Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis - 3j

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis - 3j

Berichtdoor luckie » vr 20 mei 2022, 16:26

Nordin Jackers tekent voor 3 seizoenen

Afbeelding

De 24-jarige doelman Nordin Jackers komt over van Waasland-Beveren. OH Leuven neemt de doelman definitief over en hij tekent een overeenkomst voor 3 seizoenen aan Den Dreef.

Jackers is een jeugdproduct van KRC Genk waar hij in 2015 bij de A-kern kwam. Hij maakte zijn debuut in doel bij de Limburgers in december 2016 in de UEFA Europa League wedstrijd tegen US Sassuolo. Hij speelde in totaal 14 wedstrijden voor KRC Genk, in de helft daarvan hield hij zijn netten schoon.

Jackers wilde meer speelminuten en vertrok in 2019 op uitleenbasis naar Waasland-Beveren, dat hem het seizoen erna definitief overnam van Genk. Hij ontpopte zich er tot onbetwiste nummer 1 en sterkhouder. Hij stond er in totaal 74 keer onder de lat.

De doelman doorliep ook alle jeugdreeksen bij de nationale ploegen van België. Met de U21 van België speelde hij verschillende wedstrijden in het King Power at Den Dreef stadion. Hij nam ook deel aan het Europees kampioenschap voor onder 21 in Italië in 2019. Ook Casper De Norre en Siebe Schrijvers maakten deel uit van de selectie van toenmalig U21-bondscoach Johan Walem.

Marc Brys, coach OH Leuven: “Nordin Jackers is een getalenteerde, jonge Belgische doelman die zijn klasse toonde in het afgelopen seizoen bij Waasland-Beveren. Versterking in doel was een prioriteit en ik ben dan ook blij dat we dit met de komst van Nordin Jackers al hebben kunnen realiseren.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2625909 ... -seizoenen
Laatst bijgewerkt door luckie op za 21 mei 2022, 12:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43264
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Nordin Jackers: zijn statistieken

Berichtdoor luckie » vr 20 mei 2022, 16:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jackers stond gedurende drie seizoen tussen de palen. Hij verdedigde in 74 wedstrijden het doel en pakte 13 clean sheets.
Laatst bijgewerkt door luckie op vr 20 mei 2022, 16:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43264
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3

Berichtdoor deeBartman » vr 20 mei 2022, 16:39

Goede aankoop!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3

Berichtdoor Jan Frans » vr 20 mei 2022, 16:52

Geen onmiddellijk onbetwistbare nr 1 maar prima genoeg om concurrentie aan te gaan met Runarsson. En wat vooral goed is :We zijn pas mei en nu al bij ons
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3

Berichtdoor deeBartman » vr 20 mei 2022, 16:56

Jan Frans schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:Geen onmiddellijk onbetwistbare nr 1 maar prima genoeg om concurrentie aan te gaan met Runarsson. En wat vooral goed is :We zijn pas mei en nu al bij ons

Ja iemand moet mij even oprapen, want van mijn stoel gevallen, 2 … twee! aankopen al
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3

Berichtdoor Jan Frans » vr 20 mei 2022, 17:36

deeBartman schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:
Jan Frans schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:Geen onmiddellijk onbetwistbare nr 1 maar prima genoeg om concurrentie aan te gaan met Runarsson. En wat vooral goed is :We zijn pas mei en nu al bij ons

Ja iemand moet mij even oprapen, want van mijn stoel gevallen, 2 … twee! aankopen al

Ze kunnen toch niet dezelfde fouten blijven maken
Laatst bijgewerkt door Jan Frans op vr 20 mei 2022, 19:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3

Berichtdoor Wimmel » vr 20 mei 2022, 18:03

deeBartman schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:
Jan Frans schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:Geen onmiddellijk onbetwistbare nr 1 maar prima genoeg om concurrentie aan te gaan met Runarsson. En wat vooral goed is :We zijn pas mei en nu al bij ons

Ja iemand moet mij even oprapen, want van mijn stoel gevallen, 2 … twee! aankopen al


Ongelooflijk inderdaad!

