Mousa Al Tamari

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor azerty » vr 22 jan 2021, 17:02

Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Dit moet toch een record zijn qua misplaatste sterallures. Ergens aankomen, 11 wedstrijden mogen spelen, en al meteen op zoek naar een andere club omdat het niet genoeg is :lol: :lol: :lol:

?
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1260
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Maarten » vr 22 jan 2021, 17:15

azerty schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Dit moet toch een record zijn qua misplaatste sterallures. Ergens aankomen, 11 wedstrijden mogen spelen, en al meteen op zoek naar een andere club omdat het niet genoeg is :lol: :lol: :lol:

?

Hij was twee weken geleden zogezegd al aan't praten met Lens (waar nu geen sprake meer van is) en nu was alles al in orde om te vertrekken naar Griekenland, alleen moest OHL nog akkoord gaan.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18293
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Daffe » vr 22 jan 2021, 18:06

Ik denk dat het eerder de hele entourage zal zijn en niet noodzakelijk de speler zelf.
Avatar gebruiker
Daffe
 
Berichten: 122
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:04
Woonplaats: Wilsele

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Maarten » vr 22 jan 2021, 18:21

Ik ben deze week niet in de OHL facebookgroep geweest, maar ik merk net dat er al dagen geen Al Tamari berichten zijn verschenen. Ik denk dat die mannen intussen al de fabookgroepen van Aris aan het bombarderen zijn met Al Tamari berichten. Tenzij dat de beheerders van de OHL groep plots grote kuis gehouden hebben.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18293
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Wimmel » vr 22 jan 2021, 18:27

Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Ik ben deze week niet in de OHL facebookgroep geweest, maar ik merk net dat er al dagen geen Al Tamari berichten zijn verschenen. Ik denk dat die mannen intussen al de fabookgroepen van Aris aan het bombarderen zijn met Al Tamari berichten. Tenzij dat de beheerders van de OHL groep plots grote kuis gehouden hebben.


Net een kijkje gaan nemen op de FB-pagina van Aris FC. De invasie is daar inderdaad begonnen...
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6764
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor zizike » vr 22 jan 2021, 19:54

Wimmel schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Ik ben deze week niet in de OHL facebookgroep geweest, maar ik merk net dat er al dagen geen Al Tamari berichten zijn verschenen. Ik denk dat die mannen intussen al de fabookgroepen van Aris aan het bombarderen zijn met Al Tamari berichten. Tenzij dat de beheerders van de OHL groep plots grote kuis gehouden hebben.


Net een kijkje gaan nemen op de FB-pagina van Aris FC. De invasie is daar inderdaad begonnen...


:lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Filip Elsen » ma 25 jan 2021, 15:56

Mitroglu naar FC Aris. Naar het schijnt ging het tussen Tamari en Mitroglu wie ze gingen aantrekken :D
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor nickohl » ma 25 jan 2021, 16:00

Filip Elsen schreef in Re: Mousa Al Tamari:Mitroglu naar FC Aris. Naar het schijnt ging het tussen Tamari en Mitroglu wie ze gingen aantrekken :D

Aris wil geen 1 miljoen betalen :)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4614
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Wimmel » ma 01 maart 2021, 09:08

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6764
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Pieje » ma 01 maart 2021, 11:47

Die mens heeft zijn familie nodig en dan gaat die hier perfect gelukkig zijn
Avatar gebruiker
Pieje
 
Berichten: 603
Geregistreerd: za 02 aug 2014, 16:22

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Maarten » ma 01 maart 2021, 14:26

Pieje schreef in Re: Mousa Al Tamari:Die mens heeft zijn familie nodig en dan gaat die hier perfect gelukkig zijn

Als hij zijn niveau wat omhoog krikt mag hij hier van mij gelukkig zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18293
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Filip Elsen » do 04 maart 2021, 07:35

OHL-coach Marc Brys over man-in-vorm Mousa Tamari: “Zijn integratie in de groep verliep moeilijk”

OHL moet zaterdag op bezoek bij Eupen. Met een nieuwe zege kan het aansluiting vinden bij de top vier. De Leuvenaars kunnen rekenen op een Mousa Tamari in vorm. De ‘Jordaanse Messi’ blonk maandag uit tegen Antwerp met een prachtgoal en een sterke wedstrijd in zowel offensief als defensief opzicht. “Wij zijn niet zo verbaasd over die sterke partij”, zegt zijn coach Marc Brys.

