Kotysch

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Kotysch

Berichtdoor ava4ever » ma 18 jan 2021, 13:39

Wat is er aan de hand met de Duitser.
Hoort altijd in de verdediging te staan tegen Sint-Truiden !
Die opstelling gisteren van de verdediging is bepalend geweest voor de nederlaag. Ik verkies Kotysch boven Jemelka. Lopen kan Jemelka wel, maar sprongkracht heeft hij niet.
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Kotysch

Berichtdoor Maarten » ma 18 jan 2021, 13:52

Er zullen nog wel zaken zijn die Jemelka beter kan dan Kotysch. Misschien bakt hij beter pannenkoeken, kan hij meer wasknijpers aan zijn gezicht hangen, of beter moppen tappen. Verdedigen daarentegen is een ander paar mouwen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18275
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kotysch

Berichtdoor jeanneke » ma 18 jan 2021, 18:13

Ik vond Kotysch tot nu toe een meer dan behoorlijk seizoen spelen.Heel blessuregevoelig maar dit seizoen gelukkig niet en toch uit de wedstrijdkern van gisteren. Vreemd!
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Kotysch

Berichtdoor luckie » ma 18 jan 2021, 18:15

Herinner je dit:

Wimmel schreef in Re: JPL 13 OHL - STVV - Ma - 23/11/20 - 20:45//Poll:Voorzitter David Meekers (STVV): “Ik stel me vragen bij het geval Brys - Kotysch”

De interlandbreak is voorbij. En dus is het ook bij de Kanaries weer alle hens aan dek. Want maandag wacht een korte verplaatsing naar seizoenrevelatie OH Leuven, een club met meer dan een Truiens tintje.

s werken met profs die zich enkel op hun job horen te focussen. Maar het neemt niet weg dat het aan ene of gene kant voor extra motivatie kan en zal zorgen. Spelers die bij ons onder Brys naast het team vielen, zullen nu misschien extra gemotiveerd zijn.”

Het geval Kotysch

We kunnen echter niet voorbij aan het ‘geval’ Sascha Kotysch. Hij verliet STVV via een achterpoortje om naar OH Leuven te trekken waar hij nu mee het mooie weer maakt. Het kan verkeren….

“Het moet me toch van het hart dat het niet de club was die Sascha weg wilde”, reageert David Meekers. “Wij hebben hem steeds op handen gedragen. En nog altijd. Sascha is een Kanarie! Ironie van het hele verhaal is dat het Brys zelf was die voor Kotysch geen plaats meer zag in de spelerskern van 26. En dus verliet Sascha ons jammer genoeg. Nu zien dat Brys hem wel bezigt en hem als eerste in zijn basis zet, mag ik toch op zijn zachtst uitgedrukt bijzonder raar vinden. Ik ben blij voor Sascha, maar vind het hemeltergend nu tegen hem te moeten spelen.”

Een ander STVV

Meekers wenst aan dat verhaal verder geen woorden meer vuil te maken. Want gedane zaken, nemen geen keer, natuurlijk. “Ik focus me op STVV en zie de match bij OHL als een uitdaging om eindelijk komaf te maken met die belabberde vertoningen op verplaatsing. Meer nog, we zouden daar iets moeten rapen om met vertrouwen de duels tegen Waasland-Beveren en Moeskroen te kunnen aanvatten. Ik heb daar alle vertrouwen in, zeker na wat ik tegen Standard en Genk zag. Dat was toch een ander STVV dan het team dat we voordien zagen, met meer stabiliteit, en meer vechtlust. Daarmee kunnen we iets. Daar kunnen we op voortbouwen. Te beginnen bij OH Leuven.”

http://www.hln.be/sint-truiden/voorzitt ... ~a4c3c9c1/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43417
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kotysch

Berichtdoor diezel » ma 18 jan 2021, 19:21

luckie schreef in Re: Kotysch:Herinner je dit:

Wimmel schreef in Re: JPL 13 OHL - STVV - Ma - 23/11/20 - 20:45//Poll:Voorzitter David Meekers (STVV): “Ik stel me vragen bij het geval Brys - Kotysch”

De interlandbreak is voorbij. En dus is het ook bij de Kanaries weer alle hens aan dek. Want maandag wacht een korte verplaatsing naar seizoenrevelatie OH Leuven, een club met meer dan een Truiens tintje.

s werken met profs die zich enkel op hun job horen te focussen. Maar het neemt niet weg dat het aan ene of gene kant voor extra motivatie kan en zal zorgen. Spelers die bij ons onder Brys naast het team vielen, zullen nu misschien extra gemotiveerd zijn.”

