Marc Brys

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Marc Brys

Berichtdoor deeBartman » ma 11 jan 2021, 13:43

Brys warempel te gast in Extra Time! Benieuwd of het gaat gaan over OHL of over de prestatie van Anderlecht.
Die onnozele Vidarsson kan weer zeveren over Verbist.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Marc Brys

Berichtdoor Sakke91 » ma 11 jan 2021, 14:03

deeBartman schreef in Re: Marc Brys:Brys warempel te gast in Extra Time! Benieuwd of het gaat gaan over OHL of over de prestatie van Anderlecht.
Die onnozele Vidarsson kan weer zeveren over Verbist.


Das de allereerste keer dat iemand van OHL uitgenodigd wordt in Extra Time. Nooit gedacht dat dat nog ging gebeuren.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Marc Brys

Berichtdoor Jan Frans » ma 11 jan 2021, 14:05

Sakke91 schreef in Re: Marc Brys:
deeBartman schreef in Re: Marc Brys:Brys warempel te gast in Extra Time! Benieuwd of het gaat gaan over OHL of over de prestatie van Anderlecht.
Die onnozele Vidarsson kan weer zeveren over Verbist.


Das de allereerste keer dat iemand van OHL uitgenodigd wordt in Extra Time. Nooit gedacht dat dat nog ging gebeuren.

Dat we dat nog mogen mee maken :jeej:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Marc Brys

Berichtdoor zizike » ma 11 jan 2021, 14:42

Sakke91 schreef in Re: Marc Brys:
deeBartman schreef in Re: Marc Brys:Brys warempel te gast in Extra Time! Benieuwd of het gaat gaan over OHL of over de prestatie van Anderlecht.
Die onnozele Vidarsson kan weer zeveren over Verbist.


Das de allereerste keer dat iemand van OHL uitgenodigd wordt in Extra Time. Nooit gedacht dat dat nog ging gebeuren.


Dit seizoen dan.
Toro is er toch al eens geweest? En ergens een trainer (Ronny of Jackie). Zelfs Henry Kumps kan ik mij nog ergens herinneren bij de eerste promotie.

Wel telkens als Badmuts of VanHolsbeek verhinderd waren :hihi:
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Marc Brys

Berichtdoor Wimmel » di 12 jan 2021, 00:51

Leuke uitzending! Er werd verrassend veel over OHL gepraat.

Voor wie de uitzending gemist heeft of nogmaals wil bekijken:

http://sporza.be/nl/2021/01/11/bekijk- ... 404125119/
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Pieje » di 12 jan 2021, 08:41

Wimmel schreef in Re: Marc Brys:Leuke uitzending! Er werd verrassend veel over OHL gepraat.

Voor wie de uitzending gemist heeft of nogmaals wil bekijken:

http://sporza.be/nl/2021/01/11/bekijk-e ... 404125119/


Toch ook nog heel veel over Anderlecht, maar soit, 't moet inderdaad een OHL-record geweest zijn.

Ik onthou:
- Brys gaf een opvallende blik achter de schermen bij OHL.
- De statistieken die hij noemt, alles kennen ze in percentages!
- Benkovic
- Genk was héél close...
- Kampioen over 3 jaar!
Avatar gebruiker
Pieje
 
Berichten: 602
Geregistreerd: za 02 aug 2014, 16:22

Re: Marc Brys

Berichtdoor Jan Frans » di 12 jan 2021, 09:02

Pieje schreef in Re: Marc Brys:
Wimmel schreef in Re: Marc Brys:Leuke uitzending! Er werd verrassend veel over OHL gepraat.

Voor wie de uitzending gemist heeft of nogmaals wil bekijken:

http://sporza.be/nl/2021/01/11/bekijk-e ... 404125119/


Toch ook nog heel veel over Anderlecht, maar soit, 't moet inderdaad een OHL-record geweest zijn.

Ik onthou:
- Brys gaf een opvallende blik achter de schermen bij OHL.
- De statistieken die hij noemt, alles kennen ze in percentages!
- Benkovic
- Genk was héél close...
- Kampioen over 3 jaar!

ik voeg toe :
- Volgens Joos worden we momenteel "opgestuwd in de vaart der volkeren" :jeej: :jeej:
- Kamal kan niks mis doen
- Fijn oefencomplexje daar in Leicester

Mijn gevoel : het respect voor het werk van OHL zelf zullen we steeds op onze buik kunnen schrijven . Alle credits zullen voor onze "kwaliteitsjournalisten en analysten" steeds naar Leicester en King Power gaan.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Marc Brys

Berichtdoor zizike » di 12 jan 2021, 09:13

En nogmaals de Europese ambitie uitgesproken. Als de competitie vandaag wordt afgefloten, zijn we er bij. Maar kan dat wel, als Leicester City ook Europees speelt? Of hebben ze een Red Bulleke gedaan?

