Xavier Mercier

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor nickohl » di 07 jun 2022, 13:20

In de Hongaarse pers zou er sprake van zijn dat Mercier gratis gehaald kon worden bij ons... :shock:

Te vinden op Instagram bij de dingen waar Mercier in getagd is...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor slackdeklipper » di 07 jun 2022, 13:23

Hoe jammer ik het persoonlijk ook vind, ik gun het hem echt van harte.
Merci pour tout captain :+: :+:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Rudi » wo 08 jun 2022, 18:30

Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1474
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor diezel » wo 08 jun 2022, 20:31

Pijnlijk
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Rudi » wo 08 jun 2022, 20:49

Inderdaad, pijnlijk!

Ferencváros, de Hongaarse kampioen en Hongaarse bekerwinnaar, speelde vandaag zijn eerste voorbereidingswedstrijd voor de zomer tegen het Sloveense vierdeklasser NK Carda Martjanci (Mártonhely) - maar niet in Bad Radkersburg, Oostenrijk, waar de Groenen op trainingskamp zijn, maar in het nabijgelegen Sloveense stadje Gornja Radn.

Ferencváros won de match met 8-0. De Franse middenvelder Xavier Mercier speelde vandaag niet omdat hij er pas sinds dinsdag is. Na de aankondiging van zijn contract voegde hij zich bij zijn teamgenoten en woonde woensdagochtend zijn eerste training bij.
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1474
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor OHLer » do 23 jun 2022, 16:16

Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor tempelier » wo 06 jul 2022, 17:28

Eerste kwalificatiematch voor Ferencvaros Champions League, ze speelden in de heenmatch 0-0 tegen Tobol uit Kazachstan en Mercier zat 90 minuten op de bank.
tempelier
 
Berichten: 718
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Will » wo 06 jul 2022, 17:35

tempelier schreef in Re: Xavier Mercier:Eerste kwalificatiematch voor Ferencvaros Champions League, ze speelden in de heenmatch 0-0 tegen Tobol uit Kazachstan en Mercier zat 90 minuten op de bank.

Daar zal hij nog dikwijls op zitten. Holzhauser is veel beter en krijgt mijn volle vertrouwen.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor nasroedin » wo 06 jul 2022, 18:59

wat een een gebrek aan respect vor een speler, die ons vele diensten heeft bewezen,
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1441
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor OHLer » wo 06 jul 2022, 19:11

Will schreef in Re: Xavier Mercier:
tempelier schreef in Re: Xavier Mercier:Eerste kwalificatiematch voor Ferencvaros Champions League, ze speelden in de heenmatch 0-0 tegen Tobol uit Kazachstan en Mercier zat 90 minuten op de bank.

Daar zal hij nog dikwijls op zitten. Holzhauser is veel beter en krijgt mijn volle vertrouwen.


Beetje vreemde reactie..
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Ruva » wo 06 jul 2022, 19:14

Will schreef in Re: Xavier Mercier:
tempelier schreef in Re: Xavier Mercier:Eerste kwalificatiematch voor Ferencvaros Champions League, ze speelden in de heenmatch 0-0 tegen Tobol uit Kazachstan en Mercier zat 90 minuten op de bank.

Daar zal hij nog dikwijls op zitten. Holzhauser is veel beter en krijgt mijn volle vertrouwen.


Verklaar je nader.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3004
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Sakke91 » wo 06 jul 2022, 21:55

Will schreef in Re: Xavier Mercier:
tempelier schreef in Re: Xavier Mercier:Eerste kwalificatiematch voor Ferencvaros Champions League, ze speelden in de heenmatch 0-0 tegen Tobol uit Kazachstan en Mercier zat 90 minuten op de bank.

Daar zal hij nog dikwijls op zitten. Holzhauser is veel beter en krijgt mijn volle vertrouwen.


Holzhauser heeft nog veel te bewijzen. Eén goed seizoen maakt hem nog geen topspeler.

Momenteel had ik liever Mercier gehad ipv Holzhauser.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jan Frans » do 07 jul 2022, 09:10

Alle respect voor Mercier en 1000 X dank voor alles wat hij voor de ploeg gedaan heeft (een injectie van kwaliteit ingebracht bijvoorbeeld) Maar weg is weg. Dus nu supporter ik voor Holzhauser
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor blackjack » do 07 jul 2022, 10:45

Sakke91 schreef in Re: Xavier Mercier:Momenteel had ik liever Mercier gehad ipv Holzhauser.


en ik had ze graag alletwee in de ploeg gezien....
4-mans middenveld met Maertens op links, Tamari op rechts en Mercier (wat verdedigender) samen met Holzhauser (wat aanvallender) centraal....
4-mans verdediging erachter en 2-mans aanval ervoor !
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Avatar gebruiker
blackjack
 
Berichten: 267
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 13:10
Supportersclub: Geen

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Will » do 07 jul 2022, 16:22

nasroedin schreef in Re: Xavier Mercier:wat een een gebrek aan respect vor een speler, die ons vele diensten heeft bewezen,

Dat is gewoon mijn mening en heeft niks met respect te maken.
Mag dat ook al niet meer ?
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Will » do 07 jul 2022, 16:27

Ruva schreef in Re: Xavier Mercier:
Will schreef in Re: Xavier Mercier:
tempelier schreef in Re: Xavier Mercier:Eerste kwalificatiematch voor Ferencvaros Champions League, ze speelden in de heenmatch 0-0 tegen Tobol uit Kazachstan en Mercier zat 90 minuten op de bank.

