Toon Raemaekers

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor erik vanhove » wo 19 jan 2022, 12:09

Heel spijtig, werkelijk heel spijtig, transfervrij dan nog. Ik vind dit een blunder van formaat.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Ruva » wo 19 jan 2022, 12:10

Die hoofd scouting dat we overgenomen hebben werkt nog voor KV misschien?

Triestig alleszins. Met dank aan Brys?
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor nickohl » wo 19 jan 2022, 12:12

Hij heeft de voorstellen van ons niet aangenomen, dus we wouden hem wel houden.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor OHLer » wo 19 jan 2022, 12:20

nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:Hij heeft de voorstellen van ons niet aangenomen, dus we wouden hem wel houden.


De geldkraan is dicht he bij OHL.
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor nickohl » wo 19 jan 2022, 12:41

OHLer schreef in Re: Toon Raemaekers:
nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:Hij heeft de voorstellen van ons niet aangenomen, dus we wouden hem wel houden.


De geldkraan is dicht he bij OHL.

goh, de vraag is hoeveel geld ge een speler dat bij de beloften ook geen certitude meer is wilt gaan betalen ook hé
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor deeBartman » wo 19 jan 2022, 12:53

nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:
OHLer schreef in Re: Toon Raemaekers:
nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:Hij heeft de voorstellen van ons niet aangenomen, dus we wouden hem wel houden.


De geldkraan is dicht he bij OHL.

goh, de vraag is hoeveel geld ge een speler dat bij de beloften ook geen certitude meer is wilt gaan betalen ook hé

Daar ook geen certitude? Dan moet er toch iets geknapt zijn bij hem, want hij heeft toch zo slecht niet gepresteerd in het eerste elftal?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor nickohl » wo 19 jan 2022, 13:09

deeBartman schreef in Re: Toon Raemaekers:
nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:
OHLer schreef in Re: Toon Raemaekers:
nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:Hij heeft de voorstellen van ons niet aangenomen, dus we wouden hem wel houden.


De geldkraan is dicht he bij OHL.

goh, de vraag is hoeveel geld ge een speler dat bij de beloften ook geen certitude meer is wilt gaan betalen ook hé

Daar ook geen certitude? Dan moet er toch iets geknapt zijn bij hem, want hij heeft toch zo slecht niet gepresteerd in het eerste elftal?

sorry, was het daar wel, ook kapitein als hij speelde.
Maar dan nog, als hij de bank ni meer haalt...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor dartagnan » wo 19 jan 2022, 13:45

maar KV geeft hem wel een contract van 4 jaar ? Toekomst zal het uitwijzen maar lijkt me sterk dat KV hier niet aan het langste eind gaat trekken, hebben alvast een betere trackrecord de laatste jaren dan wij in het lanceren van jeugdige spelers, laten we hopen voor hem dat hij kan doorbreken.
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor blackjack » wo 19 jan 2022, 14:27

erik vanhove schreef in Re: Toon Raemaekers:Heel spijtig, werkelijk heel spijtig, transfervrij dan nog. Ik vind dit een blunder van formaat.


ik deel deze mening !!... :shock:
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Avatar gebruiker
blackjack
 
Berichten: 267
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 13:10
Supportersclub: Geen

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » wo 19 jan 2022, 19:56

Als hij een voorstel heeft gekregen maar het toch afbolt, is dat ook eentje voor het conto van Brys.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Jan Frans » wo 19 jan 2022, 21:19

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:Als hij een voorstel heeft gekregen maar het toch afbolt, is dat ook eentje voor het conto van Brys.

Alles zal dan wel afgehangen van het voorstel. 4 jaar ??? Brys is en blijft een passant
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » do 20 jan 2022, 09:37

1. Brys verklaarde nog 02 december 2020: "Nu, bij OH Leuven, ben ik vooral blij dat ik een Kamal Sowah of een Toon Raemaekers progressie kan laten boeken." en op 21 december 2020: Toon is een heel talentvolle speler die minuten moet krijgen om te tonen wat hij in zijn mars heeft. Op zijn positie dient hij zich nog meer te laten gelden door goeie en duidelijke coaching. Dat kunnen we enkel verbeteren en provoceren door hem te laten spelen.”

2. Brys was aanvankelijk geen groot voorstander van Özkacar.

En tot die beste elf hoort dus ook Cenk Özkacar, hoewel Marc Brys aanvankelijk niet overtuigd was dat hij een meerwaarde zou betekenen voor de ploeg. De Turkse jeugdinternational liep op training niet over van concentratie en werklust.

