Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.
Forumregels
Plaats een reactie

Re: Mandela Keita

vr 12 mei 2023, 16:53

Ja het blijft wringen hoe hij hier weggaat/is weggegaan. Normaal gezien zou ik het wel leuk vinden voor een gast van hier uit de jeugd dat hij stappen zet, maar nu … degene dat hier voor verantwoordelijk is, zijn makelaar, onze ceo, Brys, … verdient een schup onder zijn kl…

Re: Mandela Keita

za 13 mei 2023, 07:52

deeBartman schreef in Re: Mandela Keita:Ja het blijft wringen hoe hij hier weggaat/is weggegaan. Normaal gezien zou ik het wel leuk vinden voor een gast van hier uit de jeugd dat hij stappen zet, maar nu … degene dat hier voor verantwoordelijk is, zijn makelaar, onze ceo, Brys, … verdient een schup onder zijn kl…

DegeneN....verantwoordelijk voor ZIJN.....verdieneN

Re: Mandela Keita

zo 04 jun 2023, 19:52

Kampioen met Antwerp.

Het is hem van harte gegund!!!

Re: Mandela Keita

zo 04 jun 2023, 19:55

Extra centjes voor den Antwerp. Gaan ze door die extra inkomsten van de beker EN de titel nu niet nog eens nadenken over die 10M van Keita?

Re: Mandela Keita

zo 04 jun 2023, 20:14

John schreef in Re: Mandela Keita:Extra centjes voor den Antwerp. Gaan ze door die extra inkomsten van de beker EN de titel nu niet nog eens nadenken over die 10M van Keita?

Het gaat hen alvast nog een pak meer slagkracht geven

Re: Mandela Keita

wo 21 jun 2023, 17:26

Keita en Patris in de basis tegen Nederland U23.

Re: Mandela Keita

wo 21 jun 2023, 18:58

Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Keita en Patris in de basis tegen Nederland U23.

En Keita soeelde een heel goede wedstrijd. Stond zeer laag. 10 milj is een koopje. "OHL gaat cashen" dixit Stef Wouters

Re: Mandela Keita

do 22 jun 2023, 09:39

Jan Frans schreef in Re: Mandela Keita:
Maarten schreef in Re: Mandela Keita:Keita en Patris in de basis tegen Nederland U23.

En Keita soeelde een heel goede wedstrijd. Stond zeer laag. 10 milj is een koopje. "OHL gaat cashen" dixit Stef Wouters

ja en daar komen alle scouts van serieuze ploegen zien he. Ik blijf er bij: voor een ploeg in Engeland is 10 miljoen een koopje voor een speler van dat kaliber en die leeftijd. Misschien Leicester zelf.

Re: Mandela Keita

do 22 jun 2023, 09:44

Het zou slim zijn vd club om pas met andere clubs te onderhandelen tot na het EK.

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 07:11

Heeft hij zich al vertoond? Het uitleencontract liep toch tot 30 juni??? Nog enkele dagen vakantie na het EK. Dan is het nu ongeveer de moment om te komen trainen.

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:10

Larry schreef in Re: Mandela Keita:Heeft hij zich al vertoond? Het uitleencontract liep toch tot 30 juni??? Nog enkele dagen vakantie na het EK. Dan is het nu ongeveer de moment om te komen trainen.



Die is nu vertrokken voor drie weken vakantie.....

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:17

luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Larry schreef in Re: Mandela Keita:Heeft hij zich al vertoond? Het uitleencontract liep toch tot 30 juni??? Nog enkele dagen vakantie na het EK. Dan is het nu ongeveer de moment om te komen trainen.



Die is nu vertrokken voor drie weken vakantie.....

dat is toch om te lachen hoop ik

als die niet verkocht is moet die gewoon spelen de eerste matchen.

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:29

diezel schreef in Re: Mandela Keita:
luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Larry schreef in Re: Mandela Keita:Heeft hij zich al vertoond? Het uitleencontract liep toch tot 30 juni??? Nog enkele dagen vakantie na het EK. Dan is het nu ongeveer de moment om te komen trainen.



Die is nu vertrokken voor drie weken vakantie.....

dat is toch om te lachen hoop ik

als die niet verkocht is moet die gewoon spelen de eerste matchen.


Dat is niet om te lachen. Hij is vorige week vertrokken.

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:38

luckie schreef in Re: Mandela Keita:
diezel schreef in Re: Mandela Keita:
luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Larry schreef in Re: Mandela Keita:Heeft hij zich al vertoond? Het uitleencontract liep toch tot 30 juni??? Nog enkele dagen vakantie na het EK. Dan is het nu ongeveer de moment om te komen trainen.



Die is nu vertrokken voor drie weken vakantie.....

dat is toch om te lachen hoop ik

als die niet verkocht is moet die gewoon spelen de eerste matchen.