Ne mens zou bijna gaan denken dat er binnenskamers veranderingen zijn doorgevoerd :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6699
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3

Berichtdoor Jan Frans » vr 20 mei 2022, 20:07

Ja, ik heb 1contact bij Beveren . Voor wat het waard is zijn reactie : "hou maar ne goeie keeper op reserve" :mrgreen:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis - 3

Berichtdoor luckie » za 21 mei 2022, 12:55

deeBartman schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:
Jan Frans schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - koop - 3:Geen onmiddellijk onbetwistbare nr 1 maar prima genoeg om concurrentie aan te gaan met Runarsson. En wat vooral goed is :We zijn pas mei en nu al bij ons

Ja iemand moet mij even oprapen, want van mijn stoel gevallen, 2 … twee! aankopen al


Twee aankopen?

Dom mocht gratis weg als ze zakten naar 1B. Bij Jackers zou het zo geweest zijn: indien ze niet stegen naar 1A mocht hij gratis weg.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43264
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Dubbelpunt » za 21 mei 2022, 13:02

In het geval van Jackers is het nog eens geen slechte deal. Blijft een jonge Belg met groeipotentieel. Over zijn kwaliteiten in tussen tijd kan ik weinig zeggen, geen 1B voetbal gezien afgelopen jaar.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1894
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor disterminator » za 21 mei 2022, 16:40

Dubbelpunt schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:In het geval van Jackers is het nog eens geen slechte deal. Blijft een jonge Belg met groeipotentieel. Over zijn kwaliteiten in tussen tijd kan ik weinig zeggen, geen 1B voetbal gezien afgelopen jaar.

Ik heb ook geen 1B voetbal gezien dit seizoen. Maar wat ik wel nog weet is dat Jackers in het seizoen van de degradatie uit 1A, dikwijls schitterende reddingen uit zijn mouw toverde. Punten leverde dat niet vaak op, want hij stond in een schietkraam soms. Maar ik vind het een leuke transfer.
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Wimmel » za 21 mei 2022, 20:11

Nordin Jackers: “Ik hoorde o.a. van Schrijvers en De Norre veel goede dingen over OH Leuven”

OH Leuven maakte vrijdag bekend dat het Nordin Jackers overneemt van Waasland-Beveren. De 24-jarige doelman zette zijn handtekening onder een overeenkomst voor drie seizoenen.

Welkom Nordin, kan je ons even meenemen in jouw beslissing om naar OH Leuven te komen?

Het was eigenlijk geen moeilijke keuze. We zijn al enkele weken aan het praten. Ik had tegen mijn makelaar gezegd dat ik heel graag naar OH Leuven wilde komen. Ik hoorde veel goede dingen over de club en wilde dan ook graag de stap zetten.

Hoe bekijk je deze stap in jouw carrière?

Het is sowieso terug een stap vooruit. Ik koos vorig seizoen om met Waasland-Beveren naar 1B te gaan om daar zo snel mogelijk terug te kunnen promoveren. Dat is helaas niet gelukt. Als ik puur persoonlijk het afgelopen seizoen bekijk dan heb ik opnieuw stappen gezet, zowel op als naast het veld. Zo kreeg ik de aanvoerdersband, wat een nieuwe verantwoordelijkheid was die ik heel graag wilde nemen en waaruit ik wilde leren aangezien het de eerste keer was voor mij. Ik maakte voor mezelf uit dat ik opnieuw op het hoogste niveau wilde spelen en ben blij dat OH Leuven me die kans geeft.

Heb je het gevoel dat je iets te bewijzen hebt?

Ik heb twee seizoenen in 1A gespeeld en nu één seizoen in 1B. Dat was een keuze die ik zelf gemaakt heb en ik heb er nog altijd geen spijt van. Eenmaal ik op het veld sta, wil ik gewoon mijn ding doen. Ik weet wat ik moet doen om goed te zijn en dat is het belangrijkste.

De manier van voetballen bij OH Leuven sluit perfect bij jou aan?

