Mandela Keita

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Mandela Keita

Berichtdoor luckie » zo 21 maart 2021, 17:35

Debuut Keita, terugkeer Tshimanga

Na pas drie weken meetrainen met de A-kern mag hij voor het eerst starten op Mechelen.

Laatst bijgewerkt door luckie op zo 21 maart 2021, 19:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Maarten » zo 21 maart 2021, 19:27

Doorgaans niet slecht. Moet er wel meer van zien, maar om recht uit de beloften te komen mag deze prestatie er toch wel zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » zo 21 maart 2021, 19:42

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor MPT » zo 21 maart 2021, 21:36

Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Doorgaans niet slecht. Moet er wel meer van zien, maar om recht uit de beloften te komen mag deze prestatie er toch wel zijn.

Helemaal akkoord. Ik vond hem présence hebben met goede intercepties. Hij liet vranckx wel vanuit zijn dekking lopen bij 1ste goal,neen? Een fout die je hem alleszins niet kwalijker nemen. Leuk debuut. Vooral fantastisch dat brijs jongens als hem en patris laat proeven van eerste klasse.
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Mandela Keita

Berichtdoor zizike » zo 21 maart 2021, 21:51

MPT schreef in Re: Mandela Keita:
Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Doorgaans niet slecht. Moet er wel meer van zien, maar om recht uit de beloften te komen mag deze prestatie er toch wel zijn.

Helemaal akkoord. Ik vond hem présence hebben met goede intercepties. Hij liet vranckx wel vanuit zijn dekking lopen bij 1ste goal,neen? Een fout die je hem alleszins niet kwalijker nemen. Leuk debuut. Vooral fantastisch dat brijs jongens als hem en patris laat proeven van eerste klasse.


Ik dacht ook eerst dat die goal op zijn klak was, maar als defensieve milieu hebt ge nog enkele verdedigers achter u. Waar zaten die? Aan 't belotten in de vestiaire?
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Mandela Keita

Berichtdoor nickohl » ma 22 maart 2021, 09:39

Hij liet zijn man lopen omdat Ngawa daar stond om op te vangen. Niet op Mandela zijn kap.

Maar die vierde zijn 100 match nogal zwaar de dag eerder waardoor zijn licht uit ging en hij het een goed idee vond om opeens de buitenspelval te openen. Dat er nog 3 andere OHL spelers op zijn hoogte stonden leek hij te vergeten.

Blijft hij staan scoort mechelen nooit.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » ma 22 maart 2021, 09:50

nickohl schreef in Re: Mandela Keita:Hij liet zijn man lopen omdat Ngawa daar stond om op te vangen. Niet op Mandela zijn kap.

Maar die vierde zijn 100 match nogal zwaar de dag eerder waardoor zijn licht uit ging en hij het een goed idee vond om opeens de buitenspelval te openen. Dat er nog 3 andere OHL spelers op zijn hoogte stonden leek hij te vergeten.

Blijft hij staan scoort mechelen nooit.


luckie schreef in Re: JPL 31 Mechelen - OHL - Zo - 21/03/21 - 16:00//:30' | 1-0 | Peyre geeft mee met Vranckx en die werkt knap af.

Volgens de commentator heeft Keita wat boter op zijn hoofd...

Maar voegt hij eraan toe: Ngawa stapte ook wel uit.....


OHLer schreef in Re: JPL 31 Mechelen - OHL - Zo - 21/03/21 - 16:00//:Het is Ngawa dat de ruimte laat..
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » ma 22 maart 2021, 10:29

nickohl schreef in Re: Mandela Keita:Hij liet zijn man lopen omdat Ngawa daar stond om op te vangen. Niet op Mandela zijn kap.

Maar die vierde zijn 100 match nogal zwaar de dag eerder waardoor zijn licht uit ging en hij het een goed idee vond om opeens de buitenspelval te openen. Dat er nog 3 andere OHL spelers op zijn hoogte stonden leek hij te vergeten.

