Mousa Al Tamari

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor dehoux » ma 14 feb 2022, 12:45

Wij zijn gewoonlijk met een groepje van 4 abonnees die samen komen. Ik zat daar weer maar eens alleen. Misschien daarmee dat er maar 3200 man was. Ik vind dat ook spijtig genoeg te weinig. En als er al eens een week geen kritiek is op het spel, de spelers, de trainer en het bestuur dan maar laatdunkend gedaan over de supporters die niet komen. Kritiek moet er zijn al is het maar om de kritiek.
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jan Frans » ma 14 feb 2022, 13:51

Het gemiddelde toeschouwersaantal omhoog krikken is en blijft een ongelooflijk belangrijk werkpunt voor gans de club
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Wimmel » ma 14 feb 2022, 13:53

dehoux schreef in Re: Mousa Al Tamari:Wij zijn gewoonlijk met een groepje van 4 abonnees die samen komen. Ik zat daar weer maar eens alleen. Misschien daarmee dat er maar 3200 man was. Ik vind dat ook spijtig genoeg te weinig. En als er al eens een week geen kritiek is op het spel, de spelers, de trainer en het bestuur dan maar laatdunkend gedaan over de supporters die niet komen. Kritiek moet er zijn al is het maar om de kritiek.


Bij de andere clubs is de opkomst niet veel beter.

COVID blijft de grote spelbreker. Veel mensen testen positief en kunnen dus niet naar het stadion.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor slackdeklipper » ma 14 feb 2022, 14:38

Will schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Will schreef in Re: Mousa Al Tamari:Mousa en nu zitten en zwijgen kenners.
Man van de match en als ge het nu nog niet snapt Hans Anders brille.

Heb voor Mousa gestemd, zelfs op de website van OHL en de facebook pg. Dit is een groot verschil, is nu al 3x beslissend geweest in 2 weken. Groot verschil met de voorbije 20 matchen.

Het siert u dat ge dit kunt toegeven. Als ge niet enkel naar doelpunten kijkt maar ook naar de sierlijkheid en snelheid van uitvoering kan je enkel fan van hem zijn.


Groot gelijk Will, ben heel blij dat hij er eindelijk zichtbaar begint door te komen.
Hij moet wel een beetje oppassen om niet al te enthousiast in de tackle te gaan want dat is niet echt zijne dada..
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jan Frans » ma 14 feb 2022, 16:26

Wimmel schreef in Re: Mousa Al Tamari:
dehoux schreef in Re: Mousa Al Tamari:Wij zijn gewoonlijk met een groepje van 4 abonnees die samen komen. Ik zat daar weer maar eens alleen. Misschien daarmee dat er maar 3200 man was. Ik vind dat ook spijtig genoeg te weinig. En als er al eens een week geen kritiek is op het spel, de spelers, de trainer en het bestuur dan maar laatdunkend gedaan over de supporters die niet komen. Kritiek moet er zijn al is het maar om de kritiek.


Bij de andere clubs is de opkomst niet veel beter.

COVID blijft de grote spelbreker. Veel mensen testen positief en kunnen dus niet naar het stadion.

Misschien heb je gelijk, maar voor onze thuismatch tegen A'lecht hoop ik toch op een bijna "volle bak". Maatregelen vervallen, we zitten in een goede flow en het is op een zaterdagavond. Werkelijk geen excuses meer.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jan Frans » ma 14 feb 2022, 16:27

slackdeklipper schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Will schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Will schreef in Re: Mousa Al Tamari:Mousa en nu zitten en zwijgen kenners.
Man van de match en als ge het nu nog niet snapt Hans Anders brille.

Heb voor Mousa gestemd, zelfs op de website van OHL en de facebook pg. Dit is een groot verschil, is nu al 3x beslissend geweest in 2 weken. Groot verschil met de voorbije 20 matchen.

Het siert u dat ge dit kunt toegeven. Als ge niet enkel naar doelpunten kijkt maar ook naar de sierlijkheid en snelheid van uitvoering kan je enkel fan van hem zijn.


Groot gelijk Will, ben heel blij dat hij er eindelijk zichtbaar begint door te komen.
Hij moet wel een beetje oppassen om niet al te enthousiast in de tackle te gaan want dat is niet echt zijne dada..

Hij is toch plots niet aan het spelen voor een lucratieve transfer ?? Of heb ik nu een slecht karakter :o :o
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor luc » ma 14 feb 2022, 18:25

Wimmel schreef in Re: Mousa Al Tamari:
dehoux schreef in Re: Mousa Al Tamari:Wij zijn gewoonlijk met een groepje van 4 abonnees die samen komen. Ik zat daar weer maar eens alleen. Misschien daarmee dat er maar 3200 man was. Ik vind dat ook spijtig genoeg te weinig. En als er al eens een week geen kritiek is op het spel, de spelers, de trainer en het bestuur dan maar laatdunkend gedaan over de supporters die niet komen. Kritiek moet er zijn al is het maar om de kritiek.