Ik zou daar toch mee opletten, met die ambities. Den Top is gene Samy, maar toch.
Hoogmoed is het kind van de porseleinwinkel :lol: Maja, Den Brys is duidelijk van 't stad hé
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Marc Brys

Berichtdoor Maarten » di 12 jan 2021, 10:29

zizike schreef in Re: Marc Brys:En nogmaals de Europese ambitie uitgesproken. Als de competitie vandaag wordt afgefloten, zijn we er bij. Maar kan dat wel, als Leicester City ook Europees speelt? Of hebben ze een Red Bulleke gedaan?

Ik zou daar toch mee opletten, met die ambities. Den Top is gene Samy, maar toch.
Hoogmoed is het kind van de porseleinwinkel :lol: Maja, Den Brys is duidelijk van 't stad hé

Goh, ik heb wel den indruk dat dit een compleet ander verhaal is dan Lierse. Op dit moment denk ik inderdaad dat binnen enkele jaren het niet ondenkbaar is dat we het beter doen dan pakweg Gent of Standard. Vergeet niet dat ploegjes als Lokeren, Zulte, etc in een niet te ver verleden ook Europees speelden. Veel is daar in België niet voor nodig. En gezien we op dit moment niet de speelbal lijken te zijn van makelaars, zou het wel eens kunnen dat we onze eigen koers kunnen varen, meer dan Gent of Anderlecht.

Hoe dat dan precies zit met King Power en Leicester, weet ik niet. Ik neem aan dat daar wel een mouw aan gepast kan worden, en indien niet, zal ik er ook niet wakker van liggen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Marc Brys

Berichtdoor nasroedin » za 23 jan 2021, 11:24

DC United polste ook naar Marc Brys HLN
DC United, de Amerikaanse voetbalclub in de Major League Soccer die pas Hernan Losada als trainer heeft aangesteld, had eerder ook bij Marc Brys gepolst. De coach van OH Leuven wimpelde de interesse evenwel af: “Ik heb geluisterd zoals ik met iedereen doe, omdat dat een vorm van respect is. Maar ik vond dat voor mij persoonlijk niet de juiste stap. OH Leuven is voor mij een mooi project. Ik zag geen reden om dat af te breken. Waarmee ik niet de beslissing van Losada wil beoordelen. Die stap kan voor hem wel werken. Hernan is verstandig en ambitieus genoeg om te weten wat hem naar daar drijft. Amerika heeft een sportklimaat, de voetbalcompetitie daar is in opmars en de infrastructuur is prima. Het zal zeker voordelen hebben, al schat ik het niveau wel sportief minder hoog in dan Europa. Zo’n bod moet je sportief, financieel en familiaal afwegen. Ik zag dat persoonlijk niet zitten.” (BF/KDC)
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Filip Joos: Brys moet een topploeg onder zich krijgen

Berichtdoor luckie » zo 24 jan 2021, 16:28

Filip Joos: Brys moet een topploeg onder zich krijgen

Afbeelding

Filip Joos: Altijd prys

Afbeelding

‘Het is onbegrijpelijk dat Marc Brys nog geen absolute topploeg onder zijn hoede heeft gekregen.’

Ik ontmoette Marc Brys voor het eerst kort nadat de twintigste eeuw met een allerlaatste krachtinspanning het estafettestokje had doorgegeven aan zijn opvolger – vlekkeloos verliep die wissel niet, XXI struikelde en ging al meteen met een oorverdovend geraas tegen de vlakte Ground Zero genaamd.

Het was een bloedhete zondag in de maand augustus van het jaar 2002, Lyra-Berchem, een wedstrijd voor de Beker van België. Wij van Lyra waren een paar maanden eerder ei zo na ten koste van Kortrijk naar tweede klasse gepromoveerd, en rustten nog op die lauweren: we waren iets te vol van onszelf, net wat minder hongerig, en ook al debiteerde onze keeper in de spelerstunnel nog de altijd weerkerende grap – ‘Komaan mannekes, vergeet niet dat de beker de snelste weg naar Europa is!’ – de wilde passie van het seizoen tevoren raasde nog niet door onze aderen. Berchem was dan wel kampioen geworden in bevordering, wij zouden wel even tonen dat derde klasse meer dan een niveau hoger was.