Blijft hij staan scoort mechelen nooit.

Uiteindelijk is het dit seizoen allemaal lood om oud ijzer in onze verdediging. Iedereen heeft al wel een vermijdbare goal op zijn kap. Dat valt voor in 't voetbal. (Aanvallers missen ook wel eens een niet te missen kans) Maar bij ons is dat toch te veel voorgevallen dit seizoen. In feite heeft Brys nooit zijn basis verdediging gevonden dit seizoen. Deels door omstandigheden, maar ook deels door evenwaardige kwaliteit waardoor er niemand was die zich echt opdrong als onbetwistbaar titularis. Dat vertaalt zich ook in de cijfers : 51 tegendoelpunten. Slechts 3 ploegen doen nog slechter. Zelfs Cercle, STVV, Moeskroen en Kortrijk doen beter. Tja, dan weet je het wel zeker
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » ma 22 maart 2021, 10:35

Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Uiteindelijk is het dit seizoen allemaal lood om oud ijzer in onze verdediging. Iedereen heeft al wel een vermijdbare goal op zijn kap. Dat valt voor in 't voetbal. (Aanvallers missen ook wel eens een niet te missen kans) Maar bij ons is dat toch te veel voorgevallen dit seizoen. In feite heeft Brys nooit zijn basis verdediging gevonden dit seizoen. Deels door omstandigheden, maar ook deels door evenwaardige kwaliteit waardoor er niemand was die zich echt opdrong als onbetwistbaar titularis. Dat vertaalt zich ook in de cijfers : 51 tegendoelpunten. Slechts 3 ploegen doen nog slechter. Zelfs Cercle, STVV, Moeskroen en Kortrijk doen beter. Tja, dan weet je het wel zeker


We hebben de 4de beste aanval en de 4de slechtste verdediging.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor diezel » ma 22 maart 2021, 13:00

luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Uiteindelijk is het dit seizoen allemaal lood om oud ijzer in onze verdediging. Iedereen heeft al wel een vermijdbare goal op zijn kap. Dat valt voor in 't voetbal. (Aanvallers missen ook wel eens een niet te missen kans) Maar bij ons is dat toch te veel voorgevallen dit seizoen. In feite heeft Brys nooit zijn basis verdediging gevonden dit seizoen. Deels door omstandigheden, maar ook deels door evenwaardige kwaliteit waardoor er niemand was die zich echt opdrong als onbetwistbaar titularis. Dat vertaalt zich ook in de cijfers : 51 tegendoelpunten. Slechts 3 ploegen doen nog slechter. Zelfs Cercle, STVV, Moeskroen en Kortrijk doen beter. Tja, dan weet je het wel zeker


We hebben de 4de beste aanval en de 4de slechtste verdediging.

dus het is simpel. Aanval behouden en verdediging enorm versterken. Waarom het moeilijk maken als het ook makkelijk kan..
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7540
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » ma 22 maart 2021, 15:10

Wie zeker tevreden kan terugkijken op de Dijle-derby is Mandela Keita. “Hij heeft het gewoon heel goed gedaan”, looft Charaï het 18-jarige Leuvense jeugdproduct. “Het is allesbehalve eenvoudig om Hubert te doen vergeten.”

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » ma 22 maart 2021, 15:46

diezel schreef in Re: Mandela Keita:
luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:Uiteindelijk is het dit seizoen allemaal lood om oud ijzer in onze verdediging. Iedereen heeft al wel een vermijdbare goal op zijn kap. Dat valt voor in 't voetbal. (Aanvallers missen ook wel eens een niet te missen kans) Maar bij ons is dat toch te veel voorgevallen dit seizoen. In feite heeft Brys nooit zijn basis verdediging gevonden dit seizoen. Deels door omstandigheden, maar ook deels door evenwaardige kwaliteit waardoor er niemand was die zich echt opdrong als onbetwistbaar titularis. Dat vertaalt zich ook in de cijfers : 51 tegendoelpunten. Slechts 3 ploegen doen nog slechter. Zelfs Cercle, STVV, Moeskroen en Kortrijk doen beter. Tja, dan weet je het wel zeker


We hebben de 4de beste aanval en de 4de slechtste verdediging.

dus het is simpel. Aanval behouden en verdediging enorm versterken. Waarom het moeilijk maken als het ook makkelijk kan..

