Rafael Romo

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Rafael Romo

Berichtdoor luckie » wo 04 nov 2020, 14:18

Rafael Romo

Doelman

Afbeelding

Nationaliteit Venezuela
Geboortedatum 25.02.1990

De nationale doelman van Venezuela stond in het seizoen 2019-2020 meer dan dertig keer onder de lat in de Deense Superligaen. Dat deed hij bij Silkeborg IF. In de campagne 2018-2019 verdedigde Romo het doel van de Cypriotische topclub APOEL Nicosia.

Romo keepte onder het duo Brys-Verbist een fantastisch seizoen in 2017-2018 bij Beerschot. Hij miste geen enkele minuut in de Proximus League. In zowat de helft van de 30 partijen bij de Mannekes hield hij de nul. Dat leverde hem de bijnaam ‘Mister Clean Sheet’ op.

Voor zijn komst naar Beerschot had Romo al naam gemaakt bij AEL Limassol, waar hij 34 keer onder de lat stond. Hij depanneerde ook even Watford FC in de Premier League en kwam één keer in actie bij Serie A club Udinese. In zijn thuisland kwam Romo 78 keer in actie voor Mineros de Guayana.

http://www.ohleuven.com/team/1755259
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rafael Romo

Berichtdoor deeBartman » vr 01 jan 2021, 12:08

OHL-doelman Romo is Opta Speler van de Maand: "Er zit nog rek op"

Niet Noa Lang, Aboubakary Koita of Thomas Henry, maar Rafael Romo was volgens statistiekenbureau Opta de beste speler in onze competitie in de maand december. Bram Verbist, de keeperstrainer van OH Leuven, is niet verrast.
Rafael Romo kreeg in de maand december 7 doelpunten tegen, maar pakte ook uit met maar liefst 35 reddingen. Dat is het hoogste aantal van de voorbije 4 jaar. Voor Opta volstaat dat om hem uit te roepen tot Speler van de Maand.

"Ik ben niet echt verrast, want Rafa heeft goeie wedstrijden gespeeld deze maand", zegt Bram Verbist, de keeperstrainer van OH Leuven, aan Sporza. "Hij heeft een aantal belangrijke reddingen gedaan, die nodig waren voor de punten."

"We spelen ook altijd open voetbal, waarbij de wedstrijden op en neer gaan en er aan beide kanten veel kansen zijn. Dan krijg je als keeper dus veel werk."

Opta-klassement van december
1. Rafael Romo (OH Leuven) 86,9%
2. Aboubakary Koita (Waasland-Beveren) 81,4%
3. Jean-Luc Dompé (Zulte Waregem) 76,7%
4. Thomas Henry (OH Leuven) 76,6%
5. Sinan Bolat (AA Gent) 76,2%
6. Simon Mignolet (Club Brugge) 76,1%
7. Noa Lang (Club Brugge) 74,6%
8. Clinton Mata (Club Brugge) 74,4%
9. Nuno Da Costa (Moeskroen) 74,2%
10. Gianni Bruno (Zulte Waregem) 74,1%

"Enorme reikwijdte, maar toch ook goed op lage ballen"
Wat zijn volgens Bram Verbist de belangrijkste kwaliteiten van Rafael Romo? "Hij heeft met zijn 1,96 meter een enorme reikwijdte. Als hij in een 1-tegen-1-situatie de goeie keuze maakt, is hij moeilijk te passeren."

"Ondanks zijn lengte gaat hij ook snel tegen de grond. Je zou denken dat een grote keeper te pakken is op lage ballen, maar die heeft hij ook graag. Hij kan nog een extra push geven als hij naar de hoek gaat."

"Hij heeft natuurlijk ook nog werkpunten, maar dat zijn kleine dingen: positiespel, meevoetballen, keuzes maken,... Maar dat is zeker niet slecht."

"Het kan soms lijken dat hij wat een onorthodoxe keeper is, maar dat komt misschien omdat hij graag ballen wegbokst. Als hij kan wegboksen, zal hij dat doen. Rafa weet perfect waar de bal dan naartoe gaat. Je zou denken dat hij die bal moet pakken, maar hij kiest liever voor de zekerheid."

