een vertrek is mogelijk een optie.
------------------

Als er nog een bod komt is die weg......

Terecht, zeker nu Kiyine er is voor zijn plek.

Maar hebben nog wel een doublure nodig dan, en vooral, wie heeft er nog een goeie vrije trap? Zowel Mercier, Shengelia en Rapha zijn er dan niet meer...

Wat er trouwens ook minder gezien wordt, de uitgewerkte vrije trappen. Het is altijd maar voor de goal smijten nu...

Tamari heeft al een paar goede vrije trappen genomen en Maertens en Thorsteinsson zijn ook opties. Wie weet kan Kiyine ook wel een vrije trap of een corner trappen maar dat weet ik niet. Als hij corners en vrije trappen moet nemen is dat ook moeilijk als hij steeds op de bank zit.
John
 
Berichten: 1734
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor deeBartman » di 20 sep 2022, 10:06

Bankzitter Holzhauser als exponent van een hecht Leuvens collectief: “Hoe kan je gefrustreerd zijn als je vierde staat?”

Het meest uitgesproken toonbeeld van het huidige succes van OH Leuven? Dat is misschien wel Raphael Holzhauser. Niet omdat de Oostenrijker de ploeg op zijn eentje draagt – verre van –, maar omdat hij als invaller nog altijd gemotiveerd blijft en belangrijk is. Dat de hele kern kwalitatief en betrokken is, lijkt de sterkte van de huidige nummer vier in de Jupiler Pro League.

Milan Augustijns
Vandaag om 10:00


De sleutelfiguur van in zijn beste dagen bij Beerschot is Raphael Holzhauser momenteel niet bij OH Leuven. Na vier speeldagen verdween hij naar de bank en tot nu toe slaagde de Oostenrijkse spelverdeler er nog niet in om zijn basisplaats te herwinnen. Je zou het een anonieme of ontgoochelende start bij zijn nieuwe werkgever kunnen noemen, maar dan ga je toch voorbij aan de belangrijke rol die hij de voorbije weken alsnog heeft gespeeld. Na negen speeldagen staat zijn teller op één doelpunt en drie assists. Zo slecht is dat niet.

De laatste wedstrijd van OHL op bezoek bij KV Mechelen was niet de meest overtuigende, noch van Holzhauser, die 25 minuten inviel, noch van de hele ploeg. “Als je zo lang met een man meer speelt, moet je altijd drie punten pakken”, zegt hij daar zelf over. “In de tweede helft hebben we niet genoeg kansen gecreëerd.” En toch, met weer een punt erbij zijn de Leuvenaars nog steeds knap vierde. “Onze seizoensstart is nog altijd heel goed”, beseft Holzhauser. “In dat opzicht is een puntje niet slecht, maar we willen elke wedstrijd winnen, zeker tegen tien man.”

Zelfs als hij geen al te begenadigde dag kent, brengt de Oostenrijker altijd wel wat. Een van zijn kenmerkende splijtende passes kan volstaan om een vermoeide tegenstander diep in de wedstrijd in de problemen te brengen. En met dat statuut van invaller – zij het een belangrijke invaller – neemt Holzhauser vooralsnog genoegen. “Elke speler wil liefst starten, maar ik denk dat ik als invaller nog altijd belangrijk ben, als je mijn statistieken ziet”, zegt hij. “Als ik op het veld sta, ook als invaller, doe ik er alles aan om de ploeg te helpen.”

Wat Rapha verklaart over zijn invallersrol, klinkt een beetje als clichépraat. Maar het is écht zo. En dat hij als bankzitter nog altijd gemotiveerd en belangrijk is, kenmerkt dit OHL. Het is een hecht collectief waarbij de hele bank recht veert als er gescoord wordt. De reserven zijn gretig én kwalitatief, want dat laatste is nog altijd het voornaamste. “Voetbal is een teamsport, en we doen het als ploeg enorm goed. Het is belangrijk om nu verenigd te blijven als één groep”, benadrukt Holzhauser.


Concentreren op invallers

Brys maakt er heel veel werk van om de betrokkenheid van de hele groep te bekomen en te bewaken. “Als de resultaten zo goed zijn, concentreer ik mij op training het hardst van al op de invallers”, zegt de OHL-coach daar zelf over. “Ik heb Rapha gezegd dat hij moet beseffen hoe belangrijk hij kan zijn, ook vanop de bank.”