Volledig akkoord
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » vr 16 apr 2021, 17:37

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Maarten » zo 08 aug 2021, 21:02

Perfect is het nog allemaal niet, maar bakken potentieel toch. Hopelijk vergaat het hem beter dan zijn naamgenoot die mocht verkassen. Hopelijk blijft hij kansen krijgen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Ruva » ma 09 aug 2021, 08:34

Is het goede van tijdens de voorbereiding aan het bevestigen. Staat terecht in de basisploeg.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Mandela Keita

Berichtdoor dartagnan » ma 09 aug 2021, 09:14

Hopelijk kan hij bevestigen, een speler uit de eigen jeugd dat doorbreekt, top.
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Ruva » zo 15 aug 2021, 10:57

Speler om te koesteren. Enige op niveau tegen Genk. Zal al genoteerd staan op lijstjes.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Maarten » do 02 sep 2021, 22:03

Ik hoor net dat Mandela in de lagere school verliefd was op mijn nichtje (in Sint Jan).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Jan Frans » vr 03 sep 2021, 11:49

Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Ik hoor net dat Mandela in de lagere school verliefd was op mijn nichtje (in Sint Jan).

En zij op hem ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mandela Keita

Berichtdoor nickohl » vr 03 sep 2021, 12:17

Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:
Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Ik hoor net dat Mandela in de lagere school verliefd was op mijn nichtje (in Sint Jan).

En zij op hem ?

Nu wel :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Maarten » vr 03 sep 2021, 12:33

Nee, maar mijn broer (haar vader) pest er haar wel mee elke keer als hij speelt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mandela Keita

Berichtdoor nickohl » vr 03 sep 2021, 12:39

Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Nee, maar mijn broer (haar vader) pest er haar wel mee elke keer als hij speelt.

:lol: En haar nonkel ni wanneer die haar ziet ofwa?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mandela Keita

Berichtdoor Maarten » vr 03 sep 2021, 13:19

nickohl schreef in Re: Mandela Keita:
Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Nee, maar mijn broer (haar vader) pest er haar wel mee elke keer als hij speelt.

:lol: En haar nonkel ni wanneer die haar ziet ofwa?

Heb haar nog maar éne keer gezien sinds ik dat verhaal ken. Maar ik zal er werk van maken.
Maar ze wonen in de Ridderstraat en Mandela moet daar om de hoek wonen of gewoond hebben.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18259
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mandela Keita

Berichtdoor luckie » vr 03 sep 2021, 13:51

nickohl schreef in Re: Mandela Keita:
Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:
Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Ik hoor net dat Mandela in de lagere school verliefd was op mijn nichtje (in Sint Jan).

En zij op hem ?

Nu wel :lol:


Dat vat zo een beetje ons hedendaags opvoedingsmodel samen:

1. Als jongen: maak dat je een goeie voetballer bent.

2. Als meisje: maak dat je een goeie voetballer kent.

3. Zo niet word je beter een 'influencer'.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43262
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mandela Keita

Berichtdoor zizike » vr 03 sep 2021, 14:08

luckie schreef in Re: Mandela Keita:
nickohl schreef in Re: Mandela Keita:
Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:
Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Ik hoor net dat Mandela in de lagere school verliefd was op mijn nichtje (in Sint Jan).

En zij op hem ?

Nu wel :lol:


Dat vat zo een beetje ons hedendaags opvoedingsmodel samen:

1. Als jongen: maak dat je een goeie voetballer bent.

2. Als meisje: maak dat je een goeie voetballer kent.

3. Zo niet word je beter een 'influencer'.


Van mij mogen mijn zonen ook dj worden :lol:
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


"like" ons op Facebook!