Trainers

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Trainers

Berichtdoor Will » di 20 apr 2021, 17:49

Indertijd werd er moord en brand geschreeuwd omdat Ronny Van Geneugden zogezegd enkel spelers opstelde die hij zelf ging halen. En er werd zelfs gesuggereerd dat hij aan die mannen verdiende.
Het verwonderd mij dat er nu enkel op de TD geschoten wordt terwijl het juist hetzelfde gebeurt.
Al wat van Leicester en via de TD kwam speelt niet (King, Benco, Iversen enz terwijl de vriendjes van de trainer mogen aanmodderen.
Ik hoop en denk dat het niet waar is maar ik stel mij toch vragen.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Trainers

Berichtdoor Jan Frans » di 20 apr 2021, 18:05

Daar mag inderdaad een eerlijke, open en respectvolle discussie over gevoerd worden. Vooral bij King en Benkovic stel ik mij vragen. Onmogelijk dat die ons niets hadden kunnen bijbrengen na nieuwjaar. Waarom dit niet is gebeurd is nooit opgeklaard. Het mislopen van de Play offs( het weze 1 of 2) is ook daaraan te wijten
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6850
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Trainers

Berichtdoor luckie » di 20 apr 2021, 18:12

Will schreef in Trainers:Indertijd werd er moord en brand geschreeuwd omdat Ronny Van Geneugden zogezegd enkel spelers opstelde die hij zelf ging halen. En er werd zelfs gesuggereerd dat hij aan die mannen verdiende.
Het verwonderd mij dat er nu enkel op de TD geschoten wordt terwijl het juist hetzelfde gebeurt.
Al wat van Leicester en via de TD kwam speelt niet (King, Benco, Iversen enz terwijl de vriendjes van de trainer mogen aanmodderen.
Ik hoop en denk dat het niet waar is maar ik stel mij toch vragen.


Laat ons dan maar deze discussie verder zetten in het gepaste topic:

Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit

viewtopic.php?f=4&t=709
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43646
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trainers

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 21 apr 2021, 08:39

Gemakkelijk schieten, laat ons niet vergeten dat er maar een beperkte tijd was om orde op zaken te stellen (dank u pro league). Komend seizoen is allesbepalend en op het einde van die rit mag de (af)rekening gemaakt worden.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1931
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Trainers

Berichtdoor Ruva » wo 21 apr 2021, 08:42

Je wil de afrekening niet maken als blijkt dat je terug naar 1B zou moeten. Dat is te laat.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3017
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Trainers

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 21 apr 2021, 08:50

Ruva schreef in Re: Trainers:Je wil de afrekening niet maken als blijkt dat je terug naar 1B zou moeten. Dat is te laat.

Mocht dat het geval zijn zullen er veel koppen rollen, op verschillende niveau's. Daarom dat ik zeg dat het allesbepalend is. Ofwel moeten de ego's de neus in de zelfde richting zetten ofwel moet die bom zo snel mogelijk barsten.
En met het oog naar de toekomst heb ik meer vertrouwen in de trainer dan in de TD.
De Corte zit hier al van 2016 en het is 1 grote duiventil, er is geen enkele blijk van de uitbouw van een solide basis en de toptransfers zijn op 1 hand te tellen.
Het constante aanmodderen in 1B is hier het grote bewijs van. Vorig seizoen was het volledig en enkel en alleen aan Vercauteren te danken, dat je die eerste periode pakt.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1931
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Trainers

Berichtdoor luckie » wo 21 apr 2021, 09:01

Laat ons dan maar deze discussie verder zetten in het gepaste topic:

Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit

viewtopic.php?f=4&t=709
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43646
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Trainers

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 21 apr 2021, 09:12

Ja van mij mag dit alles verplaatst worden naar daar.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1931
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Trainers

Berichtdoor Will » wo 21 apr 2021, 22:58

luckie schreef in Re: Trainers:Laat ons dan maar deze discussie verder zetten in het gepaste topic:

Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit

viewtopic.php?f=4&t=709


Voor mij is dat verhaal dat nooit stopt bullshit aangestoken door Luckie die ik voor geen haar betrouw.
Het is degoutanr zoals hij ongevraagd teksten van anderen citeert en misbruikt en mensen aanvalt waar hij wsl nog nooit contact mee had. Met wie hij wel contact heeft is mij wel bekend en die persoon die soms op vergaderingen aanwezig is als Luckie's mol vermijdt al jaren met hem gezien te worden. De contacten gebeuren in het verborgene. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Trainers