Het geval Kotysch

We kunnen echter niet voorbij aan het ‘geval’ Sascha Kotysch. Hij verliet STVV via een achterpoortje om naar OH Leuven te trekken waar hij nu mee het mooie weer maakt. Het kan verkeren….

“Het moet me toch van het hart dat het niet de club was die Sascha weg wilde”, reageert David Meekers. “Wij hebben hem steeds op handen gedragen. En nog altijd. Sascha is een Kanarie! Ironie van het hele verhaal is dat het Brys zelf was die voor Kotysch geen plaats meer zag in de spelerskern van 26. En dus verliet Sascha ons jammer genoeg. Nu zien dat Brys hem wel bezigt en hem als eerste in zijn basis zet, mag ik toch op zijn zachtst uitgedrukt bijzonder raar vinden. Ik ben blij voor Sascha, maar vind het hemeltergend nu tegen hem te moeten spelen.”

Een ander STVV

Meekers wenst aan dat verhaal verder geen woorden meer vuil te maken. Want gedane zaken, nemen geen keer, natuurlijk. “Ik focus me op STVV en zie de match bij OHL als een uitdaging om eindelijk komaf te maken met die belabberde vertoningen op verplaatsing. Meer nog, we zouden daar iets moeten rapen om met vertrouwen de duels tegen Waasland-Beveren en Moeskroen te kunnen aanvatten. Ik heb daar alle vertrouwen in, zeker na wat ik tegen Standard en Genk zag. Dat was toch een ander STVV dan het team dat we voordien zagen, met meer stabiliteit, en meer vechtlust. Daarmee kunnen we iets. Daar kunnen we op voortbouwen. Te beginnen bij OH Leuven.”

http://www.hln.be/sint-truiden/voorzitt ... ~a4c3c9c1/

is de eerste keer dat ik dit zie. Dat roept toch wel wat vragen op. Zeker met een modelprof als Kotysch, bovendien nog een sympathiek gast ook. Wat speelde er toen en wat speelt er nu blijkbaar weer ineens. Over het hele seizoen genomen is hij gewoon nog altijd onze beste verdediger gebleken daar centraal achterin. Ineens zelfs niet op de bank. Ik heb Brys tot nog toe vaak bewierookt, maar bij dit geval heb ik toch een slecht gevoel moet ik zeggen. Als het opstellen van minderwaardige verdedigers dan ook nog punten begint te kosten, om je gelijk te bewijzen, dat is not done.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7564
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Kotysch

Berichtdoor disterminator » ma 18 jan 2021, 20:46

Ik heb daar meteen aan gedacht toen Brys naar ons kwam: die had een probleem met Kotysch bij STVV (chance voor ons, want zo kwam Sacha bij ons terecht op moment dat dat groot nodig was)
Maar eens Brys hier was, leek die issue volledig van de baan, onze beste CV mocht gelukkig blijven staan, ook in1A. Tot onze trainer een dik contract kreeg voor meerdere jaren, toen was het even later 'over and out' voor Kotysch..
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Kotysch

Berichtdoor zizike » ma 18 jan 2021, 20:52

Zijn we Brys zijn rekening hier aan het maken? Is 't zover?
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Kotysch

Berichtdoor Jan Frans » ma 18 jan 2021, 21:38

zizike schreef in Re: Kotysch:Zijn we Brys zijn rekening hier aan het maken? Is 't zover?

Streng maar rechtvaardig is hier in deze onze verdomde plicht. Er zijn de laatste weken inderdaad wat zaakjes waarover hij mag geïnterpelleerd worden. Sowah die voortdurend 90 ' mag blijfven staan. Nu het "geval" Kotysch.. Onze youngsters die mondjesmaat/nauwelijks/geen speelminuten krijgen. Zijn getreuzel bij vervangingen, gebrek aan tactische ingrepen tijdens de wedstrijd En ik blijf er bij : ook onze belabberbe prestaties tegen veel lager geklasseerde ploegen
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kotysch

Berichtdoor diezel » ma 18 jan 2021, 21:51

zizike schreef in Re: Kotysch:Zijn we Brys zijn rekening hier aan het maken? Is 't zover?

niet meer dan terecht in deze me dunkt. Dit zaakje stinkt.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7564
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Kotysch

Berichtdoor Sakke91 » ma 18 jan 2021, 22:06

Brys had destijds bij Mechelen ook problemen met Mununga, en kijk, ze werken gewoon samen met elkaar.

