Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis - 3j

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor azerty » di 16 aug 2022, 19:40

diezel schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Zet jackers maar in de goal. Een jonge belg zou niet op de bank moeten zitten voor een derderangs roemeen.

Een derderangs Roemeen, lees ik hier.
Een stukske Jordanier, lees ik op het facebook.
Triestige supporters hebben we, zeg ik.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1255
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Will » wo 17 aug 2022, 00:14

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Will schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
dartagnan schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Basisplaats voor Nordin komt elke wedstrijd dichterbij van wat ik tot dusver gezien heb..., al mag je niet te snel wisselen van doelman zo als ik al schreef. Geduld Nordin, je kans komt ;-)

Ja die zal het noorden niet verliezen want hij is gewoon van er veel binnen te krijgen.

Ben jij nu anti alles geworden?
Zo lijkt het.
Anti spelers, anti bestuur, anti de club, anti trainer, anti forum, anti forumgangers tegen de club, anti facebookgangers die tegen Tamari zijn, anti alles en nog wat...
Oud worden, ook niet simpel...

Maar ik heb nog een beetje humor zuurpruim. Maar dat snap jij niet met je bekakte visie.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor diezel » wo 17 aug 2022, 07:20

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
diezel schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Zet jackers maar in de goal. Een jonge belg zou niet op de bank moeten zitten voor een derderangs roemeen.

Een derderangs Roemeen, lees ik hier.
Een stukske Jordanier, lees ik op het facebook.
Triestige supporters hebben we, zeg ik.

ni wenen he
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 17 aug 2022, 08:29

Hoog niveau weer...
Dubbelpunt
 
Berichten: 1895
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor OHLer » wo 17 aug 2022, 08:33

Geen kleuterklas aub.
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor azerty » wo 17 aug 2022, 08:43


Mijn opmerkingen kaarten wel een probleem aan.
Uw opmerking slaat nergens op.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1255
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor OHLer » wo 17 aug 2022, 08:48

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:

Mijn opmerkingen kaarten wel een probleem aan.
Uw opmerking slaat nergens op.


Je moet niet alles persoonlijk opvatten :)
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor admin » wo 17 aug 2022, 10:14

Ok jongens, neem allemaal even adem. Ik lees een hoop reacties die strikt genomen nog geen probleem hoeven te zijn, maar waarvan je al van ver voelt aankomen dat indien dit nog even blijft escaleren er zeer snel een probleem gaat komen.

Eén van de kernideeën/-regels achter het forum is dat iedereen zijn mening mag geven op alles wat OHL betreft (dit is dan ook een OHL forum) zonder daarvoor persoonlijk aangevallen te moeten worden. Zelfs al zou een mening compleet van de pot gerukt zijn of overdreven negatief tov een speler, trainer, bestuur. Het forum is er om meningen te delen over OHL. Niet over andere forumleden, en dus zeker niet indien die beledigend kunnen overkomen.

Concreet, je mag een mening aanvallen, maar niet de persoon die de mening verkondigt. Je mag iemand terechtwijzen met argumenten, niet met persoonlijke aanvallen. Die regel geldt uiteraard ook voor anderen die op jouw reactie reageren. Dit is het OHL forum, we hebben het over OHL, niet over elkaar. Elkaars mening aanvallen moet kunnen, zonder dat het persoonlijk gemaakt wordt.

Je kan anderzijds wel ''negatieve supporters'' aankaarten als zijnde een onderdeel van het OHL gebeuren, op zich moet dat ook kunnen, maar wanneer je dat doet als een reactie op een andere supporter betrek je het automatisch op die persoon en wordt het dus wel weer een persoonlijke aanval. Maar op zich, er is een forumonderdeel om supporters en supportersacties/-clubs te bespreken, daar zou ''de staat van onze supporters'' perfect kunnen besproken worden als je vindt dat OHL geen goeie (luie, lakse, ongeïnteresseerde, negatieve...) supporters heeft. Los daarvan is dat hier ook off-topic.

