Siebe Schrijvers

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Siebe Schrijvers

Berichtdoor deeBartman » za 16 jan 2021, 10:26

Onze nieuwe winteraankoop waarmee de club zijn ambities wil ondersteunen.
Vlam maar lekker Siebe!

Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4151
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor ava4ever » za 16 jan 2021, 12:13

Welkom Siebe, je gaat hier gesoigneerd worden.
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Ruva » za 16 jan 2021, 13:35

Nu al publiekslieveling?
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3002
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Pieje » za 16 jan 2021, 13:37

We moeten een liedje bedenken, voor als we ooit nog terug mogen :lol:
Avatar gebruiker
Pieje
 
Berichten: 602
Geregistreerd: za 02 aug 2014, 16:22

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Wimmel » zo 04 apr 2021, 21:05

Siebe Schrijvers (OHL): “Ik stap weer tevreden van het trainingsveld”

OHL ontvangt maandagmiddag (13.30 uur) Racing Genk. Een scharnierwedstrijd. Winnen de Leuvenaars, dan wenkt play-off 2 en is zelfs play-off 1 nog mogelijk. Bij verlies wordt het in de laatste twee competitieduels nog knokken om niet uit de top acht te vallen.

Mathieu Maertens is nog steeds out. Maar coach Marc Brys recupereert wel verdediger Thibault Vlietinck en defensieve middenvelder David Hubert. En dat is belangrijk voor de balans in het team. Misschien is dat dan wel minder goed nieuws voor Siebe Schrijvers (24), want de kans dat de Limburger aan de aftrap komt, wordt daardoor een stuk kleiner. Tenzij Brys uitpakt met een super-offensief team, met én Mercier én Sowah én Schrijvers op het middenveld of als hangende spits(en). Riskant, vooral omdat OHL zo al (te) veel tegendoelpunten incasseert. “Siebe is nu helemaal ingeburgerd en ook fysiek helemaal oké”, zegt Brys. “Het is dus niet onmogelijk dat ik in sommige wedstrijden Xavier, Kamal en Siebe samen aan de aftrap breng, maar dat zal niet altijd het geval zijn.”

Met zo’n 2 miljoen is Siebe Schrijvers de duurste aanwinst in de bijna 20-jarige geschiedenis van OHL. Hij werd bij Club Brugge weggeplukt op aandringen van Marc Brys. Maar sinds hij op 15 januari neerstreek in Leuven, stond Schrijvers nog maar vier keer in de basis in een competitieduel. Hij kwam ook in de verloren bekermatch tegen Cercle Brugge aan de aftrap.

Workload

“Eerlijk, ik verwachtte méér te spelen”, zegt Schrijvers. “Dat dit niet gebeurde, is evenwel niet onlogisch. De ploeg draait goed, met een offensief trio Henry-Mercier-Sowah-dat uitstekend presteert. Ik had ook aanpassing nodig. Om te beginnen aan de workload, het zware trainingsritme dat de coach oplegt. Daar kwamen de dagelijkse verre verplaatsingen bij, Knokke-Leuven en terug. Ik moest constateren dat ik het op training moeilijk had om mijn normaal niveau te halen. Dus was het maar logisch dat de coach niet sleutelde aan de ploeg die het fantastisch deed en nog steeds doet. Ik snap wel dat als we én met Xavier én met Kamal én met mij spelen, we met drie offensieve jongens op het middenveld lopen, en dat de balans van de ploeg daardoor verstoord kan worden. De coach praat veel met de spelers, ook met mij. En ik kon mij nog niet één keer niet vinden in zijn keuzes. Ik begrijp ook dat hij zo laat op het seizoen niet plots zijn tactiek wil aanpassen om mij in de ploeg te kunnen zetten.”

“Intussen verteer ik het trainingsritme goed en verblijf ik in een appartement in Leuven. De jongste weken zet ik stappen vooruit, en heb ik een veel beter gevoel. Ik stap eindelijk weer tevreden van het trainingsveld. Ik voel dat ik nu klaar voor ben om de ploeg écht iets bij te brengen.”