Het is opnieuw een korte trainingsweek in Leuven. Na de wedstrijd maandag kregen de spelers dinsdag vrijaf, en met de partij tegen Eupen op zaterdag blijven er zo nog slechts drie trainingsdagen over. “Het is zeer beperkt deze week, maar Eupen speelt vandaag nog in de beker, dus dan valt onze situatie nog mee”, beseft Marc Brys. De Panda‘s hebben van de Croky Cup hun hoofddoel gemaakt en dat kan in het voordeel van OHL spelen. ”Ze focussen terecht op die beker, maar ik denk niet dat ze de competitie zomaar gaan laten schieten”, aldus Brys.

De 2-0 zege maandag tegen Antwerp heeft de troepen van Brys vertrouwen gegeven. “Iedereen zit goed in zijn vel deze week”, klinkt het. ”Niet alleen door de overwinning, maar ook door de wijze waarop en de schoonheid van de doelpunten. Mijn taak is om iedereen weer met de voetjes op de grond te zetten.”

Grote vedette

Mousa Tamari had een belangrijk aandeel in de zege van maandag. De Jordaniër maakte een geweldig doelpunt, maar droeg op zijn rechterkant ook verdedigend meer dan zijn steentje bij. Brys legt uit waarom Tamari nu pas begint te renderen. “Het was aanpassen aan de manier waarop wij voetballen. Hij is gewend geweest om de grote vedette te zijn en is in Cyprus twee keer tot Speler van het Jaar uitgeroepen, maar bij ons moet er ook verdedigd worden. Dat was een grote switch voor hem, maar die heeft hij gemaakt en daarmee heeft hij de ambitie getoond om hier te slagen. Chapeau.”

Ook op persoonlijk vlak had Tamari het in zijn eerste maanden niet zo makkelijk. “Op vlak van integratie in de groep was het moeilijk voor hem”, weet Brys. ”Dat heeft echt problemen gegeven, maar uiteindelijk heeft hij zich opener en toegankelijker opgesteld en dat heeft geholpen. Gaandeweg is hij zijn plaatsje in de groep aan het vinden. De laatste weken dwingt hij zijn basisplaatsen af op training en in die zin zijn we niet zo verbaasd over zijn sterke partij tegen Antwerp.”

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210303_97041443
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor luckie » zo 07 maart 2021, 17:47

Bekijk de 2-0 van Moussa Al Tamari

Bert Sterckx: "Het kan nog mooier dan die van Mercier, echt wel! Wat een goal van de Jordaniër. Hij ging nog eens op wandel en in diezelfde bovenhoek van die bal van Mercier ging de banaan van Tamari. Vanaf de punt van de rechthoek krult hij die bal."

"Dit is een wereldgoal: hard en geplaatst. De Wolf kijkt verbouwereerd toe naar de kwaliteit van de schoten van Oud-Heverlee Leuven. Een pegel in die bovenhoek, heerlijke draaibal. De Wolf was kansloos."

http://sporza.be/nl/2021/03/02/-fenome ... 679835245/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43616
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Dribbelkont Mousa Al Tamari

Berichtdoor luckie » wo 10 maart 2021, 10:21

Onze dribbelkont Mousa Al Tamari in actie

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43616
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor zizike » do 08 apr 2021, 12:19

doelpunt van de maand :

Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Maarten » za 06 nov 2021, 13:03

Dit topic stond al halverwege de tweede pagina. Lijkt me het ideale moment om nog eens van onder het stof te halen.

Sommigen zien progressie, ik zie die om eerlijk te zijn, zelden of niet. Deed vorig jaar ook altijd zijn best, werkte altijd al hard. Deed vaak verdedigend beter zijn werk dan aanvallend... dat was al zo van bij de eerste halve wedstrijden die hij mocht spelen. Blijft nog steeds lopen met de bal, going nowhere. Steevast zichzelf vastdribbelend, vastlopend. Heeft nog steeds amper of geen oog voor zijn teammaats. Rendement ligt nog steeds onder het vriespunt. Mijn geduld is op, als ik heel eerlijk mag zijn. Je kan dit niet langer blijven goedpraten en tolereren tov andere spelers die niet zoveel krediet krijgen, of die gewoon geen kansen krijgen omdat onze Messi mag blijven klungelen. Ik kan het gewoon niet meer aanzien. Het begint altijd veelbelovend, en eindigt altijd met een dikke sof.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18293
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Waldorf zonder Statler » zo 07 nov 2021, 07:52

Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Dit topic stond al halverwege de tweede pagina. Lijkt me het ideale moment om nog eens van onder het stof te halen.

