Marc Brys

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » do 17 sep 2020, 09:13

diezel schreef in Re: Marc Brys:jaloerse bok.


Schoot je er hier één?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor diezel » do 17 sep 2020, 09:18

luckie schreef in Re: Marc Brys:
diezel schreef in Re: Marc Brys:jaloerse bok.


Schoot je er hier één?

allez bokje in uw geval
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » do 17 sep 2020, 09:23

diezel schreef in Re: Marc Brys:
luckie schreef in Re: Marc Brys:
diezel schreef in Re: Marc Brys:jaloerse bok.


Schoot je er hier één?

allez bokje in uw geval

Dit is van de bok op de ezel gaan.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor admin » do 17 sep 2020, 13:34

Owwwwkeeeeeej

back on topic.
Avatar gebruiker
admin
 
Berichten: 296
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 03:53

Re: Marc Brys

Berichtdoor Kurt » do 17 sep 2020, 15:51

http://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a1c54252/

Binnen die filosofie past Jess Thorup, die voor offensief voetbal staat en twee jaar aan de slag was bij AA Gent. De Deen staat op het lijstje van kandidaten in de Luminus Arena. Ook Frank Vercauteren is in beeld, door de naam van OHL-coach Marc Brys mag wellicht een streep getrokken worden. “De interesse streelt mijn ego, maar ik zou het ongepast vinden om OHL te verlaten. Ik voel me perfect thuis, heb een spelersgroep en bestuur dat naar me luistert en ben pas naar hier verhuisd”, aldus Brys aan onze redactie
Kurt
Insane in the membrane
 
Berichten: 122
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:01
Woonplaats: Longvillage

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » do 17 sep 2020, 15:58

Kurt schreef in Re: Marc Brys:http://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/racing-genk/ook-jess-thorup-in-beeld-bij-racing-genk-als-kandidaat-opvolger-van-ontslagen-wolf~a1c54252/

Binnen die filosofie past Jess Thorup, die voor offensief voetbal staat en twee jaar aan de slag was bij AA Gent. De Deen staat op het lijstje van kandidaten in de Luminus Arena. Ook Frank Vercauteren is in beeld, door de naam van OHL-coach Marc Brys mag wellicht een streep getrokken worden. “De interesse streelt mijn ego, maar ik zou het ongepast vinden om OHL te verlaten. Ik voel me perfect thuis, heb een spelersgroep en bestuur dat naar me luistert en ben pas naar hier verhuisd”, aldus Brys aan onze redactie



Kijk eens aan: "Een bestuur dat naar mij luistert."


luckie schreef in Re: Marc Brys:
Sakke91 schreef in Re: Marc Brys:Ik zou het net mooi vinden moesten we van Brys onze Francky Dury kunnen maken. Want draai het of keer het zoals je wilt, net zoals Genk is OHL ook een trainerskerkhof.


Hoe groter de inbreng van Brys is bij de transfers....... hoe meer hij zijn ding kan doen..... hoe langer hij bij ons zal willen blijven.........


Die vrijheid zal hij nooit krijgen bij Genk.......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Filip Elsen » do 17 sep 2020, 16:58

Brys idd verhuisd naar Kortenberg nietwaar lucky? :lol:
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Maarten » do 17 sep 2020, 17:03

http://www.hln.be/in-de-buurt/leuven/m ... ~aeed3362/

Marc Brys hoogstwaarschijnlijk niet naar Genk: “De luxe van OHL verlaten zou ongepast zijn”

Goed nieuws voor de clubleiders en de fans van OH Leuven, misschien ontgoocheling bij het bestuur en bij die supporters van Racing Genk die gehoopt hadden dat Marc Brys Hannes Wolf zou opvolgen als hoofdcoach. “Het zou gezien de enorme luxe die ik als trainer ervaar bij OHL, ongepast zijn bezig te zijn met een vertrek hier”, zegt hij.

“Het streelt misschien mijn ego als het zo is dat Racing Genk aan mij denkt om over te nemen van Hannes Wolf. En misschien komt er ooit een dag dat ik inga op een heel aantrekkelijk bod. Mocht bijvoorbeeld Barcelona een voorstel doet, zal ik dat wel een paar seconden overwegen (lacht en wuift de gedachte weg). Maar voor mezelf en voor OHL zou ik het ongepast vinden nu bij OHL op te stappen. Het bevalt mij hier enorm. Ik zit hier in een luxepositie bij een club waar ik in schitterende omstandigheden kan werken en die helemaal past bij mijn karakter.”

