Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank opt

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Ik verliet Arsenal voor OH Leuven

Berichtdoor luckie » wo 15 dec 2021, 13:51

Alex Rúnarsson: 'Ik verliet Arsenal voor OH Leuven om meer te kunnen genieten als prof'

Afbeelding

Huurling van Arsenal en twaalfvoudig IJslands international Alex Rúnarsson (26) verdrong bij OH Leuven Rafael Romo onder de lat.

Hoe moeilijk is het om door het leven te gaan als zoon van voormalig IJslands recordinternational Rúnar Kristinsson?

Alex Rúnarsson: 'Ik zou het niet meteen zo omschrijven, want die druk leg ik eerder mezelf op. Mijn papa is een grote speler in IJsland, maar in het buitenland kennen niet zo veel mensen hem. Behalve dan in België, omdat hij bij Lokeren speelde en later trainde. Ik denk daarom dat de druk op de schouders voor de zonen van Eidur Gudjohnsen veel hoger ligt. Voor hen wordt het moeilijker om uit zijn schaduw te treden, gezien zijn parcours bij verschillende Europese topclubs. Ik ben heel erg fier op wat mijn vader presteerde. Het enige jammere is dat Birkir Bjarnason recent zijn 105e interland afwerkte, waarmee hij eentje beter doet. Maar dat hij dat bereikte, zonder deelname aan een EK of WK, betekent dat mijn papa heel lang een bijzonder goede voetballer was. De voornaamste les die hij me ooit meegaf, was dat ik mijn zelfvertrouwen nooit mocht verliezen en altijd sterk in mezelf moest geloven. Dat helpt, om daar op terug te vallen en je niet te laten leiden door emoties.'

Waarom verliet je Arsenal, waar je nog tot 2024 onder contract ligt, voor een verhuur aan een Belgische 1A-club?

Rúnarsson: 'Om iets meer te kunnen genieten als prof. Ik kreeg hier bij OH Leuven nooit de garantie dat ik eerste keeper zou zijn, maar ik wilde naar een ploeg waar er zich mogelijkheden zouden aandienen en ik niet puur een trainingsdoelman zou zijn die zijn loon incasseert. Aaron Ramsdale werd bij Arsenal gehaald om te concurreren met Bernd Leno en daarover waren ze altijd eerlijk met mij. Het zou moeilijker worden, ook al omdat er geen Europees voetbal was. Een uitleenbeurt bleek de beste oplossing.'

Welke aspecten zijn belangrijk voor een goalie in het bewegingsspel van Marc Brys?

Rúnarsson: 'Ik moet niet enkel inzicht hebben in hoe mijn medespelers zich verplaatsen, maar moet ook de intenties en loopacties van de tegenstanders kunnen inschatten. Dat samenspel overheerst. Je moet vooral zelf kalm genoeg blijven om alles goed uit te voeren. Ik heb het voordeel dat ik zelf tot mijn tiende voetbalde, waardoor ik veel herken. Bovendien moet ik het ook van mijn meevoetballende kwaliteiten en mijn techniek hebben. Ik zit hier nog maar drie maanden, maar ook onze doelmannentrainer Bram Verbist is daar een groot liefhebber van. Daarom klikt het zo goed. Hij werkt graag aan die details. Voor de meeste van onze vragen heeft hij een oplossing in petto.'

Wat mag of moet de ambitie zijn dit seizoen met OH Leuven?

Rúnarsson: 'Ik zou graag in play-off 1 eindigen en club wil sowieso beter doen dan vorig seizoen. De kloof tussen de nummer vier en veertien is echt niet zo groot. Het hangt allemaal kort bij elkaar. Met een reeks van resultaten kun je snel opschuiven in het klassement.'

Je zit aan twaalf interlands voor de nationale ploeg. Bondscoach Arnar Vidarsson roemde je als ongelofelijk talent en één van de beste aanvallende keepers, omdat je goed rugdekking geeft aan je verdedigers. Een bijkomende challenge om nummer één tussen de palen te worden?

