Vincent EUVRARD

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » di 31 maart 2020, 19:48

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:
In de zeer onzekere tijden lijkt me onze club zeer veel garantie te kunnen bieden.

Ik hoop het samen met jou, maar de laatste weken ben ik toch wat nerveus geworden.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » wo 22 apr 2020, 11:08

Storck verlaat Cercle Brugge
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43362
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor dehoux » wo 22 apr 2020, 11:48

Ik vrees dat iedereen Storck wel wil. Dat gaat dus een heel dure vogel worden en de interesse van beter geplaatste clubs als wij moeten we als extra concurrentie nemen.Maar zo mogelijk, graag hoor.
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor diezel » wo 22 apr 2020, 15:45

dehoux schreef in Re: Vincent EUVRARD:Ik vrees dat iedereen Storck wel wil. Dat gaat dus een heel dure vogel worden en de interesse van beter geplaatste clubs als wij moeten we als extra concurrentie nemen.Maar zo mogelijk, graag hoor.

en vooral ook het feit dat we nog niet weten in welke afdeling we gaan uitkomen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor DVO » di 09 jun 2020, 11:52

Let the bets begin .... Thanks Vince, had hem ergens graag gehouden als assistent ...
DVO
 
Berichten: 688
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 06:43
Supportersclub: S.C. Leive 2002

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Rogerke » di 09 jun 2020, 11:57

hola pola! dan was dat gepalaver op forum toch niet voor niets? :D
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1891
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Svenneke » di 09 jun 2020, 12:00

dat vind ik dus slecht nieuws, vooral voor Beerschot :)

Werd hoog tijd, die voldeed echt niet.
Svenneke
Ratatouille à l'Anvers
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 03 nov 2017, 14:34

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Rogerke » di 09 jun 2020, 12:03

speculeren over opvolger mss best hier doen: viewtopic.php?f=4&t=708&p=90123&view=show#p90123

(edit: link aangepast)
Laatst bijgewerkt door Rogerke op di 09 jun 2020, 13:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1891
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor nickohl » di 09 jun 2020, 12:03

Ik denk wel dat er serieuze kandidaten op lijst staan en dat dat al zo goed als rond is.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » di 09 jun 2020, 12:08

Rogerke schreef in Re: Vincent EUVRARD:hola pola! dan was dat gepalaver op forum toch niet voor niets? :D

ach we hadden veel beter geen gelijk gekregen. Dan stonden we er als club nu veel beter voor.
Had altijd samen met Vercauteren moeten vertrekken
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor deeBartman » di 09 jun 2020, 12:12

nickohl schreef in Re: Vincent EUVRARD:Ik denk wel dat er serieuze kandidaten op lijst staan en dat dat al zo goed als rond is.

Dat De Corte maar niet te lang taffelt ... :evil:
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor nasroedin » di 09 jun 2020, 12:57

Rogerke schreef in Re: Vincent EUVRARD:speculeren over opvolger mss best hier doen: viewtopic.php?f=4&t=705&start=250#p90118



Beter op link

viewtopic.php?f=4&t=708&p=90123&view=show#p90123
de vorige leidt naar de zomertransfers
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1440
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Wimmel » wo 17 jun 2020, 20:24

Volgens het forum van Cercle Brugge staat Euvrard dicht bij een terugkeer naar de vereniging. Hij zou er een van de assistenten moeten worden van de nog aan te stellen hoofdtrainer.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6700
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » wo 17 jun 2020, 20:52

Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:Volgens het forum van Cercle Brugge staat Euvrard dicht bij een terugkeer naar de vereniging. Hij zou er een van de assistenten moeten worden van de nog aan te stellen hoofdtrainer.

Haha, hier wou hij hoegenaamd niet meer onder een hoofdcoach werken, want hij was zelf een grote meneer. Misschien heeft hij toch terug het licht gezien... of is het uit noodzaak.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » wo 17 jun 2020, 20:57

Maarten schreef in Re: Vincent EUVRARD:
Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:Volgens het forum van Cercle Brugge staat Euvrard dicht bij een terugkeer naar de vereniging. Hij zou er een van de assistenten moeten worden van de nog aan te stellen hoofdtrainer.

Haha, hier wou hij hoegenaamd niet meer onder een hoofdcoach werken, want hij was zelf een grote meneer. Misschien heeft hij toch terug het licht gezien... of is het uit noodzaak.


Vorig jaar sleepten de onderhandelingen met Vercauteren en Euvrard lang aan. Iedereen dacht dat dit aan Vercauteren lag, maar dat was niet het geval. Het was bij Euvrard die toen ook met Cercle in gesprek was. Misschien voelde Euvrard toen al aan dat hij met Vercauteren een risico nam?
Laatst bijgewerkt door luckie op wo 17 jun 2020, 21:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43362
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Wimmel » wo 17 jun 2020, 21:07

Maarten schreef in Re: Vincent EUVRARD:
Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:Volgens het forum van Cercle Brugge staat Euvrard dicht bij een terugkeer naar de vereniging. Hij zou er een van de assistenten moeten worden van de nog aan te stellen hoofdtrainer.

Haha, hier wou hij hoegenaamd niet meer onder een hoofdcoach werken, want hij was zelf een grote meneer. Misschien heeft hij toch terug het licht gezien... of is het uit noodzaak.


Ik hoop voor hem dat hij inziet dat hij nog niet klaar is om hoofdcoach te zijn bij een profploeg. Ik blijf het jammer vinden voor hem dat hij zo in de steek gelaten is door Vercauteren. Als die zich gewoon gehouden had aan het oorspronkelijke plan dan hadden zowel OHL als Euvrard hier alleen maar beter van geworden.

