Xavier Mercier

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor deeBartman » vr 22 jan 2021, 19:01

Dit is het beste elftal van de heenronde: KU Leuven zocht het voor je uit

Op basis van gegevens van de eerste 19 speeldagen van de Jupiler Pro League maakten wetenschappers van de KU Leuven een inschatting van welke elf spelers uit de competitie het beste elftal vormen.

Om een lang verhaal kort te maken. Met behulp van twee systemen kennen de wetenschappers een waarde toe aan elke actie die een speler maakt en welke invloed die had op het resultaat van de wedstrijd.

Een voorzet levert punten op, een slechte pas zorgt dat de score naar beneden gaat. Er werden twee systemen toegepast op de Jupiler Pro League. Het VAEP-systeem gebruikt alle mogelijke acties, zowel aanvallend of verdedigend. Het XT-systeem kijkt vooral naar passes en dribbels van de spelers. Het VAEP brengt dus een ruimer beeld van de speler.

Als alle waardes opgeteld worden en gedeeld worden door de speelminuten kun je voor elke speler een bepaalde kwaliteit aangeven. Voor dit onderzoek kwamen enkel spelers met meer dan 450 speelminuten in aanmerking. Er wordt gekozen voor een 4-3-3-opstelling, omdat die het meest gebruikt wordt in de Jupiler Pro League.

Dit zijn de twee elftallen die het onderzoek opleverde. Het eerste elftal is volgens de VAEP-analyse.
Vukovic 0,23
Castro Montes 0,28
Deli 0,23
Laifis 0,23
Kayembe 0,32
Mercier 0,39
Holzhauser 0,62
Coulibaly 0,42
Diatta 0,42
Tissoudali 0,50
Bongonda 0,66

De analyse volgens het XT-systeem leverde het volgende elftal op.
Mignolet 0,06
Bataille 0,27
Seck 0,15
Garcia 0,15
D’Haene 0,23
Mercier 0,25
Odjidja 0,24
Srarfi 0,29
Ito 0,23
De Ketelaere 0,29
Storm 0,21

Over Xavier Mercier zijn beide systemen het eens. Met 12 assists en vier goals is hij de absolute nummer één. Opvallend is ook dat Gouden Schoen Lior Refaelov van Royal Antwerp FC niet tot de beste elf behoort. Belofte van het jaar Charles De Ketelaere van Club Brugge wordt door het XT-systeem in de spits gezet, terwijl Tarik Tissoudali van Beerschot door de VAEP gekozen wordt. Topschutter Onuachu van Genk is in geen van beide elftallen te bespeuren

http://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... pro-league
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Maarten » vr 22 jan 2021, 19:48

Supwise supwise.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Wimmel » za 23 jan 2021, 20:54

Mercier heeft een cadeautje gekregen

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Maarten » za 23 jan 2021, 21:13

Lijkt een cadeau van zijn vrouw te zijn.

Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor zizike » za 23 jan 2021, 22:19

geweldig
is em jarig ofzo?
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jan Frans » za 23 jan 2021, 23:03

OHL de ploeg van zijn hart
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor deeBartman » za 23 jan 2021, 23:12

Nu nog ne mijter en hij kan Sinterklaas spelen, of is hij al heilig :hihi:
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor diezel » ma 25 jan 2021, 20:16

Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier:OHL de ploeg van zijn hart

daar zou ik mee oppassen met zo'n uitspraken :)
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7510
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jan Frans » ma 25 jan 2021, 21:19

diezel schreef in Re: Xavier Mercier:
Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier:OHL de ploeg van zijn hart

daar zou ik mee oppassen met zo'n uitspraken :)

Toch voorlopig. ('K weetdawelhoor)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Mercier: "Our man lost in his transaction"

Berichtdoor luckie » wo 27 jan 2021, 17:34

luckie schreef in Mercier: "Our man lost in his transaction":Mercier: "Our man lost in his transaction"

Het vragen staat natuurlijk altijd vrij maar........Het mooie van het verhaal: het roeptoeten van Vanhaezebrouck is veeleer een 'misthoorn' voor "Our man lost in his transaction"..........