Ten slotte zit het ook mentaal goed bij Romo. "Hij is een echte winnaar. Ook op training wil hij alle partijtjes winnen. Hij is pissig als dat niet lukt. Ik vind dat een goeie eigenschap. Hij wil ook in alles nog beter worden."

"Hij heeft hier rust gevonden"
Op zijn 30e lijkt Romo eindelijk rust gevonden te hebben, na een voetballeven vol omzwervingen voor de Venezolaan. "Hij werd steeds uitgeleend en belandde telkens in andere landen. Waar zal ik nu belanden, dacht hij dan? Dat zorgde voor onrust in zijn hoofd."

"Nu zit hij hier goed in België. Hij kon ook naar een Poolse ploeg die Europees speelde, maar ik denk dat hij de juiste stap heeft genomen om naar hier te komen. Hij kende mij nog van bij Beerschot en hij is tevreden over mijn werkwijze."

Is dit dan ook een beetje het succes van Bram Verbist? "Dat is overdreven. Ik probeer gewoon dingen mee te geven, uiteindelijk moet hij het zelf doen op het veld. Maar het is leuk om te zien dat hij de dingen waar we op de training mee aan de slag gaan ook op het veld uitvoert."

"Ik denk dan ook dat hij nog een stap hogerop kan. De omstandigheden zijn nu ideaal om nog meer stappen te maken, ik ben overtuigd dat er nog rek opzit."

Verbist werkt in ieder geval heel graag samen met Romo. "Hij is een rustige kerel, die ook in is voor een grapje. Naast het voetbal is hij een echte gezinsman. Hij brengt veel tijd door met zijn vrouw en 2 kinderen. Hij is ook een levensgenieter, gaat af en toe een dagje naar Brugge of naar Gent. Ze zijn hier goed op hun plaats."

http://sporza.be/nl/2020/12/31/ohl-doe ... 439389879/
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rafael Romo

Berichtdoor diezel » vr 01 jan 2021, 14:15

Ik ben blij dat ze hem nog gehaald hebben. Een keeper die al punten gepakt heeft dit seizoen, daar teken je voor.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7543
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Rafael Romo

Berichtdoor nickohl » wo 13 jan 2021, 16:05

Van Hamel 6de bij de doelmannen, iemand een idee van Romo?

EDIT: 9de blijkbaar

1. Simon Mignolet (Club Brugge) 419
2. Arnaud Bodart (Standard) 201
3. Hendrik Van Crombrugge (Anderlecht) 176
4. Hervé Koffi (Moeskroen) 37
5. Nicolas Penneteau (Charleroi) 31
6. Mike Vanhamel (Beerschot) 30
7. Jean Butez (Antwerp FC) 20
8. Danny Vukovic (RC Genk) 25
9. Rafael Romo (OHL) 9
10. Sinan Bolat (Antwerp FC/AA Gent) 5
Nordin Jackers (Waasland-Beveren) 5
12. Guillaume Hubert (KV Oostende) 4
Thomas Kaminski (AA Gent) 4
14. Maarten Vandevoordt (RC Genk) 3
15. Daniel Schmidt (Sint-Truiden) 2
Ortwin De Wolf (AS Eupen) 2
17. Thomas Didillon (RC Genk/Cercle Brugge) 1
Davy Roef (AA Gent) 1
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

OH Leuven verdient een plaats bij de eerste vier

Berichtdoor luckie » za 13 feb 2021, 19:34

Rafael Romo: 'OH Leuven verdient een plaats bij de eerste vier'

Afbeelding

De 30-jarige Venezolaanse doelman, die in augustus aan de slag ging bij de promovendus, looft coach Marc Brys als grensverlegger.