Zeker weten. Ik heb enkele goede vrienden die al bij OH Leuven spelen. Daardoor heb ik afgelopen seizoen enkele wedstrijden gevolgd en de manier van spelen sprak me enorm aan. Met Siebe Schrijvers speelde ik lang samen in Genk. We hebben nog steeds heel nauw contact en horen of zien elkaar bijna wekelijks. Ook met Casper De Norre speelde ik al van kleins af aan samen en heb ik nog regelmatig contact.

Ze vertelden me allebei altijd heel veel positieve dingen over OH Leuven. Een aangename groep, leuke staf en fijne mensen rond de club om mee te werken. Dat is ook precies hoe ik het aanvoelde toen ik de club nog niet kende. Ik heb OH Leuven altijd als een heel warme en familiale club ervaren. Het is een club waar je met heel jouw hart voor wil spelen, wat heel belangrijk is.

Wat verwacht je van volgend seizoen?

Je voelt dat de club veel ambitie heeft. Ik heb er dan ook ongelofelijk veel zin in. Ik ben nog relatief jong en heb zeker nog bepaalde doelen in mijn hoofd. Het is sowieso stap voor stap. Van Waasland-Beveren naar OH Leuven is een mooie stap. Het is nu aan mij om me te tonen en hard te werken. Wat jullie me mogen wensen? Een gezond en goed seizoen voor heel de ploeg.

http://www.ohleuven.com/nieuws/2626132 ... -oh-leuven
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6699
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor luckie » za 21 mei 2022, 21:11

Nordin was aanwezig op de twee laatste thuiswedstrijden van OHL....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43264
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor dartagnan » ma 23 mei 2022, 10:41

Top, Belg, jong, toch al wat ervaring, kan ik alleen maar mee instemmen.

Denk ook dat je ermee kan beginnen als 1ste doelman, maar ernaast toch best een ervaren doelman die begint als tweede en die aanvaard dat hij in eerste instantie komt om jongere mee beter te maken en die op het punt zit dat hij het louter professioneel kan bekijken (omkadering en de centen...)... Maar die toch nog degelijk genoeg is om in te springen bij blessure's of indien Nordin het moeilijk heeft. Geen idee of Van Hamel hier in kan passen ?

't is altijd een moeilijke, heb je twee evenwaardige doelmannen, zonder duidelijke hiërarchie heb ik geregeld de indruk dat ze het alletwee onzekerder maakt. Zou het toeval zijn dat Thibaut schittert sinds Navas er niet meer is ? Of dat Donnarumma onder verwachtingen is gebleven bij PSG ? Je kan wel zeggen van concurrentie wordt je beter, maar twijfel bij doelmannen of dat effectief zo is.
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor slackdeklipper » ma 23 mei 2022, 13:33

disterminator schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Dubbelpunt schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:In het geval van Jackers is het nog eens geen slechte deal. Blijft een jonge Belg met groeipotentieel. Over zijn kwaliteiten in tussen tijd kan ik weinig zeggen, geen 1B voetbal gezien afgelopen jaar.

Ik heb ook geen 1B voetbal gezien dit seizoen. Maar wat ik wel nog weet is dat Jackers in het seizoen van de degradatie uit 1A, dikwijls schitterende reddingen uit zijn mouw toverde. Punten leverde dat niet vaak op, want hij stond in een schietkraam soms. Maar ik vind het een leuke transfer.


Juist :+:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor tempelier » ma 23 mei 2022, 13:58

Als je de Belgische keepers in 1A bekijkt zoals Thoelen, Steppe, Vandevoordt, Hubert, Bossut, Coucke, Bostyn is Jackers zeker zijn plaats waard imho.
tempelier
 
Berichten: 717
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor dartagnan » ma 23 mei 2022, 14:03

Komt sowieso uit de beste school voor doelmannen... (KRC Genk). De lijst is indrukwekkend...
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor diezel » ma 23 mei 2022, 14:33

ik zou er nog een relatief goedkope ervaren doelman bij nemen genre Davino Verhulst, Mike Vanhamel of Defourny...
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Wimmel » ma 23 mei 2022, 14:35

tempelier schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Als je de Belgische keepers in 1A bekijkt zoals Thoelen, Steppe, Vandevoordt, Hubert, Bossut, Coucke, Bostyn is Jackers zeker zijn plaats waard imho.