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Xavier Mercier: onze kapitein verlengt tot 2023

Berichtdoor luckie » wo 07 jul 2021, 14:58

luckie schreef in Blijft de man die alles doet draaien?:Nog altijd niet duidelijk of Xavier Mercier ook volgend seizoen bij OHL speelt

MILAN AUGUSTIJNS

Bij OHL zijn ze slim genoeg om zich niet blauw te betalen aan een speler van 31 jaar, en dus kwam het aangepaste contract voor Mercier er niet. De Fransman reageerde daar professioneel op. Hij zou met een lang gezicht kunnen rond­lopen of op een vertrek kunnen aansturen, maar traint naarstig verder. De Leuvenaars hopen vurig om hem te kunnen houden. In de oefenwedstrijden was duidelijk dat Brys nog op hem rekent. Terwijl Thomas Henry in de laatste twee partijen nauwelijks in actie kwam, speelde Mercier alles en droeg hij de aanvoerdersband. Hij gaf een gretige indruk en was opnieuw de spelverdeler zoals we hem kennen.

Staat het dan vast dat Mercier in Leuven blijft? “Ik denk niet dat Xavier echt de intentie heeft om te vertrekken, maar als hij ergens het zevenvoud kan verdienen van wat hij hier verdient, dan gaat hij natuurlijk ja zeggen”, zegt Marc Brys. Een accurate beschrijving van de situatie.

In de Franse media zei Mercier ook al dat hij er niets op tegen heeft om nog een jaartje bij OH Leuven te blijven. Hij is er gelukkig en heeft een uitstekende relatie met Brys, het nieuwe contract lijkt geen must meer.



Kapitein verlengt tot 2023

Mercier verlenging

Xavier Mercier speelt minstens tot juni 2023 aan Den Dreef. De Fransman verlengde woensdag zijn contract bij OH Leuven en kijkt reikhalzend uit naar de start van het nieuwe seizoen. De Leuvense kapitein kon vorig seizoen fantastische cijfers voorleggen en probeert die straks te herhalen.

“Ik ben heel erg blij dat ik een vervolg kan breien aan het avontuur bij OH Leuven. Hier voel ik me echt in mijn sas. Zowel op als naast het veld”, zegt de straks 32-jarige Fransman. “De voorbije weken waren niet altijd makkelijk met die transferbeslommeringen. Maar nu ik weet waar mijn toekomst ligt, kan ik me volledig focussen op het komende seizoen.”

Xavier draagt zijn contractverlenging graag op aan physical coach Bart Van Lancker. “Hij steunde mij altijd, ook in de moeilijke momenten. Zowel in Kortrijk als in Leuven was Bart erg belangrijk voor mijn carrière. Ik heb heel veel aan hem te danken.”

Vorig seizoen liet Mercier fantastische cijfers optekenen. Hij scoorde tien keer en was ook nog eens goed voor vijftien assists. Dat leverde hem de bijnaam ‘Monsieur Assist’ op. “Ik kende vorig seizoen mijn beste ooit. Daarvoor moet ik de technische staf en mijn medemaats danken. Zij geven me heel veel vertrouwen.”

Ik ben ervan overtuigd dat ik nog kan verbeteren onder Marc Brys. Hij weet perfect hoe hij me moet uitspelen. Ik besef ook wel dat het lastig wordt om mijn knappe seizoen te herhalen. Toch leg ik de lat bewust heel hoog en wil ik minstens even sterk presteren als vorig seizoen.”

http://www.ohleuven.com/nieuws/2184611 ... t-tot-2023

luckie schreef in Re: Zomertransfers 2021: Wensen, geruchten en bevestigd:
Maarten schreef in Re: Zomertransfers 2021: Wensen, geruchten en bevestigd:Kunnen we die Henry niet gaan halen? Heeft slechts nog maar 1 seizoen op niveau geshot en moet nog bevestigen. Komt eigenlijk van een promovendus en speelde voordien in 2de klasse. Is ook niet meer piepjong dus die zouden we met King Power achter ons toch misschien een contract kunnen voorschotelen. Zou wel een kleine stunt zijn, want grotere ploegen hebben ook interesse.


