Toon Raemaekers

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » di 29 sep 2020, 17:56

Raemaekers mag dan wel nog maar 20 jaar zijn, volgens mij is hij nu al een serieuze upgrade tov Jantje VDB in defensief opzicht.

Waarom ik eigenlijk een topic start,was omdat aan te halen dat hij ook geregeld mee infiltreert en tot nu toe al 2x mee aan de basis lag van een goal, zonder dat het echt opvalt. Bij de winning goal van Sowah tegen Standard, is het Raemaekers die hoog komt spelen en de vooractie opzet, waaruit Mercier Sowah bedient.
Bij de 0-2 tegen Gent doet hij iets soortgelijks, trekt vervolgens twee verdedigers naar zich toe, waardoor Henry 1 op 1 komt en zijn mannetje in de wind zet om Maertens te bedienen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Jan Frans » di 29 sep 2020, 19:11

:+:
Mag zeker eens apart in het zonnetje gezet worden.
En weet je wat : ik heb zo een flauw vermoeden dat hij daar helemaal niet naast zijn schoenen van gaat lopen.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor disterminator » di 29 sep 2020, 19:27

' De Witte van Zichem '. Vroeger op school nooit gedacht dat ik daar nog zoveel plezier aan zou beleven :lol:
disterminator
Genekt
 
Berichten: 540
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Rudi » za 03 okt 2020, 22:01

Geweldige post zopas gelezen op facebook :

"Bericht voor de mama van Toon Raemaekers: gelieve de kleren van Toon goed te controleren voor u ze in de wasmachine steekt! Het zou namelijk kunnen dat Jelle Vossen nog in zijn achterzak steekt".
:lol:
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1474
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Dubbelpunt » za 03 okt 2020, 23:08

Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1903
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » zo 04 okt 2020, 00:41

Rudi schreef in Re: Toon Raemaekers:Geweldige post zopas gelezen op facebook :

"Bericht voor de mama van Toon Raemaekers: gelieve de kleren van Toon goed te controleren voor u ze in de wasmachine steekt! Het zou namelijk kunnen dat Jelle Vossen nog in zijn achterzak steekt".
:lol:

:lol:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Jan Frans » zo 04 okt 2020, 09:49

Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.

:o Hij speelt al weken in de basis :o
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Dubbelpunt » zo 04 okt 2020, 10:22

Jan Frans schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.

:o Hij speelt al weken in de basis :o

Weet ik, maar hij verbaasd me wekelijks. Zeer blij voor hem en met hem in de ploeg. Gaat onder Brys nog veel stappen zetten. Topper in wording?
Dubbelpunt
 
Berichten: 1903
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » zo 04 okt 2020, 12:54

Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:
Jan Frans schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.

:o Hij speelt al weken in de basis :o

Weet ik, maar hij verbaasd me wekelijks. Zeer blij voor hem en met hem in de ploeg. Gaat onder Brys nog veel stappen zetten. Topper in wording?

Afhankelijk van wat je een topper noemt, maar hij is nu in elk geval al beter dan Jan VDB wat mij betreft.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luc » zo 04 okt 2020, 12:55

Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:
Jan Frans schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.

:o Hij speelt al weken in de basis :o

Weet ik, maar hij verbaasd me wekelijks. Zeer blij voor hem en met hem in de ploeg. Gaat onder Brys nog veel stappen zetten. Topper in wording?



Eindelijk eens een goede jeugdspeler in de basis bij OHL, die jongen gaat het maken.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 883
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor teddy_ruxspin » zo 04 okt 2020, 13:34

luc schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:
Jan Frans schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.

:o Hij speelt al weken in de basis :o

Weet ik, maar hij verbaasd me wekelijks. Zeer blij voor hem en met hem in de ploeg. Gaat onder Brys nog veel stappen zetten. Topper in wording?



Eindelijk eens een goede jeugdspeler in de basis bij OHL, die jongen gaat het maken.


zonder mieren te willen neuken :) , maar : het is zijn derde seizoen bij OHL, kreeg zijn opleiding bij Lierse en Westerlo.
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor deGeerten » zo 04 okt 2020, 14:51

We zullen ineens zijn kennismakingsfilmpje van vorig jaar hier ook nog even zetten.

deGeerten
 
Berichten: 305
Geregistreerd: za 03 mei 2014, 21:52

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor MPT » zo 04 okt 2020, 16:30

teddy_ruxspin schreef in Re: Toon Raemaekers:
luc schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:
Jan Frans schreef in Re: Toon Raemaekers:
Dubbelpunt schreef in Re: Toon Raemaekers:Wat een match weer, deze man krijgt veel te weinig krediet.

