Mykola Kuharevych - 2021-08-31- Transfer 11 - huur 1 jaar

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Mykola Kuharevych - 2021-08-31- Transfer 11 - huur 1 jaar

Berichtdoor luckie » wo 01 sep 2021, 07:04

OH Leuven huurt talentvolle targetspits

Afbeelding

De 20-jarige Mykola Kuharevych maakt het seizoen vol bij OH Leuven. De 1m93 grote Oekraïense targetspits wordt voor één seizoen gehuurd van ESTAC Troyes uit de Franse Ligue 1.

Vorige maand tekende Mykola Kuharevych een contract voor vijf seizoenen bij ESTAC Troyes. Bij die Franse eersteklasser viel hij dit seizoen in tegen PSG en Strasbourg. In het seizoen 2020-2021 voetbalde Kuharevych in de Premier Liga, de hoogste voetbalklasse in Oekraïne.

Afbeelding

Hij debuteerde daar met Rukh Lviv in augustus vorig jaar tegen Vorskla Poltava en speelde dat seizoen 18 competitiewedstrijden. Met Rukh Lviv had hij in 2020 de promotie afgedwongen naar de Premier Liga.

Kuharevych is een jeugdproduct van FC Volyn Lutsk dat hem in februari 2020 transfereerde naar Rukh Lviv. Er staan vijf wedstrijden bij de U21 van Oekraïne op de teller van de jonge targetspits. Hij scoorde al drie keer voor zijn thuisland.

Afbeelding

Wim De Corte, technisch directeur bij OH Leuven: “Mykola Kuharevych is een atletische, beweeglijke spits met scorend vermogen. We huren deze jonge spits met veel potentieel voor één seizoen van Troyes. Bij ons moet hij de kans grijpen om zijn sportieve ontwikkeling verder te zetten.”

“Ik ben blij dat ik dit seizoen bij OH Leuven kan voetballen, in een sterk kampioenschap als de Jupiler Pro League. Dit is de ideale stap in mijn carrière”, gelooft Kuharevych. “Ik ben gevaarlijk in de zestienmeter, maar ik spreek eigenlijk niet graag over mezelf of over mijn kwaliteiten. Laat de Leuvense supporters maar over mij praten. Ik hoop hier stappen te zetten in mijn carrière en de ploeg te kunnen helpen met mijn troeven.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2240207 ... argetspits
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Mykola Kuharevych: zijn statistieken

Berichtdoor luckie » wo 01 sep 2021, 07:07

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Overeenkomst Kuharevych één seizoen verlengd

Berichtdoor luckie » wo 20 jul 2022, 14:00

Overeenkomst Kuharevych één seizoen verlengd

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2022: Wensen, geruchten en bevestigd: za 09 jul 2022, 12:38
Omdat ze geen spitsen hebben heeft Mykola Kuharevych alvast één maand mogen bijtekenen.........


OH Leuven verlengt de huur van de Oekraïense spits Mykola Kuharevych met een extra seizoen van het Franse ESTAC Troyes.

De 21-jarige Kuharevych kwam vorig seizoen op 31 augustus over naar Den Dreef en kwam tijdens zeven wedstrijden in actie voor OH Leuven. Dit seizoen trainde Mykola al de hele voorbereiding mee en scoorde hij in de voorbereiding tegen Charleroi, Amiens en Leicester City.

http://www.ohleuven.com/news/overeenko ... oJcHXdmlGc
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mykola Kuharevych - 2021-08-31- Transfer 11 - huur 1 jaa

Berichtdoor dehoux » vr 22 jul 2022, 12:17

zoon van de chef ???
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Mykola Kuharevych - 2021-08-31- Transfer 11 - huur 1 jaa

Berichtdoor luckie » za 23 jul 2022, 16:09

luckie schreef in Na theevisite op Leicester: enkele weetjes: za 07 mei 2022, 13:45 Na theevisite op Leicester: enkele weetjes

4. Sory Kaba: Mag blijven indien hij het aanvaardt om 2de spits te zijn. Nu Brys anders wil spelen zou hij ook zijn kansen krijgen. Dit zou betekenen dat Mykola Kuharevych hier niet echt meer op zijn plaats zit. Brys gelooft er nog in maar in zijn woorden klinkt er minder overtuiging. Gaat Kaba dan kan hij blijven.


Ondertussen is Brys meer gaan geloven in de kansen van Kuharevych.

Brys: "Waar hij vorig jaar 90% van de tijd liep waar hij niet moest lopen en nog minder wist wat hij daar deed, is dit percentage veel verbeterd."

Hij ziet meer lichtpunten maar gaat toch flink moeten doorwerken om de noodzakelijke progressie te maken.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43252
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


"like" ons op Facebook!
cron