U raadt het: Berchem veegde op ongeziene wijze de vloer met ons aan. We werden tureluurs getikt, van het kastje naar de muur gespeeld. Dat het na negentig minuten maar 0-2 was, mocht een wonder heten. Aan de zijlijn, majestueus zijn geel-zwarte troepen overschouwend: Marc Brys. Wij, gekrenkt en verslagen, vonden hem vreselijk hautain, zoals hij daar als een soort Aad de Mos van het amateurvoetbal aanwijzingen gaf, zonder stemverheffing, maar overduidelijk superieur. Helmboswuivend met die blonde haardos, kek gekleed, een man van de stad die ons, boerkes van Lier, minachtte.

Mij deed hij toen zelfs denken aan Paul Put, de trainer van Tubantia Borgerhout die ik jaren eerder partij gegeven had. Op de modderige grasmat van het oergezellige stadion in het Rivierenhof leidde Put de opwarming van zijn ploeg in kostuum. Toen de warming-up bijna voorbij was, wandelde er opeens een vrouw over het veld: de moeder van Paul Put, zo bleek, die met hooggeheven arm haar zoon een nieuw pak aan een knaapje kwam brengen. Een onvergetelijk beeld. Dat waren ‘de dikkenekken van ’t stad’, speelde onze coach er meteen gretig op in, gingen wij dat soort showmannen zomaar over ons heen laten lopen, neen toch! Later, bij de Chinese peripetieën zowel als bij de Afrikaanse triomfen die onlosmakelijk met Paul Put verbonden zullen blijven, zag ik altijd die moeder met kapstok en kostuum, schuifelend over het slijk.

Brys en Berchem gingen op hun elan van de bekerwedstrijd door, werden meteen kampioen in derde klasse. In dat team: Issame Charai, toen vlot scorende spits, en nu al jaren een van de getrouwen van de coach, zijn vaste assistent. En er speelden meer jongens met Marokkaanse roots in dat team, terwijl de legende wilde dat je met hen geen prijzen pakte. Te frivool, zouden ze zijn, niet strijdbaar genoeg als het er echt op aankwam, in een tijdsgewricht waarin een later voor racisme veroordeelde politieke partij die jongeren ronduit lui noemde, en nog veel erger ook. Brys bewees het tegendeel, smeedde een geweldig team, en was een trotse toeschouwer langs de lijn – wij van Lyra waren waarschijnlijk niet de enige losers die zijn fierheid en zelfverzekerdheid voor arrogantie hielden.

Na Berchem volgde Beerschot-Wilrijk, en in totaal zou hij drie keer op het Kiel passeren. Die eerste periode was de mooiste, in een zonovergoten finale tegen favoriet Club Brugge pakten Daniel Cruz en co. de beker. ‘Met den Brys, altijd prijs!’, juichten de supporters. Een te boude stelling, die geen trainer ter wereld gestand kan doen, zelfs de Guardiola’s en de Klopps niet.

Zijn ontslag een paar maanden later was pijnlijk. Op de tribune gonsde het van de geruchten dat de coach de zak zou krijgen. Sterke man Jos Verhaegen bevestigde die op niet bepaald fluistertoon aan wie hem flankeerde, en het nieuwtje kwam de vrouw van Brys ter ore. Ontredderd stapte ze nog voor het laatste fluitsignaal de tribune af, zij wist al wat haar man alleen nog maar vermoedde. Het volksgericht had gejoeld, keizer Nero had zijn duim naar omlaag gebracht. Wansmakelijk.

Uit die periode stamde een leuze die in dikke zwarte letters op een elektriciteitskast was gespoten aan de uitgang van de Wilrijkse Pleinen, het trainingscentrum van toen nog Germinal Beerschot, niet te missen voor wie daar passeerde: ‘Brys buiten!’ Toen hij een paar jaar later als coach van Malinwa te gast was in Extra Time, lieten we een foto van die kast in de uitzending zien, om het wispelturige van een leven als voetbalcoach te tonen. Brys schrok zichtbaar, reageerde zelfs zonder zijn spreekwoordelijke aplomb. Gelijk had hij, fijnzinnig was het niet. Maar mooi was wel dat ik twee dagen later een mail kreeg, van iemand die de leuze had weggepoetst.