'Onze coach is een echte mensenkenner', stelt Rafael Romo, die eind september onder de lat Daniel Iversen (die ondertussen terugkeerde naar Leicester City) verving. 'Ik beschouw hem als een vader, maar vooral als een vriend. Hij zorgde ervoor dat ik mijn grenzen verlegde, hij heeft dus zeker een aandeel in mijn persoonlijke ontwikkeling. De trainer is streng maar bijzonder correct. Daarom dwingt hij ook zoveel respect af. (grijnst) Fysiek is hij de meest veeleisende die ik ooit al meemaakte. En die aanpak loont.'
Gunstige curve

'Ik tekende tot 2022, maar kijk - gezien mijn verleden - niet te ver vooruit', gaat Romo verder. 'Door de huidige moeilijke situatie in Venezuela lijkt een terugkeer onrealistisch. Heel wat van onze familie woont in de buurt van Barcelona. Dat is dus een mogelijkheid die we zeker achter de hand houden. Voor onze kinderen en hun toekomst zou het beter zijn om in Europa te blijven. In mijn hoofd zie ik mezelf zeker nog zes tot acht jaar meedraaien. Eigenlijk zit ik nu, op mijn dertigste, in een gunstige curve. Naar mijn gevoel zit ik nu aan 70 tot 75 procent van mijn mogelijkheden.'

Dromen

'De belangrijkste details waar ik aan schaaf, zijn het voetenspel en het nemen van de juiste beslissingen onder druk', vervolgt de Zuid-Amerikaan. 'Ik kijk veel naar Jan Oblak van Atlético Madrid. Een actieve doelman, die niet enkel teert op zijn lijnreflexen maar ook goed het spel goed leest en durft uit te komen.'

'Ik profiteer momenteel van de juiste teambalans', beweert Romo. 'Het is knap van de technische staf dat spelers zoals Kamal Sowah en Thomas Henry zo probleemloos meedraaien in de hoogste reeks. Want ik zag hen nog aan het werk in 1B. OH Leuven verdient na dit mooie seizoen zeker een plaats bij de eerste vier. Het mag ook dromen van een plek in play-off 1. Als underdog kunnen stunten, dat blijft het meest plezante in de sport. Wij voelen ons uitstekend in die rol.'

http://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 98833.html
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Ruva » di 02 maart 2021, 12:31

Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman- ... 680827572/
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Jan Frans » di 02 maart 2021, 12:42

Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Rafael Romo

Berichtdoor nickohl » di 02 maart 2021, 13:01

Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

wegboksen vind ik minder erg dan zijn 3 uitworpen en 6 uittrappen in de voeten van de tegenstander per match, gisteren ook weer in geërgerd.

Als ge 2-0 voorstaat en onder druk moet hij een rustpunt zijn ofwel een goede tegenaanval lanceren. De bedoeling is meestal goed, de uitwerking veeel minder...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rafael Romo

Berichtdoor diezel » di 02 maart 2021, 13:47

nickohl schreef in Re: Rafael Romo:
Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

wegboksen vind ik minder erg dan zijn 3 uitworpen en 6 uittrappen in de voeten van de tegenstander per match, gisteren ook weer in geërgerd.

Als ge 2-0 voorstaat en onder druk moet hij een rustpunt zijn ofwel een goede tegenaanval lanceren. De bedoeling is meestal goed, de uitwerking veeel minder...

topkeeper, puntenpakker. Simpel.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7543
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Rafael Romo

Berichtdoor nickohl » di 02 maart 2021, 14:18

diezel schreef in Re: Rafael Romo:
nickohl schreef in Re: Rafael Romo:
Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

wegboksen vind ik minder erg dan zijn 3 uitworpen en 6 uittrappen in de voeten van de tegenstander per match, gisteren ook weer in geërgerd.

Als ge 2-0 voorstaat en onder druk moet hij een rustpunt zijn ofwel een goede tegenaanval lanceren. De bedoeling is meestal goed, de uitwerking veeel minder...

topkeeper, puntenpakker. Simpel.

Op zijn lijn en qua reflexen zeker wel
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Maarten » di 02 maart 2021, 15:18

diezel schreef in Re: Rafael Romo:
nickohl schreef in Re: Rafael Romo:
Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

wegboksen vind ik minder erg dan zijn 3 uitworpen en 6 uittrappen in de voeten van de tegenstander per match, gisteren ook weer in geërgerd.