Klopt inderdaad.

Jackers is nog maar 24 (wordt 25 in september) wat echt nog piepjong is voor een doelman. Hij zou dus normaal nog beter kunnen/moeten worden.

In het slechtste geval heb je aan Jackers een goeie 2de doelman.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6699
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor dartagnan » di 16 aug 2022, 10:55

Basisplaats voor Nordin komt elke wedstrijd dichterbij van wat ik tot dusver gezien heb..., al mag je niet te snel wisselen van doelman zo als ik al schreef. Geduld Nordin, je kans komt ;-)
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor flip » di 16 aug 2022, 11:41

dartagnan schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Basisplaats voor Nordin komt elke wedstrijd dichterbij van wat ik tot dusver gezien heb..., al mag je niet te snel wisselen van doelman zo als ik al schreef. Geduld Nordin, je kans komt ;-)


Als ik nu al het vele gesakker lees op onze Roemeen in doel, die inderdaad niets meer is dan een hele middelmatige keeper, dan hou ik toch mijn hart vast voor de reacties nadat Jackers hier eens in de goal gaat verschijnen.
Alle statistieken bewijzen dat het een ontzettende miskoop is geweest en dat hij hoegenaamd niet beter is dan de middelmatigheid van Cojocaru!
flip
 
Berichten: 83
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 22:15
Woonplaats: Leuven

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Will » di 16 aug 2022, 16:27

dartagnan schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Basisplaats voor Nordin komt elke wedstrijd dichterbij van wat ik tot dusver gezien heb..., al mag je niet te snel wisselen van doelman zo als ik al schreef. Geduld Nordin, je kans komt ;-)

Ja die zal het noorden niet verliezen want hij is gewoon van er veel binnen te krijgen.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor azerty » di 16 aug 2022, 18:00

Will schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
dartagnan schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Basisplaats voor Nordin komt elke wedstrijd dichterbij van wat ik tot dusver gezien heb..., al mag je niet te snel wisselen van doelman zo als ik al schreef. Geduld Nordin, je kans komt ;-)

Ja die zal het noorden niet verliezen want hij is gewoon van er veel binnen te krijgen.

Ben jij nu anti alles geworden?
Zo lijkt het.
Anti spelers, anti bestuur, anti de club, anti trainer, anti forum, anti forumgangers tegen de club, anti facebookgangers die tegen Tamari zijn, anti alles en nog wat...
Oud worden, ook niet simpel...
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1255
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor Jota1 » di 16 aug 2022, 18:52

azerty schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
Will schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:
dartagnan schreef in Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -:Basisplaats voor Nordin komt elke wedstrijd dichterbij van wat ik tot dusver gezien heb..., al mag je niet te snel wisselen van doelman zo als ik al schreef. Geduld Nordin, je kans komt ;-)

Ja die zal het noorden niet verliezen want hij is gewoon van er veel binnen te krijgen.

Ben jij nu anti alles geworden?
Zo lijkt het.
Anti spelers, anti bestuur, anti de club, anti trainer, anti forum, anti forumgangers tegen de club, anti facebookgangers die tegen Tamari zijn, anti alles en nog wat...
Oud worden, ook niet simpel...



:+: .Bevestiging van wat ik hier al een aantal dagen zeg ... anti .. anti ... alles
Jota1
 
Berichten: 208
Geregistreerd: ma 28 jul 2014, 20:49

Re: Nordin Jackers - 2022-05-20 - Zomertransfer 2 - gratis -

Berichtdoor diezel » di 16 aug 2022, 19:31

Zet jackers maar in de goal. Een jonge belg zou niet op de bank moeten zitten voor een derderangs roemeen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


"like" ons op Facebook!