Louis Patris

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Louis Patris

Berichtdoor diezel » wo 31 aug 2022, 19:37

Jan Frans schreef in Re: Louis Patris:En nu NL leren aub.Uit respect voor stad, streek en club. Gefeliciteerd met je nieuw contract. Dik verdiend

Dat hij zich maar toespitst op zijn positiespel, dat zou me blijer maken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Louis Patris

Berichtdoor Maarten » wo 31 aug 2022, 20:21

diezel schreef in Re: Louis Patris:
Jan Frans schreef in Re: Louis Patris:En nu NL leren aub.Uit respect voor stad, streek en club. Gefeliciteerd met je nieuw contract. Dik verdiend

Dat hij zich maar toespitst op zijn positiespel, dat zou me blijer maken.

Hij zal denken dat hij snel genoeg kan lopen om dat op te compenseren.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Louis Patris

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 31 aug 2022, 20:44

Alles behalve. Veel van de tegendoelpunten speelt hij een cruciale rol.
Gelukkig ook aan de andere kant en is het allemaal een deel van het leerproces.
Die jongen komt er wel.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1902
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Louis Patris

Berichtdoor Wimmel » do 08 sep 2022, 21:40

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Louis Patris

Berichtdoor Ruva » vr 16 sep 2022, 11:04

Opgeroepen voor de nationale ploeg bij de beloften.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Louis Patris

Berichtdoor Wimmel » vr 24 feb 2023, 16:50

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Louis Patris

Berichtdoor Jan Frans » di 28 feb 2023, 10:42

Begrijpt toch al de woorden LINKS en RECHTS
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Louis Patris

Berichtdoor Maarten » wo 21 jun 2023, 17:27

Keita en Patris in de basis tegen Nederland U23.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Louis Patris

Berichtdoor diezel » do 22 jun 2023, 09:40

Maarten schreef in Re: Louis Patris:Keita en Patris in de basis tegen Nederland U23.

wel vervangen aan de rust. Hopelijk geen blessure.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Louis Patris

Berichtdoor V-Traxx » do 22 jun 2023, 09:45

diezel schreef in Re: Louis Patris:
Maarten schreef in Re: Louis Patris:Keita en Patris in de basis tegen Nederland U23.

wel vervangen aan de rust. Hopelijk geen blessure.

Denk vooral dat het uit tactische overweging was, want Partis is wel enkele keren in zijn rug gepakt, wat niet alleen zijn fout is.
V-Traxx
 
Berichten: 454
Geregistreerd: wo 23 feb 2022, 12:06

Louis Patris naar RSCA

Berichtdoor luckie » za 08 jul 2023, 07:46

Louis Patris naar RSCA

Afbeelding

RSC Anderlecht en OH Leuven hebben een akkoord gevonden over de overgang van Louis Patris naar paars-wit.

Louis Patris kwam in 2015 over van de jeugd van Standard Luik. Hij speelde vanaf de U15 in alle jeugdreeksen bij OH Leuven. In 2019 won Louis met de U21 de titel. Nadien tekende hij zijn eerste profcontract. Patris maakte in maart 2021 zijn debuut in de eerste ploeg in de met 2-0-gewonnen wedstrijd tegen Antwerp FC. Hij scoorde ook zijn eerste doelpunt in de Jupiler Pro League tegen datzelfde Antwerp. Afgelopen seizoen ontwikkelde Louis Patris zich tot onbetwiste basisspeler. Hij miste slechts één competitiewedstrijd door schorsing. Hij scoorde twee doelpunten en gaf negen assists. Louis droeg in het begin van het seizoen een tijdlang de trui van beste assistgever in de Jupiler Pro League.

Patris kwam ook uit voor alle jeugdreeksen van de Belgische nationale ploegen. Hij zat in de selectie van de U21 onder leiding van Jacky Mathijssen die deelnamen aan het EK in Georgië. Patris speelde er 45 minuten tegen Nederland. Louis Patris zet nu zijn carrière verder bij RSC Anderlecht.

Henk Mariman, Banqup Academy Manager, wenst Louis alle succes toe. “Met Louis Patris vertrekt er een jongen die meer dan acht jaar bij onze club was en doorstroomde van de U15 naar de eerste ploeg. Dit toont de meerwaarde van onze Academy aan en is een erkenning voor alle coaches en stafleden die met Louis werkten van bij de U15 tot en met het eerste elftal.”