Als ge 2-0 voorstaat en onder druk moet hij een rustpunt zijn ofwel een goede tegenaanval lanceren. De bedoeling is meestal goed, de uitwerking veeel minder...

topkeeper, puntenpakker. Simpel.

En toch zou ik zeer graag hebben dat hij die mankementen wegwerkt. Zeker doenbaar met wat goeie wil.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Rafael Romo

Berichtdoor deeBartman » di 02 maart 2021, 15:54

Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

Ik vind dat hij de laatste tijd al veel minder de bal wegbokst, zal te maken hebben met vertrouwen misschien, maar volgens mij zullen ze er toch aan gewerkt hebben.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Rafael Romo

Berichtdoor MPT » di 02 maart 2021, 18:14

Maarten schreef in Re: Rafael Romo:
diezel schreef in Re: Rafael Romo:
nickohl schreef in Re: Rafael Romo:
Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

wegboksen vind ik minder erg dan zijn 3 uitworpen en 6 uittrappen in de voeten van de tegenstander per match, gisteren ook weer in geërgerd.

Als ge 2-0 voorstaat en onder druk moet hij een rustpunt zijn ofwel een goede tegenaanval lanceren. De bedoeling is meestal goed, de uitwerking veeel minder...

topkeeper, puntenpakker. Simpel.

En toch zou ik zeer graag hebben dat hij die mankementen wegwerkt. Zeker doenbaar met wat goeie wil.

Dan keept hij wel niet meer in Leuven. Dus willen we dat dan wel?
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Maarten » di 02 maart 2021, 18:30

MPT schreef in Re: Rafael Romo:
Maarten schreef in Re: Rafael Romo:En toch zou ik zeer graag hebben dat hij die mankementen wegwerkt. Zeker doenbaar met wat goeie wil.

Dan keept hij wel niet meer in Leuven. Dus willen we dat dan wel?


Hij is de 30 al gepasseerd he. Hij zat zonder club. Dat is zo een beetje hetzelfde als vorig jaar zeggen dat we niet zouden gewild hebben dat Mercier die extra stap zette.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Rafael Romo

Berichtdoor slackdeklipper » wo 03 maart 2021, 15:21

diezel schreef in Re: Rafael Romo:
nickohl schreef in Re: Rafael Romo:
Jan Frans schreef in Re: Rafael Romo:
Ruva schreef in Re: Rafael Romo:Romo opnieuw Opta speler van de maand.

http://sporza.be/artikels/ohl-doelman-r ... 680827572/

indrukwekkende statistieken. Maalt er nog iemand om dat hij soms een bal onoordeelkundig wegbokst ?

wegboksen vind ik minder erg dan zijn 3 uitworpen en 6 uittrappen in de voeten van de tegenstander per match, gisteren ook weer in geërgerd.

Als ge 2-0 voorstaat en onder druk moet hij een rustpunt zijn ofwel een goede tegenaanval lanceren. De bedoeling is meestal goed, de uitwerking veeel minder...

topkeeper, puntenpakker. Simpel.


Mijn gedacht, fenomenale reflexen...
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Rafael Romo

Berichtdoor OHLer » ma 07 jun 2021, 14:58

Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Rafael Romo

Berichtdoor luckie » ma 07 jun 2021, 15:02

OHLer schreef in Re: Rafael Romo:


Hij kon zich zo onderscheiden met de bereidwillige en volle medewerking van zijn verdediging........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Tilkt » ma 07 jun 2021, 16:44

En hij heeft er zelf ook nog een schepje bovenop gedaan door knullig uit te trappen en dan prachtig te redden.
Tilkt
 
Berichten: 93
Geregistreerd: za 19 apr 2014, 09:49

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Wimmel » zo 16 jan 2022, 14:35

Het contract van Romo loopt deze zomer af en het ziet er naar uit dat de Venezolaan andere oorden gaat opzoeken. Onze club heeft Romo immers 2 contractvoorstellen gedaan, maar hij weigerde ze allebei.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6706
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Maarten » zo 16 jan 2022, 14:58

Wimmel schreef in Re: Rafael Romo:Het contract van Romo loopt deze zomer af en het ziet er naar uit dat de Venezolaan andere oorden gaat opzoeken. Onze club heeft Romo immers 2 contractvoorstellen gedaan, maar hij weigerde ze allebei.