Bij de andere clubs is de opkomst niet veel beter.

COVID blijft de grote spelbreker. Veel mensen testen positief en kunnen dus niet naar het stadion.



Tegen Anderlecht zullen de abonnees en anderen wel aanwezig zijn want geen mondmaskers meer en cafe's terug open.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 883
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Sakke91 » ma 14 feb 2022, 19:08

dehoux schreef in Re: Mousa Al Tamari:Wij zijn gewoonlijk met een groepje van 4 abonnees die samen komen. Ik zat daar weer maar eens alleen. Misschien daarmee dat er maar 3200 man was. Ik vind dat ook spijtig genoeg te weinig. En als er al eens een week geen kritiek is op het spel, de spelers, de trainer en het bestuur dan maar laatdunkend gedaan over de supporters die niet komen. Kritiek moet er zijn al is het maar om de kritiek.


Volgens HLN waren er 3.989 supporters
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Maarten » wo 16 feb 2022, 20:06

Mousa zou naar het bestuur / Willems gestapt zijn met de vraag te mogen vertrekken in de winter, na één of ander conflict met Brys nog voor de match tegen Brugge voor de Croky Cup. Naar verluidt zou er met Brys gepraat zijn.

Zou Brys hebben bijgestuurd, wat de laatste weken resulteerde in een hoger rendement van Tamari?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jan Frans » wo 16 feb 2022, 21:21

Belofte dat hij zeker weg mag na dit seizoen .....
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor nickohl » do 17 feb 2022, 09:05

Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Mousa zou naar het bestuur / Willems gestapt zijn met de vraag te mogen vertrekken in de winter, na één of ander conflict met Brys nog voor de match tegen Brugge voor de Croky Cup. Naar verluidt zou er met Brys gepraat zijn.

Zou Brys hebben bijgestuurd, wat de laatste weken resulteerde in een hoger rendement van Tamari?

Mousa heeft zelf laten vallen dat hij nu een meer offensieve opdracht gekregen heeft, dus er is zeker bijgestuurd.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Larry » do 07 jul 2022, 10:37

Nog eens filmpje bekeken van Tamari voor OHL. Hij is 10 keer gevaarlijker en doeltreffender in een meer aanvallende positie. Als hij correct ingezet wordt, is er bijna geen houden aan. Ik heb de oefenwedstrijd tegen Chalala gezien en het was opnieuw meer verdedigen dan wat anders.Heel spijtig, maar we benutten slechts 40 procent van de mogelijkheden van deze speler.
Larry
 
Berichten: 554
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:09

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor diezel » do 07 jul 2022, 10:39

Larry schreef in Re: Mousa Al Tamari:Nog eens filmpje bekeken van Tamari voor OHL. Hij is 10 keer gevaarlijker en doeltreffender in een meer aanvallende positie. Als hij correct ingezet wordt, is er bijna geen houden aan. Ik heb de oefenwedstrijd tegen Chalala gezien en het was opnieuw meer verdedigen dan wat anders.Heel spijtig, maar we benutten slechts 40 procent van de mogelijkheden van deze speler.

Dom op rechtsback en Tamari voorin lijkt mij veruit de beste optie. Maar Brys is blijkbaar ne koppigen ezel.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Ruva » do 07 jul 2022, 11:00

Allemaal proberen op de fandag dat duidelijk te maken aan Brys.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Wimmel » do 07 jul 2022, 11:41

Ruva schreef in Re: Mousa Al Tamari:Allemaal proberen op de fandag dat duidelijk te maken aan Brys.


Als we allemaal 5 euro samenleggen kunnen we zo'n vliegtuigje huren zoals de Hollanders gedaan hebben voor het EK:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor tempelier » do 07 jul 2022, 11:45

Als Brys dat ziet wordt hij nog koppiger.
tempelier
 
Berichten: 718
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor diezel » do 07 jul 2022, 12:00

tempelier schreef in Re: Mousa Al Tamari:Als Brys dat ziet wordt hij nog koppiger.

daar ben ik vrij zeker van ja
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor luckie » ma 25 jul 2022, 17:14

luckie schreef in Re: JPL 01 Kortrijk - OHL - Za - 23/07/22 - 18:15//0-2:Brys is van Tamari een 2de spits aan het maken.........

Als Holzhauser en Tamari beter op elkaar zijn ingespeeld dan....... nu lopen ze elkaar nog op dezelfde strook in de weg.......


diezel schreef in Re: JPL 01 Kortrijk - OHL - Za - 23/07/22 - 18:15//0-2:Heeft de vaardigheden om Holzhauser zijn nieuwe Tissoudali te worden.