Geen revanchegevoelens

Aan Marc Brys om te oordelen of hij Schrijvers maandag al dan niet in de basis zet, of hem later in de wedstrijd inbrengt. Dat zou dan tegen een ex-ploeg van hem zijn. “Ik speelde veertien jaar voor Genk, daarom blijft een match tegen hen iets speciaals, hoewel er in de huidige kern geen drie zijn met wie ik nog heb samengespeeld.” Ook David Hubert, Casper De Norre en Derrick Tshimanga hebben een Racing Genk-verleden.

In de heenmatch speelde OHL 1-1 gelijk in Genk en werd in de blessuretijd een overduidelijke penaltyfout op Olivier Myny niet gefloten. Leeft er een soort revanchegevoel bij de Leuvenaars? “Ach neen, het is niet de schuld van Racing Genk dat de ref die penalty niet floot”, zegt Marc Brys, die na zijn rode kaart in Mechelen de match maandag vanop de tribune moet volgen. “Wij gaan er uiteraard wel alles aan doen om te winnen, om zo onze kansen op de play-offs – 1 of 2 – te vergroten .”

http://www.hln.be/dossier-voetbal-1a/s ... a0OLuMJ4tg
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Wimmel » di 14 sep 2021, 16:24

Schrijvers: “Dit doet enorm deugd”

Met een echte beauty besliste Siebe Schrijvers de partij tegen KV Kortrijk. De Limburger trapte prinsheerlijk binnen met de wreef van zijn rechtervoet. De aanvallende middenvelder zette zichzelf opnieuw op de kaart met die winning-goal en bezorgde Den Dreef een delirium.

- Invaller Siebe Schrijvers had zondag tegen KV Kortrijk genoeg aan 20 minuten om zijn team de drie punten te schenken.
- Zo maakte hij een einde aan een periode van zes maanden waarin OH Leuven niet meer kon winnen.
- Schrijvers presteerde sterk in de voorbereiding op dit seizoen maar kreeg op een fout moment af te rekenen met ziekte. Hij hoopt snel te kunnen toegroeien naar zijn beste niveau.


“Ik heb in de eerste helft echt genoten op de bank”, zegt Siebe Schrijvers na de 2-1 overwinning tegen KV Kortrijk. “Alleen dat doelpuntje ontbrak. Ik vond ons echt goed spelen, met heel veel passie ook. Toen we kort na de pauze dan toch op voorsprong kwamen met een knap doelpunt van De Sart, lieten we Kortrijk te makkelijk gelijkmaken. We hielden onze kopjes omhoog en we bleven het betere van het spel hebben.”

Twintig minuten voor affluiten, vond Brys de tijd gekomen om Schrijvers te brengen. Nochtans liep Siebe vorige week woensdag op training een breukje op in zijn middenhandsbeentje. “Ik had er weinig last van tijdens de wedstrijd, maar probeerde toch wat uit het duel te voetballen tegen Kortrijk. Het wordt wat kijken hoe de breuk geneest, maar ik vrees dat ik er toch nog enkele weken mee zal rondlopen.”

Die handblessure belette Schrijvers niet om met een fantastisch doelpunt de wedstrijd te beslissen. “Ik had in de eerste helft gezien dat er heel veel ruimte lag aan de zestienmeter. De Sart kon daar voor de pauze al een aantal keer aanleggen. Ik probeerde die ruimte in te vullen. De bal lag goed voor mijn voet. Proberen maar, dacht ik. Het leer ging erg lekker binnen via de wreef van mijn rechtervoet.”