“Marc Brys maakt me beter”

“Ik was aanvankelijk inderdaad misschien een beetje ‘lazy’”, geeft hij toe. “Dat had ook te maken met de integratie in mijn nieuwe club en mijn nieuwe omgeving. En aan het feit dat ik moest wennen aan een driemansdefensie, ik had altijd in ploegen gespeeld die met vier achterin uitpakten. En ja, ik ging er van uit dat je je op training niet de volle honderd procent hoefde te geven. ‘Pushen’, dat was iets voor tijdens de match, daar gaat het pas écht voor de punten. De coach maakte me duidelijk dat ik me ook op training de volle honderd procent moest geven. ‘Want je speelt maar zo goed als je traint, dus moet je élke training àlles geven’, zei hij. En hij heeft gelijk, kon ik ervaren. De coach maakt van mij trouwens een betere voetballer.”


http://www.hln.be/sport-in-de-buurt/ce ... ~adcfb45d/

3. Op vrijdag 02 Juli speelden ze op Sint-Michielsgestel, tijdens de zomerstage tegen Waasland-Beveren. Tijdens de rust kwam het tot een aanvaring tussen Raemaekers en Brys. Raemaekers weigerde te starten aan de tweede helft. Is dit blijven hangen?

Raemaekers is dit seizoen welgeteld éénmaal opgesteld geweest. Op Cercle Brugge, zaterdag 31 juli mocht hij de volledige wedstrijd spelen. Dit waren dan ook zijn laatste minuten dit seizoen. Vorig jaar speelde hij: 48 - 90 - 90 - 90 - 90 - 90 - 90 - 59 - 66 - 1 = 714 minuten.

4. Is hij nu weg omwille van Brys of is Özkacar duidelijk beter? Of heeft hij te weinig geduld? Heeft zich te weinig laten gelden? Gaf hij zich volledig iedere training?
nickohl schreef in Re: Toon Raemaekers:Hij heeft de voorstellen van ons niet aangenomen, dus we wouden hem wel houden.

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:Als hij een voorstel heeft gekregen maar het toch afbolt, is dat ook eentje voor het conto van Brys.
Laatst bijgewerkt door luckie op do 20 jan 2022, 09:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43384
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor dartagnan » do 20 jan 2022, 09:41

Het is niet omdat hij een voorstel gekregen heeft dat het effectief een voorstel was... ik bedoel maar het kan zo laag qua verloning / korte duur etc zijn geweest dat het meer voor de vorm was...
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Will » do 20 jan 2022, 15:22

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:Als hij een voorstel heeft gekregen maar het toch afbolt, is dat ook eentje voor het conto van Brys.

Op het einde is het toch de fout van De Corte. Mooie paraplu
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » do 20 jan 2022, 16:50

luckie schreef in Toon Raemaekers:3. Op vrijdag 02 Juli speelden ze op Sint-Michielsgestel, tijdens de zomerstage tegen Waasland-Beveren. Tijdens de rust kwam het tot een aanvaring tussen Raemaekers en Brys. Raemaekers weigerde te starten aan de tweede helft. Is dit blijven hangen?


Dégoutant eigenlijk. Wel een type als Lamkel Zé binnenhalen die al met elke trainer in de clinch gelegen heeft, maar een jongere van zijn eigen ploeg zou het definitief verkorven hebben na één aanvaring.

Iemand die weet wat er toen gebeurd is, waarom Toon zou geweigerd hebben te spelen?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor slackdeklipper » vr 21 jan 2022, 14:01

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:
luckie schreef in Toon Raemaekers:3. Op vrijdag 02 Juli speelden ze op Sint-Michielsgestel, tijdens de zomerstage tegen Waasland-Beveren. Tijdens de rust kwam het tot een aanvaring tussen Raemaekers en Brys. Raemaekers weigerde te starten aan de tweede helft. Is dit blijven hangen?


Dégoutant eigenlijk. Wel een type als Lamkel Zé binnenhalen die al met elke trainer in de clinch gelegen heeft, maar een jongere van zijn eigen ploeg zou het definitief verkorven hebben na één aanvaring.

Iemand die weet wat er toen gebeurd is, waarom Toon zou geweigerd hebben te spelen?


Even dégoutant dat zo een snotaap weigert om te spelen..
Al kennen we de context niet uiteraard
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » vr 21 jan 2022, 14:45

slackdeklipper schreef in Re: Toon Raemaekers:
Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:
luckie schreef in Toon Raemaekers:3. Op vrijdag 02 Juli speelden ze op Sint-Michielsgestel, tijdens de zomerstage tegen Waasland-Beveren. Tijdens de rust kwam het tot een aanvaring tussen Raemaekers en Brys. Raemaekers weigerde te starten aan de tweede helft. Is dit blijven hangen?