Vince zal heus wel verstand hebben van voetbal, want anders behaal je geen UEFA Pro-licence, maar je moet je ideeën ook kunnen overbrengen op een groep en het nodige gezag uitstralen. Jij hebt het in het verleden al eens aangegeven dat hij de uitstraling had van een sulletje. Het is duidelijk dat hij door het merendeel van de spelers ook zo aanzien werd.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6700
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » wo 17 jun 2020, 21:17

Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:Ik hoop voor hem dat hij inziet dat hij nog niet klaar is om hoofdcoach te zijn bij een profploeg. Ik blijf het jammer vinden voor hem dat hij zo in de steek gelaten is door Vercauteren. Als die zich gewoon gehouden had aan het oorspronkelijke plan dan hadden zowel OHL als Euvrard hier alleen maar beter van geworden.


In zijn entourage stelt men dat ze beter niet de 1ste periodetitel op Virton hadden behaald en dat Vincent toen wel wat in de val van jeugdige overmoed is gevallen. Hij dacht er rijp voor te zijn. Maar hij was het niet. Deze les heeft hij inderdaad opgepikt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43362
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Wimmel » wo 17 jun 2020, 21:24

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:In zijn entourage stelt men dat ze beter niet de 1ste periodetitel op Virton hadden behaald en dat Vincent toen wel wat in de val van jeugdige overmoed is gevallen. Hij dacht er rijp voor te zijn. Maar hij was het niet. Deze les heeft hij inderdaad opgepikt.


Wel, dan ben ik oprecht blij voor hem!

Hopelijk kan hij zich verder ontwikkelen onder de vleugels van een goede leermeester en krijgt hij als de tijd rijp is een nieuwe kans!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6700
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » do 18 jun 2020, 06:01

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:
Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:Ik hoop voor hem dat hij inziet dat hij nog niet klaar is om hoofdcoach te zijn bij een profploeg. Ik blijf het jammer vinden voor hem dat hij zo in de steek gelaten is door Vercauteren. Als die zich gewoon gehouden had aan het oorspronkelijke plan dan hadden zowel OHL als Euvrard hier alleen maar beter van geworden.


In zijn entourage stelt men dat ze beter niet de 1ste periodetitel op Virton hadden behaald en dat Vincent toen wel wat in de val van jeugdige overmoed is gevallen. Hij dacht er rijp voor te zijn. Maar hij was het niet. Deze les heeft hij inderdaad opgepikt.

Gelukkig maar dat we die 1e periodetitel uit de brand hebben gesleept. Die brengt ons (misschien) in 1a.
En verder is er niks mis met iemand die de uitstraling niet heeft om hoofdcoach te zijn. Alleen spijtig dat daar eerst een passage bij OHL nodig was
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6817
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor deeBartman » do 18 jun 2020, 07:48

Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:
luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:In zijn entourage stelt men dat ze beter niet de 1ste periodetitel op Virton hadden behaald en dat Vincent toen wel wat in de val van jeugdige overmoed is gevallen. Hij dacht er rijp voor te zijn. Maar hij was het niet. Deze les heeft hij inderdaad opgepikt.


Wel, dan ben ik oprecht blij voor hem!

Hopelijk kan hij zich verder ontwikkelen onder de vleugels van een goede leermeester en krijgt hij als de tijd rijp is een nieuwe kans!

Het is beter voor iedereen dat hij weg is, maar wat ik ook wel apprecieer aan hem is dat hij niet natrapt, enfin tot nu toe toch niet. Er zijn anderen zoals Heintje bv.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » do 18 jun 2020, 10:00

deeBartman schreef in Re: Vincent EUVRARD:Het is beter voor iedereen dat hij weg is, maar wat ik ook wel apprecieer aan hem is dat hij niet natrapt, enfin tot nu toe toch niet. Er zijn anderen zoals Heintje bv.


1. Dat zal ook wel in zijn afhandelingscontract staan.

2. Maar het is ook als mens niet de persoon om dit wel te doen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43362
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » do 18 jun 2020, 10:43

Hij heeft ook niet veel reden om na te trappen, me dunkt. Kansen gekregen, grotendeels niet gegrepen, hulp niet aanvaard, en bijna onze kansen compleet opgeblazen. Hij zou maar lef moeten hebben om een kwaad woord te zeggen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor nasroedin » vr 19 jun 2020, 13:34

Vincent Euvrard, vorige week ontslagen bij OHL, is ook in beeld bij Cercle Brugge, maar niet als T1.

Read more: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z6PoXq5BiK
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1440
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Will » zo 21 jun 2020, 14:08

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:
Maarten schreef in Re: Vincent EUVRARD:
Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:Volgens het forum van Cercle Brugge staat Euvrard dicht bij een terugkeer naar de vereniging. Hij zou er een van de assistenten moeten worden van de nog aan te stellen hoofdtrainer.

Haha, hier wou hij hoegenaamd niet meer onder een hoofdcoach werken, want hij was zelf een grote meneer. Misschien heeft hij toch terug het licht gezien... of is het uit noodzaak.


Vorig jaar sleepten de onderhandelingen met Vercauteren en Euvrard lang aan. Iedereen dacht dat dit aan Vercauteren lag, maar dat was niet het geval. Het was bij Euvrard die toen ook met Cercle in gesprek was. Misschien voelde Euvrard toen al aan dat hij met Vercauteren een risico nam?


Willy schreef dit verleden jaar al :mrgreen:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » zo 21 jun 2020, 15:37

Goe vanaf.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten


"like" ons op Facebook!