Loon naar werken voor Siebe die vaak met enkele andere jongens na de training extra ballen op doel schiet. “Meestal zelfs vanuit de positie waaruit ik zondag scoorde. Het doet deugd wanneer dat opbrengt in een wedstrijd. Chapeau voor de jongens en voor de trainer die daar extra tijd in investeren. Toen ik aanlegde, had ik meteen een goed gevoel. Fantastisch hoe die bal binnen vloog. Deze overwinning doet zowel voor mij als voor de groep heel veel deugd.”

“Vóór de wedstrijd zeiden we tegen elkaar dat de invallers een belangrijke rol zouden spelen”, glimlacht Schrijvers. “We vormen een echte groep en zijn meer dan de 18 jongens die zondag op het wedstrijdblad stonden. Da’s net onze sterkte. Zaterdag op KV Mechelen is misschien een andere speler aan het feest en dan zal ik daar even blij mee zijn. Het voelde geweldig om de overwinning te kunnen vieren met onze supporters. Elke speler had kippenvel tijdens die viering. Hopelijk volgen er snel meer overwinningen. Dit smaakt naar meer.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2254825 ... norm-deugd
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Siebe Schrijvers

Berichtdoor luckie » wo 27 okt 2021, 12:33

Siebe Schrijvers

Net als zijn ploeg OH Leuven wil de 25-jarige Limburgse aanvaller vooral vooruitkijken en niet te veel terugblikken.

Afbeelding

1. Met welk gevoel keek je recent naar de Champions Leagueduels van je oud-werkgever Club Brugge tegen PSG en Manchester City?

'Vol bewondering. Ik wist natuurlijk ook wel dat ze het konden. Want ik was er zelf bij toen we in oktober 2019 met ongeveer dezelfde manier van voetballen een gelijkspel haalden op PSG. Met veel jongens heb ik nog contact. Ik wens hen altijd succes. En liet achteraf weten dat ik het heel knap blijf vinden wat ze momenteel realiseren. Ik ben niet verbaasd door de stappen die ze Europees zetten. De meeste jongens zitten aan hun derde opeenvolgende CL-campagne. Die ervaring speelt mee en vertolkt een belangrijke rol in die fantastisch mooie duels. Overwinteren via de derde plaats moet mogelijk zijn, zeker na die zege op Leipzig.'

2. Hoeveel plezier doet het je nog dat Mario Been je naam spontaan opnoemt als een van de grootste talenten met wie hij ooit samenwerkte?

'Veel. Want ik heb veel aan hem te danken. Nooit zal ik vergeten dat ik de ochtend na het einde van mijn examens om acht uur 's ochtends een telefoontje van hem kreeg. Hij haalde me uit mijn slaap, ook al gaf ik dat toen niet toe. Maar ik ben er zeker van dat hij het kon horen aan mijn stem. Ik kreeg de vraag of ik zin had om mee te gaan op stage. Daardoor was ik direct verzekerd van een plaatsje in de A-kern, want ik hoefde niet meer terug te keren naar de beloften. Mario Been was een topper, door de connectie met zijn spelers. Hij nam me onder zijn vleugels als een vaderfiguur en hij zorgde ervoor dat de integratie in de groep gemakkelijk ging. Ik ben blij dat ik onder hem mocht werken.'

3. De transfersom die OH Leuven in januari dit jaar voor jou betaalde, was een clubrecord. Hoe zwaar weegt dat?

'Ik ben daar niet zo mee bezig. Echt waar. In mijn hoofd zit niet het idee dat ik nu extra hard moet presteren omdat ik de duurste aankoop ben in de geschiedenis van OH Leuven. Ik was vooral gecharmeerd door de moeite die ze deden om me te halen, want bijna dagelijks vroegen ze naar een stand van zaken. Die felle interesse vertaalde zich ook in het bedrag dat Leuven betaalde om me definitief te contracteren. Net als de club wil ik stappen zetten en hogere doelen nastreven. Er werd me een mooi sportief en ambitieus project voorgeschoteld. Ik had ook een goed gesprek met de coach en bezocht het oefencomplex.'

