Mandela Keita

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Brax » ma 13 feb 2023, 10:23

http://www.voetbalnieuws.be/news/70065 ... voor-keita

Los van de clickbait-titel, onderstaande quote van Keita is veelzeggend.

De speler wil alvast in Antwerpen blijven. "Ik vond het tijd voor iets anders. Antwerp toonde al langer interesse. Natuurlijk zou ik graag zien dat Antwerp na het seizoen de aankoopoptie licht", liet de speler weten in De Zondag. Keita laat voorlopig alvast een zeer goede indruk achter en Mark van Bommel maakte van hem meteen een basisspeler.

Gezien hij terug in de basis stond en weeral goed gespeeld heeft, vermoed ik dat hij niet veel zin gaat hebben om nog terug te komen.
Brax
 
Berichten: 147
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 17:39

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Sakke91 » ma 13 feb 2023, 16:30

Brax schreef in Re: Mandela Keita:http://www.voetbalnieuws.be/news/700650/antwerp-moet-monsterbedrag-betalen-voor-keita

Los van de clickbait-titel, onderstaande quote van Keita is veelzeggend.

De speler wil alvast in Antwerpen blijven. "Ik vond het tijd voor iets anders. Antwerp toonde al langer interesse. Natuurlijk zou ik graag zien dat Antwerp na het seizoen de aankoopoptie licht", liet de speler weten in De Zondag. Keita laat voorlopig alvast een zeer goede indruk achter en Mark van Bommel maakte van hem meteen een basisspeler.

Gezien hij terug in de basis stond en weeral goed gespeeld heeft, vermoed ik dat hij niet veel zin gaat hebben om nog terug te komen.


Ge zou voor minder.

Speelkansen krijgen bij een club die vermoedelijk Europees zal spelen, of op de bank zitten bij een ploeg die wat zit aan te modderen in de buik van het klassement.

Dan is mijn keuze ook snel gemaakt.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » ma 13 feb 2023, 21:23

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » ma 13 feb 2023, 21:34

Het panel van Extra Time:

Onbegrijpelijk dat je een jongen van eigen kweek zomaar laat gaan! Zeker omdat de ploeg van Leuven niet overloopt van het talent...
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » ma 13 feb 2023, 22:07

Had Keita een verzuurde relatie met Brys?

Ach Mandela was aanwezig op de begrafenis van de mama van Marc Brys. Dus zo verzuurd zal hun verhouding wel niet zijn.

Tshimanga was er ook.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43458
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » ma 13 feb 2023, 22:26

luckie schreef in Re: Mandela Keita:Had Keita een verzuurde relatie met Brys?

Ach Mandela was aanwezig op de begrafenis van de mama van Marc Brys. Dus zo verzuurd zal hun verhouding wel niet zijn.

Tshimanga was er ook.


Als je aanwezig bent op die begrafenis doe je dat uit respect en medeleven voor de MENS Marc Brys, niet voor de trainer Marc Brys.

Laat mij ook duidelijk stellen dat mijn negatieve commentaar ook gericht is naar de TRAINER Marc Brys en niet naar de MENS Marc Brys, want die ken ik niet.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » ma 13 feb 2023, 23:50

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor V-Traxx » di 14 feb 2023, 08:42

Mandela heeft evenveel boter op het hoofd als Brys hoor. Allemaal goed die eerste paar wedstrijden maar als je je mentaal niet kan opladen om voor OHL te spelen, dat zit het probleem in je eigen hoofd.
V-Traxx
 
Berichten: 466
Geregistreerd: wo 23 feb 2022, 12:06

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » di 14 feb 2023, 08:59

V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Mandela heeft evenveel boter op het hoofd als Brys hoor. Allemaal goed die eerste paar wedstrijden maar als je je mentaal niet kan opladen om voor OHL te spelen, dat zit het probleem in je eigen hoofd.