Dan moet Brys er in slagen om hem het zot uit zijn kop te jagen...... dat is ook weer een speelbal in handen van zijn entourage die er alleen maar munt uit wilt kloppen.... altijd hetzelfde verhaal...... Maar het valt op hoe lovend Brys over hem voortdurend praat. Dit is geen toeval.

Dit viel me op:

luckie schreef in Blijft de man die alles doet draaien?:Nog altijd niet duidelijk of Xavier Mercier ook volgend seizoen bij OHL speelt

In de Franse media zei Mercier ook al dat hij er niets op tegen heeft om nog een jaartje bij OH Leuven te blijven. Hij is er gelukkig en heeft een uitstekende relatie met Brys, het nieuwe contract lijkt geen must meer.

De Fransman is overigens dankbaar voor de manier waarop Brys hem beter heeft gemaakt en hem vorig jaar het met voorsprong beste seizoen in zijn carrière heeft doen draaien.


Dankbaarheid.......

In dit omturnen en masseren is deze kampweek van cruciaal belang......... de 'joy' op gezicht van Thomas in de verslagen spreekt althans voor zich......


Schitterend dat Brys hem tijdens die kampweek duidelijk kan maken dat hij hem nog beter kan maken.
Laatst bijgewerkt door luckie op wo 07 jul 2021, 17:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jan Frans » wo 07 jul 2021, 16:49

:+: Monsieur assist wordt nu helemaal Mr OHL. Merci kapitein
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor luckie » wo 07 jul 2021, 16:58

Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier::+: Monsieur assist wordt nu helemaal Mr OHL. Merci kapitein


En dit nog eens overdoen met Thomas Henry......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jan Frans » wo 07 jul 2021, 17:02

luckie schreef in Re: Xavier Mercier:
Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier::+: Monsieur assist wordt nu helemaal Mr OHL. Merci kapitein


En dit nog eens overdoen met Thomas Henry......

Je bent mij net voor. Henry zal nu geen 2 keer nadenken , maar 3 keer vooraleer elders te tekenen
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor luckie » wo 07 jul 2021, 17:08

Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier:
luckie schreef in Re: Xavier Mercier:
Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier::+: Monsieur assist wordt nu helemaal Mr OHL. Merci kapitein


En dit nog eens overdoen met Thomas Henry......

Je bent mij net voor. Henry zal nu geen 2 keer nadenken , maar 3 keer vooraleer elders te tekenen


Het is zoals Diezel al verschillende keren schreef: het beleid van King Power in Leicester is om hun sterkhouders aan zich te binden. Denk maar aan Vardy. Fijn om dit ook hier te mogen vaststellen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor diezel » wo 07 jul 2021, 18:51

Zo is dat. Jackpot of langer blijven. In dat geval zullen ze zijn contract nog wel eens openbreken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7510
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor luckie » wo 07 jul 2021, 19:29

diezel schreef in Re: Xavier Mercier:Zo is dat. Jackpot of langer blijven. In dat geval zullen ze zijn contract nog wel eens openbreken.


Misschien had ik beter geschreven: in 'vrijheid' aan zich binden.

Dus geen zot spel met louter opportunistische voetbalmakelaars. Want dat gestook mag geen 2 keer per jaar uitbreken. Dus niet nog eens in januari zoals dit jaar. Misschien kostte het ons de plaatsing voor de Play-Off1.

Henry kan hier onze Vardy worden en toch een prachtige carrière uitbouwen. Ook financieel zijn slag op langere termijn slaan. Met goed verdienen en zich geen zotte excessen te veroorloven, hiermee gaat hij meer overhouden dan gasten die een slag slaan en zich zottigheden permitteren zoals een Ferrari te moeten hebben. Daarom benadrukt Brys ook voortdurend ook wat voor een prachtmens hij Thomas vindt. In zo'n types moet de club investeren. Zo groeien we naar dat hoger doel.

De dag dat alle supporters terug in het stadion aanwezig mogen zijn, dan pas zal hij onze waardering aan den lijve kunnen ondervinden. Stel dat Thomas blijft dan kunnen we een tifo maken om die twee te eren en te bedanken. Of beter nog een 10tal vlaggen laten maken zoals Diezel er ooit één had voor Bostock?

Hierover zei Bostock ooit:

luckie schreef in Re: Supportersclub Den Dreef:Johan beweende onze tranen: 'Helse tranen'.