Sommigen zien progressie, ik zie die om eerlijk te zijn, zelden of niet. Deed vorig jaar ook altijd zijn best, werkte altijd al hard. Deed vaak verdedigend beter zijn werk dan aanvallend... dat was al zo van bij de eerste halve wedstrijden die hij mocht spelen. Blijft nog steeds lopen met de bal, going nowhere. Steevast zichzelf vastdribbelend, vastlopend. Heeft nog steeds amper of geen oog voor zijn teammaats. Rendement ligt nog steeds onder het vriespunt. Mijn geduld is op, als ik heel eerlijk mag zijn. Je kan dit niet langer blijven goedpraten en tolereren tov andere spelers die niet zoveel krediet krijgen, of die gewoon geen kansen krijgen omdat onze Messi mag blijven klungelen. Ik kan het gewoon niet meer aanzien. Het begint altijd veelbelovend, en eindigt altijd met een dikke sof.


Absoluut niet akkoord. Is hij al efficiënt? Nee absoluut niet. Heeft hij progressie gemaakt. Ja zeker en vast.
Fysiek sterker, conditioneel veel sterker. Voert zijn taken uit, ook al moet hij regelmatig nog op defensieve positie gewezen worden.
Ja hij dribbelt veel en soms met oogkleppen maar dat is al veel veel veel minder als vorig jaar. Zoekt regelmatig het samenspel op en zorgt voor veruit de meeste dreiging.
En durf nu eens met dezelfde bril als je naar Tamari kijkt, naar Mercier, Maertens en De Norre te kijken, dan zal je ook zien dat zij hun regelmatig vastlopen. Maar dan moet je wel willen zien natuurlijk.
Waldorf zonder Statler
 
Berichten: 29
Geregistreerd: za 28 aug 2021, 11:55
Supportersclub: E.
Andere club: Niets boven OHL

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Sakke91 » zo 07 nov 2021, 10:22

Waldorf zonder Statler schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Dit topic stond al halverwege de tweede pagina. Lijkt me het ideale moment om nog eens van onder het stof te halen.

Sommigen zien progressie, ik zie die om eerlijk te zijn, zelden of niet. Deed vorig jaar ook altijd zijn best, werkte altijd al hard. Deed vaak verdedigend beter zijn werk dan aanvallend... dat was al zo van bij de eerste halve wedstrijden die hij mocht spelen. Blijft nog steeds lopen met de bal, going nowhere. Steevast zichzelf vastdribbelend, vastlopend. Heeft nog steeds amper of geen oog voor zijn teammaats. Rendement ligt nog steeds onder het vriespunt. Mijn geduld is op, als ik heel eerlijk mag zijn. Je kan dit niet langer blijven goedpraten en tolereren tov andere spelers die niet zoveel krediet krijgen, of die gewoon geen kansen krijgen omdat onze Messi mag blijven klungelen. Ik kan het gewoon niet meer aanzien. Het begint altijd veelbelovend, en eindigt altijd met een dikke sof.


Absoluut niet akkoord. Is hij al efficiënt? Nee absoluut niet. Heeft hij progressie gemaakt. Ja zeker en vast.
Fysiek sterker, conditioneel veel sterker. Voert zijn taken uit, ook al moet hij regelmatig nog op defensieve positie gewezen worden.
Ja hij dribbelt veel en soms met oogkleppen maar dat is al veel veel veel minder als vorig jaar. Zoekt regelmatig het samenspel op en zorgt voor veruit de meeste dreiging.
En durf nu eens met dezelfde bril als je naar Tamari kijkt, naar Mercier, Maertens en De Norre te kijken, dan zal je ook zien dat zij hun regelmatig vastlopen. Maar dan moet je wel willen zien natuurlijk.


Je betaalt geen miljoen voor een speler die er na 1,5j nog steeds niet staat. Je mag dan wel een hoger rendement verwachten.