Het gaat er om dat Keita duidelijk niet meer in het verhaal van Brys geloofde en dat hij dus ook vond dat hij onder Brys geen stappen meer kon zetten. Daar komt dan nog eens bij dat hij ineens 3 wedstrijden achter elkaar 90 minuten op de bank moest blijven zitten ondanks het feit dat het niveau van de rest van de ploeg ook lamentabel was en dat Brys psychologische spelletjes begon te spelen door te zeggen dat hij "moest vechten voor zijn plaats". Als je dan ineens een aanbod krijgt van topclub Antwerp, dan is het logisch dat zo'n jongen de deur hier toe trekt!

Ik herinner me dat OHL ooit gelinkt werd aan Lamkel Ze. Brys liet toen in de pers verstaan dat hij het een interessante uitdaging vond om met zo'n moeilijk karakter te werken. Ondertussen stuurde hij wel elke speler weg die ook maar een zweem van een eigen mening had en kon hij zelfs een snotaap van 20 jaar niet meer motiveren of onder controle houden... En nu blijven we dus achter met een kleedkamer vol perfecte schoonzonen die Brys geen enkele weerstand bieden en hem bijna slaafs zullen blijven volgen tot aan de afgrond!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor V-Traxx » di 14 feb 2023, 09:16

Wimmel schreef in Re: Mandela Keita:
V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Mandela heeft evenveel boter op het hoofd als Brys hoor. Allemaal goed die eerste paar wedstrijden maar als je je mentaal niet kan opladen om voor OHL te spelen, dat zit het probleem in je eigen hoofd.


Het gaat er om dat Keita duidelijk niet meer in het verhaal van Brys geloofde en dat hij dus ook vond dat hij onder Brys geen stappen meer kon zetten. Daar komt dan nog eens bij dat hij ineens 3 wedstrijden achter elkaar 90 minuten op de bank moest blijven zitten ondanks het feit dat het niveau van de rest van de ploeg ook lamentabel was en dat Brys psychologische spelletjes begon te spelen door te zeggen dat hij "moest vechten voor zijn plaats". Als je dan ineens een aanbod krijgt van topclub Antwerp, dan is het logisch dat zo'n jongen de deur hier toe trekt!

Serieus, ben je zo Keita starstruck?

Ariël heeft op de vergadering zijn hart/hoofd opengesteld over deze situatie. Die heeft zich vanaf dag één ontfermd over die jongen om hem de maximale ondersteuning te geven.
Tijdens zijn blessure en zijn behandeling heeft hij alles willen forceren, om sneller terug te komen, wat deels ook aan ons, de supporters ligt. Voor die jongen was het zijn eerste "zwaardere" blessure. Hij kreeg daar op den duur ook de medische staf in mee en dan blijkt dat hij zich eigenlijk volledig overhaast heeft.
Terwijl is Ariël er altijd geweest om er voor hem te zijn, hem moed inpraten, zonder hem valse hoop te geven.

De gesprekken met Ariël zijn altijd constructief geweest tussen beide personen en ze zagen het allebei zitten om terug op te bouwen. Tot op twee à drie dagen voor het einde van de transferperiode, toevallig toch dat Stengs daar rood pakt niet?

Van Brys heeft hij alle kansen gehad en heeft er nooit iets mee gedaan, hij speelde slecht, je kan het niet verbloemen en toch kreeg hij meer kansen dan andere spelers, omdat we een zwak hebben voor onze eigen jeugdspelers.
Keita heeft de boodschap gekregen dat hij moet vechten voor zijn plaats, dat is ook de boodschap die Malinov, Dom en Vlietinck hebben gekregen.

Een boodschap waar ik als supporter volledig kan achter staan. Want niemand hoeft op OHL een voorkeursbehandeling te hebben en op dit zal ik meteen ook counteren, ja, Brys denkt oprecht dat Cojocaru de betere keeper is voor het spel dat hij wil spelen.

Keita was er van overtuigd dat hij goed speelde in de eerste helft tegen Westerlo en kon niet geloven waarom hij gewisseld werd. Ik denk dat we met zen allen toen dachten, dat het die jongen zijn absoluut dieptepunt was.

Dat je dan een makelaar hebt die zich wil bewijzen in het wereldje en dat de kop gaat zot maken omdat je dan misschien je eerste grote transfer kan doen, dan pak je je cliënt op zijn zwakke moment.