“OHL heeft veel potentie, veel ambitie, er is een stappenplan en solidariteit op alle vlakken. Deze club heeft toekomst, kan nog veel stappen voorwaarts zetten. In het bestuur zitten mensen die veel van voetbal kennen, en die ook naar mij willen luisteren. Mijn staf en ik worden hier heel erg geapprecieerd. Een luxepositie waar ik van geniet. Net als van het ontbijt en lunch die hier gezond en heel lekker zijn. (lacht) Bovendien ben ik ook pas naar het Leuvense verhuisd.”
Héél veel werk

“En het ook is niet omdat wij nu zes op zes haalden uit onze jongste twee wedstrijden en acht op vijftien uit onze eerste vijf duels – het had tien op vijftien kunnen zijn als de ref in de blessuretijd in Genk die zuivere penaltyfout op Myny had bestraft – dat ik daarmee als coach moet pronken. Voor hetzelfde puren we nul op zes uit onze komende verplaatsingen naar Oostende en Genk. De spelersgroep, die dankzij een fantastische mentaliteit die resultaten behaalde, en de technische staf heeft nog héél veel werk om sportief te geraken waar we willen geraken: in de subtop, maar wel op termijn, stap na stap.”

“Weet je, als ik ’s ochtends voor acht uur ons oefencomplex binnenrijd en ik zie dat de greenkeepers al enthousiast bezig zijn om de speelvelden tiptop in orde te brengen, dan denk ik: wij zijn als club héél goed bezig. En waar kan ik beter zijn?”
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Marc Brys

Berichtdoor teddy_ruxspin » do 17 sep 2020, 17:07

luckie schreef in Re: Marc Brys:
Kurt schreef in Re: Marc Brys:http://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/racing-genk/ook-jess-thorup-in-beeld-bij-racing-genk-als-kandidaat-opvolger-van-ontslagen-wolf~a1c54252/

Binnen die filosofie past Jess Thorup, die voor offensief voetbal staat en twee jaar aan de slag was bij AA Gent. De Deen staat op het lijstje van kandidaten in de Luminus Arena. Ook Frank Vercauteren is in beeld, door de naam van OHL-coach Marc Brys mag wellicht een streep getrokken worden. “De interesse streelt mijn ego, maar ik zou het ongepast vinden om OHL te verlaten. Ik voel me perfect thuis, heb een spelersgroep en bestuur dat naar me luistert en ben pas naar hier verhuisd”, aldus Brys aan onze redactie



Kijk eens aan: "Een bestuur dat naar mij luistert."


luckie schreef in Re: Marc Brys:
Sakke91 schreef in Re: Marc Brys:Ik zou het net mooi vinden moesten we van Brys onze Francky Dury kunnen maken. Want draai het of keer het zoals je wilt, net zoals Genk is OHL ook een trainerskerkhof.


Hoe groter de inbreng van Brys is bij de transfers....... hoe meer hij zijn ding kan doen..... hoe langer hij bij ons zal willen blijven.........


Die vrijheid zal hij nooit krijgen bij Genk.......


Ik vind dit een sterk signaal van Brys, waardoor hij meteen de onzekerheid en onrust wegneemt.
Daarmee bewijst hij ook over veel meer fatsoen te beschikken dan degenen die hem naar Genk willen halen.
Spijtig dat hier dan alweer een negatieve 'conclusie' moet aan gekoppeld worden...
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Marc Brys

Berichtdoor lucky » do 17 sep 2020, 17:16

Idd filip :)
Avatar gebruiker
lucky
 
Berichten: 287
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 11:28
Woonplaats: vossem
Supportersclub: den dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Wimmel » do 17 sep 2020, 17:16

Afbeelding
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » do 17 sep 2020, 17:21

teddy_ruxspin schreef in Re: Marc Brys:Ik vind dit een sterk signaal van Brys, waardoor hij meteen de onzekerheid en onrust wegneemt.
Daarmee bewijst hij ook over veel meer fatsoen te beschikken dan degenen die hem naar Genk willen halen.
Spijtig dat hier dan alweer een negatieve 'conclusie' moet aan gekoppeld worden...


Dit is inderdaad een sterk signaal dat gewaardeerd wordt.

Een 'negatieve conclusie' hieraan gekoppeld? Dat maak jij ervan. Niet ik.

Ik wil alleen aangeven dat Brys bij de transfers effectief gehoord wordt en zelf de zaak in handen neemt. We kunnen hierom alleen maar blij zijn. Bij STVV had hij dit niet. Hier wel.

En inderdaad: “Het zou gezien de enorme luxe die ik als trainer ervaar bij OHL, ongepast zijn bezig te zijn met een vertrek hier.” en "En waar kan ik beter zijn?”

Veel andere trainers kunnen hem alleen maar benijden. Dat hij maar uitgroeit tot onze Dury.
Laatst bijgewerkt door luckie op do 17 sep 2020, 18:05, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor diezel » do 17 sep 2020, 17:56

klasbak den brys. Dit sterkt mij nog meer in mijn mening dat Gent en Genk mogen zakken. Goe gekozen. Binnen een paar seizoenen nemen we hun plaats in bij de G5, dan kunnen ze naar de K11.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Marc Brys

Berichtdoor Jan Frans » do 17 sep 2020, 18:09

Teambrys#roadtoPo1 :jeej: misschien nog niet dit seizoen, maar het zit er aan te komen
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Marc Brys

Berichtdoor Will » zo 20 sep 2020, 12:14

luckie schreef in Re: Marc Brys:
Sakke91 schreef in Re: Marc Brys:Ik zou het net mooi vinden moesten we van Brys onze Francky Dury kunnen maken. Want draai het of keer het zoals je wilt, net zoals Genk is OHL ook een trainerskerkhof.