Rúnarsson: 'Absoluut. Want de laatste vier partijen kreeg Elías Olafsson de voorkeur, omdat hij speelde bij FC Midtjylland. Maar onze situaties veranderden ondertussen: hij komt minder aan de bak, ik ben nu titularis. Het is leuk om zoiets positiefs te horen van iemand die belangrijk is voor je carrière. En het is niet voor het eerst dat hij dat zegt. Het is nu aan mij om die verwachtingen in te lossen en titularis te worden. Misschien kan ik dan ooit het record van mijn vader bereiken.'

http://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 12727.html
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Jan Frans » wo 15 dec 2021, 16:28

Ik onthou dat de club "sowieso beter wil doen dan vorig jaar". We spreken af dat we de club en zijn verantwoordelijken daar op regelmatige basis gaan aan herinneren (zoals na KVK) en dat er na het seizoen op basis hiervan zal geëvalueerd worden.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Wimmel » do 16 dec 2021, 23:09

OHL-doelman Rúnarsson deelt foto van hoofdwonde na botsing met Noa Lang: “Voor je het weet ben ik terug”

Met Rúnar Alex Rúnarsson is alles in orde na zijn botsing met Noa Lang tijdens OH Leuven-Club Brugge woensdagavond. Hij werd gehecht aan zijn hoofdwonde, maar liep geen hersenschade op en mocht het ziekenhuis meteen verlaten. Op Instagram deelde hij intussen een foto van de wonde.

De pijnlijke botsing deed zich voor in de 41ste minuut van OHL-Club Brugge, toen Noa Lang diep werd gestuurd door De Ketelaere. De Nederlander miste zijn controle, doelman Rúnarsson kwam goed uit en kreeg de knie van Lang tegen het hoofd.

Rúnarsson werd nog even opgelapt, maar moest toch vervangen worden. De IJslander werd meteen naar het ziekenhuis afgevoerd voor onderzoeken. Daar werd gelukkig geen hersenschade vastgesteld en daardoor kon hij al meteen naar huis vertrekken.

“Voor je het weet ben ik terug”, postte Rúnarsson op zijn Instagram. Donderdag trainde de IJslandse doelman uit voorzorg niet mee met de groep. Vrijdag wordt met de medische staf van OH Leuven bekeken of trainen al een optie is.

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211216 ... yyXV31PZpc
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6706
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Jan Frans » vr 17 dec 2021, 13:30

Oef. Snel weer de oude
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Maarten » za 18 dec 2021, 10:33

Zoals Romo weer op vliegen staat te jagen, hopelijk snel terug in orde.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Wimmel » ma 27 dec 2021, 17:23

Een kennismaking met Alex Rúnarsson, ‘zoon van’ en nieuwe nummer 1 bij OHL: “Ik blijf ambitieus, anders had ik het foute beroep gekozen”

Tegen Club Brugge ging hij voor het eerst in de fout. Een misrekening op hoekschop. Maar: “Fase per fase bekijken”, aldus Alex Rúnarsson (26), die ongetwijfeld alweer met z'n hoofd bij de match tegen Charleroi zit. De nieuwe IJslandse doelman van OH Leuven, die begon als middenvelder en vlekkeloos Nederlands praat, aan het woord.

Van z’n vijfde tot z’n twaalfde woonde en voetbalde Alex Rúnarsson in België. Papa Rúnar Kristinsson speelde toen immers bij Lokeren, dan moet je als familie natuurlijk mee. Het resultaat: hij spreekt Nederlands alsof hij nooit iets anders heeft gekend. “In Denemarken kon ik het onderhouden met een paar Nederlandse ploegmaats, en ik hield ook contact met een paar vrienden hier. Of ik veel Belgische gewoontes heb behouden? Mijn vriendin zou op deze vraag ‘ja’ antwoorden, maar mij valt het minder op. Mijn manier van studeren is bijvoorbeeld wel heel Belgisch.”

Rúnarsson werd door de Engelse topclub Arsenal een jaar bij OHL gestald. Hij was er derde keeper geworden en moest aan speelminuten komen. Van de Premier League naar de Jupiler Pro League, een wereld van verschil. “Als ik hier een heel seizoen op de bank had gezeten, had dat inderdaad een stap achteruit geweest. Zowel hier als in Engeland gaven ze eerlijk toe dat het lastig zou zijn om aan minuten te geraken. Het was duidelijk dat ik ging moeten vechten voor m’n plek, en daardoor voelde ik me niet bedrogen, toen ik ook op de bank begon. Nu start ik, en daar ben ik blij om. Ik blijf ambitieus, anders had ik het foute beroep gekozen.” Sinds de overwinning op Union is Rúnarsson niet meer tussen de palen verdwenen.