Ondanks de situatie, hoop ik oprecht dat Keita slaagt bij Antwerp, maar het zullen niet altijd happy days zijn. Er is nu geen concurrentie op zijn positie, waardoor je daar mentaal niet mee moet bezig zijn. Hopelijk kan hij er dan wel mee om.

We moeten afstappen van de pampercultuur die in het voetbal leeft, want van pamperen gaan er sommigen vanuit dat het vanzelf komt.
V-Traxx
 
Berichten: 466
Geregistreerd: wo 23 feb 2022, 12:06

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » di 14 feb 2023, 11:00

Natuurlijk ben ik ontgoocheld dat Mandela vertrokken is, maar als we + 5 milj krijgen is iedereen toch tevreden, niet .En binnen een paar maand hebben we wel weer een nieuwe held en ruwe diamant.
Maar het bewijst nog maar eens dat we( nog) geen topclub in wording zijn we momenteel geen toptrainer hebben. We zijn nog niet aan de nief patatjes.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » di 14 feb 2023, 11:04

Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Het bewijst wel dat we nog geen topclub in wording zijn en we momenteel geen toptrainer hebben


En geen topbestuur en geen toptechnische staf...... maar we hebben wel een stukje van het zakgeld van onze Thaise Top.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43458
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Sakke91 » di 14 feb 2023, 11:17

Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Natuurlijk ben ik ontgoocheld dat Mandela vertrokken is, maar als we + 5 milj krijgen is iedereen toch tevreden, niet .En binnen een paar maand hebben we wel weer een nieuwe held en ruwe diamant.
Maar het bewijst nog maar eens dat we( nog) geen topclub in wording zijn we momenteel geen toptrainer hebben. We zijn nog niet aan de nief patatjes.


We hebben 5 miljoen gekregen voor Henry.

Als we ons tevreden moeten stellen met 'maar' 5 miljoen voor Keita, dan komen we er maar bekaaid vanaf.

Als die gast hier nog min. 1 seizoen had kunnen doorgroeien, dan zou zijn volgende stap het buitenland zijn. En dan spreek je mogelijks over een cijfer extra...
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » di 14 feb 2023, 12:10

Sakke91 schreef in Re: Mandela Keita:
Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Natuurlijk ben ik ontgoocheld dat Mandela vertrokken is, maar als we + 5 milj krijgen is iedereen toch tevreden, niet .En binnen een paar maand hebben we wel weer een nieuwe held en ruwe diamant.
Maar het bewijst nog maar eens dat we( nog) geen topclub in wording zijn we momenteel geen toptrainer hebben. We zijn nog niet aan de nief patatjes.


We hebben 5 miljoen gekregen voor Henry.

Als we ons tevreden moeten stellen met 'maar' 5 miljoen voor Keita, dan komen we er maar bekaaid vanaf.

Als die gast hier nog min. 1 seizoen had kunnen doorgroeien, dan zou zijn volgende stap het buitenland zijn. En dan spreek je mogelijks over een cijfer extra...

Ik heb geschreven "plus 5 milj". En hij is nu aan het doorgroeien bij antw, maar blijft van ons. Dus misschien is de volgende stap inderdaad het buitenland. 6 mnd is soms een lange tijd in het voetbal..We zullen wel zien in augustus
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » di 14 feb 2023, 13:16

Dit moet mij toch nog van het hart. Ik heb zijn helft gezien op Westel en het was niet slecht, maar zeer slecht. Een echte non-match. En dan 3 weken erna de pannen van het dak spelen bij je nieuwe werkgever. Neen Mandela, dat vind ik niet schoon....Mijn respect voor jou heeft een knauw gekregen. Dit doe je niet. Niet op die manier. Wanneer je straks met Antwerp thuis komt aan Den Dreef zal ik je niet uitfluiten, maar ook niet applaudiseren
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » di 14 feb 2023, 15:05

Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Dit moet mij toch nog van het hart. Ik heb zijn helft gezien op Westel en het was niet slecht, maar zeer slecht. Een echte non-match. En dan 3 weken erna de pannen van het dak spelen bij je nieuwe werkgever. Neen Mandela, dat vind ik niet schoon....Mijn respect voor jou heeft een knauw gekregen. Dit doe je niet. Niet op die manier. Wanneer je straks met Antwerp thuis komt aan Den Dreef zal ik je niet uitfluiten, maar ook niet applaudiseren


Die jongen is na zijn blessure in een ploeg terecht gekomen die week na week slechter presteerde. Dan is het als jonge gast ook compleet normaal dat je mee verzuipt, zeker als je pas terugkomt van een zware blessure.