Zelfde verhaal bij Schrijvers. Beide spelers rechtvaardigen hun hoge transfersom nog altijd niet.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3059
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor erik vanhove » ma 08 nov 2021, 10:33

Probleem bij De Norre en Al Tamari is volgens mij dat zij beiden tegen hun voet spelen. Moeten dan na een lange ren altijd naar binnenkomen om hun beste voet te zoeken. Dan is het erg moeilijk om goede center te geven bvb.
De tegenstander weet dat en sluit de looplijn naar binnen af. Ik zou gewoon beiden eens omwisselen. Je zal zien de goede centers naar Kaba zullen dan wel volgen. Zie winning goal op Lierse.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor zizike » ma 08 nov 2021, 10:56

erik vanhove schreef in Re: Mousa Al Tamari:Probleem bij De Norre en Al Tamari is volgens mij dat zij beiden tegen hun voet spelen. Moeten dan na een lange ren altijd naar binnenkomen om hun beste voet te zoeken. Dan is het erg moeilijk om goede center te geven bvb.
De tegenstander weet dat en sluit de looplijn naar binnen af. Ik zou gewoon beiden eens omwisselen. Je zal zien de goede centers naar Kaba zullen dan wel volgen. Zie winning goal op Lierse.


In principe zouden die tijdens de match verschillende keren kunnen wisselen van flank.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor erik vanhove » ma 08 nov 2021, 17:01

Inderdaad maar dat gebeurt niet tot zeer weinig
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Maarten » ma 08 nov 2021, 20:02

Waldorf zonder Statler schreef in Re: Mousa Al Tamari:
Maarten schreef in Re: Mousa Al Tamari:Dit topic stond al halverwege de tweede pagina. Lijkt me het ideale moment om nog eens van onder het stof te halen.

Sommigen zien progressie, ik zie die om eerlijk te zijn, zelden of niet. Deed vorig jaar ook altijd zijn best, werkte altijd al hard. Deed vaak verdedigend beter zijn werk dan aanvallend... dat was al zo van bij de eerste halve wedstrijden die hij mocht spelen. Blijft nog steeds lopen met de bal, going nowhere. Steevast zichzelf vastdribbelend, vastlopend. Heeft nog steeds amper of geen oog voor zijn teammaats. Rendement ligt nog steeds onder het vriespunt. Mijn geduld is op, als ik heel eerlijk mag zijn. Je kan dit niet langer blijven goedpraten en tolereren tov andere spelers die niet zoveel krediet krijgen, of die gewoon geen kansen krijgen omdat onze Messi mag blijven klungelen. Ik kan het gewoon niet meer aanzien. Het begint altijd veelbelovend, en eindigt altijd met een dikke sof.


Absoluut niet akkoord. Is hij al efficiënt? Nee absoluut niet. Heeft hij progressie gemaakt. Ja zeker en vast.
Fysiek sterker, conditioneel veel sterker. Voert zijn taken uit, ook al moet hij regelmatig nog op defensieve positie gewezen worden.
Ja hij dribbelt veel en soms met oogkleppen maar dat is al veel veel veel minder als vorig jaar. Zoekt regelmatig het samenspel op en zorgt voor veruit de meeste dreiging.
En durf nu eens met dezelfde bril als je naar Tamari kijkt, naar Mercier, Maertens en De Norre te kijken, dan zal je ook zien dat zij hun regelmatig vastlopen. Maar dan moet je wel willen zien natuurlijk.


Sorry, maar neen. Op fysiek vlak heeft hij inderdaad progressie gemaakt valt niet te ontkennen. Minder met oogkleppen dan vorig jaar? Nee, daar is zo goed als geen verbetering in. En als er al progressie is, hervalt hij snel en lang in oude gewoonten. Vorig jaar liet hij ook af en toe een flits zien van wat er in zou kunnen zitten. Dat is nu niet anders. Tegen KVO was hij DRA-MA-TISCH. Hij heeft op 14 matchen 1 assist. Eén!! Nul goals, amper beslissende passes. Ge spreekt over met dezelfde bril naar andere spelers te kijken, ik stel voor dat ge dat zelf eerst eens doet. Maertens, die een heel andere rol heeft, heeft zelfs betere statistieken wat betreft passing, en die heeft nog eens 2x gescoord ook.

Voor iemand op zijn positie is het gewoon een dikke buis. Als ge wilt blijven investeren in die gast, doe dat dan met invalbeurten, want het is geen basismateriaal op dit moment. Ik ben ook niet de grootste fan van Schrijvers, maar die heeft de laatste matchen wel een degelijk niveau gehaald op zijn nieuwe positie, en die heeft ons al enkele keren over de streep getrokken met belangrijke goals. Wanneer heeft Tamari ons al over de streep getrokken dit seizoen?

