Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor luckie » vr 23 okt 2020, 07:51

Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Afbeelding

http://www.ohleuven.com/team/793601

Verdediger - Nationaliteit Frankrijk - Geboortedatum 07.04.1990 - Lengte 178CM - Gewicht 71,6KG

Frédéric Duplus werd gevormd in het prestigieuze Centre de Formation van Sochaux. Tijdens zijn jeugdjaren was hij een vaste waarde in de Franse nationale jeugdelftallen waarvoor hij 45 caps verzamelde. Hij maakte deel uit van het elftal dat in 2007 de kwartfinale speelde op de FIFA Wereldbeker U17.

Na zijn opleiding maakte Duplus zijn professioneel debuut voor de Franse club Sochaux tijdens hun 1-0 overwinning tegen Olympique Marseille in 2008. Daarna werd hij uitgeleend aan Vannes en Guingamp om ervaring op te doen.

In 2013 maakte de Fransman de overstap naar de Belgische Jupiler Pro League waar hij tekende voor Zulte Waregem. Duplus speelde 13 wedstrijden voor Essevee tijdens seizoen 2013-2014 alvorens te tekenen bij White Star Bruxelles waarvoor hij 43 wedstrijden speelde op 1 seizoen.

Zijn indrukwekkende seizoen bij White Star zette hem op de radar van Antwerp waarmee hij promoveerde naar de Jupiler Pro League. Duplus promoveerde mee met de Antwerpenaren naar eerste klasse. Daar kwam hij vorig seizoen vijf keer in actie, voor hij de overstap maakte naar RC Lens. In de Franse Ligue 2 speelde hij 18 wedstrijden en parkeerde Lens zich op de 14de plaats.


luckie schreef in Re: Croky Cup 1 Knokke - OHL - Zo - 11/10/20 - 16:00//0-2:Toch wonderlijk hoe hij telkens iedere trainer weet te bekoren....... hoe doet die dat om zo in hun hoofd te treden?

kustzenueens schreef in Re: Croky Cup 1 Knokke - OHL - Zo - 11/10/20 - 16:00//0-2:Als hij speelt zoals tegen Zulte is er ook geen reden om hem uit de ploeg te gooien.
Ik vraag me wel af of dit dezelfde persoon is die ons de afgelopen twee seizoenen steevast op onze zenuwen heeft gewerkt. Was dat zijn iets minder gemotiveerde tweelingbroer?
Het is nog een beetje snel voor een finale conclusie gezien zijn lange afwezigheid, maar ook bij Duplus, zoals bij Mercier, lijkt Brys de sleutel gevonden te hebben om het bestaande potentieel van de speler te ontsluiten.
Hopelijk kan hij bevestigen.

luckie schreef in Re: Croky Cup 1 Knokke - OHL - Zo - 11/10/20 - 16:00//0-2:Dit getuigt van (emotionele) intelligentie bij Duplus..... dat is een speler die heel goed en vlug snapt hoe ver hij kan gaan en wie hij moet weten te hebben...... die de zwakte en sterkte van iemand perfect weet in te schatten..... wees maar gerust dat Brys dit ook goed door heeft...... en zal hem wel doen lopen in de richting dit hij wilt........



Frédéric Duplus

Afbeelding

Met iemand uit het Belgisch voetbal bespreken we de actualiteit. verdediger OHL

Frédéric Duplus

Vier Amerikaanse astronauten zullen vanuit het ISS (International Space Station) hun stem uitbrengen voor de presidentsverkiezing van 3 november, waarin Donald Trump het opneemt tegen Joe Biden. Wanneer was de laatste keer dat men jouw mening heeft gevraagd?

'Net voor het bezoek van Zulte Waregem in de competitie begin oktober. Als oudgediende heb ik enkele tips gegeven aan de coach en enkele ploegmaats. Meer algemeen, maar altijd als ancien, praat ik veel met de ene en de andere over onze manier van spelen, het gedrag van sommigen, enzovoort. Dat is ook mijn rol in de ploeg gezien mijn leeftijd.'

Een Engelse veertiger die multimiljonair werd, gunde zichzelf een folietje en kocht de bank op die hem achttien jaar eerder een lening had geweigerd. Als jij op iemand revanche zou nemen, wat zou je dan doen?

'Ik zou naar mevrouw Nicole gaan, die in het middelbaar mijn lerares menswetenschappen was aan het college van Montbéliard, om haar te zeggen dat haar lessen op niks trokken. Dat dacht ik toen al en ik ben er nog altijd van overtuigd. Als ik minister van Onderwijs zou worden, dan zou ik dat vak schrappen ten voordele van meer uren wiskunde, Engels of Frans. Maar misschien komt het gewoon door mevrouw Nicole dat ik zo'n hekel heb aan dat vak en er zo over denk.'