Bij Antwerp komt hij in een ploeg terecht waar alles zeer vlot draait, waar iedereen bulkt van het zelfvertrouwen en waar een trainer langs de zijlijn staat die weet waar hij mee bezig is. Met het talent dat Mandela heeft is het naar mijn mening normaal dat hij meteen meegaat op dat positieve elan.

Er is niemand die ontkent dat Keita zelf zeer zwak presteerde toen hij terugkeerde uit blessure, maar dat sommigen insinueren dat doe jongen dat expres deed daar zakt mijn broek toch van af...
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » di 14 feb 2023, 17:01

V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Serieus, ben je zo Keita starstruck?


Neen, niet starstruck, maar wel boos en teleurgesteld over het feit dat ze hier een getalenteerd jeugdproduct niet kunnen laten renderen, maar dat dit bij Antwerp wel lukt

V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Ariël heeft op de vergadering zijn hart/hoofd opengesteld over deze situatie. Die heeft zich vanaf dag één ontfermd over die jongen om hem de maximale ondersteuning te geven.
Tijdens zijn blessure en zijn behandeling heeft hij alles willen forceren, om sneller terug te komen, wat deels ook aan ons, de supporters ligt. Voor die jongen was het zijn eerste "zwaardere" blessure. Hij kreeg daar op den duur ook de medische staf in mee en dan blijkt dat hij zich eigenlijk volledig overhaast heeft.
Terwijl is Ariël er altijd geweest om er voor hem te zijn, hem moed inpraten, zonder hem valse hoop te geven.

De gesprekken met Ariël zijn altijd constructief geweest tussen beide personen en ze zagen het allebei zitten om terug op te bouwen. Tot op twee à drie dagen voor het einde van de transferperiode, toevallig toch dat Stengs daar rood pakt niet?


Dit vind ik dus net een probleem: Ariël Jacobs ontfermt zich over Mandela Keita. Is dit niet de taak van de trainer??? Als trainer moet je geblesseerde spelers een hart onder de riem steken en hen laten verstaan dat ze nog steeds deel uitmaken van de ploeg. Nooit heb ik gehoord dat Brys zich heeft ontfermd over Keita! Persoonlijk vind ik dat een serieuze blaam voor onze T1!

Dat Jacobs dit gedaan heeft vind ik wel mooi. Ik heb eerder ook al aangegeven dat ik enorm blij ben met de toevoeging van Jacobs. Iemand met die ervaring en kennis is van goudwaarde voor een club als OHL.

V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Van Brys heeft hij alle kansen gehad en heeft er nooit iets mee gedaan, hij speelde slecht, je kan het niet verbloemen en toch kreeg hij meer kansen dan andere spelers, omdat we een zwak hebben voor onze eigen jeugdspelers.


Neen, Keita heeft niet alle kansen gekregen van Brys en al zeker niet meer dan andere spelers! Keita moest het na zijn terugkeer stellen met invalbeurtjes van 5, 13, 6, 48 en 24 minuten. Het klopt dat hij in de bekermatch tegen Kortrijk mocht starten, maar daar werd hij vervangen in minuut 65. De week erna mocht hij opnieuw starten tegen Kortrijk en werd hij opnieuw vervangen in minuut 68. De week daarna mocht hij starten tegen Westerlo maar werd hij aan de rust vervangen. Ik ben het 100% met je eens dat Keita in die matchen slecht speelde. Ik herinner me zelfs dat ik hier op het forum schreef tijdens de match tegen Westerlo dat ik hem zou vervangen tijdens de rust. Maar Keita was in die bewuste matchen heus niet de enige die zwak presteerde! Toch werd hij telkens het kind van de rekening. Niet alleen bij Brys, maar ook bij een deel van de supporters! Ondertussen speelde Cojocaru al elke minuut ondanks al zijn flaters en is Al-Tamari nog steeds een vaste waarde ondanks zijn lamentabele statistieken. Kom dus niet zeggen dat Keita meer kansen kreeg dan andere spelers aub!