Mogelijk hebt ge mijn post in het wedstrijdtopic gemist:

Maarten schreef in Re: JPL 14 OHL - Oostende - Vr - 05/11/21 - 20:45//1-0:Volgens de statistieken van sofascore:

Big chances created:
Mercier: 8
Al Tamari: 2

Key passes:
Mercier: 56
Al Tamari: 11

Accurate passes:
Mercier: 502
Al Tamari: 262

Qua ranking staat Al Tamari op de 245ste plaats van de Jupiler Pro League, Mercier op de 3de plaats. Wat betreft OHL spelers doet niet alleen Mercier beter, maar ook Romo, Cenk, Maertens staan in de top 50. Vervolgens: Schrijvers (51), Dewaest (99), Kaba (112), Chakla (139), Henry (157), Keita (165), Shengelia (168), De Sart (172), De Norre (191), staan allemaal (ver) voor Al Tamari.

Met andere woorden, zowat heel OHL staat qua ranking voor Al Tamari. Maar het zal wel aan mij/ons liggen 8-)


Dat is op basis van neutrale statistieken, geen gekleurde bril. Misschien tijd om toe te geven dat de enige gekleurde bril die van u is? Van de hele basisopstelling van vorig weekend, staat hij ALLERLAATSTE. En dat is niet op basis van enkel de match tegen KVO, dat is van heel het seizoen tot nu toe.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18293
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jota1 » di 09 nov 2021, 10:02

Ik had het volgende al meegegeven in mijn post na de match tegen STVV (persoonlijke visie) :

9. Ik was een liefhebber van Tamari, maar als je na meer dan een jaar na een goede actie nog steeds niet beseft wanneer je de bal moet afgeven dan vrees ik het niet meer van gaat komen (ik veronderstel dat de technische staf hem daar al meer dan eens heeft opgewezen). Al was zijn (zeldzame) assist van gisteren zeker top. Ik zou nog graag eens Aguemon zien spelen op die plaats (als hij fysisch in orde is).

Ik vind ook dat het tijd is voor aan alternatief, maar is hij niet naar hier gekomen op aanraden van Brijs ?

Zal die hem uit de ploeg willen halen ?

En dan die schwalbe van vorige vrijdag, ik geloof dat dit al de 2e keer dit seizoen is dat hij dit probeert .... met een kaart als gevolg.

Onze goal tegen Oostende vloeit wel voort uit een fout tegen hem.
Jota1
 
Berichten: 210
Geregistreerd: ma 28 jul 2014, 20:49

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor luckie » di 09 nov 2021, 10:16

Jota1 schreef in Re: Mousa Al Tamari:
En dan die schwalbe van vorige vrijdag, ik geloof dat dit al de 2e keer dit seizoen is dat hij dit probeert .... met een kaart als gevolg.


Inderdaad: in de eerste wedstrijd tegen Zulte-Waregem. Hij kwam pas in de 2de helft op het veld:

luckie schreef in Re: JPL 01 OHL - Zulte-Waregem - Za - 24/07/21 - 16:15//Poll:87' | 1-1 | Geel voor Tamari voor een vermeende fopduik.

MPT schreef in Re: JPL 01 OHL - Zulte-Waregem - Za - 24/07/21 - 16:15//Poll:Hubert zeer boos op tamari. Daar hangt precies nog iets van vorig jaar in.

luckie schreef in Re: JPL 01 OHL - Zulte-Waregem - Za - 24/07/21 - 16:15//Poll:86' Geen strafschop, wel een schwalbe voor Al-Tamari
Al-Tamari is nog voor Bostyn bij de bal, laat de bal van voet tot voet gaan en gaat dan neer. Bert Put fluit meteen voor een fopduik en dat is helemaal terecht.


Wimmel schreef in Re: JPL 01 OHL - Zulte-Waregem - Za - 24/07/21 - 16:15//1-1:Tamari had de held kunnen zijn met 1 of 2 assists, maar ging voor persoonlijk succes. Hij kost ons 2 punten...
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43616
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Mousa Al Tamari

Berichtdoor Jan Frans » di 09 nov 2021, 17:00

Zou het kunnen dat hij nu nog even in het uitstalraam wordt geplaatst, om hem (sorry voor de uitdrukking, want het is een persoon) deze winter met winst te verkopen aan een of andere Arabische ploeg ? Dit gezegd zijnde vind ik hem nog altijd zijn plaats hebben in onze ploeg
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6850
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rudi en 9 gasten


"like" ons op Facebook!