Ik begrijp dat het modereren hier flauw kan lijken, we zijn allemaal volwassen mensen en moeten tegen een stootje kunnen en kunnen dit zelf wel inschatten etc etc... Maar het is ook gewoon een puur praktische ingreep. Indien er niet werd ingegrepen, zouden er nog tientallen berichten volgen, en wanneer die gaan escaleren, daar heeft niemand baat bij. Niet de betrokken personen, en niet de lezers die er niets mee te maken hebben.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor azerty » wo 17 aug 2022, 11:16

Ik voel me in ieder geval niet aangesproken met mijn laatste opmerkingen.
1. Ik vraag me af waarom Willy de laatste tijd zo negatief op alles geworden is. Terwijl ik ik vroeger zo graag zijn goede én informatieve commentaar las.
Maar dan ben je een zuurpruim met een bekakte visie.
2. Uitspraken als 'derderangs Roemeen' en 'een stukske Jordanier' horen niet thuis op dit forum.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1255
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor diezel » wo 17 aug 2022, 11:28

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Ik voel me in ieder geval niet aangesproken met mijn laatste opmerkingen.
1. Ik vraag me af waarom Willy de laatste tijd zo negatief op alles geworden is. Terwijl ik ik vroeger zo graag zijn goede én informatieve commentaar las.
Maar dan ben je een zuurpruim met een bekakte visie.
2. Uitspraken als 'derderangs Roemeen' en 'een stukske Jordanier' horen niet thuis op dit forum.

allez vierderangs roemeen dan omdat jij het bent
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Will » wo 17 aug 2022, 12:30

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Ik voel me in ieder geval niet aangesproken met mijn laatste opmerkingen.
1. Ik vraag me af waarom Willy de laatste tijd zo negatief op alles geworden is. Terwijl ik ik vroeger zo graag zijn goede én informatieve commentaar las.
Maar dan ben je een zuurpruim met een bekakte visie.
2. Uitspraken als 'derderangs Roemeen' en 'een stukske Jordanier' horen niet thuis op dit forum.

Azerty, je moet nu de rollen niet omdraaien. Besef je wel goed wat je over mij allemaal gezegd hebt ? En dat omdat ik een grapje over Jackers maakte. Als ik van u was zou ik me zwaar aangesproken voelen.
Hiermee sluit ik dit hoofdstuk af . Groetjes en tot in de (zuur)pruimentijd.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Maarten » wo 17 aug 2022, 12:30

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Ik voel me in ieder geval niet aangesproken met mijn laatste opmerkingen.
1. Ik vraag me af waarom Willy de laatste tijd zo negatief op alles geworden is. Terwijl ik ik vroeger zo graag zijn goede én informatieve commentaar las.
Maar dan ben je een zuurpruim met een bekakte visie.
2. Uitspraken als 'derderangs Roemeen' en 'een stukske Jordanier' horen niet thuis op dit forum.

Ik denk dat ge dat laatste te letterlijk neemt. In deze context lijken me dat verwijzingen naar hun capaciteiten op het veld, niet als waardeoordeel tov hun afkomst. In se staat er ''Roemeense derderangs keeper''. Ik vermoed dat het dit is wat Diezel bedoelt, en daar heb ik geen probleem mee. Dat is een mening over de kwaliteit van een speler, geen xenofobische gedachte dat er achter schuilt, lijkt me. In deze context is het feit dat het geen Belg is relevant omdat we Belgen nodig hebben op de feuille, en het sowieso een betere investering is voor de club en al zeker als het ten koste gaat van potentiële jeugdspelers.

Ik denk dat we niet per se altijd de meest negatieve verklaring van wat bedoeld zou kunnen worden, moeten gaan opzoeken. Stukske Jordanier ligt al wat moeilijker, maar zoals je zei was dat op facebook en niet op het forum, dus vooralsnog niet ter zake.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor diezel » wo 17 aug 2022, 12:37

dat was uiteraard wat ik bedoelde en het leek me ook vrij duidelijk. En als de buitenlander niet beter is dan de belg, heb ik liever dat ze een jonge belg de kans geven. Zo ook bij Patris en chakla.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Jan Frans » do 18 aug 2022, 09:33

Maarten schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Ik voel me in ieder geval niet aangesproken met mijn laatste opmerkingen.
1. Ik vraag me af waarom Willy de laatste tijd zo negatief op alles geworden is. Terwijl ik ik vroeger zo graag zijn goede én informatieve commentaar las.
Maar dan ben je een zuurpruim met een bekakte visie.
2. Uitspraken als 'derderangs Roemeen' en 'een stukske Jordanier' horen niet thuis op dit forum.

Ik denk dat ge dat laatste te letterlijk neemt. In deze context lijken me dat verwijzingen naar hun capaciteiten op het veld, niet als waardeoordeel tov hun afkomst. In se staat er ''Roemeense derderangs keeper''. Ik vermoed dat het dit is wat Diezel bedoelt, en daar heb ik geen probleem mee. Dat is een mening over de kwaliteit van een speler, geen xenofobische gedachte dat er achter schuilt, lijkt me. In deze context is het feit dat het geen Belg is relevant omdat we Belgen nodig hebben op de feuille, en het sowieso een betere investering is voor de club en al zeker als het ten koste gaat van potentiële jeugdspelers.