Een jongeman heeft twee jaar gewerkt aan het ontwerpen van een videogame, alleen maar om de hand te vragen van zijn aanstaande echtgenote. Het spel, genaamd Nena, is beschikbaar op het platform Steam voor de prijs van 3,99 euro. Het geld dat hij ermee verdient, zal gebruikt worden om de bruiloft te financieren. Wat was jouw laatste bewijs van liefde?

'Tien dagen geleden heb ik mijn vrouw zonder de kinderen meegenomen naar een restaurant in Brussel. Het was een heel fijne avond. En ik heb niemand gevraagd om dat voor mij te bekostigen.'

Deutsche Bank gaf aan het Italiaanse bedrijf Ambrosi een lening van 27,5 miljoen euro, met als onderpand niet minder dan 125.000 bollen Parmezaanse kaas en Gran Padano. Door die lening (en het originele onderpand) zal het familiebedrijf een nieuwe rijpingskelder kunnen bouwen. Wat zou jij voor kostbaars kunnen inzetten als borg voor een hypotheeklening.

'Niets. Aan bankiers moet je nooit iets geven! ( lacht) Zelfs geen Parmezaan!'

Singapore heeft een van de laagste geboortecijfers ter wereld en voorziet nu een premie om ouders ertoe aan te zetten om kindjes te maken, ondanks de coronacrisis. Met wie zou jij het liefst een lockdown doorbrengen?

'Mijn vrouw en mijn drie kinderen, zoals vorige lente. Dat ging heel goed. Nu zou het ook wel best de moeite kunnen zijn om een lockdown door te brengen met iemand als François L'Embrouille of Jamel Debbouze ( twee stand-upcomedians, nvdr).' ( lacht)

De organisatoren van het wereldkampioenschap tiramisu maken (30 oktober tot 1 november) zijn op zoek naar honderd mensen om te proeven. Wat zou jouw droomjob zijn?

'Als ik niet voetbal mag antwoorden, dan zou ik zeggen: gamen. Want die mannen verdienen blijkbaar héél goed hun boterham en ik hou wel van het idee om te werken vanuit mijn zetel. Dat is modern ook, is het niet? En dat zou me toelaten om twee passies te combineren: Call of Duty spelen en me met mijn kinderen bezighouden.'

Om het hoofd te bieden aan de financiële moeilijkheden in de luchtvaartsector door de coronacrisis heeft luchtvaartmaatschappij Singapore Airlines besloten om een restaurant in te richten in een Airbus A380 die al lang aan de grond staat. Hoe breng jij je tijd in een vliegtuig door?

'Ik vrees dat ik moet zeggen: door me met mijn kinderen bezig te houden... ( lacht) Met de oudste gaat dat wel, we schaken allebei graag. Op dit moment kan ik hem nog verslaan, maar ik voel dat de leerling binnenkort de meester gaat inhalen en dat verontrust me een beetje. Gelukkig nemen we de laatste tijd zelden het vliegtuig...' ( lacht)

http://sportmagazine.knack.be/sport/ma ... 55609.html
---------------------
Kijk eens aan: onze Frédéric praat veel met de ene en de andere over hun manier van spelen en het gedrag van sommigen

Kortom hij gaat het gedrag van anderen gaan toelichten bij Brys.... ondanks het feit dat hij een gloeiende hekel had en heeft aan het vak 'menswetenschappen'. Had Croizet ook maar dit verstand gehad. Kortom Frédéric is een beetje de gedragstherapeut van OHL.

Misschien kan Brys hem ook nog inschakelen in de spelanalyse van andere ploegen. Wie weet er nog met welke speler dit wel gebeurde toen hij gekwetst was?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor Jan Frans » vr 23 okt 2020, 08:23

Wel originele vragen :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6794
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor Sakke91 » vr 23 okt 2020, 12:57

Jan Frans schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:Wel originele vragen :+:


Ik dacht eerst dat dit een fictief interview was, ontsproten uit luckie zijn fantasie! :lol:
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3038
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor luckie » vr 23 okt 2020, 13:19

luckie schreef in Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar
Misschien kan Brys hem ook nog inschakelen in de spelanalyse van andere ploegen. Wie weet er nog met welke speler dit wel gebeurde toen hij gekwetst was?


Wie was die speler?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor Wimmel » vr 23 okt 2020, 14:04

luckie schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:
luckie schreef in Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar
Misschien kan Brys hem ook nog inschakelen in de spelanalyse van andere ploegen. Wie weet er nog met welke speler dit wel gebeurde toen hij gekwetst was?


