Aboubakar Keita

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor nasroedin » di 26 nov 2019, 23:10

Will schreef in Re: Aboubakar Keita:
nasroedin schreef in Re: Aboubakar Keita:Finale verloren met 2-1 tegen Egypte. Geen gele kaart voor Keita. Ivoorkust gaat dus wel naar de olympische spelen

Alee vooruit. Mijne prono dat hij maar 50 % van de matchen bij ons gaat spelen komt dichter en dichter bij. Nog een rode kaart en het is van dat.


Dan zal er 50 % van de matchen op 6 op een goed niveau worden gespeeld. Het is toch al dat
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor diezel » wo 27 nov 2019, 09:33

Keita verkozen in het team van het tornooi.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor nasroedin » wo 27 nov 2019, 10:25

diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Keita verkozen in het team van het tornooi.


:+:
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor deeBartman » wo 27 nov 2019, 10:32

nasroedin schreef in Re: Aboubakar Keita:
diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Keita verkozen in het team van het tornooi.


:+:

Dat betekent dus makelaars aan de deur binnenkort ... hopelijk hebben ze zijne kop nog niet zotgemaakt, maar ik vrees ervoor.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor slackdeklipper » wo 27 nov 2019, 10:34

diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Keita verkozen in het team van het tornooi.

:+: en daarenboven geen enkele kaart gepakt
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1920
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Filip Elsen » wo 27 nov 2019, 10:46

Een van de eersten die ik telkens op het wedstrijdblad zou willen zien staan :+:
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Jan Frans » wo 27 nov 2019, 12:19

deeBartman schreef in Re: Aboubakar Keita:
nasroedin schreef in Re: Aboubakar Keita:
diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Keita verkozen in het team van het tornooi.


:+:

Dat betekent dus makelaars aan de deur binnenkort ... hopelijk hebben ze zijne kop nog niet zotgemaakt, maar ik vrees ervoor.

Ik schreef het hier al hoger. Een goed bod onmiddellijk aanvaarden.
Het heeft geen zin om een speler tegen zijn zin te houden als hij hogerop kan.
(maar we zullen zien wat er uit de bus komt)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6788
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor diezel » wo 27 nov 2019, 13:43

Ik denk dat, indien hij hier ooit vertrekt, het rechtstreeks naar leicester zal zijn.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Jan Frans » wo 27 nov 2019, 14:19

diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Ik denk dat, indien hij hier ooit vertrekt, het rechtstreeks naar leicester zal zijn.

Inderdaad. En dan dank zij onze gemeenschappelijke eigenaar een volwaardige vervanger in ruil :+:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6788
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor jeanneke » wo 27 nov 2019, 14:27

Ik heb het al eerder aangehaald : Keita is de speler met het meeste potentieel in onze club.
Voor mij moet hij nog niet weg. Mag gerust nog even proeven van 1A en dan zijn carrière verder uitbouwen.
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor diezel » wo 27 nov 2019, 14:33

jeanneke schreef in Re: Aboubakar Keita:Ik heb het al eerder aangehaald : Keita is de speler met het meeste potentieel in onze club.
Voor mij moet hij nog niet weg. Mag gerust nog even proeven van 1A en dan zijn carrière verder uitbouwen.

In de voetsporen van ndidi, die daar nu absolute sterkhouder is, een jaartje in de jupiler pro league. Een extra jaar proximus league zal geen optie zijn dus promotie is de boodschap.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Will » zo 01 dec 2019, 01:54

nasroedin schreef in Re: Aboubakar Keita:
diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Keita verkozen in het team van het tornooi.


:+:

Hij zal er dus zeker in de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet bijzijn in juni en juli wegens matchen voor olympische spelen.
Als hij bij ons blijft is dat wel spijtig.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor nasroedin » ma 02 dec 2019, 18:25

Will schreef in Re: Aboubakar Keita:
nasroedin schreef in Re: Aboubakar Keita:
diezel schreef in Re: Aboubakar Keita:Keita verkozen in het team van het tornooi.


:+:

Hij zal er dus zeker in de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet bijzijn in juni en juli wegens matchen voor olympische spelen.
Als hij bij ons blijft is dat wel spijtig.


Tuurlijk, maar ik ben wel blij voor z'n uitverkiezing in het elftal van het tornooi.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Aboubakar Keita: Van OHL - over Charleroi - naar RWDM

Berichtdoor luckie » wo 01 sep 2021, 12:50

Aboubakar Keita: Van OHL - over Charleroi - naar RWDM

luckie schreef in Binnen 9 maanden begint alles weer van voor af: Binnen 9 maanden begint alles weer van voor af
4. Keita A. verhuurd aan Charleroi, die maakte gisteren zijn eerste goal. Own-goal weliswaar. Hij mocht in 84' invallen. In 88' maakte hij een enorme blunder. Hij ging helemaal de mist in op een terugspeelbal van Van Cleemput en kon de bal niet meer uit doel houden. Pijnlijk.