Daar zal hij nog dikwijls op zitten. Holzhauser is veel beter en krijgt mijn volle vertrouwen.


Verklaar je nader.

Ik zou niet weten waarom ik mij nader moet verklaren.
Is mijn oprechte mening. De bijna ex- gouden schoen krijgt nu mijn steun.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor tempelier » wo 13 jul 2022, 18:01

Mercier weer op de bank in de terugmatch van de Champions League kwalificatie van Ferencvaros.
tempelier
 
Berichten: 718
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor diezel » wo 13 jul 2022, 18:16

tempelier schreef in Re: Xavier Mercier:Mercier weer op de bank in de terugmatch van de Champions League kwalificatie van Ferencvaros.

Zal al spijt hebben
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jota1 » wo 13 jul 2022, 18:58

Dat doet veel pijn om dat te lezen ... hij verdient beter.
Jota1
 
Berichten: 208
Geregistreerd: ma 28 jul 2014, 20:49

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Brax » wo 13 jul 2022, 22:06

Hij is ingevallen in de 84e minuut. Is ook nog niet zo lang daar, niet zo vreemd dat hij niet meteen in de basis staat in een ploeg die vorig seizoen kampioen is geworden.
Brax
 
Berichten: 147
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 17:39

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Will » wo 13 jul 2022, 23:29

Jota1 schreef in Re: Xavier Mercier:Dat doet veel pijn om dat te lezen ... hij verdient beter.

Waarom ? Holzhauser zal hem hier rap doen vergeten. Als hij het gras ergens anders groener vond is dat zijn goed recht maar moet daar ook niet over gebleit worden.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor deeBartman » do 14 jul 2022, 08:43

Brax schreef in Re: Xavier Mercier:Hij is ingevallen in de 84e minuut. Is ook nog niet zo lang daar, niet zo vreemd dat hij niet meteen in de basis staat in een ploeg die vorig seizoen kampioen is geworden.

Tuurlijk, zal daar wel boven water komen. Ik wens hem alle succes.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Wimmel » do 21 jul 2022, 11:56

Mercier mag in minuut 72 invallen, maar kan niet vermijden dat Ferencvaros met 1-2 verliest van Bratislava in de 3de voorronde van de Champions League.

De Hongaren zullen dus vol aan de bak moeten volgende week als ze kans willen maken op deelname aan het kampioenenbal.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor diezel » do 21 jul 2022, 14:43

Wimmel schreef in Re: Xavier Mercier:Mercier mag in minuut 72 invallen, maar kan niet vermijden dat Ferencvaros met 1-2 verliest van Bratislava in de 3de voorronde van de Champions League.

De Hongaren zullen dus vol aan de bak moeten volgende week als ze kans willen maken op deelname aan het kampioenenbal.

Dat wordt niks vrees ik. En dan zit hij daar in die mickey mouse competitie. Das nog een streep erger dan hier.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7542
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor luckie » do 21 jul 2022, 15:17

diezel schreef in Re: Xavier Mercier:
Wimmel schreef in Re: Xavier Mercier:Mercier mag in minuut 72 invallen, maar kan niet vermijden dat Ferencvaros met 1-2 verliest van Bratislava in de 3de voorronde van de Champions League.

De Hongaren zullen dus vol aan de bak moeten volgende week als ze kans willen maken op deelname aan het kampioenenbal.

Dat wordt niks vrees ik. En dan zit hij daar in die mickey mouse competitie. Das nog een streep erger dan hier.



luckie schreef in OH Leuven - info 2022-2023 - Deel B:OH Leuven - info 2022-2023 - Deel B

Het wordt voor Brys een uitdaging om de 29-jarige spelmaker te laten renderen zoals twee seizoenen geleden. Maar de psychologisch sterke coach bewees met Mercier al dat hij in het hoofd kan kruipen van zijn vedetten. Ook de Fransman heette lange tijd werkschuw te zijn en te veel flitsenvoetballer om de top te bereiken. Onder Brys evolueerde Mercier echter tot een moderne, omnipresente draaischijf die op zijn 33ste nog een toptransfer maakte. Kan hij dat kunstje herhalen met Holzhauser? In de voorbereiding toonde Rafa alvast veel gretigheid en een troef op standaardsituaties, een stokpaardje van Brys, wordt hij zeker!


Misschien is die nieuwe trainer niet in staat om in het hoofd van Mercier te kruipen? Misschien is het geld in zijn hoofd gekropen en is er geen plaats meer voor een trainer?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


"like" ons op Facebook!