Marc Brys is nu, welja, binnen. Logisch, hij is al jaren een van de beste Belgische coaches. Het is onbegrijpelijk dat hij nog geen absolute topploeg onder zijn hoede heeft gekregen. Altijd komt er net een kink in de kabel, is er toch twijfel: hij kan het met kleinere teams, akkoord, maar zal het ook lukken bij de top, willen die spelers wel mee in dat verhaal? Wat eigenlijk een eufemisme is voor: willen vedetten wel zo vaak en zo hard trainen? Het antwoord zit verscholen in het topseizoen van Xavier Mercier: arbeid loont. Pas dan ben je vedette.

OHL is nu Brys’ biotoop, het respect is er groot en wederzijds, en de financiële middelen zijn niet onaanzienlijk, dankzij de Thaise investeerders. De coach zelf verstopt zich niet: Oud-Heverlee Leuven kan binnen de vijf jaar kampioen worden. Daarom dringt een naamsverandering bij OHL zich op, met behoud van de drie historische letters, weliswaar door elkaar gehusseld: Hoger Op Leuven – alleen jammer dat het acroniem dan zo fout klinkt.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20210122_98203975
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Wimmel » vr 14 mei 2021, 17:51

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Ruva » vr 14 mei 2021, 17:58

Doet wat denken aan de intrede van Tucic. Sponsor even plezieren.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3000
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Marc Brys

Berichtdoor DVO » ma 19 jul 2021, 12:02

Brys wint de Trofee Goethals en is coach van het jaar !! Knap, proficiat coach !!
DVO
 
Berichten: 687
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 06:43
Supportersclub: S.C. Leive 2002

Re: Marc Brys

Berichtdoor Ruva » ma 19 jul 2021, 12:09

Mooie bekroning voor Brys. Dat ze de beloftes aan hem maar respecteren.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3000
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Marc Brys

Berichtdoor blackjack » ma 19 jul 2021, 12:19

Ruva schreef in Re: Marc Brys:Mooie bekroning voor Brys. Dat ze de beloftes aan hem maar respecteren.


idd. Brys scoort er hier één, TeCorte blijft voorlopig (in alles) op NUL steken !!!... :roll:
Laatst bijgewerkt door blackjack op ma 19 jul 2021, 12:24, in totaal 1 keer bewerkt.
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Avatar gebruiker
blackjack
 
Berichten: 263
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 13:10
Supportersclub: Geen

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » ma 19 jul 2021, 12:22

DVO schreef in Re: Marc Brys:Brys wint de Trofee Goethals en is coach van het jaar !! Knap, proficiat coach !!

Verdiend gewonnen.

Straks nog De Corte T.D. van het jaar.

Letwel het is te zeggen: als Brys nog eens het vel van De Corte kan redden.

Is Brys hiermee nu een maatje te groot geworden voor De Corte?


Verrassing: niet Clement, wel OHL-coach Marc Brys bekroond tot winnaar Trofee Raymond Goethals, De Ketelaere beste nieuwkomer

Belgisch voetbalMarc Brys heeft de Trofee Raymond Goethals gewonnen. De jury oordeelde dat de T1 van Oud-Heverlee Leuven in het speciale coronajaar het meeste uit zijn spelerskern heeft gehaald, en zo het dichtst in de buurt komt van ‘den Tuveneir’ Goethals. Andere genomineerden waren Philippe Clement (Club Brugge) en Ivan Leko (Antwerp FC). De Trofee Dominique D’Onofrio, die voor beste debutant, ging naar Charles De Ketelaere.

Oorspronkelijk stond die tweede stemronde al in december op de planning, maar door het coronavirus was deze uitgesteld naar een latere datum. Vanmiddag is in restaurant San Daniele in Ganshoren uiteindelijk de beslissing gevallen. Marc Brys wint voor het eerst de Trofee Raymond Goethals, de prijs voor de beste Belgische coach. De Trofee is de onderscheiding voor de Belgische trainer die het voorbije jaar het best beantwoordde aan de figuur van ‘den Tuveneir’ Raymond Goethals, zijn wijze van werken en gedrevenheid. Vanwege het speciale jaar 2020 ging de Trofee naar de trainer die het meest uit z'n kern heeft gehaald in 2020. De jury van de Trofee Raymond Goethals bestaat uit voormalige bondscoaches van de Rode Duivels, oud-winnaars van de trofee, scheidsrechters en leden van het organisatiecomité.