Wimmel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Sakke91 schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:
Wimmel schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Aboubacar Keita wordt door Charleroi doorverhuurd aan RWDM. Hij vindt er ex-coach Vince Euvrard terug


Kan dat dan? Zeer vreemde constructie...


Blijkbaar kan dat als OHL er akkoord mee gaat

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Jan Frans » wo 01 sep 2021, 14:31

Toch wel serieus gezakt..of het verhaal hoe je kan morsen met je talent
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6788
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Dubbelpunt » wo 01 sep 2021, 14:36

Jan Frans schreef in Re: Aboubakar Keita:Toch wel serieus gezakt..of het verhaal hoe je kan morsen met je talent

Ook bij deze is het een mentale kwestie, een goeie kop erop en die speelt in de Premier League in afzienbare tijd.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1877
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Wimmel » wo 27 apr 2022, 19:48

De discussie over Aboubacar Keita kan hier voortgezet worden

luckie schreef in Re: Oefenwedstrijden:Het probleem is: Keita was vertrokken naar zijn thuisland omdat zijn moeder moest begraven worden. Hij was in de rouw en liet alle medeleven over zich heen gaan. Maar er was een probleempje: zijn moeder was niet gestorven.


tempelier schreef in Re: Oefenwedstrijden:Hij moet toen 21-22 jaar geweest zijn, een jonge Afrikaan, andere cultuur, als trainer moet je dit dan ergens kunnen plaatsen vind ik, ook als CEO.


In deze situatie sta ik helemaal achter Brys. Dit moet je als trainer en ook als club niet pikken. Iedereen maakt fouten en iedereen verdient een tweede kans, maar er zijn grenzen.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6668
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Wimmel » wo 27 apr 2022, 19:56

luckie schreef in Re: Oefenwedstrijden:
Wimmel schreef in Re: Oefenwedstrijden:
Ik dacht definitief. Op transfermarkt.be staat hij ook als eigendom van Charleroi

http://www.transfermarkt.be/aboubakar-k ... ler/294807


Neen er staat:

Afbeelding


Het vraagtekentje betekent dat Keita voor een onbekende som (kan ook gratis zijn) de overstap gemaakt heeft naar Charleroi. Ik meen mij te herinneren dat Keita hier een contract had t.e.m. juni 2022. Hij zou dus toch transfervrij vertrokken zijn deze zomer.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6668
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor luckie » wo 27 apr 2022, 20:17

Wimmel schreef in Re: Aboubakar Keita:
luckie schreef in Re: Oefenwedstrijden:
Wimmel schreef in Re: Oefenwedstrijden:
Ik dacht definitief. Op transfermarkt.be staat hij ook als eigendom van Charleroi

http://www.transfermarkt.be/aboubakar-k ... ler/294807


Neen er staat:

Afbeelding


Het vraagtekentje betekent dat Keita voor een onbekende som (kan ook gratis zijn) de overstap gemaakt heeft naar Charleroi. Ik meen mij te herinneren dat Keita hier een contract had t.e.m. juni 2022. Hij zou dus toch transfervrij vertrokken zijn deze zomer.


Ze hebben hier voor hem 1.000.000 betaald. Onmogelijk dat ze die gratis lieten vertrekken.


Aboubakar Keita voetbalt volgend seizoen bij Sporting Charleroi. OH Leuven leent de 23-jarige Ivoriaan uit aan de Karolo’s.

Twee jaar geleden ruilde Keita het Deense FC Kopenhagen in voor OHL. De defensieve middenvelder droeg 30 keer het Leuvense truitje.

OH Leuven wenst Abou heel veel succes toe in zijn nieuwe sportieve uitdaging.


http://www.ohleuven.com/nieuws/2165812 ... -charleroi
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42962
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor tempelier » za 30 apr 2022, 22:34

In de terugmatch van de barrage tegen Seraing viel Keita in vlak na de rust en werd in de 80ste minuut weer vervangen. Keita was buiten zichzelf van woede en moest gekalmeerd en tegengehouden worden door Berghmans.
tempelier
 
Berichten: 703
Geregistreerd: vr 14 aug 2020, 15:35

Re: Aboubakar Keita

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 02 mei 2022, 08:32

tempelier schreef in Re: Aboubakar Keita:In de terugmatch van de barrage tegen Seraing viel Keita in vlak na de rust en werd in de 80ste minuut weer vervangen. Keita was buiten zichzelf van woede en moest gekalmeerd en tegengehouden worden door Berghmans.

Zo snel mogelijk afvoeren, die kerel spoort helemaal niet in de bovenkamer. Wat een weggesmeten 'talent'.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1877
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Vorige

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!