Berichtdoor nasroedin » do 22 apr 2021, 19:18

Jan Frans schreef in Re: Trainers:Daar mag inderdaad een eerlijke, open en respectvolle discussie over gevoerd worden. Vooral bij King en Benkovic stel ik mij vragen. Onmogelijk dat die ons niets hadden kunnen bijbrengen na nieuwjaar. Waarom dit niet is gebeurd is nooit opgeklaard. Het mislopen van de Play offs( het weze 1 of 2) is ook daaraan te wijten

Benkovic was geen versterking geweest, een bla bla transfer, die er nooit had mogen komen.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1446
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Trainers

Berichtdoor azerty » do 22 apr 2021, 19:44

Will schreef in Re: Trainers:
luckie schreef in Re: Trainers:Laat ons dan maar deze discussie verder zetten in het gepaste topic:

Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit

viewtopic.php?f=4&t=709


Voor mij is dat verhaal dat nooit stopt bullshit aangestoken door Luckie die ik voor geen haar betrouw.
Het is degoutanr zoals hij ongevraagd teksten van anderen citeert en misbruikt en mensen aanvalt waar hij wsl nog nooit contact mee had. Met wie hij wel contact heeft is mij wel bekend en die persoon die soms op vergaderingen aanwezig is als Luckie's mol vermijdt al jaren met hem gezien te worden. De contacten gebeuren in het verborgene. :mrgreen:

Ik zou het in ieder geval verstandiger vinden dat je uw subjectief oordeel voor u zelf houdt.
Misschien dat je bij buitenstaanders indruk kunt maken, maar bij goed onderbouwde vaststellingen val je hopeloos door de mand.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1260
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Trainers

Berichtdoor Will » vr 23 apr 2021, 02:06

azerty schreef in Re: Trainers:
Will schreef in Re: Trainers:
luckie schreef in Re: Trainers:Laat ons dan maar deze discussie verder zetten in het gepaste topic:

Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit

viewtopic.php?f=4&t=709


Voor mij is dat verhaal dat nooit stopt bullshit aangestoken door Luckie die ik voor geen haar betrouw.
Het is degoutanr zoals hij ongevraagd teksten van anderen citeert en misbruikt en mensen aanvalt waar hij wsl nog nooit contact mee had. Met wie hij wel contact heeft is mij wel bekend en die persoon die soms op vergaderingen aanwezig is als Luckie's mol vermijdt al jaren met hem gezien te worden. De contacten gebeuren in het verborgene. :mrgreen:

Ik zou het in ieder geval verstandiger vinden dat je uw subjectief oordeel voor u zelf houdt.
Misschien dat je bij buitenstaanders indruk kunt maken, maar bij goed onderbouwde vaststellingen val je hopeloos door de mand.

Weet ge nu nog altijd niet dat Uw mening mij niks jan schelen ?
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Trainers

Berichtdoor Dubbelpunt » vr 23 apr 2021, 08:07

Will schreef in Re: Trainers:
azerty schreef in Re: Trainers:
Will schreef in Re: Trainers:
luckie schreef in Re: Trainers:Laat ons dan maar deze discussie verder zetten in het gepaste topic:

Technisch Directeur De Corte: Het verhaal stopt nooit

viewtopic.php?f=4&t=709


Voor mij is dat verhaal dat nooit stopt bullshit aangestoken door Luckie die ik voor geen haar betrouw.
Het is degoutanr zoals hij ongevraagd teksten van anderen citeert en misbruikt en mensen aanvalt waar hij wsl nog nooit contact mee had. Met wie hij wel contact heeft is mij wel bekend en die persoon die soms op vergaderingen aanwezig is als Luckie's mol vermijdt al jaren met hem gezien te worden. De contacten gebeuren in het verborgene. :mrgreen:

Ik zou het in ieder geval verstandiger vinden dat je uw subjectief oordeel voor u zelf houdt.
Misschien dat je bij buitenstaanders indruk kunt maken, maar bij goed onderbouwde vaststellingen val je hopeloos door de mand.

Weet ge nu nog altijd niet dat Uw mening mij niks jan schelen ?

