Vincent EUVRARD

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » zo 06 okt 2019, 10:07

Vincent Euvrard zal ons niet naar de eerste klasse leiden. Ik verklaar mij nader.

Woensdag 02 oktober 23.00 uur. De GSM van Vince Euvrard trilt.

- Vince, Frankie hier. Ik moet je iets vertellen. Ik vertrek morgen naar Anderlecht.
- ….
-Neen Vince, gij gaat niet mee.
-....
- Ik ben net thuis van restaurant . Gedineerd met Kompany, Coucke en Verschueren, die de rekening mocht betalen. Ze zitten echt in de shit, Vince. Ze bleven maar aan mijn mouw trekken. Ik mocht vragen wat ik wilde.
- ….
-Neen Vince, dat heb ik niet gevraagd.Luister, ik ben nu 63, ik ga niet blijven werken. En al zeker niet met personeel. Beetje advies geven, meer niet. Het moment is ideaal om je eigen carrière in handen te nemen. Het kan niet meer verkeerd lopen bij OHL. We staan 2 punten voor en hebben het meeste geld.
- ….
Als ge boven op den bureau eens op tafel gaat kloppen, kan er in januari zeker nog iets bijkomen. Ne goeie linkse half, of ne rechtse half. Soit. Hij moet wel snel zijn, niet blessuregevoeling, en hij moet ne goeie voorzet kunnen trappen
-....
- Er zal wel ene willen komen, ook als ik er niet meer ben
-.....
Ja, misschien ook een vervanger voor de Schuer en voor Tshimanga. Zij hebben wat concurrentie nodig in de kern
-...…
Ja, ik weet het. Gij hebt boven op den bureau nog nooit op den bureau geklopt. Ik had u moeten meenemen toen ze afkwamen met die Steeven Willems.
-.....
Allé, hou je goed, en tot in den draai.


Beste medesupporters. Zonder Vercauteren was Vincent Euvrard nooit bij ons terecht gekomen. Wij hebben onderhandeld met Frankie. Hem moesten wij hebben (en terecht) Euvrard moesten we erbij nemen.

Hein is vrij. Laten we het aub niet verkloten
Laatst bijgewerkt door Jan Frans op zo 06 okt 2019, 20:07, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Sakke91 » zo 06 okt 2019, 11:26

:roll:
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » zo 06 okt 2019, 12:54

Wel, hij zal zich nu meteen kunnen bewijzen he. Was hij inderdaad slechts de spreekbuis van Vercauteren, dan zou het wel eens zeer snel kunnen gaan. Is hij een sterke trainer met een visie, dan mag het geen probleem zijn om de ploeg zich te laten herpakken. Misschien is (op lange termijn) wat er nu gebeurde juist goed en kan hij meteen laten zien uit welk hout hij gesneden is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » zo 22 dec 2019, 12:00

ZIE MIJN POST VAN 06 OKT

Bon, wie is er vrij ? (in alfabetische volgorde)

Brys, Matthijsen, Mazzu, Van Haezebroeck (Maar zou Leko het nog niet moe zijn in zijne zandbak)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » zo 22 dec 2019, 12:05

Wel potverdorie. Toeval bestaat niet.
Ik had hier nog maar net de naam van Leko gesuggereerd, Ik surf even naar "SPORZA" en we lezen daar dat hij net ontslagen bij zijn club in de V A R .
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luc » zo 22 dec 2019, 13:47

Jan Frans schreef in Re: Vincent EUVRARD:Wel potverdorie. Toeval bestaat niet.
Ik had hier nog maar net de naam van Leko gesuggereerd, Ik surf even naar "SPORZA" en we lezen daar dat hij net ontslagen bij zijn club in de V A R .



Welkom terug bij OHL
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » zo 22 dec 2019, 16:26

Gepikt uit Luckie zijn overzicht. De matchen onder Euvrard:

PL 9 OHL - Lokeren - Za - 05/10/19 - 20:30//2-3
08' | 0-1 | Hajric frommelt de bal binnen op een lage voorzet.
26' | 1-1 | GGGOOOAAALLL! Perbet doet waarvoor hij naar OHL is gekomen: scoren! Op een hoekschop Sowah.
35' | 1-2 | Navarro brengt Lokeren opnieuw op voorsprong op een vrijschop.
43' | 2-2 | GGGOOOAAAL! Van Hyfte brengt OHL opnieuw op gelijke hoogte, op hoekschop van Sowah.
75' | 2-3 | Koike pakt uit met een knappe actie en legt de bal weg in de verste hoek. Zuur.