Wie was die speler?


Myny?

Ik meen mij een gerucht te herinneren dat Olivier vorig seizoen gaan scouten is op Lommel, maar dat was nog onder Euvrard.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6677
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor luckie » vr 23 okt 2020, 14:13

Wimmel schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:
luckie schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:
luckie schreef in Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar
Misschien kan Brys hem ook nog inschakelen in de spelanalyse van andere ploegen. Wie weet er nog met welke speler dit wel gebeurde toen hij gekwetst was?


Wie was die speler?


Myny?

Ik meen mij een gerucht te herinneren dat Olivier vorig seizoen gaan scouten is op Lommel, maar dat was nog onder Euvrard.


Dat was geen gerucht: het was Pearson zelf die dit naar buiten bracht.


luckie schreef in Re: PL 4 OHL - Westerlo - Za - 01/09/18 - 17:00:"De revalidatie van Olivier Myny verloopt volgens plan. “Olivier is een paar wedstrijden voor ons gaan bekijken. Dus we houden hem bezig”, verrast Pearson."

Dat was ten tijde van de Club Med sfeer waar men therapeutisch bezig was met bezig te zijn.


???
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar - In Dubai

Berichtdoor luckie » vr 22 jan 2021, 18:34

Wimmel schreef in Re: JPL 25 Zulte-Waregem - OHL - Do - 21/01/21 - 18:45//Poll:wo 20 jan 2021, 16:08 Brys: “Meer power, minder frivoliteit”

Kehli traint opnieuw mee, Duplus werkt in Dubai verder aan zijn herstel en Schuermans maalt zijn kilometers af.


luckie schreef in Hoe zit het nu met Kotysch?:Hoe zit het nu met Kotysch?

luckie schreef in JPL 21 STVV - OHL - Zo - 17/01/21 - 20:45//Poll: vr 15 jan 2021, 14:43
7. en Duplus........... die werkt in Dubai aan zijn herstel.
-------------------
Bese 'afgebeld'..... Duplus in' Dubai'.....


Gisteren in De Standard:

Hotspot Dubai, waar ook Belgen corona ontvluchten

Feesten, zonnen en consumeren. Op sociale media krioelt het van de influen­cers die Dubai als de ultieme ontsnappingsroute portretteren. En dat zie je in de besmettingscijfers. ‘Veel Belgen zeiden mij: ik vind hier eindelijk mijn leven terug.’

Nico Tanghe - dinsdag 19 januari 2021

Op sociale media lijkt Dubai een feeststad in een wereld waar corona niet bestaat. reuters

Met 825 zijn ze, Belgen die tussen 4 en 10 januari terugkeerden uit de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) en een Passagier Lokalisatie Formulier invulden. Liefst 5,6 procent van hen testte positief op het coronavirus, blijkt uit het jongste rapport van Scien­sano. Dat maakt van de VAE en hun belangrijkste trekpleister, het mondaine Dubai, een van de belangrijkste besmettingshaarden van covid-19. Net iets besmettelijker zelfs dan het Verenigd Koninkrijk, waar momenteel de Britse variant lelijk huishoudt. Alleen Roemenië (9,4 procent) doet het nog (veel) slechter.


http://www.standaard.be/cnt/dmf20210118_98066684

Misschien moet het kl*tjesvolk zijn 'jaarlijkse vakantie' vanaf nu ook maar beschouwen als 'jaarlijkse revalidatie? 'Jaarlijkse herstelperiode''?


Dubai: rad van fortuin........ of een ander frivool rad......

Afbeelding





Zou Brys hem een 'spoedig' herstel hebben toegewenst?

We mogen dat ginder niet onderschatten....... Ibou vertrok ooit naar daar om te spelen...... hij mocht er niet spelen...... maar hij keerde wel 7 kg lichter terug....... je moet al niet vragen.......

Misschien is Fréderic op prospectie........

of wat "Sportwashing": 'De Schone Schijn in de woestijn'
viewtopic.php?f=8&t=399&p=84174&hilit=dubai#p84174

Misschien is Fréderic, op aanraden van Ribéry, er een 'golden steak' gaan eten?

luckie schreef in ‘golden steak-gate’:Ribéry pakt uit met scheldtirade na ‘golden steak-gate’: “F*ck jullie moeders en grootmoeders”

Een stukje rood Halal vlees belegd met bladgoud kan wonderen doen om op kracht te komen.....