Ik denk niet dat we hier iets moeten achter zoeken. Brys is echt professioneler dan dat.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3055
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kotysch

Berichtdoor disterminator » ma 18 jan 2021, 22:24

Mununga kan hij moeilijk 'niet opstellen' he. Dat kan alleen de CEO
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Kotysch

Berichtdoor Sakke91 » ma 18 jan 2021, 22:37

disterminator schreef in Re: Kotysch:Mununga kan hij moeilijk 'niet opstellen' he. Dat kan alleen de CEO


Nee, maar hij had hem even goed kunnen laten gaan vanuit de optiek 'ik kan hem niet gebruiken'. Hij is trouwens de enige die gebleven is van de sportieve staf van het tijdperk Euvrard (als ik me niet vergis).
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3055
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kotysch

Berichtdoor Wimmel » ma 18 jan 2021, 23:02

Kotysch kwam destijds bij STVV niet meer aan spelen toe omdat de concurrentie beter was:

Pol Garcia, Takehiro Tomiyasu, Jorge Texeira en Samy Mmaee.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6727
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kotysch

Berichtdoor luckie » ma 18 jan 2021, 23:08

Wimmel schreef in Re: Kotysch:Kotysch kwam destijds bij STVV niet meer aan spelen toe omdat de concurrentie beter was:

Pol Garcia, Takehiro Tomiyasu, Jorge Texeira en Samy Mmaee.

Het viel op dat Brys na de wedstrijd een lange tijd met Garcia stond na te praten.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43417
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kotysch

Berichtdoor Wimmel » di 19 jan 2021, 00:01

luckie schreef in Re: Kotysch:
Wimmel schreef in Re: Kotysch:Kotysch kwam destijds bij STVV niet meer aan spelen toe omdat de concurrentie beter was:

Pol Garcia, Takehiro Tomiyasu, Jorge Texeira en Samy Mmaee.

Het viel op dat Brys na de wedstrijd een lange tijd met Garcia stond na te praten.


Linksvoetige centrale verdediger. Kent de competitie. Nog altijd maar 25. Wou deze zomer vertrekken...

Bovendien haalde STVV vandaag Dimitri Lavalée weg bij Mainz (huur met aankoopoptie). Ook dat is een linksvoetige centrale verdediger.

Is Brys aan het rekruteren?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6727
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kotysch

Berichtdoor Boogerb » di 19 jan 2021, 08:47

Volgens HNB is Kotysch gekwetst, lijkt me dan ook logisch dat hij daarom niet op de bank zat zondag.
Boogerb
 
Berichten: 270
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:44

Re: Kotysch

Berichtdoor Jan Frans » di 19 jan 2021, 08:48

Wimmel schreef in Re: Kotysch:
luckie schreef in Re: Kotysch:
Wimmel schreef in Re: Kotysch:Kotysch kwam destijds bij STVV niet meer aan spelen toe omdat de concurrentie beter was:

Pol Garcia, Takehiro Tomiyasu, Jorge Texeira en Samy Mmaee.

Het viel op dat Brys na de wedstrijd een lange tijd met Garcia stond na te praten.


Linksvoetige centrale verdediger. Kent de competitie. Nog altijd maar 25. Wou deze zomer vertrekken...

Bovendien haalde STVV vandaag Dimitri Lavalée weg bij Mainz (huur met aankoopoptie). Ook dat is een linksvoetige centrale verdediger.

Is Brys aan het rekruteren?

Voor mij mag Brys doen wat hij wil voor de samenstelling van zijn kern, hij moet er alleen voor zorgen dat hij ze ook kan pushen naar een hoger niveau (allez, er een topclubmentaliteit inslijpen naar Belgische norm). Daar mag en zal hij volgend seizoen uiteindelijk op beoordeeld worden. Ik hoop dat ons forum hier zijn objectieve steentje kan toe bijdragen
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6836
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kotysch

Berichtdoor nickohl » di 19 jan 2021, 09:10

Jan Frans schreef in Re: Kotysch:
Wimmel schreef in Re: Kotysch:
luckie schreef in Re: Kotysch:
Wimmel schreef in Re: Kotysch:Kotysch kwam destijds bij STVV niet meer aan spelen toe omdat de concurrentie beter was:

Pol Garcia, Takehiro Tomiyasu, Jorge Texeira en Samy Mmaee.