Volgens sommigen hier was OHL niet de mindere ploeg en was Lokeren gewoon sterk. Ik vond OHL hier al zwak en heel de match achter de feiten aanlopend. De weken nadien (tegen andere ploegen) was Lokeren opnieuw zwak. Dus ik denk dat Lokeren een betere indruk liet dankzij het plat presteren van OHL. Voor mij geen goede match. Eerste keer zonder Franky.

PL 10 Roeselare - OHL - Za - 12/10/19 - 17:00//3-1
22' | 1-0 | De bal blijft wat hangen in de zestien en Voet trapt binnen in de verste hoek.
31' | 2-0 | Andzouana verdubbelt de West-Vlaamse voorsprong met een heel knappe goal.
33' | 3-0 | Naessens duwt de Leuvenaars nog wat dieper de put in, op voorzet van Vanbelle.
90+' | 3-1 | GGGOOOAAALLL! Henry lukt dan toch de eerredder voor OHL.

Euvrard vond dit onze beste match van het seizoen. Kansloos onderuit bij Roeselare en een 3-1 stand die nog veel erger had kunnen zijn.

PL 11 Lommel - OHL - Zo - 20/10/19 - 16:00//0-2
74' | 0-1 | GGGOOOAAALLL! Van Hyfte met een heel knap vluchtschot!
86' | 0-2 | GGGOOOAAALLL! Henry kopt een hoekschop van Sowah voorbij Svedkauskas.

Degelijke en deugddoende match van OHL meen ik me te herinneren, al was Lommel niet geweldig.

PL 12 OHL - Westerlo - Vr - 25/10/19 - 20:30//2-1
23' | 1-0 | GGGOOOAAALLL! Sowah kopt OHL op voorsprong, op voorzet van Aguemon.
28' | 2-0 | GGGOOOAAALLL! Henry werkt perfect af, na alweer goed voorbereidend werk van Aguemon.
33' | 2-1 | Met een fantastisch schot brengt Antunes de bezoekers opnieuw in de wedstrijd.

Oververdiende overwinning, met heel goed voetbal. Op dat moment denk ik één van onze beste matchen. Helaas, tweede helft was ook weer niet meer van het zelfde niveau.

PL 13 OHL - Union - Vr - 01/11/19 - 20:30//0-0
STILGELEGD

Achteraf gezien heeft Vermeire ons hier misschien verlost van een desillusie. OHL op elk vlak de mindere ploeg en als er één ploeg verdiende te winnen waren wij het niet.

PL 14 Virton - OHL - Vr - 08/11/19 - 20:30//0-1
19' | 0-1 | GGGOOOAAALLLl! Henry legt binnen op aangeven van Mercier.

Zeer stresserend. Sterk standgehouden, maar ook hier al was Virton de betere ploeg, OHL dat heel de tijd terugkruipt en de bus parkeert.

PL 15 OHL - Beerschot - Vr - 15/11/19 - 20:30//0-3
48' | 0-1 | Maes zet voor, Holzhauser knikt binnen.
54' | 0-2 | Noubissi verdubbelt de voorsprong voor de bezoekers op hoekschop.
60' | 0-3 | Vancamp doet de boeken dicht.

Beschamende prestatie, niet voor het eerst thuis.

PL 16 Westerlo - OHL - Vr - 22/11/19 - 20:30//1-2
10' | 1-0 | Van Eenoo zet voor en Brüls werkt de bal voorbij Henkinet.
28' | 1-1 | GGGOOOAAALLL! Bom van Mercier van buiten de zestien! Knappe goal!
41' | 1-2 | GGGOOOAAALLL! Schuer! Ken kopt een een hoekschop van Sowah voorbij Van Langendonck.

Opnieuw een goeie match, OHL toont veerkracht en draait de rollen om. Zeer verdiende overwinning. Maar opnieuw een ander gezicht na de rust.

PL 17 OHL - Lokeren - Vr - 22/11/19 - 20:30//2-1
51' | 1-0 | Goal! Goal! Goal! Voorzet Mercier en Henry kopt binnen! Merci, les gars!
65' | 2-0 | Goal! Goal! Goal! Mercier werkt een knappe Leuvense aanval af. Assist Maertens
90+' | 2-1 | Koike scoort.

Goeie match, in tegenstelling tot de eerste thuismatch tegen Lokeren onder Euvrard, OHL hier wel bij de les.