Ik denk dat we niet per se altijd de meest negatieve verklaring van wat bedoeld zou kunnen worden, moeten gaan opzoeken. Stukske Jordanier ligt al wat moeilijker, maar zoals je zei was dat op facebook en niet op het forum, dus vooralsnog niet ter zake.

"Een Jordaniër die zich stuk loopt" is correcter (in alle mogelijke betekenissen)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Nordin Jackers naar Club Brugge

Berichtdoor luckie » wo 02 aug 2023, 09:08

Nordin Jackers naar Club Brugge

Afbeelding

Nordin Jackers stapt tot het eind van dit seizoen op uitleenbasis over naar Club Brugge. Blauwzwart bedong ook een aankoopoptie om de 25-jarige doelman mogelijk definitief over te nemen.

Nordin Jackers kwam in de zomer van 2022 over van SK Beveren. Nordin speelde slechts één officiële wedstrijd voor OH Leuven, bij de U23 tegen Patro Eisden Maasmechelen. Hij zat als invallersdoelman op de bank bij het eerste elftal. Na één seizoen verlaat Nordin OH Leuven en gaat hij voor Club Brugge aan de slag.

We wensen Nordin veel succes bij Club Brugge.

http://www.ohleuven.com/news/nordin-ja ... ub-brugge/
--------------------
OHL krijgt voor deze uitleenbeurt een aanzienlijke som.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43319
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers naar Club Brugge

Berichtdoor slackdeklipper » wo 02 aug 2023, 13:07

luckie schreef in Nordin Jackers naar Club Brugge:Nordin Jackers naar Club Brugge

Afbeelding

Nordin Jackers stapt tot het eind van dit seizoen op uitleenbasis over naar Club Brugge. Blauwzwart bedong ook een aankoopoptie om de 25-jarige doelman mogelijk definitief over te nemen.

Nordin Jackers kwam in de zomer van 2022 over van SK Beveren. Nordin speelde slechts één officiële wedstrijd voor OH Leuven, bij de U23 tegen Patro Eisden Maasmechelen. Hij zat als invallersdoelman op de bank bij het eerste elftal. Na één seizoen verlaat Nordin OH Leuven en gaat hij voor Club Brugge aan de slag.

We wensen Nordin veel succes bij Club Brugge.

http://www.ohleuven.com/news/nordin-jac ... ub-brugge/
--------------------
OHL krijgt voor deze uitleenbeurt een aanzienlijke som.


Dat ze die som dan maar per direct investeren in een deftige doelman
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor diezel » wo 02 aug 2023, 17:34

Als ze dat niet doen is deze uitleenbeurt werkelijk niet te verklaren.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor dartagnan » ma 04 maart 2024, 09:05

Als men nu nog niet zit dat die doelmannenkwestie de voorbije jaren duidelijk én enkel maar alleen kunnen verklaart worden door onfrisse praktijken.... tenzij totale onkunde van je KT en T1....

Nordin speelde heel sterk voor hij bij ons kwam en speelt nu onmiddellijk sterk in een topper .... en hier geen minuut in de goal... Was Garcia hier niet, zat Leysen ook nog altijd op de bank... Onvoorstelbaar
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

De verrijzenis van Nordin Jackers

Berichtdoor luckie » ma 04 maart 2024, 09:23

Uit vergeethoek duikt onverwachte redder van Club Brugge op: de verrijzenis van Nordin Jackers

Afbeelding

Wie had dit verhaal een maand geleden geloofd? Club Brugge moest in Genk een totale crisis voorkomen en zag Nordin Jackers bij zijn eerste basisplaats opstaan als grote redder. "Ik probeer de kansen te grijpen die ik krijg", blikte de uitblinker terug.

Afbeelding

8 mei 2021.

Zó lang was het geleden dat Nordin Jackers nog eens begonnen was aan een wedstrijd op het hoogste niveau.

Een seizoen lang op de bank bij OH Leuven achter Valentin Cojocaru, vervolgens (logisch) de doublure van Simon Mignolet in Club Brugge.

Wachtend op eens kans die maar niet kwam, omdat een superprof en wedstrijdbeest als Mignolet niks laat liggen. Onvermijdelijk kom je dan in een donkere vergeethoek terecht.

Maar kijk, afgelopen week belandde Jackers weer in de spotlights.

Door de blessure van Mignolet in het bekerduel op Union invaller die mee kopje-onder ging, maar zondagmiddag bij ex-club Genk de man die Club Brugge drijvende hield.

Eerst keek Jackers bij 0-0 een penalty van Tolu naast, enkele minuten later hield hij McKenzie en El Khannouss met straffe reddingen van de gelijkmaker.

Genoeg voor een belangrijke clean sheet bij zijn eerste echte vuurdoop én het etiket 'Man van de Match' door de rechtenhouder.