V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Keita heeft de boodschap gekregen dat hij moet vechten voor zijn plaats, dat is ook de boodschap die Malinov, Dom en Vlietinck hebben gekregen.

Een boodschap waar ik als supporter volledig kan achter staan. Want niemand hoeft op OHL een voorkeursbehandeling te hebben.


En denk je dat Keita bij Antwerp niet moet vechten voor zijn plaats? Dat een Arthur Vermeeren dat niet moet doen? Een El-Khannouss? Een Maxim De Cuyper?

Het grote verschil is echter de trainer! Van Bommel, De Roeck en Vrancken weten hoe ze met deze jonge goudklompjes om moeten gaan, hoe ze hen moeten motiveren en geven hen ook alle kansen, zelfs na een mindere prestatie. Onze grijsaard laat in de media optekenen dat Keita moet vechten voor zijn plaats en zet hem vervolgens 3 matchen 90 minuten op de bank!

V-Traxx schreef in Re: Mandela Keita:Dat je dan een makelaar hebt die zich wil bewijzen in het wereldje en dat de kop gaat zot maken omdat je dan misschien je eerste grote transfer kan doen, dan pak je je cliënt op zijn zwakke moment.


Ik ben uiteraard niet zo goed geïnformeerd als anderen hier op het forum, maar ik vind het wel heel makkelijk om alle schuld op die makelaar af te schuiven! Zoals het momenteel loopt bij OHL hebben ze het die makelaar ook niet echt moeilijk gemaakt om Keita zijn kop zot te maken. Ik blijf er trouwens bij dat ik als makelaar net hetzelfde zou gedaan hebben voor mijn client! Elke dag mogen trainen met topspelers onder Marc Van Bommel in Antwerp en nog mogen spelen ook, of elke dag "moeten vechten voor mijn plaats" met keurslager Malinov onder Marcske de gendarme bij een zwalpend OHL... Mijn keuze zou ook rap gemaakt zijn!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » di 14 feb 2023, 18:21

Wimmel schreef in Re: Mandela Keita:
Dit vind ik dus net een probleem: Ariël Jacobs ontfermt zich over Mandela Keita. Is dit niet de taak van de trainer??? Als trainer moet je geblesseerde spelers een hart onder de riem steken en hen laten verstaan dat ze nog steeds deel uitmaken van de ploeg. Nooit heb ik gehoord dat Brys zich heeft ontfermd over Keita! Persoonlijk vind ik dat een serieuze blaam voor onze T1!


Brys heeft dit wel gedaan....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43458
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Wimmel » di 14 feb 2023, 18:26

luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Wimmel schreef in Re: Mandela Keita:
Dit vind ik dus net een probleem: Ariël Jacobs ontfermt zich over Mandela Keita. Is dit niet de taak van de trainer??? Als trainer moet je geblesseerde spelers een hart onder de riem steken en hen laten verstaan dat ze nog steeds deel uitmaken van de ploeg. Nooit heb ik gehoord dat Brys zich heeft ontfermd over Keita! Persoonlijk vind ik dat een serieuze blaam voor onze T1!


Brys heeft dit wel gedaan....


Dan had dit ook gecommuniceerd mogen worden!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6736
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor V-Traxx » wo 15 feb 2023, 08:40

Wimmel schreef in Re: Mandela Keita:
luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Wimmel schreef in Re: Mandela Keita:
Dit vind ik dus net een probleem: Ariël Jacobs ontfermt zich over Mandela Keita. Is dit niet de taak van de trainer??? Als trainer moet je geblesseerde spelers een hart onder de riem steken en hen laten verstaan dat ze nog steeds deel uitmaken van de ploeg. Nooit heb ik gehoord dat Brys zich heeft ontfermd over Keita! Persoonlijk vind ik dat een serieuze blaam voor onze T1!