Dat is niet om te lachen. Hij is vorige week vertrokken.


Ik vermoed met toestemming van OHL?

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:39

luckie schreef in Re: Mandela Keita:
diezel schreef in Re: Mandela Keita:
luckie schreef in Re: Mandela Keita:
Larry schreef in Re: Mandela Keita:Heeft hij zich al vertoond? Het uitleencontract liep toch tot 30 juni??? Nog enkele dagen vakantie na het EK. Dan is het nu ongeveer de moment om te komen trainen.



Die is nu vertrokken voor drie weken vakantie.....

dat is toch om te lachen hoop ik

als die niet verkocht is moet die gewoon spelen de eerste matchen.


Dat is niet om te lachen. Hij is vorige week vertrokken.

ze moesten er nog meer eieren onder leggen.

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:40

Is toch niet zo raar dat die jongen 3 weken vakantie krijgt?

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:43

Sakke91 schreef in Re: Mandela Keita:Ik vermoed met toestemming van OHL?

Dat zal wel zo zijn.

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:45

Die zijn seizoen is nog maar een week geleden geëindigd. 3 weken congé is ni meer dan normaal...

Re: Mandela Keita

di 04 jul 2023, 08:59

Zen ploeggenoten hebben hun best gedaan om 3 maand vakantie te krijgen. Laat die jongen maar 3 weken genieten, die speelt hier toch geen minuut meer.

Re: Mandela Keita

zo 09 jul 2023, 15:35

Ik probeer mij nu oprecht voor te stellen hoe die zich moet voelen als die zich terug moet aanmelden voor training.

Van de bank onder Brys naar de basis bij Van Bommel, om daar dan toch wel een aandeel te hebben in de dubbel van Antwerp.

En bij Antwerp zijn ze smerig genoeg om hem richting de wet van 78 te duwen zodat hij daar morgen voor een appel en een ei tekent. Scrupules en schaamte kennen ze toch niet in Deurne.

Re: Mandela Keita

zo 09 jul 2023, 15:41

De Knaap schreef in Re: Mandela Keita:Ik probeer mij nu oprecht voor te stellen hoe die zich moet voelen als die zich terug moet aanmelden voor training.

Van de bank onder Brys naar de basis bij Van Bommel, om daar dan toch wel een aandeel te hebben in de dubbel van Antwerp.

En bij Antwerp zijn ze smerig genoeg om hem richting de wet van 78 te duwen zodat hij daar morgen voor een appel en een ei tekent. Scrupules en schaamte kennen ze toch niet in Deurne.

Die wet van 78 wil ik wel eens zien gebeuren hoor. Dat zal niet zo gemakkelijk zijn want anders zouden veel meer spelers dat doen. Hij heeft een contract en dat moet hij volgen! Ik denk dat ze hem zit kunnen maken maar (hopelijk) niet zo zot om zijn contract eenzijdig te laten verbreken bij de ploeg die ervoor gezorgd heeft dat hij staat waar hij nu staat. Hij mag dankbaar zijn voor de kansen die hij hier gekregen heeft!

Re: Mandela Keita

zo 09 jul 2023, 17:45

Terugkerend fenomeen! Elke keer dat er een tweet verschijnt over Keita beginnen de Antwerp supporters weer te zagen en te klagen dat 10 miljoen overdreven is en zijn er altijd wel genoeg mensen te vinden die het niet kunnen laten om te proberen om Brys en/of OHL naar beneden te halen.

Re: Mandela Keita

za 29 jul 2023, 21:50

Er zou volgens mijn info een akkoord zijn met Antwerp over een transfer van Mandela.

Maandag of dinsdag medische testen, transferbedrag ligt rond de 6 miljoen euro + bonussen.

Re: Mandela Keita

za 29 jul 2023, 21:55

De Knaap schreef in Re: Mandela Keita:Er zou volgens mijn info een akkoord zijn met Antwerp over een transfer van Mandela.

Maandag of dinsdag medische testen, transferbedrag ligt rond de 6 miljoen euro + bonussen.

Minder dan ik gehoopt had, maar godzijdank eindelijk! Heeft lang genoeg geduurd.
Jacobs dacht tijdens de wedstrijd “shit we hebben da geld van Mandela dringend nodig om een spits te kopen” dus heeft hij het bod maar geaccepteerd.

Re: Mandela Keita

za 29 jul 2023, 21:58

De Knaap schreef in Re: Mandela Keita:Er zou volgens mijn info een akkoord zijn met Antwerp over een transfer van Mandela.

Maandag of dinsdag medische testen, transferbedrag ligt rond de 6 miljoen euro + bonussen.


Hopelijk zijn het aanzienlijke bonussen want anders hebben ze zich goed laten rollen...
Plaats een reactie