Geproefd van hoofdpodium

Jackers heeft engelengeduld moeten tonen, maar zijn basisdebuut is uiteindelijk wel het wachten waard geweest.

"Maar dit was toch wat anders dan de oefenmatchen die ik speelde", lachte de gevierde doelman achteraf.

Opvallend: terwijl vele anderen in extase zouden zijn, analyseerde de ex-belofte-international bijzonder nuchter zijn match.

"Bij een penalty probeer je altijd een mentaal spelletje te spelen - dat draaide nu goed uit. En mijn reddingen? Daarom sta ik er. Ik ben blij dat ik de ploeg heb kunnen helpen, want deze zege is vooral een collectieve prestatie."
Simon is de perfecte leermeester van wie ik veel kon opsteken.

Nordin Jackers

Omdat de kans zich nooit eerder aandiende, was zondag ook het moment om bij Jackers te polsen waarom hij deze zomer naar Club Brugge trok - goed wetende dat hij weinig minuten zou krijgen.

Nochtans bewijst Tobe Leysen dat een basisplek bij OH Leuven - nog altijd de moederclub van Jackers - misschien wel een mogelijkheid was geweest.

"Dat zijn nu eenmaal keuzes die je maakt", aldus de nog altijd maar 26-jarige doelman.

"Toen de aanbieding van Club kwam, heb ik er goed over nagedacht en ook met Simon (Mignolet, red.) gepraat. Hij is de perfecte leermeester waar ik veel van kon opsteken. Bovendien komen we goed overeen en proberen we elkaar iedere dag te pushen."

Maar zal het straks - als Mignolet weer fit is - voor Jackers niet moeilijk zijn om opnieuw naar het achterplan te verdwijnen, nu hij van het hoofdpodium heeft geproefd?

"Dit smaakt sowieso naar meer, maar ik probeer ook niet te ver vooruit te denken. Je hebt het sowieso niet altijd zelf in de hand. Dit is gewoon een leuke opsteker - we zien wel waar het toe leidt."

http://sporza.be/nl/2024/03/03/uit-ver ... 490340348/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43319
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 04 maart 2024, 09:38

Tot die van zen roze wolk van adrenaline van eindelijk nog is te mogen spelen valt. Hopelijk volgende week al.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1895
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor dartagnan » ma 04 maart 2024, 11:41

Ik ga wel niet enkel op die wedstrijd verder, was gewoon ook heel degelijk voordien... alleszins beter dan onze vliegenvangers....
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Sakke91 » ma 04 maart 2024, 11:42

Dubbelpunt schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Tot die van zen roze wolk van adrenaline van eindelijk nog is te mogen spelen valt. Hopelijk volgende week al.


Hij zal waarschijnlijk extra gemotiveerd zijn om tegen ons goed te presteren.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3050
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 04 maart 2024, 11:48

Sakke91 schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Dubbelpunt schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Tot die van zen roze wolk van adrenaline van eindelijk nog is te mogen spelen valt. Hopelijk volgende week al.


Hij zal waarschijnlijk extra gemotiveerd zijn om tegen ons goed te presteren.

Motivatie neemt niet weg dat het een vliegenvanger is.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1895
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor John » ma 04 maart 2024, 12:49

Sakke91 schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Dubbelpunt schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Tot die van zen roze wolk van adrenaline van eindelijk nog is te mogen spelen valt. Hopelijk volgende week al.


Hij zal waarschijnlijk extra gemotiveerd zijn om tegen ons goed te presteren.

Mss speelt het ook wel in zijn hoofd dat als Club Brugge wint de kans wel groot wordt dat wij PO3 spelen (en mss degraderen) en hij komt 99% zeker terug naar ons op het einde van het seizoen. Dus dan zakt hij mee… . De kans dat dat in zijn hoofd speelt is klein maar toch.
John
 
Berichten: 1760
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 04 maart 2024, 13:02

John schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Sakke91 schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Dubbelpunt schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Tot die van zen roze wolk van adrenaline van eindelijk nog is te mogen spelen valt. Hopelijk volgende week al.


Hij zal waarschijnlijk extra gemotiveerd zijn om tegen ons goed te presteren.

Mss speelt het ook wel in zijn hoofd dat als Club Brugge wint de kans wel groot wordt dat wij PO3 spelen (en mss degraderen) en hij komt 99% zeker terug naar ons op het einde van het seizoen. Dus dan zakt hij mee… . De kans dat dat in zijn hoofd speelt is klein maar toch.

Misschien dat we allereerst maar eens moeten proberen een bal richting zen doel te krijgen.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1895
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


"like" ons op Facebook!