PL 18 Lommel - OHL - Vr - 06/12/19 - 20:30//3-2
21' | 1-0 | Hendrickx trapt de ONTERECHTE elfmeter voorbij Henkinet.
35' | 1-1 | GOAL! GOAL! GOAL! Aguemon komt goed naar binnen en trapt binnen. Svedkauskas ziet er niet goed uit.
44' | 2-1 | Hendrickx zet een ONTERECHTE elfmeter opnieuw om.
64' | 3-1 | Sanyang werkt een snelle counter van Lommel af.
77' | 3-2 | GOAL! Maertens brengt ons opnieuw in de wedstrijd!

OHL tegen Vermeire. Niks aan te doen, verdienstelijke match, echt geknokt met een man minder.

PL 19 Roeselare - OHL - Vr - 13/12/19 - 20:30//2-2
14' | 0-1 | GOAL! Nouri lijdt dom balverlies. Henry gaat met de bal aan de haal en knalt staalhard binnen.
37' | 1-1 | Casagolda brengt Roeselare op gelijke hoogte.
54' | 1-2 | GOAL! Sowah brengt OHL opnieuw op voorsprong. Na voorzet Aguemon
70' | 2-2 | Nouri stift de bal over de uitgekomen Henkinet. Roeselare staat opnieuw gelijk.

Helaas in deze match tegen Roeselare geven we opnieuw niet thuis en is de vechtlust van de vorige week compleet afwezig. OHL de mindere ploeg en mag niet klagen met een gelijkspel, na dat het opnieuw achteruit begint te kruipen in de tweede helft.

PL 20 OHL - Virton - Za - 21/12/19 - 20:30//0-2
66' | 0-1 | Claes schiet op doel. De bal wijkt af en verrast zo Keet.
90+' | 0-2 | De ingevallen Turpel doet de boeken helemaal toe.

Lamentabele match. OHL kon telkens in de eerste en tweede helft toch een tiental minuten de indruk wekken dat er misschien toch iets inzat, maar over de hele lijn compleet overklast.


Conclusie? De matchen waar we vaak de beste ploeg waren, kruipen we compleet onnodig achteruit en geven we vaak de controle uit handen. De matchen waar we niet de beste ploeg waren, zijn we al te vaak compleet onmondig, afwezig, overklast. Zeer onregelmatig, en voor een ploeg die kampioen wil spelen, veel te weinig. Normaal pakt een ploeg die kampioen wil spelen, meer dan 4 op 6. Wij halen nog geen 3 op 6 onder Euvrard. De wedstrijd tegen Lommel is niet zijn fout, maar hebben anderzijds niet te weinig gekregen tegen Virton en Roeselare waar we 4 op 6 pakken, maar evengoed 0 op 6 hadden gehaald. Wanneer we dominant spelen, houden we dat amper één helft vol, en slechts in een handvol matchen.

Verlies - Verlies - Winst - Winst - Stilgelegd - Winst - Verlies - Winst - Winst - Verlies - Gelijk - Verlies

Als je op papier de beste aanvaller, de beste spelverdeler, beste verdedigende middenvelder hebt, één van de beste aanvallende middenvelders, één van de beste box to box spelers, moet je toch proberen om je sterktes te benutten, en niet de tegenstander te laten druk zetten op je zwakke plek (verdediging).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Filip Elsen » zo 22 dec 2019, 23:13

Jan Frans schreef in Re: Vincent EUVRARD:Wel potverdorie. Toeval bestaat niet.
Ik had hier nog maar net de naam van Leko gesuggereerd, Ik surf even naar "SPORZA" en we lezen daar dat hij net ontslagen bij zijn club in de V A R .


Leko is al in beeld bij STVV.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » ma 23 dec 2019, 06:03

Gelukkiglijk is er een verklaring: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/201 ... g-spelpeil

De jongens zijn moe. Er zijn er al 8 die elke week in de basis staan sinds januari!!! Oei oei. En dat nadat die mannen eerst om 5 uur 's morgens in de koolmijn moeten gaan werken en 's nachts nog bijklussen in de bakkerij. Wat? Ah, dit is professioneel voetbal, dus die hebben geen andere job? Oh, en in maart is het voetbal in 1B gedaan tot in augustus? Dus die hebben bijna een half jaar geen wedstrijd met inzet gespeeld? En toch zijn er blijkbaar 8 basis spelers die al sinds januari in de ploeg staan? De volle 7 maanden in 2019 dus? Ocharme. Ik wist niet dat er tegenwoordig spelers waren die liever NIET werden opgesteld, omdat ze op 12 maanden tijd, 30 wedstrijden met inzet hebben gespeeld met een pauze van bijna 5 maanden. Man man man man. Absurder hoeft het niet meer te worden. Al een geluk dat die gasten niet in Engeland voetballen :lol: :lol: :lol:

Hier zie: :-:
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor diezel » ma 23 dec 2019, 07:33

Maarten schreef in Re: Vincent EUVRARD:Gelukkiglijk is er een verklaring: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019 ... g-spelpeil

De jongens zijn moe. Er zijn er al 8 die elke week in de basis staan sinds januari!!! Oei oei. En dat nadat die mannen eerst om 5 uur 's morgens in de koolmijn moeten gaan werken en 's nachts nog bijklussen in de bakkerij. Wat? Ah, dit is professioneel voetbal, dus die hebben geen andere job? Oh, en in maart is het voetbal in 1B gedaan tot in augustus? Dus die hebben bijna een half jaar geen wedstrijd met inzet gespeeld? En toch zijn er blijkbaar 8 basis spelers die al sinds januari in de ploeg staan? De volle 7 maanden in 2019 dus? Ocharme. Ik wist niet dat er tegenwoordig spelers waren die liever NIET werden opgesteld, omdat ze op 12 maanden tijd, 30 wedstrijden met inzet hebben gespeeld met een pauze van bijna 5 maanden. Man man man man. Absurder hoeft het niet meer te worden. Al een geluk dat die gasten niet in Engeland voetballen :lol: :lol: :lol:

Hier zie: :-:

max 1 matchke per week, Euvrard moest onder de grond kruipen van schaamte dat hij dergelijk flauw excuus nog maar durft inroepen. In Engeland spelen ze begot 2-3 matchen per week. Club Med is er hier niks tegen. Ipv een stage in de zon, stuur ze naar Siberië.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » ma 23 dec 2019, 08:50

Maarten schreef in Re: Vincent EUVRARD:Gelukkiglijk is er een verklaring: http://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019 ... g-spelpeil

De jongens zijn moe. Er zijn er al 8 die elke week in de basis staan sinds januari!!! Oei oei. En dat nadat die mannen eerst om 5 uur 's morgens in de koolmijn moeten gaan werken en 's nachts nog bijklussen in de bakkerij. Wat? Ah, dit is professioneel voetbal, dus die hebben geen andere job? Oh, en in maart is het voetbal in 1B gedaan tot in augustus? Dus die hebben bijna een half jaar geen wedstrijd met inzet gespeeld? En toch zijn er blijkbaar 8 basis spelers die al sinds januari in de ploeg staan? De volle 7 maanden in 2019 dus? Ocharme. Ik wist niet dat er tegenwoordig spelers waren die liever NIET werden opgesteld, omdat ze op 12 maanden tijd, 30 wedstrijden met inzet hebben gespeeld met een pauze van bijna 5 maanden. Man man man man. Absurder hoeft het niet meer te worden. Al een geluk dat die gasten niet in Engeland voetballen :lol: :lol: :lol:

Hier zie: :-:


viewtopic.php?f=4&t=126&p=83794#p83794
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Will » ma 23 dec 2019, 11:52

Jan Frans schreef in Re: Vincent EUVRARD:ZIE MIJN POST VAN 06 OKT

Bon, wie is er vrij ? (in alfabetische volgorde)

Brys, Matthijsen, Mazzu, Van Haezebroeck (Maar zou Leko het nog niet moe zijn in zijne zandbak)

Leko ligt buiten in de zandbak
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor nasroedin » ma 23 dec 2019, 17:55

Een nieuwe trainer zal het onevenwicht in onze kern niet kunnen oplossen.
Een paar transfers op de juiste plaatsen zijn veel belangrijker.
Een nieuwe trainer is de gemakkelijkste oplossing om hieraan niet te moten werken.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Maarten » ma 23 dec 2019, 20:16

nasroedin schreef in Re: Vincent EUVRARD:Een nieuwe trainer zal het onevenwicht in onze kern niet kunnen oplossen.
Een paar transfers op de juiste plaatsen zijn veel belangrijker.
Een nieuwe trainer is de gemakkelijkste oplossing om hieraan niet te moten werken.