Afbeelding


Misschien dient zijn 'Herstel-Workshop' als een fiscale optimalisatie.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor luckie » ma 25 jan 2021, 17:17

Groetjes vanuit: FIFA Medical Centre of Excellence Dubai

Afbeelding





http://www.instagram.com/p/CKa-Mddh4u0 ... mumpzbw873
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor luckie » ma 08 feb 2021, 14:13

Hij komt eraan.....

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

“Genieten mentaal voordeel dat we al wonnen van Club”

Berichtdoor luckie » zo 21 feb 2021, 16:26

Duplus: “Genieten mentaal voordeel dat we al wonnen van Club”

Fred Duplus beleeft een zwart seizoen. De Leuvense kapitein revalideert immers al voor de tweede keer in deze campagne van een zware blessure. De Fransman wil zichzelf en de medische staf geen onnodige druk opleggen, maar hoopt wel stilletjes dit seizoen nog te kunnen voetballen. Zijn ploeggenoten kunnen hem daarbij helpen door een ticket voor de Play-offs af te dwingen.

- OH Leuven tracht maandagavond in Jan Breydel te verrassen tegen Club Brugge.
- De Leuvenaars moeten het tegen de autoritaire leider in de Jupiler Pro League nog steeds stellen zonder kapitein Fred Duplus.
- De Fransman revalideert van een scheenbeenbreuk, keerde onlangs terug van Dubai en ligt op schema.
- Fred probeert langs het veld van waarde te zijn voor zijn ploeggenoten. Hopelijk kan hij maandagavond het vreugdelied inzetten in Brugge.

Begin deze week onderging Fred Duplus enkele medische testen. Die wezen uit dat de verdediger perfect op schema ligt in zijn revalidatie na de scheenbeenbreuk die hij eind november opliep in de thuismatch tegen Sint-Truiden. Vorige maand trok Duplus naar Dubai om daar een viertal weken te werken aan zijn comeback, ver weg van de dagelijkse sleur. “Ik wou vooral eens enkele weken in een ander kader vertoeven. Die keuze voor Dubai heeft zeker niets te maken met de kwaliteit van de medische staf bij OH Leuven. Zoals iedereen weet, werkt die op een heel hoog niveau.”

“Mentaal was het best zwaar om de jongens te zien vertrekken naar een wedstrijd of op oefenstage naar Genk. In Dubai kon ik me volledig op mezelf focussen, terwijl de spelers in België een erg drukke kalender afwerkten. Op zich was de plaats niet eens belangrijk. Ik kende Dubai een beetje omdat ik er al met mijn familie op vakantie was geweest. Een heel ander gegeven dus”, glimlacht Duplus. “Ik werkte me er dagelijks uit de naad van 10u tot 15u en nadien trok ik de nodige tijd uit voor herstel en rust.”

Zelfs al wilde Duplus in januari even weg zijn, toch hield hij geregeld contact met zijn ploeggenoten. “In de eerste plaats kan ik in deze lastige momenten rekenen op mijn familie. Maar ook de spelers zijn een grote steun voor me. Net als iedereen binnen de club eigenlijk. Het is erg fijn om te merken dat iedereen zo meeleeft en regelmatig komt informeren hoe het met me gaat.”

We zitten ondertussen zowat drie maanden na die noodlottige maandag 23 november. Duplus blesseerde zich rond het uur erg zwaar na een serieuze fout van STVV-speler Durkin. De Fransman wist meteen hoe laat het was. “De pijn die ik toen voelde, had ik nog nooit gevoeld. Op dat moment besefte ik al dat ik voor een lange revalidatie stond. In het begin hoop je, tegen beter weten in, op een inactiviteit van enkele weken. Maar de chirurg vertelde me al snel dat een operatie noodzakelijk was. De eerste uren en dagen kan ik dat maar heel moeilijk te accepteren. Nadien draaide ik de knop om en startte ik met goeie moed aan mijn revalidatie.”

Via een berichtje op Instagram excuseerde Durkin zich al snel na het voorval bij Duplus. Fred weet het gebaar van de Amerikaan te waarderen. “Da’s een correcte reactie. Ik heb hem ook kort geantwoord. Op dat moment had ik niet echt de behoefte om dieper in te gaan op de zaak. Het was toen nog te kort dag. Wat is gebeurd, is gebeurd. Blessures horen nu eenmaal bij het voetbal”, neemt Duplus het filosofisch op.