Brys komt zo in een mooi lijstje terecht. Het volledige lijstje winnaars van de Trofee, die sinds 2011 wordt uitgereikt: Eric Gerets (2011), Peter Maes (2012), Francky Dury (2013), Marc Wilmots (2014), Hein Vanhaezebrouck (2015), Michel Preud’homme (2016), Felice Mazzu (2017) en Philippe Clement (2018 en 2019). De 59-jarige Antwerpenaar troeft Ivan Leko (Antwerp FC, nu Shanghai Port) en Philippe Clement (Club Brugge) af. Clement - eigenlijk favoriet voor deze prijs - mag zich dus niet voor de derde keer op rij de beste Belgische trainer noemen.

Een bekroning voor de sterke eerste seizoenshelft van OHL. Marc Brys kwam in juni 2020 aan het roer te staan aan Den Dreef. De coach zat na zijn passage bij STVV al een tijdje zonder club, en moest de promovendus naar een veilige plaats gidsen in eerste klasse. Vlak voor de winterstop stonden de troepen van Brys nog op een zucht van een plaatsje in de top zes. Na de jaarwisseling zakte OHL een beetje weg in de stand, maar het zorgeloos seizoen was toen al een zekerheid. Knap werk van de promovendus.

Beste debutant

De prijs voor beste debutant gaat dit jaar wel naar een Bruggeling: Charles De Ketelaere. De youngster van Club Brugge heeft het afgelopen jaar een basisplaats afgedwongen bij de landskampioen, en speelde zich zo in de kijker van heel wat topclubs. In het seizoen 2020-2021 was hij goed voor drie doelpunten en vier assists, maar De Ketelaere stak er vooral bovenuit door zijn vlotte dribbels en spelinzicht. Hij werd ook opgeroepen voor de nationale ploeg, waar hij al één cap haalde. ‘CDK’ kreeg de trofee overhandigd door Michel Preud’homme. volgt Yari Verschaeren op. De Trofee Dominique D’Onofrio werd vorig jaar in het leven geroepen.

http://www.hln.be/belgisch-voetbal/ver ... ~ac8b55c6/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Wimmel » ma 19 jul 2021, 13:06

luckie schreef in Re: Marc Brys: Is Brys hiermee nu een maatje te groot geworden voor De Corte?


Of voor OHL?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor nasroedin » ma 19 jul 2021, 13:31

Wimmel schreef in Re: Marc Brys:
luckie schreef in Re: Marc Brys: Is Brys hiermee nu een maatje te groot geworden voor De Corte?


Of voor OHL?


Als Decorte blijft knoeien wel
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Marc Brys

Berichtdoor ava4ever » ma 19 jul 2021, 13:34

Proficiat Marc, een grote meneer. :+:
ava4ever
 
Berichten: 1142
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Marc Brys

Berichtdoor zizike » ma 19 jul 2021, 13:41

"Verrassend" volgens jef sport hln.
Niet alles is fixable, jef.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Marc Brys

Berichtdoor ivanhoe » ma 19 jul 2021, 13:44

Gefeliciteerd Marc !
je doet je slogan weer alle eer aan !
Met Brys pak je of heb je altijd een prijs :lol:
Hij haalde het meeste uit zijn kern die onze TD mee heeft samengesteld :jeej:
Avatar gebruiker
ivanhoe
 
Berichten: 294
Geregistreerd: do 17 apr 2014, 23:03
Supportersclub: den eendracht

Re: Marc Brys

Berichtdoor nickohl » ma 19 jul 2021, 13:51

zizike schreef in Re: Marc Brys:"Verrassend" volgens jef sport hln.
Niet alles is fixable, jef.

vooral verrassend dat Blessin niet genomineerd was, maar die zijn machine begon ook pas te draaien vanaf december...

En is uiteraard geen Belg :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4570
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Marc Brys

Berichtdoor Wimmel » ma 19 jul 2021, 14:49

nasroedin schreef in Re: Marc Brys:
Wimmel schreef in Re: Marc Brys:
luckie schreef in Re: Marc Brys: Is Brys hiermee nu een maatje te groot geworden voor De Corte?


Of voor OHL?


Als Decorte blijft knoeien wel


Hoe zouden onze TD en King Power gereageerd hebben op de overwinning van Brys?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Jan Frans » ma 19 jul 2021, 16:21

Willen jullie geloven dat ik daar een beetje emotioneel van ben.Van harte gefeliciteerd.Wauw
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


"like" ons op Facebook!