Ge moogt Meunier gaan halen of zelfs Messi, maar als er geen druk op de bal moet gezet worden doet dat er niet toe. En hij moet dan ook Mercier uit de ploeg durven zetten voor Messi. Of Duplus voor Meunier.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » di 24 dec 2019, 07:32

nasroedin schreef in Re: Vincent EUVRARD:Een nieuwe trainer zal het onevenwicht in onze kern niet kunnen oplossen.
Een paar transfers op de juiste plaatsen zijn veel belangrijker.
Een nieuwe trainer is de gemakkelijkste oplossing om hieraan niet te moten werken.

Een nieuwe trainer is de meest urgente oplossing
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Sakke91 » di 24 dec 2019, 12:56

Jan Frans schreef in Re: Vincent EUVRARD:
nasroedin schreef in Re: Vincent EUVRARD:Een nieuwe trainer zal het onevenwicht in onze kern niet kunnen oplossen.
Een paar transfers op de juiste plaatsen zijn veel belangrijker.
Een nieuwe trainer is de gemakkelijkste oplossing om hieraan niet te moten werken.

Een nieuwe trainer is de meest urgente oplossing


Hm, zie naar Genk of Cercle. Daar heeft een trainerswissels (op vlak van punten) ook nog maar weinig uitgehaald.

Het zijn de voornamelijk de jongens op het veld die het moeten doen. Dus sportieve versterking komt sowieso op de eerste plaats voor mij.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor ava4ever » wo 25 dec 2019, 09:22

luc schreef in Re: Vincent EUVRARD:
Jan Frans schreef in Re: Vincent EUVRARD:Wel potverdorie. Toeval bestaat niet.
Ik had hier nog maar net de naam van Leko gesuggereerd, Ik surf even naar "SPORZA" en we lezen daar dat hij net ontslagen bij zijn club in de V A R .



Welkom terug bij OHL


Iemand die wel kan zorgen voor motivatie :+:
ava4ever
 
Berichten: 1142
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » vr 20 maart 2020, 21:16

ik weet niet....ik aarzel.... Neen , zo slecht mogen we niet zijn.....maar.....
maar.... 't is een perfect moment nu......
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » di 31 maart 2020, 07:46

luckie schreef in Re: PL 10 Roeselare - OHL - Za - 12/10/19 - 17:00:za 12 okt 2019, 17:36 Spijtig dat Storck tekende bij Cercle.



Het is nog afwachten of Bernd Storck ook volgend seizoen op de bank van Cercle Brugge zit. In een bericht aan de supporters vraagt de Vereniging om geduld zolang de onduidelijkheid door de coronacrisis aanhoudt.

Actie nu?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor diezel » di 31 maart 2020, 08:34

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:
luckie schreef in Re: PL 10 Roeselare - OHL - Za - 12/10/19 - 17:00:za 12 okt 2019, 17:36 Spijtig dat Storck tekende bij Cercle.



Het is nog afwachten of Bernd Storck ook volgend seizoen op de bank van Cercle Brugge zit. In een bericht aan de supporters vraagt de Vereniging om geduld zolang de onduidelijkheid door de coronacrisis aanhoudt.

Actie nu?

Graag maar we zullen hem moeten kunnen duidelijk maken direct ambitie te hebben want hij wik hogerop. En dan voorlopig nog onder voorbehoud aangezien we nog niet zeker zijn in 1A te kunnen uitkomen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Jan Frans » di 31 maart 2020, 13:40

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:
luckie schreef in Re: PL 10 Roeselare - OHL - Za - 12/10/19 - 17:00:za 12 okt 2019, 17:36 Spijtig dat Storck tekende bij Cercle.



Het is nog afwachten of Bernd Storck ook volgend seizoen op de bank van Cercle Brugge zit. In een bericht aan de supporters vraagt de Vereniging om geduld zolang de onduidelijkheid door de coronacrisis aanhoudt.

Actie nu?

Mijn mening over onze huidige trainer is hier genoegzaam bekend. Wat mij betreft mag hij zeker vervangen worden.

Maar n°1: hij heeft nog contract voor 2 jaar. Is het economisch en budgettair wel verantwoord om in deze onzekere tijden 2 trainers te betalen ? Er zijn humoristen binnen de profliga die dit seizoen nog wel willen afwerken, maar volgens mij zijn we zelfs nog lang niet toe aan de voorbereiding van het volgende

Maar n° 2 : Storck lijkt mij echt wel een feldwebel uit de goeie oude Duitse traditie. Geschikt om een schokeffect op korte termijn, maar om een lang termijn project bij een club als de onze te leiden, lijkt hij iets minder geschikt
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6761
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Wimmel » di 31 maart 2020, 13:54

Jan Frans schreef in Re: Vincent EUVRARD:
luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:
luckie schreef in Re: PL 10 Roeselare - OHL - Za - 12/10/19 - 17:00:za 12 okt 2019, 17:36 Spijtig dat Storck tekende bij Cercle.