:o Hij speelt al weken in de basis :o

Weet ik, maar hij verbaasd me wekelijks. Zeer blij voor hem en met hem in de ploeg. Gaat onder Brys nog veel stappen zetten. Topper in wording?



Eindelijk eens een goede jeugdspeler in de basis bij OHL, die jongen gaat het maken.


zonder mieren te willen neuken :) , maar : het is zijn derde seizoen bij OHL, kreeg zijn opleiding bij Lierse en Westerlo.

Topmove van De Corte om hem te gaan halen,me dunkt.
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor MPT » zo 04 okt 2020, 16:40

Edit lachend mannetje om geen hetze te starten!
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » zo 04 okt 2020, 20:06

MPT schreef in Re: Toon Raemaekers:Edit lachend mannetje om geen hetze te starten!

Ik denk niet dat De Corte daar voor iets tussen zit? Is hier gekomen als hij 17 was, en niet voor de A-kern (op dat moment). Of vergis ik me? Houdt hij zich wel bezig met scouten van de jeugd? Wie was de voorloper van Mariman? Als het wel WDC was, dan :+:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Filip Elsen » ma 05 okt 2020, 08:05

Decorte heeft hier niks mee te maken. Degene die toen verantwoordelijk was voor de jeugd was toch Hans Van Der Elst ?

In een interview ergens verleden week gaf Raemaekers aan dat hij dacht dat er bij OHL meer kansen lagen voor de jeugd en dat hij daarom de overstap maakte naar Leuven. ik kijk straks eens na of ik het terugvind.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » ma 08 feb 2021, 14:49

Na Standard_ohl (1-1)

88' | 1-1 | Bodart redt knap op een vrijschop van Raemaekers. Raemaekers ramt de vrije trap naast de muur en dan moet Bodart alert zijn. Kotysch krijgt de rebound tegen zijn scheenbeen, dus kan hij Leuven geen nieuwe voorsprong bezorgen




Brys: Door die blessure moest Raemaekers koud de match in. “Toon voetbalde met veel maturiteit. Op het einde kruidde hij zijn goeie partij ook nog met een mooie vrijschop. Dat bewijst dat de Leuvense jeugd eraan komt.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2018491 ... al-op-paal
---------------------
Veelbetekenend en belovend dat hij dit deed en de groep hem dit ook liet doen.......

Hij gaf ook op een bepaald moment een goede doorsteekpas.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor nickohl » ma 08 feb 2021, 14:52

luckie schreef in Re: Toon Raemaekers:Na Standard_ohl (1-1)

88' | 1-1 | Bodart redt knap op een vrijschop van Raemaekers. Raemaekers ramt de vrije trap naast de muur en dan moet Bodart alert zijn. Kotysch krijgt de rebound tegen zijn scheenbeen, dus kan hij Leuven geen nieuwe voorsprong bezorgen




Brys: Door die blessure moest Raemaekers koud de match in. “Toon voetbalde met veel maturiteit. Op het einde kruidde hij zijn goeie partij ook nog met een mooie vrijschop. Dat bewijst dat de Leuvense jeugd eraan komt.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2018491/ ... al-op-paal
---------------------
Veelbetekenend en belovend dat hij dit deed en de groep hem dit ook liet doen.......

Hij gaf ook op een bepaald moment een goede doorsteekpas.....

lag met een goeie brede bal naar Maertens aan de basis van de eerste goal.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » ma 08 feb 2021, 15:06

NA: PL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2
JOHAN59 schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:Ik zou met veel plezier willen zeggen dat Raemakers een goede vervanger is maar spijtig genoeg is dat niet het geval. Zijn wendbaarheid is nog problematischer als die van de Schuur. Komt niet goed....

diezel schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:en de draaicirkel van een camion.


Spijtig dat hij niet linksvoetig is....... dan zat hij nu reeds gespijkerd....... maar dit komt goed voor hem.......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor Maarten » ma 08 feb 2021, 15:23

luckie schreef in Re: Toon Raemaekers:NA: PL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2
JOHAN59 schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:Ik zou met veel plezier willen zeggen dat Raemakers een goede vervanger is maar spijtig genoeg is dat niet het geval. Zijn wendbaarheid is nog problematischer als die van de Schuur. Komt niet goed....

diezel schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:en de draaicirkel van een camion.


Spijtig dat hij niet linksvoetig is....... dan zat hij nu reeds gespijkerd....... maar dit komt goed voor hem.......