Mooi antwoord, wij moeten wel rekening houden met de uwe? Een beetje vriendelijker, dit gaat andermaal weer te ver met u.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1931
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Trainers

Berichtdoor admin » vr 23 apr 2021, 11:51

Moderator OHLer heeft het topic even gesloten. Indien we opnieuw normaal met elkaar kunnen communiceren, kan ik het terug openen. Met normaal bedoel ik wat volgens de forumregels aanvaardbaar is.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 300
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Trainers

Berichtdoor Will » vr 23 apr 2021, 18:17

admin schreef in Re: Trainers:Moderator OHLer heeft het topic even gesloten. Indien we opnieuw normaal met elkaar kunnen communiceren, kan ik het terug openen. Met normaal bedoel ik wat volgens de forumregels aanvaardbaar is.

Geachte moderator, voor iemand die anoniem van achter zijn computerke mensen aanvalt heb ik inderdaad zero respect . Dat zijn gasten die in een man tegen man situatie hun mond niet durven opendoen. Iedereen weet wie ik ben en ik zal altijd open en bloot mijn gedacht blijven zeggen. Azerty valt steeds anoniem aan en dus hou ik totaal geen rekening met hem? Dit als verduidelijking .
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Trainers

Berichtdoor admin » za 24 apr 2021, 02:02

Will schreef in Re: Trainers:
admin schreef in Re: Trainers:Moderator OHLer heeft het topic even gesloten. Indien we opnieuw normaal met elkaar kunnen communiceren, kan ik het terug openen. Met normaal bedoel ik wat volgens de forumregels aanvaardbaar is.

Geachte moderator, voor iemand die anoniem van achter zijn computerke mensen aanvalt heb ik inderdaad zero respect . Dat zijn gasten die in een man tegen man situatie hun mond niet durven opendoen. Iedereen weet wie ik ben en ik zal altijd open en bloot mijn gedacht blijven zeggen. Azerty valt steeds anoniem aan en dus hou ik totaal geen rekening met hem? Dit als verduidelijking .

Wel Willy, je weet wie ik ben, dus je hoeft me zo niet aan te spreken ;-)

Mijn opmerking was ook niet uitsluitend aan jou gericht. Wat mij betreft mag jij iedereen negeren of met niemand rekening houden, echt geen probleem. Het is wel zo dat er te vaak uitdagend gecommuniceerd wordt richting andere forumleden, en ook dit is een algemene opmerking. Dit escaleert dan vaak enorm snel, en enkele berichten later wordt er met modder naar elkaar gegooid. Het sluiten van het topic door OHLer, en mijn opmerking, waren dus vooral om erger te voorkomen.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 300
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Trainers

Berichtdoor Will » ma 26 apr 2021, 11:50

admin schreef in Re: Trainers:
Will schreef in Re: Trainers:
admin schreef in Re: Trainers:Moderator OHLer heeft het topic even gesloten. Indien we opnieuw normaal met elkaar kunnen communiceren, kan ik het terug openen. Met normaal bedoel ik wat volgens de forumregels aanvaardbaar is.

Geachte moderator, voor iemand die anoniem van achter zijn computerke mensen aanvalt heb ik inderdaad zero respect . Dat zijn gasten die in een man tegen man situatie hun mond niet durven opendoen. Iedereen weet wie ik ben en ik zal altijd open en bloot mijn gedacht blijven zeggen. Azerty valt steeds anoniem aan en dus hou ik totaal geen rekening met hem? Dit als verduidelijking .

Wel Willy, je weet wie ik ben, dus je hoeft me zo niet aan te spreken ;-)

Mijn opmerking was ook niet uitsluitend aan jou gericht. Wat mij betreft mag jij iedereen negeren of met niemand rekening houden, echt geen probleem. Het is wel zo dat er te vaak uitdagend gecommuniceerd wordt richting andere forumleden, en ook dit is een algemene opmerking. Dit escaleert dan vaak enorm snel, en enkele berichten later wordt er met modder naar elkaar gegooid. Het sluiten van het topic door OHLer, en mijn opmerking, waren dus vooral om erger te voorkomen.

mijn antwoord was aan Dubbelpunt gericht die mij even kwam terechtwijzen.
Dacht dat hij moderator was.
Ge weet dat ik een fan van U ben :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Trainers

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 26 apr 2021, 12:17

Weer een ander verwijten en maar klagen dat anderen dit doen. Zeer hypocriet.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1931
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Trainers

Berichtdoor Will » do 29 apr 2021, 19:21

Dubbelpunt schreef in Re: Trainers:Weer een ander verwijten en maar klagen dat anderen dit doen. Zeer hypocriet.

Verander je naam in nulpunt
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


"like" ons op Facebook!
cron