Oei, hij is in zijn gat gebeten omdat hij na de zoveelste flater naast de ploeg valt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Rafael Romo

Berichtdoor jitzel » zo 03 apr 2022, 15:48

Rafa heeft officieel op zijn instagram aangekondigd dat hij de club na twee seizoenen verlaat. Als we :runarsson: dus niet zouden overkopen, moeten we dus minstens naar twee keepers op zoek.
jitzel
 
Berichten: 223
Geregistreerd: ma 12 apr 2021, 08:58
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive2002

Re: Rafael Romo

Berichtdoor dartagnan » ma 04 apr 2022, 16:34

http://sporza.be/nl/2022/04/04/ohl-doe ... 078421567/

Hier lees je het dus als OHL ook geen contractverlenging wil geven, dus niet per se een keuze van Romo.

Rafael Romo zullen we niet meer onder de lat zien aan Den Dreef. OH Leuven verlengde het contract niet van de Venezolaanse doelman, die zijn basisplek de voorbije maanden kwijtgespeeld was.
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Rafael Romo

Berichtdoor luckie » ma 04 apr 2022, 16:44

dartagnan schreef in Re: Rafael Romo:http://sporza.be/nl/2022/04/04/ohl-doelman-rafael-romo-moet-volgend-seizoen-andere-oorden-opzoeken~1649078421567/

Hier lees je het dus als OHL ook geen contractverlenging wil geven, dus niet per se een keuze van Romo.

Rafael Romo zullen we niet meer onder de lat zien aan Den Dreef. OH Leuven verlengde het contract niet van de Venezolaanse doelman, die zijn basisplek de voorbije maanden kwijtgespeeld was.


luckie schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:ma 21 maart 2022, 18:29 Ze zouden afstand nemen van alle keepers......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Rafael Romo

Berichtdoor Will » di 05 apr 2022, 00:18

dartagnan schreef in Re: Rafael Romo:http://sporza.be/nl/2022/04/04/ohl-doelman-rafael-romo-moet-volgend-seizoen-andere-oorden-opzoeken~1649078421567/

Hier lees je het dus als OHL ook geen contractverlenging wil geven, dus niet per se een keuze van Romo.

Rafael Romo zullen we niet meer onder de lat zien aan Den Dreef. OH Leuven verlengde het contract niet van de Venezolaanse doelman, die zijn basisplek de voorbije maanden kwijtgespeeld was.

De wind vanachter en een roos er voor.
Eindelijk verlost van Guust Flater.
En als er scorende spitsen moesten bijkomen is Holzhauer voor mij meer dan welkom.
Laatst bijgewerkt door Will op di 05 apr 2022, 14:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Rafael Romo

Berichtdoor diezel » di 05 apr 2022, 07:56

luckie schreef in Re: Rafael Romo:
dartagnan schreef in Re: Rafael Romo:http://sporza.be/nl/2022/04/04/ohl-doelman-rafael-romo-moet-volgend-seizoen-andere-oorden-opzoeken~1649078421567/

Hier lees je het dus als OHL ook geen contractverlenging wil geven, dus niet per se een keuze van Romo.

Rafael Romo zullen we niet meer onder de lat zien aan Den Dreef. OH Leuven verlengde het contract niet van de Venezolaanse doelman, die zijn basisplek de voorbije maanden kwijtgespeeld was.


luckie schreef in Re: Rúnar Rúnarsson -2021-08-31 Transfer10 - huur1j + aank o:ma 21 maart 2022, 18:29 Ze zouden afstand nemen van alle keepers......

Terecht. Runarsson is een erg matige keeper.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7543
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


"like" ons op Facebook!