Het klopt wel dat hij wat log is, niet heel snel of wendbaar, maar ik heb al aangehaald dat hij daar volgens mij kan aan werken. Ten eerste is zijn positiespel beter dan dat van sommigen (velen) die hier de afgelopen jaren gestaan hebben, ten tweede heeft hij een stel betere voeten dan zelfs een aantal die hier nu rondlopen, en ik heb de indruk dat hij wat gewicht kan verliezen (hij zag er mij dit weekend zelfs al wat scherper uit dan twee maanden geleden... of misschien lag dat aan zijn haar dat geknipt was). Wat vast staat, is dat hij minstens evenveel kansen verdient als Jemelka.

Het is overigens al de derde keer dit seizoen (op de weinige kansen die hij kreeg) dat hij met een goeie opening aan de basis ligt van een OHL doelpunt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor diezel » ma 08 feb 2021, 15:28

Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:
luckie schreef in Re: Toon Raemaekers:NA: PL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2
JOHAN59 schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:Ik zou met veel plezier willen zeggen dat Raemakers een goede vervanger is maar spijtig genoeg is dat niet het geval. Zijn wendbaarheid is nog problematischer als die van de Schuur. Komt niet goed....

diezel schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:en de draaicirkel van een camion.


Spijtig dat hij niet linksvoetig is....... dan zat hij nu reeds gespijkerd....... maar dit komt goed voor hem.......

Het klopt wel dat hij wat log is, niet heel snel of wendbaar, maar ik heb al aangehaald dat hij daar volgens mij kan aan werken. Ten eerste is zijn positiespel beter dan dat van sommigen (velen) die hier de afgelopen jaren gestaan hebben, ten tweede heeft hij een stel betere voeten dan zelfs een aantal die hier nu rondlopen, en ik heb de indruk dat hij wat gewicht kan verliezen (hij zag er mij dit weekend zelfs al wat scherper uit dan twee maanden geleden... of misschien lag dat aan zijn haar dat geknipt was). Wat vast staat, is dat hij minstens evenveel kansen verdient als Jemelka.

Het is overigens al de derde keer dit seizoen (op de weinige kansen die hij kreeg) dat hij met een goeie opening aan de basis ligt van een OHL doelpunt.

Hij is niet wendbaar en moet ondanks zijn lengte nog aan zijn kopspel werken. Maar hij heeft ook veel pluspunten die ik bij de anderen niet zie zoals een goeie traptechniek en een goeie lange pass. Verdedigend zeker niet slecht. Eigenlijk een schande dat die moest wachten op een blessure van de grote jemelka eer hij aan spelen toe kwam.

En zoals gezegd er zijn genoeg ploegen waar ze met twee rechtsvoetige CV's spelen en dat werkt perfect. Als je toch geen topper CV gaat halen, kan je beter Ramaekers zijn kans geven. Eigen jeugd, jonger en meer talent dan een Jemelka of Ouedraogo.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7543
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor nickohl » ma 08 feb 2021, 15:33

diezel schreef in Re: Toon Raemaekers:
Maarten schreef in Re: Toon Raemaekers:
luckie schreef in Re: Toon Raemaekers:NA: PL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2
JOHAN59 schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:Ik zou met veel plezier willen zeggen dat Raemakers een goede vervanger is maar spijtig genoeg is dat niet het geval. Zijn wendbaarheid is nog problematischer als die van de Schuur. Komt niet goed....

diezel schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:en de draaicirkel van een camion.


Spijtig dat hij niet linksvoetig is....... dan zat hij nu reeds gespijkerd....... maar dit komt goed voor hem.......

Het klopt wel dat hij wat log is, niet heel snel of wendbaar, maar ik heb al aangehaald dat hij daar volgens mij kan aan werken. Ten eerste is zijn positiespel beter dan dat van sommigen (velen) die hier de afgelopen jaren gestaan hebben, ten tweede heeft hij een stel betere voeten dan zelfs een aantal die hier nu rondlopen, en ik heb de indruk dat hij wat gewicht kan verliezen (hij zag er mij dit weekend zelfs al wat scherper uit dan twee maanden geleden... of misschien lag dat aan zijn haar dat geknipt was). Wat vast staat, is dat hij minstens evenveel kansen verdient als Jemelka.

Het is overigens al de derde keer dit seizoen (op de weinige kansen die hij kreeg) dat hij met een goeie opening aan de basis ligt van een OHL doelpunt.

Hij is niet wendbaar en moet ondanks zijn lengte nog aan zijn kopspel werken. Maar hij heeft ook veel pluspunten die ik bij de anderen niet zie zoals een goeie traptechniek en een goeie lange pass. Verdedigend zeker niet slecht. Eigenlijk een schande dat die moest wachten op een blessure van de grote jemelka eer hij aan spelen toe kwam.