4. Je werd gehaald om samen met Xavier Mercier en Kamal Sowah vorig seizoen Thomas Henry te ontlasten, maar je maakte slechts 2 goals in 12 duels. Wat concludeerde je daaruit?

'Het was vanaf het begin heel moeilijk. Omdat er veel midweekwedstrijden gepland stonden en er weinig tijd was om automatismen te trainen. Bovendien hadden zij fantastische resultaten geboekt die eerste maanden, waren ze goed op elkaar ingespeeld en bleek het zoeken om een plaats te vinden. Als er dan eens werd gewisseld en het draaide niet zoals verhoopt, is het logisch dat er werd teruggegrepen naar wat voor Nieuwjaar succes opleverde. Ik was echter nooit ontevreden. Als ik het gevoel heb dat ik niet speel ondanks het feit dat ik in vorm ben, dan kan ik ongeduldig worden. Maar hier moest ik er eerst voor zorgen dat ik mijn eigen niveau opkrikte.'

5. Dit seizoen kon je nog maar twee keer scoren: tegen KV Kortrijk en afgelopen zondag tegen STVV. Hoe zelfkritisch ben je dan?

'Dat is gewoon onvoldoende. Ik maak me echter weinig zorgen om mijn statistieken. Die zullen wel volgen, omdat we altijd kansen creëren. Ik kende een moeilijke competitiestart, omdat ik werd getroffen door corona op een bijzonder slecht moment, ondanks een sterke voorbereiding. Vanaf de eerste speeldag ondervond ik vooral problemen met de ademhaling en druk op de longen. Het duurde een tijdje vooraleer ik dat onder controle kreeg. Nu komt het erop aan om, net als de ploeg, op te bouwen naar die betere vorm en meer efficiëntie te tonen. Daar draait alles om.'

http://sportmagazine.knack.be/sport/ma ... 93959.html
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43036
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Rogerke » zo 07 nov 2021, 11:04

Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1889
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor zizike » wo 15 dec 2021, 10:21

Siebe Schrijvers, de spits die nu bij OHL verdedigende middenvelder is: “Ze noemden mij al Makélélé”

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211214_98054333

En de prijs voor metamorfose van het jaar gaat naar… Siebe Schrijvers (25). De voormalige spits van Club Brugge werd bij OHL een defensieve middenvelder. Gedaan met scoren en assists geven, maar geen probleem, zegt hij. “Ik geniet nu ook van een tackle.” Inzicht in zijn positionswitch.

Aimé Anthuenis haalde Joris Van Hout naar Anderlecht en maakte van de spits een centrale verdediger. Thomas Meunier begon bij Club Brugge als linksbuiten en werd op aangeven van Georges Leekens rechtsback. Dankzij Marc Brys past Siebe Schrijvers nu in datzelfde rijtje. Schrijvers kennen we als lichtvoetige aanvaller, die zowel in als rond de spits kan spelen. Dat bewees hij bij RC Genk, Waasland-Beveren en Club Brugge. Maar bij OHL, waar hij begin dit jaar tekende, is alles anders. Sinds twee maanden mag/moet hij zich defensieve middenvelder noemen. Van een ommekeer gesproken.

“Het begon op Standard”, vertelt Schrijvers. “Ik was diepe spits, maar we stonden 2-0 achter en kwamen er niet aan te pas. Dan kwam die wissel. De trainer zette mij op de zes. Ik zag dat totaal niet aankomen, maar ineens begonnen we beter te spelen. De opbouw van achteruit verliep veel vlotter en we kwamen terug tot 2-2. Na afloop zei de trainer dat ik dat met veel flair had gedaan en gaf ik zelf aan dat die positie mij wel lag.”