Het viel op dat Brys na de wedstrijd een lange tijd met Garcia stond na te praten.


Linksvoetige centrale verdediger. Kent de competitie. Nog altijd maar 25. Wou deze zomer vertrekken...

Bovendien haalde STVV vandaag Dimitri Lavalée weg bij Mainz (huur met aankoopoptie). Ook dat is een linksvoetige centrale verdediger.

Is Brys aan het rekruteren?

Voor mij mag Brys doen wat hij wil voor de samenstelling van zijn kern, hij moet er alleen voor zorgen dat hij ze ook kan pushen naar een hoger niveau (allez, er een topclubmentaliteit inslijpen naar Belgische norm). Daar mag en zal hij volgend seizoen uiteindelijk op beoordeeld worden. Ik hoop dat ons forum hier zijn objectieve steentje kan toe bijdragen

Hij doet dat ook met een 1B ploeg al, nu is't tijd om een stapje hoger te zetten met de inkomende transfers
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4611
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kotysch

Berichtdoor Filip Elsen » di 19 jan 2021, 10:48

Boogerb schreef in Re: Kotysch:Volgens HNB is Kotysch gekwetst, lijkt me dan ook logisch dat hij daarom niet op de bank zat zondag.


Als je daarover niet communiceert is het ook vrij logisch dat je dan speculaties creëert.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kotysch

Berichtdoor luckie » di 19 jan 2021, 10:55

Filip Elsen schreef in Re: Kotysch:
Boogerb schreef in Re: Kotysch:Volgens HNB is Kotysch gekwetst, lijkt me dan ook logisch dat hij daarom niet op de bank zat zondag.


Als je daarover niet communiceert is het ook vrij logisch dat je dan speculaties creëert.

Zeker wanneer men medische updates geeft over Kehli
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43417
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kotysch

Berichtdoor Dubbelpunt » di 19 jan 2021, 11:23

Voor mij is Kotysch een ideale back up, Ngawa eveneens. In de basis verwacht ik gewoon beter.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1911
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Kotysch

Berichtdoor Maarten » di 19 jan 2021, 12:54

Dubbelpunt schreef in Re: Kotysch:Voor mij is Kotysch een ideale back up, Ngawa eveneens. In de basis verwacht ik gewoon beter.

Het probleem is dat Jemelka dat niet is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18275
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kotysch

Berichtdoor diezel » di 19 jan 2021, 13:10

Maarten schreef in Re: Kotysch:
Dubbelpunt schreef in Re: Kotysch:Voor mij is Kotysch een ideale back up, Ngawa eveneens. In de basis verwacht ik gewoon beter.

Het probleem is dat Jemelka dat niet is.

erg eigenlijk dat je zoveel moeite deed om een jemelka te halen, die dan uiteindelijk niet beter blijkt dan een Raemaekers bijvoorbeeld. Dan kan je beter zo'n kerel laten spelen. Bij spelers genre De Norre of Schrijvers ligt dat anders, die zijn duidelijk beter dan wat er rondliep op hun positie.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7564
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Kotysch

Berichtdoor jeanneke » di 19 jan 2021, 15:08

En Bese ook niet beter. Geef dan voorkeur aan Belgisch en jong !
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Kotysch

Berichtdoor zizike » di 19 jan 2021, 23:19

Toch echt geblesseerd, onze Kotysch:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210119_96707023

Hoe dan ook, het is puzzelen achterin bij OHL. Met de langdurig geblesseerden Duplus en Schuermans, de geschorste Ngawa en de licht geblesseerde Kotysch staan er liefst vier centrale verdedigers aan de kant. Kotysch ondergaat woensdag wel nieuwe onderzoeken en kan in het allerbeste geval donderdag al gerecupereerd worden. En anders is het misschien al aan Leicester-huurling Filip Benkovic? "De ervaring heeft hij, maar hij staat nog niet echt scherp", vertelt Brys over de Kroaat. "Vermoedelijk komt Zulte Waregem te vroeg. Dan zie ik eerder Raemaekers spelen."
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


"like" ons op Facebook!