Brys heeft dit wel gedaan....


Dan had dit ook gecommuniceerd mogen worden!

Je bent je in alle bochten aan het wringen om je gelijk te halen. De club, trainer, spelers hebben allemaal genoeg gedaan.
Een speler die trouwens lang in blessure is komt meestal niet naar de club, tenzij dat de keuze van de speler zelf is. Brys is meermaals bij hem op bezoek geweest tijdens zijn revalidatie, wanneer hij samen met de medische staf aan het werk was.

Laat me duidelijk zijn. Ik sta niet achter de keuze van Cojocaru als doelman, Tamari komt mij al twee seizoenen de oren uit en zag ik liever nu vertrekken.
Sta ik achter alle keuzes die Brys maakt, helemaal niet, je pakt het meeste punten dit seizoen met Malinov in de ploeg.

Maar de Keita situatie kan je Brys niet aanschrijven, hoe graag ik dat ook zou willen, want dan zijn we 100% zeker dat hij op het einde van het seizoen kan vertrekken.
Je mag teleurgesteld zijn maar kies dan wel je juiste zondebok en dat is vooral de makelaar die de kop is beginnen zot maken van iemand die in een crisis zat met zichzelf.
Keita is zelf tegen de muur gebotst die hij zelf heeft opgebouwd, na Westerlo is er intern aangegeven dat hij terug zijn ritme moet vinden en dat hij fysiek beter moet worden, daar is hard aan gewerkt. Dat resultaat zie je nu.

Het enige wat de club nog had kunnen doen is een sportpsycholoog inzetten en dan nog weet je de uitkomst van het resultaat niet.

Ik snap absoluut je teleurstelling, niet je zondebok.
V-Traxx
 
Berichten: 466
Geregistreerd: wo 23 feb 2022, 12:06

Re: Mandela Keita

Berichtdoor deeBartman » wo 15 feb 2023, 08:49

De waarheid zal idd wel ergens in het midden liggen, makelaars die geld ruiken daar valt weinig aan te doen.
Maar mentaal is hij weg bij ons vrees ik.
Misschien kan Leicester nog een rol spelen?
Door een wortel voor te houden? Door zich te moeien in de miljoenendans?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4157
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Sakke91 » wo 15 feb 2023, 10:27

De club had voet bij stuk moeten houden en alleen toestemming mogen geven hebben op een buitenlandse transfer.

Ik vind het echt schandalig dat wij onze beste jeugdspeler gewoon naar de concurrentie laten gaan
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3056
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Mandela Keita

Berichtdoor V-Traxx » wo 15 feb 2023, 10:35

Sakke91 schreef in Re: Mandela Keita:De club had voet bij stuk moeten houden en alleen toestemming mogen geven hebben op een buitenlandse transfer.

Ik vind het echt schandalig dat wij onze beste jeugdspeler gewoon naar de concurrentie laten gaan

Ik zie ze ook liever niet naar de concurrentie gaan.

Probleem is dat de buitenlandse interesse in Keita enerzijds niet concreet was en die hadden er financieel niet (genoeg?) voor over.
Als je dan als club moet kiezen om ofwel zeker te zijn van een bepaalde hoge som, of het met veel minder doen en hem naar het buitenland moeten laten gaan, dan is de keuze snel gemaakt.
V-Traxx
 
Berichten: 466
Geregistreerd: wo 23 feb 2022, 12:06

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » vr 03 maart 2023, 10:19

Zijn penalty gisteren. Koel en loepzuiver :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor dartagnan » vr 03 maart 2023, 15:56

Sakke91 schreef in Re: Mandela Keita:De club had voet bij stuk moeten houden en alleen toestemming mogen geven hebben op een buitenlandse transfer.

Ik vind het echt schandalig dat wij onze beste jeugdspeler gewoon naar de concurrentie laten gaan


Waarom vind je Antwerp concurrentie ? Antwerp is top 5-6 ploeg in BE, is geen concurrentie voor ons wij zijn op het best een middenmotor... (sarcasme modus aan)
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


"like" ons op Facebook!
cron