Middenvelder
En dan te bedenken dat Rúnarsson eigenlijk puur op toeval in doel is beland. “Ik was net zoals mijn papa middenvelder, tot mijn 10 jaar. Maar toen was ik vijf maanden buiten strijd door een operatie aan mijn appendix. Daarna voelde ik me precies zwakker, ik kon minder lopen. Dan ben ik maar in doel gaan staan, ik vond dat wel leuk. Mijn beste kwaliteiten? Ik ben een goeie aanvallende keeper, zowel met als zonder bal. In het helpen van mijn verdedigers, maar ook in het meevoetballen en 1-tegen-1. Ik kan nog op heel wat vlakken verbeteren, maar die rust uitstralen vind ik heel belangrijk.”

http://www.hln.be/dossier-voetbal-1a/e ... DsH_G7OZIs
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6706
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor ava4ever » za 12 maart 2022, 15:34

Runarsson mag voor mij terug naar afzender. Hij is misschien goed op zijn lijn.Bij hoge ballen gaat hij steeds de mist in. Ook zijn arrogantie speelt hem parten. Dat uitvoetballen is steeds een risico. Ik begrijp die keepers trainer niet dat hij dat niet ziet.
Voor mij heeft hij minstens 2 goals op zijn kap tegen Union. Terug van waar hij komt a.u.b.
Het is nu aan Romo mijnheer Verbist !
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Wimmel » za 12 maart 2022, 16:56

ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson mag voor mij terug naar afzender. Hij is misschien goed op zijn lijn.Bij hoge ballen gaat hij steeds de mist in. Ook zijn arrogantie speelt hem parten. Dat uitvoetballen is steeds een risico. Ik begrijp die keepers trainer niet dat hij dat niet ziet.
Voor mij heeft hij minstens 2 goals op zijn kap tegen Union. Terug van waar hij komt a.u.b.
Het is nu aan Romo mijnheer Verbist !


:+:

Ik heb Runarsson lang verdedigd, maar het is inderdaad niet de keeper die wij nodig hebben.

De aankoopoptie bedraagt een slordige 1 miljoen euro, maar dat vind ik bijzonder veel voor een leeper van dat niveau. Voor dat geld zou men iemand beter moeten vinden.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6706
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Dubbelpunt » za 12 maart 2022, 17:18

ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson mag voor mij terug naar afzender. Hij is misschien goed op zijn lijn.Bij hoge ballen gaat hij steeds de mist in. Ook zijn arrogantie speelt hem parten. Dat uitvoetballen is steeds een risico. Ik begrijp die keepers trainer niet dat hij dat niet ziet.
Voor mij heeft hij minstens 2 goals op zijn kap tegen Union. Terug van waar hij komt a.u.b.
Het is nu aan Romo mijnheer Verbist !

Al die punten kan je even goed invullen in Romo zijn topic. Zijn beide vliegenvangers, das wel duidelijk. Romo wilt ook niet bijtekenen en trekt waarschijnlijk naar de VS.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1903
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor jeanneke » za 12 maart 2022, 17:44

Runarsson : 1 miljoen is veel te veel en Kaba 1,5 miljoen is nog meer te veel. Voor die prijzen moeten wel andere kwalitatieve spelers mogelijk zijn.Een bekwame TD en scoutingscel kunnen daar wel iets mee aanvangen zou ik zo denken.
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Wimmel » za 12 maart 2022, 19:06

jeanneke schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson : 1 miljoen is veel te veel en Kaba 1,5 miljoen is nog meer te veel. Voor die prijzen moeten wel andere kwalitatieve spelers mogelijk zijn.Een bekwame TD en scoutingscel kunnen daar wel iets mee aanvangen zou ik zo denken.


Dat wil dus zeggen dat onze scoutingscel en TD op zoek moeten naar 2 (of zelfs 3) nieuwe spitsen en 2 nieuwe doelmannen. Voeg daar dan nog 3 centrale verdedigers, een linksback als doublure voor De Norre, een rechtsback (of 2) en minstens 2 vleugelaanvallers aan toe en men moet al minstens 10 tot 12 nieuwe spelers halen. Daar zijn eventuele vervangingen van mannen die verkocht worden (Tamari?) dan nog niet bij.