Uit HLN:

Het was de derde prachtgoal van Tamari in drie wedstrijden. In de oefenpartijen tegen Amiens – een spectaculaire omhaal - en Leicester - een heerlijke krul - had hij ook al knap raak getroffen. En zeggen dat hij in de voorbije twee seizoen in totaal goed was voor amper vier goals en twee assists.

“Mousa zorgde altijd al voor gevaar en dreiging met spectaculaire acties, maar zijn statistieken waren niet in verhouding tot wat hij bracht”, aldus Marc Brys. “Wij hebben al heel wat werk in hem gestoken, en het is duidelijk dat hij stappen voorwaarts heeft gezet. Laten wij hopen dat hij deze vorm nog lang kan vasthouden.”
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Larry » ma 25 jul 2022, 18:02

Dat dit zo lang moet duren, man man ...
Larry
 
Berichten: 554
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:09

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jan Frans » di 26 jul 2022, 07:57

Voor mij de verrassing van het seizoensbegin. Dacht eerlijk dat hij weg zou gaan.....
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Will » di 26 jul 2022, 14:49

Jan Frans schreef in Re: Mousa Al Tamari:Voor mij de verrassing van het seizoensbegin. Dacht eerlijk dat hij weg zou gaan.....

Ander land , andere cultuur, andere waarden, ver van huis, supporters die je inspanningen niet altijd waarderen, ander soort voetbal.
Er zijn grotere spelers geweest die aanpassingsproblemen hadden.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Sakke91 » di 26 jul 2022, 16:56

Laat ons aub afwachten vooraleer hem tot de nieuwe Messi te bombarderen.

We zijn ocharme nog maar 1 speeldag ver.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

De nukkige Mousa Al Tamari

Berichtdoor luckie » di 06 sep 2022, 09:53

De nukkige Mousa Al Tamari

luckie schreef in Re: JPL 06 OHL - Oostende - Za - 27/08/22 - 18:15//2-1:Tamari is nukkig naar binnen gelopen....... en ging de supporters niet gaan groeten......
Ouédraogo probeerde hem te gaan halen om toch te groeten ....... maar zonder succes.....

luckie schreef in Re: JPL 06 OHL - Oostende - Za - 27/08/22 - 18:15//2-1:Hij is nu terug maar springt en danst niet mee.....

Wimmel schreef in Re: JPL 06 OHL - Oostende - Za - 27/08/22 - 18:15//2-1:Verkopen nu het nog kan!!!
Ge kunt er geen kloten mee doen met dieje kadee

Wimmel schreef in Re: JPL 06 OHL - Oostende - Za - 27/08/22 - 18:15//2-1:Speelt puur voor zichzelf, plaats zichzelf constant boven de groep, neemt constant de foute beslissingen op het veld,...
Bovendien is hij einde contract in juni en loopt hij dan gratis de deur uit, want die gaat hier nooit bijtekenen.

tempelier schreef in Re: JPL 06 OHL - Oostende - Za - 27/08/22 - 18:15//2-1:Ook gezien hoe na affluiten gans de groep stond te vieren in de middencirkel en Tamari stond gewoon aan de zijlijn aan de bank met de handen in de zij. Ging ook niet mee toen de spelers hun ronde deden. Toen ze op het einde stonden te springen en te dansen voor de spionkop stond hij wat voos aan de zijkant in zijn handjes te klappen. Ik vermoed toch dat het niks te maken heeft met zijn gemiste kansen maar dat hij weg wil.

diezel schreef in Re: JPL 06 OHL - Oostende - Za - 27/08/22 - 18:15//2-1s:Was een heel vreemd beeld. De rest stond te dansen en hij stond er een paar meter naast. Malinov ging er dan nog iets tegen zeggen maar tevergeefs. Geen idee wat de reden was maar niet top voor de team spirit. Had er gisteren 2 mogen maken.


De reden:

1. Tamari kostte de club 1.000.000 euro. In de eerste winterstop wilde men hem al verkopen. Maar FC Aris wilde er deze som niet voor geven en die kozen voor Mitroglu.

2. Tamari kreeg een nu buitenlandse aanbieding, neen niet Leicester. OHL wilde er niet op ingaan.

3. Tamari wil ook onder geen enkel beding bijtekenen bij OHL. Tijdelijk? Of definitief? Duidelijk een man met kapsones. Speelt hij bluf? Wil hij ze nu hier uit hun kot lokken? Ook weer een speler die bij het einde van zijn contract plots beter speelt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor erik vanhove » di 06 sep 2022, 11:17

Speelt inderdaad een stuk beter, match op Anderlecht was top.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor nickohl » di 06 sep 2022, 11:50

Ik denk dat het systeem met Tamari hoger en zelfs als 2de oplossing in de spits duidelijk een toegift is naar hem toe om hem te doen bijtekenen...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


"like" ons op Facebook!