"Al vanaf mijn 2e match voor OHL (in de zomer van 2014, red.) was er die klik", vertrouwde Bostock ons na afloop toe. "Er hing toen een Engelse vlag met de slogan 'In John we trust' op. Dat is toch opvallend voor een buitenlandse speler die hier pas toekomt."
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 07 jul 2021, 21:02

Tifo voor Khun, vlaggen voor spelers, ik denk dat Mercier zen contract uitdoet hier dus hij is een optie. Maar zelfs al blijft Thomas,stel hij knalt er weer 10 in is het in de winter zwaai zwaai.
Spelers houden zoals de mannen in Leicester (die vergelijking viel hier eerder)is toch te ver dromen. Hier in België speel je wekelijks tegen de kortrijks en de stvvs van deze wereld, dat is anders dan de manchesters en de londense ploegen + ieder jaar een europees tripje van minstens 6 wedstrijden.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1877
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor diezel » wo 07 jul 2021, 21:45

Henry is ook geen Vardy, alles in verhouding.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7510
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Vijf vragen voor Xavier Mercier

Berichtdoor luckie » wo 01 sep 2021, 13:01

Vijf vragen voor Xavier Mercier

Ondanks de moeizame competitiestart blijft de 32-jarige Franse aanvoerder en strateeg van OH Leuven mikken op een plaats bij de eerste acht.

Afbeelding

1 Op basis van wat verlengde je begin juli tot 2023 je overeenkomst aan Den Dreef?

'Omdat ik me hier thuis voel, in een familiale omgeving verblijf en veel vertrouwen krijg. Ik had gewoon zin om verder te gaan. Anders restte me nog maar een jaartje contract. Wanneer dan veranderen? Ik ben sowieso iemand die veel op zijn gevoel afgaat. Wanneer je ergens de juiste appreciatie krijgt, dan zorgt dat eigenlijk automatisch tot een verlengde samenwerking. Bovendien ben ik er van overtuigd dat ik als mens en voetballer hier nog meer kan openbloeien. De optelsom was dus snel gemaakt.'

2 Eind juni overleed fysiektrainer Bart Van Lancker op amper 48-jarige leeftijd aan lymfeklierkanker. Hij speelde bij KV Kortrijk en OH Leuven een belangrijke rol in je ontwikkeling. Hoe verklaar je dat?

'Omdat we bij Kortrijk samen moeilijke momenten kenden en een tijdje van de groep werden afgezonderd. We trainden op een aparte locatie, ver weg van het oefencomplex. Tijdens die periode leer je wat echte steun effectief betekent. Hij had een heel specifieke filosofie. Wanneer je daarin volledig meeging, werd je fysiek en mentaal ook sterker en beter. Ook op persoonlijk vlak zaten we op dezelfde golflengte. Hier kreeg dat een logisch vervolg, met een prachtig resultaat. Ik leerde mijn lichaam beter kennen. Het bewijs was er: 34 duels zonder enig blessureleed.'

3 Je verloor met infiltreur Kamal Sowah en topschutter Thomas Henry je twee aflossingspunten op het veld. Tot welk gevoel leidt dat precies?

'Goh. Laat ons stellen dat we een superseizoen samen beleefden, maar dat het nog weinig zin heeft daar op terug te blikken. Ik sta liever stil bij de huidige situatie. Mocht ik hen geholpen hebben bij een versnelling in hun loopbaan, des te beter. Dat maakt me uiteraard fier. Maar het is nu ook niet zo dat ik door hun vertrek de indruk heb hier verweesd achter te blijven. De uitdaging bestaat er vanaf nu uit om ook de klik of die juiste chemie te vinden met pakweg Siebe Schrijvers of Kaveh Rezaei. Het zou leuk zijn om ook met hen geen woorden nodig te hebben, maar door een loopbeweging of snelle blik wedstrijdbeslissende acties op te zetten. Dat alles heel naturel verloopt.'

4 Je scoorde vorig seizoen zelf tien keer en werd Mister assist met vijftien beslissende passen. Met welke statistieken zal je op het einde van dit seizoen een tevreden prof zijn?