Hoe groter de inbreng van Brys is bij de transfers....... hoe meer hij zijn ding kan doen..... hoe langer hij bij ons zal willen blijven.........

Hij werkt naar het schijnt heel goed samen met De Corte. Twee toppers.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Marc Brys

Berichtdoor Wimmel » zo 20 sep 2020, 13:01

Will schreef in Re: Marc Brys:Hij werkt naar het schijnt heel goed samen met De Corte. Twee toppers.


Het moet inderdaad gezegd worden dat de transfers dit seizoen goed zijn. Moeten we dan toch vaststellen dat McKenzie de grote boosdoener was?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6634
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor diezel » zo 20 sep 2020, 17:47

Wimmel schreef in Re: Marc Brys:
Will schreef in Re: Marc Brys:Hij werkt naar het schijnt heel goed samen met De Corte. Twee toppers.


Het moet inderdaad gezegd worden dat de transfers dit seizoen goed zijn. Moeten we dan toch vaststellen dat McKenzie de grote boosdoener was?

Toch nog even afwachten. Bese debuteerde goed zijn eerste matchen maar werd op oostende langs alle kanten voorbij gelopen. Vlietinck leverde enkel in zijn eerste match op genk een degelijke prestatie af (op de back waar men hem bijna niet zal gebruiken). Malinov lijkt wel een versterking te zijn en de keepers zijn ook degelijk. Osabutey is afwachten en het feit dat hij fysieke achterstand heeft is een minpunt. Ze gaan nog hun best mogen doen de komende weken om er echt een geslaagde mercato van te maken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Marc Brys

Berichtdoor Fuse84 » zo 01 nov 2020, 15:23

Zou het geflirt met Genk weer beginnen???
Fuse84
 
Berichten: 268
Geregistreerd: do 17 apr 2014, 20:04

Re: Marc Brys

Berichtdoor Jan Frans » zo 01 nov 2020, 16:52

Fuse84 schreef in Re: Marc Brys:Zou het geflirt met Genk weer beginnen???

Dat ze niet durven
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Marc Brys

Berichtdoor ava4ever » do 24 dec 2020, 08:31

Leko hoogstwaarschijnlijk naar China. Moeten we ongerust worden ?
ava4ever
 
Berichten: 1142
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » do 24 dec 2020, 08:47

ava4ever schreef in Re: Marc Brys:Leko hoogstwaarschijnlijk naar China. Moeten we ongerust worden ?


1. Als ze op Antwerp Leko op 4 maand al beu zijn dan zal dat voor Brys, de Kielse Rat, daar nog rapper het geval zijn......

2. Cruciaal op Antwerp is of d'Onofrio daar blijft en toch niet naar Standard trekt.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor Jan Frans » do 24 dec 2020, 09:16

Brys naar Antwerp ?? :lol: :lol: :lol: Hij weet zelfs de weg naar de bosuil niet
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6763
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Marc Brys

Berichtdoor diezel » do 24 dec 2020, 14:43

luckie schreef in Re: Marc Brys:
ava4ever schreef in Re: Marc Brys:Leko hoogstwaarschijnlijk naar China. Moeten we ongerust worden ?


1. Als ze op Antwerp Leko op 4 maand al beu zijn dan zal dat voor Brys, de Kielse Rat, daar nog rapper het geval zijn......

2. Cruciaal op Antwerp is of d'Onofrio daar blijft en toch niet naar Standard trekt.....

ik denk dat d'onofrio daar niet meer zo lang gaat blijven, er zijn toch bepaalde signalen al geweest.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Marc Brys

Berichtdoor luckie » do 24 dec 2020, 14:53

diezel schreef in Re: Marc Brys:
luckie schreef in Re: Marc Brys:
ava4ever schreef in Re: Marc Brys:Leko hoogstwaarschijnlijk naar China. Moeten we ongerust worden ?


1. Als ze op Antwerp Leko op 4 maand al beu zijn dan zal dat voor Brys, de Kielse Rat, daar nog rapper het geval zijn......

2. Cruciaal op Antwerp is of d'Onofrio daar blijft en toch niet naar Standard trekt.....

ik denk dat d'onofrio daar niet meer zo lang gaat blijven, er zijn toch bepaalde signalen al geweest.


1. Het is hem ondertussen duidelijk geworden dat hij op Antwerp van Gheysens geen 'carte blanche' heeft.

2. Bij Standard zijn er vreemde en ernstige problemen: François Fornieri wilde Standard overnemen maar Bruno Venanzi wilde een Jimmy Houtputje doen: voor de schone schijn de ceremonie voorzitter willen zijn maar in het geniep en in alle stilte iedere euro recupereren die hij ooit voor dit poppentheater heeft moeten bovenhalen........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42551
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Marc Brys

Berichtdoor nickohl » ma 11 jan 2021, 10:08

Marc uiteindelijke 4de als coach van het jaar. Achter Clement, Losada en Leko.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4571
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!