Maar 66 kilo

Hij is er dan ook blijven staan. En het lijkt een succesverhaal. Hij stapelt de geslaagde intercepties op. “In de volgende match veroverde ik in de eerste minuut al een bal en dacht ik: Hmm, dit is best leuk. Ik speel er vooral graag omdat ik de bal veel kan raken, maar van die tackles geniet ik intussen ook. Nu, bij de U13 was ik al een zes – voordien zelfs centrale verdediger – en tackelde ik ook veel. Maar omdat ik toen een groeispurt kreeg en amper nog kon lopen, werd ik omgevormd tot aanvaller, wat ik altijd ben gebleven.”

Die ervaringen van vroeger helpen hem dus een beetje, maar toch. Schrijvers is allesbehalve een blokske beton, hij is eerder het frêle type. Om dan al die duels aan te gaan... Tegen Anderlecht stond hij plots tegenover Zirkzee. “Een beer van een vent, inderdaad. Ik was wel even onder de indruk. Maar dat schrikt mij zeker niet af. Hij zet goed zijn lichaam, maar als onze verdedigers in zijn rug zitten, kan ik aan de andere kant de bal afpakken.”

“Oké, ik ben ongetwijfeld een van de lichtste defensieve middenvelders in eerste klasse, want ik weeg maar 66 kilo. Ik heb sowieso geen aanleg om van fitnessen veel breder of zwaarder te worden, en door een breuk in m’n hand kan ik geen gewichten heffen en ben ik drie kilo kwijt. Maar toch zijn die duels geen probleem. Schouder tegen schouder is het moeilijk, maar ik probeer de tegenstander vooral op snelheid en agressiviteit af te troeven. Zonder over de schreef te gaan. Mijn karakter is niet veranderd.”

Kiezen is natuurlijk verliezen. Schrijvers scoorde nog wel eens, maar er zijn matchen dat hij nul komma nul kansen krijgt. En als de spitsen tijdens de week apart werken, moet hij soms halverwege stoppen. “De ploegmaats hebben er al goed mee gelachen, zeker toen de trainer me na Standard het shirtje met het nummer zes gaf. En na een paar knappe crosspasses op training was het al van: “Hey, Luka!” – alsof ik Luka Modric was. Anderen noemden me Claude, naar Makélélé. Een Makélélé zal ik nooit worden, maar ik geef wel toe dat ik nadien een match van Real heb bekeken en Modric heb bestudeerd. Een beetje bijleren kan geen kwaad.” (glimlacht)

Tegen Vormer

We wilden de vraag ook wel eens omkeren. Of Schrijvers zijn switch niet als een belediging voor zijn offensieve kwaliteiten beschouwt. Tenslotte zat hij als aanvaller heel september op de bank. Daarvoor kwam hij niet naar OHL.

“Ach ja, ik kwam uit een moeilijke periode”, zegt hij. “Een week voor de competitiestart kreeg ik corona en ik had nadien nog last van mijn longen. Het was goed dat ik toen kon herbronnen. Dus neen, ik zie het niet als belediging. Zolang ik iemand naast me heb die puur op dat defensieve focust, zou ik er ook geen probleem mee hebben als ik op die positie blijf staan. Al ben ik er wel van overtuigd dat de beste Siebe hoger speelt. Mijn beste seizoen was onder Ivan Leko bij Club, toen ik in die 3-5-2 als een negen-en-een-half rond Wesley mocht zwerven en twaalf keer scoorde.”

Terwijl hij vanavond tégen Club dat soort spelers – Lang, De Ketelaere,… – moet afstoppen. “Maar ik hoop vooral dat Vormer speelt, want dan sta ik ook tegenover hém. Daar hebben we al wat berichtjes over gestuurd, dat we er dan vol zullen invliegen. (grijnst) Het loopt nu wat moeilijker voor Ruud, maar hij blijft een geweldige speler. Het heeft ook te maken met het feit dat Mats Rits zo gegroeid is.”

