Barnabás Bese - 2020-08-19

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Barnabás Bese - 2020-08-19

Berichtdoor luckie » vr 30 jul 2021, 14:39

Hongaarse international naar Leuven

Afbeelding

Barnabás Bese tekende een contract voor twee seizoenen bij OH Leuven. Deze twintigvoudige Hongaarse international kwam de voorbije vier seizoenen uit voor Le Havre in de Franse Ligue 2.

De 26-jarige Hongaar Barnabás Bese is een rechtsvoetige, polyvalente verdediger. Vorig seizoen kwam hij 25 keer in actie voor Le Havre in de Ligue 2. Bij die Franse club stond hij vier seizoenen lang zo goed als altijd in de basis en kwam hij in 114 competitiewedstrijden in actie.

Vóór hij in juli 2016 de overstap maakte naar de Franse Ligue 2, speelde hij 94 wedstrijden in de Hongaarse hoogste klasse. Dat deed Bese bij MTK Budapest, dat 23 landstitels veroverde in zijn thuisland.

In 2011 ruilde Bese Ferencváros voor de U17 van MTK Budapest. De nieuwe rechtsachter van OH Leuven zat op de bank in de wedstrijd tussen Hongarije en België op het EK 2016 in Frankrijk. De Belgen schakelden de Hongaren uit in de achtste finale op het EK.

Wim De Corte, technisch directeur OHL: “Barnabás Bese is een polyvalente, rechtsvoetige verdediger met atletisch vermogen. Hij is Hongaars international en speelde de afgelopen vier seizoenen voor Le Havre. Daar konden we hem transfervrij oppikken. De komst van Bese geeft ons meer mogelijkheden op verschillende posities.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/1755572 ... aar-leuven
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42959
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Herboren ‘Barni’ Bese

Berichtdoor luckie » vr 30 jul 2021, 14:44

Herboren ‘Barni’ Bese (OHL): “Supergemotiveerd na ontgoochelend vorig seizoen”

Afbeelding

“Van alle spelers van de huidige kern van OHL staat ‘Barni’ (Barnabas) Bese dit prille seizoenbegin het verst”, zegt coach Marc Brys. De Hongaarse flankspeler (27) lijkt herboren nadat hij vorig seizoen de grootste ontgoocheling van zijn carrière opliep door naast de Hongaarse EK-selectie te grijpen.

Herman Meersseman 29-07-21

Vorige zaterdag tegen Zulte Waregem speelde Bese een prima partij als linkerflank. “Normaal Ik speel ik op de rechterflank, maar om tactische redenen wisselde de coach Casper De Norre en mij van kant”, zegt hij.

Even terug naar vorig seizoen. Bese trad aan in zowat alle kwalificatiewedstrijden van Hongarije voor het EK, maar nadat hij in de laatste negen competitieduels met OHL het wedstrijdblad niet haalde, nam de Hongaarse bondscoach Marco Rossi hem niet op in zijn definitieve selectie.

“Ik was bijzonder ontgoocheld”, zegt Bese. “Ik sprak tijdens de voorbereiding op dit nieuwe seizoen herhaaldelijk met Marc Brys. Over wat toen verkeerd gelopen was. Ik ben iemand die nooit opgeeft. Dus wil ik er dit seizoen alles aan doen om OHL diensten te bewijzen door zo goed mogelijk te spelen. Nu ik weer het vertrouwen van de coach geniet, ben ik supergemotiveerd om er het beste van te maken. Ik weet dat de kern nog zal versterkt worden, maar ik zal tot het uiterste gaan om een basisplaats af te dwingen.”

“Ik houd van spelers als Barni, die mij door de manier waarop hij traint en nu speelt zegt: ‘Coach, jouw keuzes waren vorig seizoen niet altijd de juiste’, zegt Marc Brys. “Wij hebben de jongste weken veel met elkaar gepraat. Hij begon enthousiast aan de voorbereiding, is fysiek sterk, krachtig en slim, hij heeft een sterke persoonlijkheid en speelt nu met veel vertrouwen. Ik ben blij voor hem en voor de ploeg dat hij tegen Zulte Waregem een prima match speelde. Nu nog meer assists afleveren en af en toe scoren.”

http://www.hln.be/sport-in-de-buurt/he ... ~af466ab4/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42959
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Barnabás Bese - 2020-08-19

Berichtdoor luckie » vr 31 dec 2021, 21:30

Wimmel schreef in Re: JPL 21 Charleroi - OHL - Ma - 27/12/21 - 18:45//Poll:Barnabas Bese begot :shock: :shock: :shock:

Dubbelpunt schreef in Re: JPL 21 Charleroi - OHL - Ma - 27/12/21 - 18:45//Poll:Waar hebben ze diene terug gevonden?


Boogerb schreef in Re: JPL 21 Charleroi - OHL - Ma - 27/12/21 - 18:45//Poll:Enkel weken geleden hem nog gesproken in Leuven centrum. Had blijkaar al lang last van een kleine blessure dat bleef aanslepen. Zal eindelijk ervan verlost zijn nu.


Dat was om hem in de vitrine te plaatsen.... hij vertrekt effectief..... in onderling overleg is de overeenkomst ontbonden.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42959
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Barnabás Bese - 2020-08-19

Berichtdoor Wimmel » vr 31 dec 2021, 21:38

luckie schreef in Re: Barnabás Bese - 2020-08-19:
Wimmel schreef in Re: JPL 21 Charleroi - OHL - Ma - 27/12/21 - 18:45//Poll:Barnabas Bese begot :shock: :shock: :shock:

Dubbelpunt schreef in Re: JPL 21 Charleroi - OHL - Ma - 27/12/21 - 18:45//Poll:Waar hebben ze diene terug gevonden?


Boogerb schreef in Re: JPL 21 Charleroi - OHL - Ma - 27/12/21 - 18:45//Poll:Enkel weken geleden hem nog gesproken in Leuven centrum. Had blijkaar al lang last van een kleine blessure dat bleef aanslepen. Zal eindelijk ervan verlost zijn nu.


Dat was om hem in de vitrine te plaatsen.... hij vertrekt effectief.....


Zijn contract is in onderling akkoord beëindigd volgens Hongaarse media
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6668
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


"like" ons op Facebook!