Bij elke thuismatch van OH Leuven komt Fred in het stadion supporteren voor zijn ploeggenoten. Maandag hoopt hij de verplaatsing naar Brugge te kunnen maken. Hij gelooft in een goed resultaat op Jan Breydel. “In de heenronde hebben we Club al eens verslagen. Dat kunnen maar weinig ploegen zeggen. Die overwinning zorgt voor een mentaal voordeel. We weten immers dat we het kunnen. Ik verwacht maandag een goeie wedstrijd tegen een beter team dan het Brugge uit de heenronde. Club verkeert in een uitstekende vorm. Maar als wij onze wapens goed gebruiken, zit er zeker een resultaat in voor ons.”

Wanneer zien we de Fransman terug op het veld? Fred aarzelt: “Ik prent me geen datum in het hoofd. Het heeft geen enkele zin om mezelf en de medische staf nodeloos onder druk te zetten. We spreken toch over een comeback na een scheenbeenbreuk. Da’s niet niks. Ik hoop dit seizoen nog wat speelminuten te kunnen meepikken.”

Sinds zijn terugkeer uit Dubai probeert Duplus de ploeg te helpen waar hij maar kan. Ik praat met de jongens, moedig hen aan en tracht hen ook wat goeie raad mee te geven. Vanuit de tribune of vanuit de zetel krijg je toch een ander beeld van de wedstrijd. Hopelijk versieren we een ticket voor de Play-offs. Dat zou mijn kansen op speelminuten dit seizoen uiteraard serieus verhogen.”

Ondertussen neemt Fred al opnieuw het voortouw wanneer er in de kleedkamer gezongen wordt na een overwinning. “Na de driepunter tegen Kortrijk heb ik die rol terug overgenomen van Henry. Ik moet zeggen dat Thomas dat lang niet slecht deed. Ach, het deed enorm deugd om vrijdag nog eens zoals vanouds de vreugdeliederen te kunnen aanheffen.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2034105/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Frédéric Duplus - de ceremoniemeester van dienst

Berichtdoor luckie » di 02 maart 2021, 00:28

Frédéric Duplus - de ceremoniemeester van dienst

Na de thuisoverwinning tegen Antwerp.

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor Dubbelpunt » di 02 maart 2021, 09:30

Die kerel heeft de groep toch op zijn hand.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1880
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor luckie » ma 19 jul 2021, 19:08

Dubbelpunt schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:Die kerel heeft de groep toch op zijn hand.


Filip Elsen schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Duplus test momenteel bij Moeskroen.


Toen onze vriend begin maart vernam dat hij geen nieuw contract ging krijgen is hij ogenblikkelijk beginnen stoken in de spelergroep.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar

Berichtdoor diezel » ma 19 jul 2021, 20:21

luckie schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:
Dubbelpunt schreef in Re: Frédéric Duplus - de trainer fluisteraar:Die kerel heeft de groep toch op zijn hand.


Filip Elsen schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Duplus test momenteel bij Moeskroen.


Toen onze vriend begin maart vernam dat hij geen nieuw contract ging krijgen is hij ogenblikkelijk beginnen stoken in de spelergroep.

ik ben geen duplus van maar wie zegt dat dat hij is beginnen stoken... Er wordt veel gezegd heb ik de indruk maar wat is er waar van?
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7515
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Moeskroen legt voormalig aanvoerder van OHL vast

Berichtdoor luckie » wo 11 aug 2021, 16:26

Moeskroen legt voormalig aanvoerder van OHL vast

Afbeelding

Bij Moeskroen hebben ze een nieuwe kracht beet met de nodige ervaring. Voormalig OHL-aanvoerder Frédéric Duplus gaat bij Moeskroen voetballen. Duplus traint al enkele weken mee en wist op korte tijd al trainer Enzo Scifo te bekoren. Nu is de komst van Duplus ook officieel.

Duplus was één van de vele spelers die OHL moesten verlaten, na een seizoen dat voor de Fransman gekenmerkt werd met veel blessureleed. In juli ging Duplus op proef bij Moeskroen en al snel was de technische staf overtuigd van zijn kunnen. Dat resulteert nu in een contract voor twee jaar. Er is ook nog een optie voor een bijkomend seizoen.

Bij Moeskroen hopen ze dat de 31-jarige Duplus de jongere spelers met raad en daad kan bijstaan, en de ploeg ook kan helpen om de moeilijke momenten tijdens wedstrijden te overleven. Het akkoord tussen het bestuur van Moeskroen en Duplus werd begin deze week gesloten.



Met passages bij Zulte Waregem, WS Brussel, Antwerp en OHL heeft de rechtsachter vooral op het tweede niveau in België zijn strepen al verdiend en weet hij dus aan wat hij zich mag verwachten in 1B.

Read more: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z73FLR3lOi
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42993
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef


Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


"like" ons op Facebook!
cron