Tiens, ineens vragen we ons af of hij zélf niet in die rol had kunnen doorbreken in Brugge? “Moeilijk te zeggen. Maar als een andere grote ploeg mij ooit als middenvelder wil halen, wil ik die uitdaging gerust aangaan.”
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Jan Frans » wo 15 dec 2021, 16:33

Verkopen met winst zou ik zeggen
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6794
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor luckie » wo 15 dec 2021, 16:38

Jan Frans schreef in Re: Siebe Schrijvers:Verkopen met winst zou ik zeggen


"Maar als een andere grote ploeg mij ooit als middenvelder wil halen, wil ik die uitdaging gerust aangaan.”

Het is toch ook niet direct zijn meest verstandigste uitspraak.......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43036
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Dubbelpunt » vr 29 apr 2022, 12:44

Achillespees blessure en maanden out.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1880
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Wimmel » vr 29 apr 2022, 13:49

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor tempelier » vr 29 apr 2022, 15:58

Dubbelpunt schreef in Re: Siebe Schrijvers:Achillespees blessure en maanden out.


8 maanden schrijft Het Nieuwsblad. Dat is minimaal tot januari als ik kan tellen.
tempelier
 
Berichten: 710
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor nickohl » vr 29 apr 2022, 16:03

tempelier schreef in Re: Siebe Schrijvers:
Dubbelpunt schreef in Re: Siebe Schrijvers:Achillespees blessure en maanden out.


8 maanden schrijft Het Nieuwsblad. Dat is minimaal tot januari als ik kan tellen.

Hoop voor De Sart dan?

Maar is hier eigenlijk ooit officieel over gecommuniceerd?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor diezel » za 30 apr 2022, 18:55

nickohl schreef in Re: Siebe Schrijvers:
tempelier schreef in Re: Siebe Schrijvers:
Dubbelpunt schreef in Re: Siebe Schrijvers:Achillespees blessure en maanden out.


8 maanden schrijft Het Nieuwsblad. Dat is minimaal tot januari als ik kan tellen.

Hoop voor De Sart dan?

Maar is hier eigenlijk ooit officieel over gecommuniceerd?

Hopelijk niet. Slap en ongeïnteresseerd. Ander en beter.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7515
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Wimmel » zo 15 mei 2022, 17:26

Hoe een eindeseizoenstraining uitdraaide in een ramp voor Siebe Schrijvers: "Plots leek ik alsof ik een harde trap kreeg"

Het seizoen van OHL zit er al een tijdje op, maar Marc Brys hield zijn kern met trainingsarbeid en oefenwedstrijden nog een tijdlang in conditie. Uitgerekend in een van die trainingen liep het onlangs helemaal mis voor Siebe Schrijvers, een van de sterkhouders bij de fusieclub.

"Ik passeerde een verdediger en wilde versnellen. Op dat moment leek het alsof ik een harde trap om mijn kuit kreeg. Het deed enorm veel pijn. Na een kort onderzoek zeiden de kine's me dat ik naar het ziekenhuis moet. Toen stortte mijn wereld in en begon ik te wenen... van ontgoocheling", bekent Siebe Schrijvers in Het Belang van Limburg.

Een afgescheurde achillespees, luidde het zware verdict. Intussen ben ik geopereerd, binnen een paar weken mag ik erop steunen. Een maand later moet ik er volledig op kunnen staan."

Schrijvers, die een ontdekking was in een lagere rol op het middenveld, staat aan het begin van een lange revalidatie. "Ik moet een kruis maken over 2022 en mik op januari 2023. In principe moet ik volledig kunnen genezen, zonder snelheids- of krachtverlies. Ik ga me maximaal smijten. De specialisten zeggen dat deze blessure voor 97% malchance is. Ik kan mezelf niks verwijten", besluit Siebe Schrijvers.