In dat geval krijgen we deze zomer hetzelfde verhaal als vorige zomer...
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6706
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor OHLer » za 12 maart 2022, 19:13

Wimmel schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
jeanneke schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson : 1 miljoen is veel te veel en Kaba 1,5 miljoen is nog meer te veel. Voor die prijzen moeten wel andere kwalitatieve spelers mogelijk zijn.Een bekwame TD en scoutingscel kunnen daar wel iets mee aanvangen zou ik zo denken.


Dat wil dus zeggen dat onze scoutingscel en TD op zoek moeten naar 2 (of zelfs 3) nieuwe spitsen en 2 nieuwe doelmannen. Voeg daar dan nog 3 centrale verdedigers, een linksback als doublure voor De Norre, een rechtsback (of 2) en minstens 2 vleugelaanvallers aan toe en men moet al minstens 10 tot 12 nieuwe spelers halen. Daar zijn eventuele vervangingen van mannen die verkocht worden (Tamari?) dan nog niet bij.

In dat geval krijgen we deze zomer hetzelfde verhaal als vorige zomer...


Daar zouden ze toch al mee moeten bezig zijn, hoop ik. Ze hebben tijd genoeg om een kern samen te stellen voor de eerste training.
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Sakke91 » za 12 maart 2022, 19:35

OHLer schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
Wimmel schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
jeanneke schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson : 1 miljoen is veel te veel en Kaba 1,5 miljoen is nog meer te veel. Voor die prijzen moeten wel andere kwalitatieve spelers mogelijk zijn.Een bekwame TD en scoutingscel kunnen daar wel iets mee aanvangen zou ik zo denken.


Dat wil dus zeggen dat onze scoutingscel en TD op zoek moeten naar 2 (of zelfs 3) nieuwe spitsen en 2 nieuwe doelmannen. Voeg daar dan nog 3 centrale verdedigers, een linksback als doublure voor De Norre, een rechtsback (of 2) en minstens 2 vleugelaanvallers aan toe en men moet al minstens 10 tot 12 nieuwe spelers halen. Daar zijn eventuele vervangingen van mannen die verkocht worden (Tamari?) dan nog niet bij.

In dat geval krijgen we deze zomer hetzelfde verhaal als vorige zomer...


Daar zouden ze toch al mee moeten bezig zijn, hoop ik. Ze hebben tijd genoeg om een kern samen te stellen voor de eerste training.


En zeggen dat zij bij Union een topspits kunnen vinden in de Duitse 3e klasse....
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3052
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor nickohl » za 12 maart 2022, 19:48

Sakke91 schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
OHLer schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
Wimmel schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
jeanneke schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson : 1 miljoen is veel te veel en Kaba 1,5 miljoen is nog meer te veel. Voor die prijzen moeten wel andere kwalitatieve spelers mogelijk zijn.Een bekwame TD en scoutingscel kunnen daar wel iets mee aanvangen zou ik zo denken.


Dat wil dus zeggen dat onze scoutingscel en TD op zoek moeten naar 2 (of zelfs 3) nieuwe spitsen en 2 nieuwe doelmannen. Voeg daar dan nog 3 centrale verdedigers, een linksback als doublure voor De Norre, een rechtsback (of 2) en minstens 2 vleugelaanvallers aan toe en men moet al minstens 10 tot 12 nieuwe spelers halen. Daar zijn eventuele vervangingen van mannen die verkocht worden (Tamari?) dan nog niet bij.

In dat geval krijgen we deze zomer hetzelfde verhaal als vorige zomer...


Daar zouden ze toch al mee moeten bezig zijn, hoop ik. Ze hebben tijd genoeg om een kern samen te stellen voor de eerste training.


En zeggen dat zij bij Union een topspits kunnen vinden in de Duitse 3e klasse....


Maar die brak ook wel geen potten het eerste seizoen hoor
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Jan Frans » zo 13 maart 2022, 11:06

OHLer schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
Wimmel schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
jeanneke schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Runarsson : 1 miljoen is veel te veel en Kaba 1,5 miljoen is nog meer te veel. Voor die prijzen moeten wel andere kwalitatieve spelers mogelijk zijn.Een bekwame TD en scoutingscel kunnen daar wel iets mee aanvangen zou ik zo denken.


Dat wil dus zeggen dat onze scoutingscel en TD op zoek moeten naar 2 (of zelfs 3) nieuwe spitsen en 2 nieuwe doelmannen. Voeg daar dan nog 3 centrale verdedigers, een linksback als doublure voor De Norre, een rechtsback (of 2) en minstens 2 vleugelaanvallers aan toe en men moet al minstens 10 tot 12 nieuwe spelers halen. Daar zijn eventuele vervangingen van mannen die verkocht worden (Tamari?) dan nog niet bij.