Er kan altijd een mindere periode volgen, want de kans dat OHL in de top vier blijft staan, is eerder klein. En wie weet gaat Holzhauser dan alsnog knorren. Dat zullen we dan pas weten, maar nu schikt hij zich zonder problemen in zijn rol, mede dankzij de uitleg van Brys. “We spreken daar uiteraard over”, aldus de Oostenrijker. “Ik begrijp het ook gewoon. We doen het nu eenmaal goed en dan is het aan mij om hard te blijven werken. De coach en ik zijn allebei oud genoeg om met deze situatie om te gaan. Ik ben absoluut niet gefrustreerd. Hoe kan je gefrustreerd zijn als je vierde staat?” Met dat laatste is alles wel zowat gezegd. In Leuven gaan ze op een wolk de interlandbreak in. Zélfs de bankzitters.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220919_97033765

==============================
Holzi gedraagt zich idd voorbeeldig
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Rudi » zo 15 jan 2023, 22:24

In zijn eerste match met München mocht hij de volle 90 min meespelen maar werd er met 3-1 verloren.

http://www.livescore.in/nl/wedstrijd/6ulSUkfl/#/samenvatting-wedstrijd/opstellingen
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1472
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor tempelier » zo 22 jan 2023, 12:28

In zijn tweede match scoorde hij al na 1 minuut en werd er met 3-1 gewonnen.
tempelier
 
Berichten: 703
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Maarten » ma 23 jan 2023, 19:52

Thomas Henry, ex-OHL en gelinkt aan Anderlecht, loopt zware kruisbandblessure op

http://sporza.be/nl/2023/01/23/thomas- ... 495880477/
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18235
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Arne20 » di 03 okt 2023, 16:22

Rapha zou zich hebben misdragen in Duitsland, moet nog een schuld inlossen. Dit kan wel eens in zijn gezicht :grr: !
Arne20
 
Berichten: 234
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:36
Supportersclub: Leuven Lads

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor luckie » di 31 okt 2023, 07:57

Arne20 schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Rapha zou zich hebben misdragen in Duitsland, moet nog een schuld inlossen. Dit kan wel eens in zijn gezicht :grr: !



Mogen we 'nu' al weten wat er daar gebeurd is?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Arne20 » di 31 okt 2023, 10:05

luckie schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:
Arne20 schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Rapha zou zich hebben misdragen in Duitsland, moet nog een schuld inlossen. Dit kan wel eens in zijn gezicht :grr: !



Mogen we 'nu' al weten wat er daar gebeurd is?

Een grote bewapende man uit Duitsland kwam zijn schuld eisen in Korbeekdam, "where is my fucking money"!
Arne20
 
Berichten: 234
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:36
Supportersclub: Leuven Lads

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor nickohl » di 31 okt 2023, 10:10

Arne20 schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:
luckie schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:
Arne20 schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Rapha zou zich hebben misdragen in Duitsland, moet nog een schuld inlossen. Dit kan wel eens in zijn gezicht :grr: !



Mogen we 'nu' al weten wat er daar gebeurd is?

Een grote bewapende man uit Duitsland kwam zijn schuld eisen in Korbeekdam, "where is my fucking money"!

Da's da wa hier toen gefilmd werd, toch?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4595
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor luckie » di 31 okt 2023, 10:20

Arne20 schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis :Rapha zou zich hebben misdragen in Duitsland, moet nog een schuld inlossen. Dit kan wel eens in zijn gezicht :grr: !

luckie schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:Mogen we 'nu' al weten wat er daar gebeurd is?

Arne20 schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:Een grote bewapende man uit Duitsland kwam zijn schuld eisen in Korbeekdam, "where is my fucking money"!

nickohl schreef in Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis:Da's da wa hier toen gefilmd werd, toch?


Dit gaat over dit:

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2023: Wensen, geruchten en bevestigd:Na het verlies op Eupen:

luckie schreef in Re: JPL 05 Eupen - OHL - Za - 26/08/23 - 18:15//3-1:Ik denk dat ze allemaal nog getraumatiseerd zijn door dit:
luckie schreef in Re: Zomertransfers 2023: Wensen, geruchten en bevestigd:Is er iemand die iets meer weet over de nu al spraakmakende filmopnames voor een nieuwe harde voetbalreeks die gisteren zouden gebeurd zijn tijdens de training van het 1ste team?

diezel schreef in Re: JPL 05 Eupen - OHL - Za - 26/08/23 - 18:15//3-1:Ocharme de schaapjes


diezel schreef in Re: Zomertransfers 2023: Wensen, geruchten en bevestigd:Holzhauser speelt alvast een hoofdrol in de film.

Gekoppeld aan enkele gewapende maffiosi?

Die mogen blijkbaar wel binnen op de gesloten trainingen.


Gelukkig stond Alex Baldwin niet op de filmset....


Holzhauser die gratis was aangetrokken maar wel een toploon kreeg, ontving daarbovenop 2x tekengeld. Ze waren hier van plan dit niet meer te betalen dit jaar. Brys was hiermee niet akkoord en wilde dat hij wel werd uitbetaald. Werd Brys bedreigd door die makelaar? Uiteindelijk kwam die makelaar op een training dit geld opeisen. Hij werd buitengegooid maar kwam terug met een gewapende bodyguard. Het werd een groot spektakel. Politie kwam erbij.......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rapha Holzhauser - 2022-06-03 -Zomertransfer 3 - gratis

Berichtdoor Dubbelpunt » di 31 okt 2023, 11:08

En geen 9mm hoor, echt zware wapens. Compleet gek dit.
Weet maar zeker dat de spelersgroep terug even rot is zoals in de dagen van onze gokkers.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1877
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!