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... rkjYzKwwOs
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor dartagnan » ma 16 mei 2022, 09:14

been there, done that (afgescheurde achillespees). Duurt effectief lang, maar ondervond er achteraf ook geen last van, maar moest natuurlijk niet op topniveau sport doen.
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 548
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Wimmel » vr 24 jun 2022, 17:54

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Rudi » do 01 sep 2022, 16:50

Op OH Leuven instagram vandaag een filmpje te zien dat hij met de loopoefeningen is gestart :+:
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1473
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Maarten » do 01 sep 2022, 17:28

Renners die revalideren, langere periodes stil zitten en niks te doen hebben (omwille van hun blessure) worden die ook op andere manieren uitgedaagd? Bvb krijgen die theorielessen ivm aanvalspatronen, tactiek etc?

EDIT: Spelers dus inderdaad... geen idee hoe dat komt, misschien autocorrect op de gsm of was ik naar de Vuelta aan het kijken?
Laatst bijgewerkt door Maarten op vr 02 sep 2022, 01:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18249
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor John » do 01 sep 2022, 17:32

Maarten schreef in Re: Siebe Schrijvers:Renners die revalideren, langere periodes stil zitten en niks te doen hebben (omwille van hun blessure) worden die ook op andere manieren uitgedaagd? Bvb krijgen die theorielessen ivm aanvalspatronen, tactiek etc?

Renners (wielrennen?)? Alleszins, ik denk dat spelers die geblesseerd zijn verwacht worden om ook regelmatig op de club te zijn voor andere dingen zoals revalideren. Ze zullen misschien niet elke matchvoorbereiding mee moeten doen, maar als er een nieuwe tactiek wordt uitgelegd zullen ze er wel bij zijn. Schrijvers was niet voor niets mee op stage deze zomer.
John
 
Berichten: 1739
Geregistreerd: do 11 aug 2022, 19:08
Supportersclub: Nee

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor diezel » do 01 sep 2022, 18:41

Die gaat veel sneller dan voorzien terug zijn precies.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7515
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Wimmel » do 01 sep 2022, 19:03

John schreef in Re: Siebe Schrijvers:
Maarten schreef in Re: Siebe Schrijvers:Renners die revalideren, langere periodes stil zitten en niks te doen hebben (omwille van hun blessure) worden die ook op andere manieren uitgedaagd? Bvb krijgen die theorielessen ivm aanvalspatronen, tactiek etc?

Renners (wielrennen?)? Alleszins, ik denk dat spelers die geblesseerd zijn verwacht worden om ook regelmatig op de club te zijn voor andere dingen zoals revalideren. Ze zullen misschien niet elke matchvoorbereiding mee moeten doen, maar als er een nieuwe tactiek wordt uitgelegd zullen ze er wel bij zijn. Schrijvers was niet voor niets mee op stage deze zomer.


Pearson stuurde geblesseerde spelers toch op scoutingsopdracht?

Zo is Olivier Myny eens naar Lommel moeten gaan kijken omdat we het een week later tegen hen moesten opnemen
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Siebe Schrijvers

Berichtdoor Jan Frans » do 01 sep 2022, 19:37

Wimmel schreef in Re: Siebe Schrijvers:
John schreef in Re: Siebe Schrijvers:
Maarten schreef in Re: Siebe Schrijvers:Renners die revalideren, langere periodes stil zitten en niks te doen hebben (omwille van hun blessure) worden die ook op andere manieren uitgedaagd? Bvb krijgen die theorielessen ivm aanvalspatronen, tactiek etc?

Renners (wielrennen?)? Alleszins, ik denk dat spelers die geblesseerd zijn verwacht worden om ook regelmatig op de club te zijn voor andere dingen zoals revalideren. Ze zullen misschien niet elke matchvoorbereiding mee moeten doen, maar als er een nieuwe tactiek wordt uitgelegd zullen ze er wel bij zijn. Schrijvers was niet voor niets mee op stage deze zomer.


Pearson stuurde geblesseerde spelers toch op scoutingsopdracht?

Zo is Olivier Myny eens naar Lommel moeten gaan kijken omdat we het een week later tegen hen moesten opnemen
In de hoop dat hij daar zou blijven. Zijne weg kwijt. (Waar is den tijd)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6794
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


"like" ons op Facebook!