In dat geval krijgen we deze zomer hetzelfde verhaal als vorige zomer...


Daar zouden ze toch al mee moeten bezig zijn, hoop ik. Ze hebben tijd genoeg om een kern samen te stellen voor de eerste training.

24/24, 7/7 :jeej: :jeej:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor luckie » zo 13 maart 2022, 11:34


Zelfs 13 maanden op de 12.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor deeBartman » zo 13 maart 2022, 12:50

Ik zou eens polsen bij Hubert van Oostende of Bostyn van Zulte om de concurrentie aan te gaan.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Dubbelpunt » zo 13 maart 2022, 13:07

deeBartman schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Ik zou eens polsen bij Hubert van Oostende of Bostyn van Zulte om de concurrentie aan te gaan.

Als Oostende slim is keren ze daar toch ook hun keuze om. Scherpen is niet het scherpste potlood uit de keepersgilde van 1A, meer nog ik vind hem de zwakste van de hoop.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1903
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor ava4ever » ma 14 maart 2022, 16:22

Zou Vanhamel een optie kunnen zijn ?
Heeft die geen verleden bij Stade Leuven ?
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor nickohl » ma 14 maart 2022, 16:34

ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Zou Vanhamel een optie kunnen zijn ?
Heeft die geen verleden bij Stade Leuven ?

Die zat nog bij de beloften van OHL van waar hij naar Le Havre gegaan is. Hij heeft zelfs nog matchen voor de eerste ploeg gespeeld in 2006!

Zat hier maar 2 seizoen. daarvoor Anderlecht en Charleroi

't is wel ne clubhopper ze...
Leuven, Le Havre, Westerlo, Laval, WS Brussel, NEC, Lierse, Oostende, en nu Beerschot sinds 3 jaar.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor deeBartman » ma 14 maart 2022, 17:10

nickohl schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Zou Vanhamel een optie kunnen zijn ?
Heeft die geen verleden bij Stade Leuven ?

Die zat nog bij de beloften van OHL van waar hij naar Le Havre gegaan is. Hij heeft zelfs nog matchen voor de eerste ploeg gespeeld in 2006!

Zat hier maar 2 seizoen. daarvoor Anderlecht en Charleroi

't is wel ne clubhopper ze...
Leuven, Le Havre, Westerlo, Laval, WS Brussel, NEC, Lierse, Oostende, en nu Beerschot sinds 3 jaar.

Zijnen beste tijd is voorbij vrees ik
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor blackjack » di 15 maart 2022, 13:01

deeBartman schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
nickohl schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:
ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Zou Vanhamel een optie kunnen zijn ?
Heeft die geen verleden bij Stade Leuven ?

Die zat nog bij de beloften van OHL van waar hij naar Le Havre gegaan is. Hij heeft zelfs nog matchen voor de eerste ploeg gespeeld in 2006!

Zat hier maar 2 seizoen. daarvoor Anderlecht en Charleroi

't is wel ne clubhopper ze...
Leuven, Le Havre, Westerlo, Laval, WS Brussel, NEC, Lierse, Oostende, en nu Beerschot sinds 3 jaar.

Zijnen beste tijd is voorbij vrees ik


Heeft niet alleen een (spelers)verleden bij Leuven, maar ook een heden want is met een Leuvense getrouwd !
Is ook één van die spelers die toen nooit echt zijn kans heeft gekregen, zal dus zeker nog wel iets willen bewijzen....
En zijn beste tijd is imo nog niet voorbij.
Ik zou er voor gaan !
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Avatar gebruiker
blackjack
 
Berichten: 267
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 13:10
Supportersclub: Geen

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor ava4ever » zo 20 maart 2022, 15:51

Terug naar afzender :-:
Mr. Verbist het is aan Romo
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor nickohl » ma 21 maart 2022, 09:39

ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Terug naar afzender :-:
Mr. Verbist het is aan Romo

Romo is weg volgend seizoen hoor... die wil ni verlengen
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o

Berichtdoor Will » ma 21 maart 2022, 12:05

ava4ever schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:Terug naar afzender :-:
Mr. Verbist het is aan Romo

Nog ne grotere vliegenvanger .
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


"like" ons op Facebook!