Coach Marc Brys zag Louis de voorbije seizoenen ontbolsteren. “Patris heeft een grote ontwikkeling doorgemaakt, van beloftevolle speler naar basisspeler in de eerste ploeg. We zijn hard met hem geweest, maar hij heeft alle advies en raad die we hem gaven, opgepikt en hij speelde een seizoen op hoog niveau. We stuurden hem naar een vechtsport coach die hem hielp met zijn stabiliteit en zelfvertrouwen en Louis werd er volwassener door. We hadden uiteraard ook graag gehad dat Louis bij ons bleef, maar we gunnen hem deze transfer en wensen hem het allerbeste toe”

http://www.ohleuven.com/news/louis-patris-naar-rsca/
--------------------
Deze hard aanpak rendeerde hier blijkbaar wel.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Louis Patris

Berichtdoor John » vr 14 jul 2023, 18:35

Patris verloor zijn eerste oefenwedstrijd met Anderlecht met maar liefst 6-0 tegen Praag. Hij begint een domme penaltyovertreding en miste een van de enige uitgespeelde kansen van Anderlecht.
John
 
Berichten: 1762
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Louis Patris

Berichtdoor Sakke91 » vr 14 jul 2023, 20:06

John schreef in Re: Louis Patris:Patris verloor zijn eerste oefenwedstrijd met Anderlecht met maar liefst 6-0 tegen Praag. Hij begint een domme penaltyovertreding en miste een van de enige uitgespeelde kansen van Anderlecht.


Tja, we wisten al langer dan vandaag dat Patris verdedigend nog wat werk voor de boeg heeft.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Louis Patris

Berichtdoor nasroedin » za 22 jul 2023, 12:52

eerste assist van Patris tegen Ajax

Eerste kans en meteen prijs voor Anderlecht en Kasper Dolberg. Louis Patris, die andere aanwinst, brengt vanop rechts laag voor doel, Dolberg neemt goed aan en stift de bal vervolgens fraai voorbij Rulli. De perfecte binnenkomer voor de Deense spits.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1441
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Louis Patris

Berichtdoor John » wo 26 jul 2023, 19:43

Ik las net iets over spelers en hun jeugdclubs online en toen moest ik aan Patris denken. Niet dat ik er boos om ben als dat niet het geval was, maar heeft Patris eigenlijk iets van bedankingsbericht/video gemaakt voor de club/supporters? Ik vind hier niet direct iets van terug en herinner me hier ook niets van. Als jeugdproduct van de club die je opgevangen heeft nadat je geweigerd was door Standard (als ik het goed heb) was dat toch niet te veel gevraagd denk ik dan. Zo een bedankingsfilmpje zoals dat van De Norre kan ik altijd wel appreciëren zelfs al is het gewoon een kort bericht op insta van "bedankt aan OHL voor de kansen en het geloof in mij" of zo.
John
 
Berichten: 1762
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Louis Patris

Berichtdoor Jan Frans » wo 26 jul 2023, 22:23

John schreef in Re: Louis Patris:Ik las net iets over spelers en hun jeugdclubs online en toen moest ik aan Patris denken. Niet dat ik er boos om ben als dat niet het geval was, maar heeft Patris eigenlijk iets van bedankingsbericht/video gemaakt voor de club/supporters? Ik vind hier niet direct iets van terug en herinner me hier ook niets van. Als jeugdproduct van de club die je opgevangen heeft nadat je geweigerd was door Standard (als ik het goed heb) was dat toch niet te veel gevraagd denk ik dan. Zo een bedankingsfilmpje zoals dat van De Norre kan ik altijd wel appreciëren zelfs al is het gewoon een kort bericht op insta van "bedankt aan OHL voor de kansen en het geloof in mij" of zo.

Groot gelijk.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Louis Patris

Berichtdoor V-Traxx » do 27 jul 2023, 07:40

Laat die cinema maar achterwege :).
V-Traxx
 
Berichten: 454
Geregistreerd: wo 23 feb 2022, 12:06

Re: Louis Patris

Berichtdoor diezel » do 27 jul 2023, 08:19

Voor mij hoeft dat ook allemaal niet. Enige dat voor mij telt is dat ze alles geven zolang ze bij de ploeg spelen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Louis Patris

Berichtdoor attack007 » do 27 jul 2023, 08:52

Hij heeft een videobericht geplaats op instagram met de aankondiging van vertrek toen hij vertrok
Avatar gebruiker
attack007
 
Berichten: 289
Geregistreerd: di 06 mei 2014, 19:50
Woonplaats: Baal

Vorige

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


"like" ons op Facebook!