Het is nog afwachten of Bernd Storck ook volgend seizoen op de bank van Cercle Brugge zit. In een bericht aan de supporters vraagt de Vereniging om geduld zolang de onduidelijkheid door de coronacrisis aanhoudt.

Actie nu?

Mijn mening over onze huidige trainer is hier genoegzaam bekend. Wat mij betreft mag hij zeker vervangen worden.

Maar n°1: hij heeft nog contract voor 2 jaar. Is het economisch en budgettair wel verantwoord om in deze onzekere tijden 2 trainers te betalen ? Er zijn humoristen binnen de profliga die dit seizoen nog wel willen afwerken, maar volgens mij zijn we zelfs nog lang niet toe aan de voorbereiding van het volgende

Maar n° 2 : Storck lijkt mij echt wel een feldwebel uit de goeie oude Duitse traditie. Geschikt om een schokeffect op korte termijn, maar om een lang termijn project bij een club als de onze te leiden, lijkt hij iets minder geschikt


Bovendien heeft Stock vorig seizoen al aangegeven dat hij de ambitie had om naar een topclub te trekken. Je kan er dus zeker van zijn dat hij bij een aanbod van een G5 ploeg zijn biezen pakt en vertrekt. Zo zit je weer in dezelfde situatie als dit seizoen met Vercauteren.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor luckie » di 31 maart 2020, 14:02

Ik denk dat Storck zich juist wel hier zou kunnen inschrijven in een project dat ondersteund wordt door een geloofwaardige en zeer kapitaalkrachtige eigenaar.

In de zeer onzekere tijden lijkt me onze club zeer veel garantie te kunnen bieden.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42548
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor Wimmel » di 31 maart 2020, 16:04

luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:Ik denk dat Storck zich juist wel hier zou kunnen inschrijven in een project dat ondersteund wordt door een geloofwaardige en zeer kapitaalkrachtige eigenaar.

In de zeer onzekere tijden lijkt me onze club zeer veel garantie te kunnen bieden.


Zijn capaciteiten staan buiten kijf. Het is van grote klasse wat hij vorig jaarbij Moeskroen gedaan heeft en hoe hij er dit seizoen nog in geslaagd is om Cercle in 1A te houden. Dat kan de ploegen uit de G5 ook niet ontgaan zijn. Er waren trouwens al geruchten dat hij naar Antwerp ging.

Ik ben zeker niet tegen zijn komst, maar ik blijf er bij dat als hij ook hier succes heeft, hij ook weer snel weg zal zijn.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6631
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Vincent EUVRARD

Berichtdoor diezel » di 31 maart 2020, 17:02

Wimmel schreef in Re: Vincent EUVRARD:
luckie schreef in Re: Vincent EUVRARD:Ik denk dat Storck zich juist wel hier zou kunnen inschrijven in een project dat ondersteund wordt door een geloofwaardige en zeer kapitaalkrachtige eigenaar.

In de zeer onzekere tijden lijkt me onze club zeer veel garantie te kunnen bieden.


Zijn capaciteiten staan buiten kijf. Het is van grote klasse wat hij vorig jaarbij Moeskroen gedaan heeft en hoe hij er dit seizoen nog in geslaagd is om Cercle in 1A te houden. Dat kan de ploegen uit de G5 ook niet ontgaan zijn. Er waren trouwens al geruchten dat hij naar Antwerp ging.

Ik ben zeker niet tegen zijn komst, maar ik blijf er bij dat als hij ook hier succes heeft, hij ook weer snel weg zal zijn.

dat is allemaal relatief he. Hangt er allemaal van af met welke budgetten je in 1A zou kunnen werken. Iedereen in 1A weet intussen ook wel wie er tegenwoordig OHL in handen heeft. We hebben het hier over veruit de rijkste eigenaar van 1A en 1B, daar is coucke maar klein bier tegen. We kunnen maar hopen dat ze het hier even slim gaan aanpakken als in Leicester. Daar kiezen ze nu zelf wanneer ze hun toppers naar de grote ploegen laten vertrekken en enkel voor serieus opgedreven prijzen.

Je moet daarvoor wel in 1A geraken, misschien lukt het nu...
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


"like" ons op Facebook!