En zoals gezegd er zijn genoeg ploegen waar ze met twee rechtsvoetige CV's spelen en dat werkt perfect. Als je toch geen topper CV gaat halen, kan je beter Ramaekers zijn kans geven. Eigen jeugd, jonger en meer talent dan een Jemelka of Ouedraogo.


2 rechtse CV's akkoord. Maar we spelen meestal met 3 CV's... en dan is linksvoetigheid wel een meerwaarde...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor deeBartman » wo 19 jan 2022, 10:35

Blijkbaar niet goed genoeg meer ... spijtig. En dan nog naar de kakkers ...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » wo 19 jan 2022, 10:55

luckie schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:
luckie schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:Aangezien Kotysch niet opgesteld werd... zelfs niet inviel...... wat deed hij fout in de vorige wedstrijd?

diezel schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:volgens mij uit voorzorg gezien het grote aantal matchen op korte tijd. Niet vergeten dat alle parameters op vlak van fitheid nauwgezet opgevolgd worden. Op basis van de prestaties had hij wel eerder Jemelka vervangen die in de fout ging.


luckie schreef in Belgen op het wedstrijdblad: voer voor discussie: wo 02 dec 2020, 11:53 Belgen op het wedstrijdblad: voer voor discussie


Brys, die bij Mouscron en STVV problemen had met de buitenlandse eigenaars, voelt momenteel geen druk om spelers te op te stellen. 'Het gaat om een lijn die je trekt', weet de 58-jarige coach. 'Bij Moeskroen hield de samenwerking omdat de eigenaar, een Belg die in Spanje werkte, me wilde verplichten om Spanjaarden op te stellen. Daar kwam de economische factor naar boven, omdat die jongens een bepaalde marktwaarde vertegenwoordigden. Een moderne voetbalclub blijft een bedrijf. Nu, bij OH Leuven, ben ik vooral blij dat ik een Kamal Sowah of een Toon Raemaekers progressie kan laten boeken.'

http://sportmagazine.knack.be/sport/mag ... 71873.html
---------------------
Misschien kan het opstellen van Raemaekers deze progressie 'daadwerkelijk' bevorderen of zelfs bewerkstelligen?


In het licht daarvan is zijn keuze logisch:

Centraal achterin kreeg Raemaekers nog eens zijn kans tegen KV Mechelen. De Zichemnaar nam de plaats in van Kotysch. “Toon is een heel talentvolle speler die minuten moet krijgen om te tonen wat hij in zijn mars heeft. Op zijn positie dient hij zich nog meer te laten gelden door goeie en duidelijke coaching. Dat kunnen we enkel verbeteren en provoceren door hem te laten spelen”, legt Brys zijn keuze uit. “Sascha viel vorig seizoen rond dit tijdstip voor langere tijd uit. Ik wou hem wat beschermen in deze drukke weken. Sascha begreep dat.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/1949072/ ... en-na-rust

JOHAN59 schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:Ik zou met veel plezier willen zeggen dat Raemakers een goede vervanger is maar spijtig genoeg is dat niet het geval. Zijn wendbaarheid is nog problematischer als die van de Schuur. Komt niet goed....

diezel schreef in Re: JPL 17 OHL - Mechelen - Zo - 20/12/20 - 16:00//1-2:en de draaicirkel van een camion.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Toon Raemaekers

Berichtdoor luckie » wo 19 jan 2022, 12:07

nasroedin schreef in Re: Wintertransfers 2021-2022: Wensen, geruchten en bevestig:Hij tekende een contract voor vier seizoenen bij KV Mechelen.


Van op de site van KV Mechelen:

Toon Raemaekers eerste “zomertransfer”

De 20-jarige centrale verdediger komt vanaf volgend seizoen voor Geel & Rood voetballen en tekende een contract voor 4 seizoenen.

Afbeelding

Het contract van Raemaekers bij OHL loopt af aan het einde van dit seizoen. Daarna vervoegt hij dus transfervrij de rangen bij KV Mechelen. Hij speelde in totaal 12 keer voor de eerste ploeg van OHL, waarvan 11 keer in de Jupiler Pro League.

“Toon is een jonge, talentvolle centrale verdediger”, zegt sportief directeur Tom Caluwé. “Met zijn 1m94 zorgt hij voor de nodige lengte. Hij is ook sterk en brengt een mooie bagage aan voetballend vermogen mee.”

De club verwelkomt Toon graag vanaf het begin van volgend seizoen.

http://www.kvmechelen.be/nieuws/2021-2 ... rtransfer/
Laatst bijgewerkt door luckie op wo 19 jan 2022, 12:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43382
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


"like" ons op Facebook!