'Ik weet dat daar in het moderne voetbal veel aandacht aan wordt geschonken, maar ik voel niet de behoefte me daarop vast te pinnen. Vandaag is mijn rol binnen de groep en de kleedkamermuren veel groter dan puur doelpunten maken of voorzetten geven. De jongeren begeleiden in hun ontwikkeling en zorgen voor een goede osmose in de spelerskern. Het komt er dus op aan goed mijn energie te beheren om op alle vlakken nog efficiënter te presteren. Meer verantwoordelijkheid nemen, nog belangrijker worden en me meer leider tonen. Dat begint en eindigt met prestaties op het veld.'

5 Jullie doelstelling was beter te doen dan vorig seizoen. Moeten we na die elfde plaats dat interpreteren als deelnemen aan de Europe play-offs?

'We zijn helemaal niet ongerust. Een nieuw team bouw je niet van vandaag op morgen. Dat vraagt nu eenmaal tijd. Daarom mogen we ons niet blindstaren op het tussentijdse klassement. De kwaliteit is er om beter te doen. Vooral een reeks van goede resultaten kan ons verder helpen. Met de technische staf en de spelers willen we iets mooi op poten zetten, vooruitgang boeken als groep en op termijn op een stek bij de eerste acht mikken. Wij spelen altijd om te winnen. De fans verwachten van ons mooie bewegingen, acties en een attractieve speelstijl. Ik ben van nature een optimist. Dus durf ik zeggen: we eindigen nog bij de eerste acht.'

http://sportmagazine.knack.be/sport/ma ... 72793.html
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42977
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Jan Frans » wo 01 sep 2021, 14:25

Als voetballer en als mens, voor zo ver ik dat kan inschatten, de beste die we ooit hebben gehad. En als het niet de beste zou zijn, dan is hij er toch dichtbij :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6791
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Maarten » wo 01 sep 2021, 18:09

Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier:Als voetballer en als mens, voor zo ver ik dat kan inschatten, de beste die we ooit hebben gehad. En als het niet de beste zou zijn, dan is hij er toch dichtbij :+:

Mercier is het duidelijkste voorbeeld van hoe een speler onder een goeie trainer kan open bloeien. Ik heb die in 1B wekelijks verwenst. Ik zou die niet meer opgesteld hebben, zo'n complete teleurstelling. Altijd te laat, te traag, balverlies, domme acties... en als ge hem nu bezig ziet zou ge denken dat die mee kan met de Europese subtop.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18239
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Wimmel » wo 01 sep 2021, 18:34

Maarten schreef in Re: Xavier Mercier:
Jan Frans schreef in Re: Xavier Mercier:Als voetballer en als mens, voor zo ver ik dat kan inschatten, de beste die we ooit hebben gehad. En als het niet de beste zou zijn, dan is hij er toch dichtbij :+:

Mercier is het duidelijkste voorbeeld van hoe een speler onder een goeie trainer kan open bloeien. Ik heb die in 1B wekelijks verwenst. Ik zou die niet meer opgesteld hebben, zo'n complete teleurstelling. Altijd te laat, te traag, balverlies, domme acties... en als ge hem nu bezig ziet zou ge denken dat die mee kan met de Europese subtop.


:+:

Ik vind het ergens wel vreemd dat die onder Vercauteren en Euvrard nooit het niveau gehaald heeft dat hij nu haalt. Zeker omdat Vercauteren de man was die Mercier er absoluut bij wou. Je zou dan toch denken dat Vercauteren wist hoe hij Mercier het beste moest gebruiken...
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor deeBartman » wo 01 sep 2021, 21:34

Ik heb het altijd een goede speler gevonden, ook in 1B verstuurde die passes in één tijd waar velen een puntje aan konden zuigen, alleen begrepen onze spitsen het niet altijd of waren ze te mottig om te lopen. Team Brys heeft inderdaad de verdienste om hem (fysiek) beter te maken en om die twee andere klasbakken Henry en Sowah volledig op hem af te stellen. En ik hoop nog altijd stiekem dat het samenspel met Schrijvers beter wordt, want die wil ik nog niet afschrijven.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Xavier Mercier

Berichtdoor Wimmel » za 13 nov 2021, 13:58

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6672
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


"like" ons op Facebook!