Dégoutant eigenlijk. Wel een type als Lamkel Zé binnenhalen die al met elke trainer in de clinch gelegen heeft, maar een jongere van zijn eigen ploeg zou het definitief verkorven hebben na één aanvaring.

Iemand die weet wat er toen gebeurd is, waarom Toon zou geweigerd hebben te spelen?


Even dégoutant dat zo een snotaap weigert om te spelen..
Al kennen we de context niet uiteraard


In niets te vergelijken. De speler neemt daar op dat moment een beslissing waar we de toedracht niet toe kennen. De trainer neemt vervolgens de beslissing hem uit de ploeg te zetten waar hij gedurende 6 maanden niet op terugkomt. Een trainer moet zich daar boven kunnen zetten, slaan en zalven. Niet enkel slaan. Anderzijds dan wel Zé willen binnenhalen is niets anders dan hypocriet. Of gaan we die ook halen om na de eerste training niet meer terug te zien? Daarvoor hoeven we de reden van Raemaekers niet eens te kennen.

Dat hij een contract krijgt van 4 jaar bij Mechelen wil zeggen dat hij wel degelijk iets kan, al was het als back-up. Dus de beslissing om hem straal te negeren was hoe dan ook niet te verdedigen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » vr 21 jan 2022, 14:55

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:Dat hij een contract krijgt van 4 jaar bij Mechelen wil zeggen dat hij wel degelijk iets kan, al was het als back-up. Dus de beslissing om hem straal te negeren was hoe dan ook niet te verdedigen.


Het feit dat ze bij Mechelen dun gezaaid zijn met achterspelers die er nog zullen zijn volgend jaar, maakte dat men daar niet lang moest nadenken om hem binnen te halen. Ook het feit dat hij Belg is speelde mee. Ze vinden daar dat ze geen risico tot weinig risico lopen door hem binnen te halen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43384
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » vr 21 jan 2022, 18:34

luckie schreef in Re: Toon Raemaekers:
Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:Dat hij een contract krijgt van 4 jaar bij Mechelen wil zeggen dat hij wel degelijk iets kan, al was het als back-up. Dus de beslissing om hem straal te negeren was hoe dan ook niet te verdedigen.


Het feit dat ze bij Mechelen dun gezaaid zijn met achterspelers die er nog zullen zijn volgend jaar, maakte dat men daar niet lang moest nadenken om hem binnen te halen. Ook het feit dat hij Belg is speelde mee. Ze vinden daar dat ze geen risico tot weinig risico lopen door hem binnen te halen.

Dan nog was er geen nood hem meteen 4 jaar vast te leggen.
En zitten wij niet dun bezaaid achterin?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » zo 13 feb 2022, 05:36

Toon Raemaekers staat op Sofascore trouwens als 4de beste OHL'er op basis van zijn gemiddelde prestaties voor ons dit seizoen. Goed vanaf!

:jeej: :dance:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Will » zo 13 feb 2022, 15:05

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:Toon Raemaekers staat op Sofascore trouwens als 4de beste OHL'er op basis van zijn gemiddelde prestaties voor ons dit seizoen. Goed vanaf!

:jeej: :dance:

Soms zijn het inderdaad dikke dommeriken. Ben fan van Toon.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » ma 14 feb 2022, 20:57

Was altijd degelijk tot goed. Ik begrijp dit niet en vraag me af wat er gebeurd is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor ava4ever » zo 07 aug 2022, 18:16

Mocht invallen bij KV Mechelen tegen Union. Heeft serieus wat body gekregen. Vanderbiest toonde hem direct wat te doen met zijn body. :D
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Jota1 » ma 05 sep 2022, 13:36

Ramaeker op huurbasis naar Liese KSK ?
Dan toch niet de grote belofte ...
Jota1
 
Berichten: 208
Geregistreerd: ma 28 jul 2014, 20:49

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » ma 05 sep 2022, 13:49

Jota1 schreef in Re: Toon Raemaekers:Ramaeker op huurbasis naar Liese KSK ?
Dan toch niet de grote belofte ...


Raemaekers kwam dit seizoen drie keer in actie voor Mechelen, steeds als invaller. Hij moest het stellen met twaalf minuten tegen Union, vier tegen STVV en eentje tegen RFC Seraing.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43384
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


"like" ons op Facebook!