Frank Vercauteren

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » do 14 maart 2019, 16:23

Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6691
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » vr 15 maart 2019, 07:02

Hopelijk blijft hij een tijdje bij ons
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor OHLer » do 03 okt 2019, 05:46

Volgens HLN vandaag: Vercauteren top kandidaat om coach te worden bij RSCA..
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3739
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 07:07

OHLer schreef in Re: Frank Vercauteren:Volgens HLN vandaag: Vercauteren top kandidaat om coach te worden bij RSCA..

Ik vrees daar al maanden voor

Ik schreef ook als commentaar op het euforiefilmpje op Beerschot :

Ik heb er nog eens naar gekeken.
Als ge ziet van waar wij komen, dan is dit toch wel een mooi moment.
Maar laat dit geen mijlpaal zijn, enkel een mooi tussenstation.
Laten we dit niet meer verkloten
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Filip Elsen » do 03 okt 2019, 09:14

Naar RSCA gaan is momenteel echt geen cadeau zenne…

Ik denk dat veel trainers daar hun vingers niet aan willen verbranden.

Vercauteren en jeugdspelers is ook geen ideale combinatie.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor deeBartman » do 03 okt 2019, 10:59

Vercauteren naast Kompany? Ik denk het toch niet, na 2 weken staat het kot in brand, want als Vinnie A zegt, gaat Franky voor B. Tenzij Kompany eerst een of twee stappen achteruit zet, zie ik het absoluut niet gebeuren, ook met de huidige kern van Anderlecht met al die jonkies en dan een paar grote ego's en vedetten zoals Nasri en Chadli? Zijne chouchou Anthony zou wel terug zeker zijn van een plaatsje natuurlijk :) Zou hij trouwens al niet onderhandeld hebben met Anderlecht voor het begin van het seizoen, want waarom zou het anders zo lang geduurd hebben eer hij zijn handtekening bij ons zette?
Daarenboven heeft Franky toch ook wel een ander idee over taktiek dan Kompany, het oeverloos rondspelen van de bal zie ik niet direct bij hem gebeuren, de grote carré van d'ander, daar is het te doen.
Dus neen, hij zit daar goed daar vanboven in de tribune bij ons!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4151
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 11:26

Vercauteren heeft al meer rare stoten uitgestoken in zijn trainerscarrière. Remenber zijn vertrek bij Genk.
Ik zou dus mijn hand niet in het vuur willen steken voor hem.
Het enige dat mij wat zekerheid geeft dat hij zou kunnen blijven is dat hij a/ financiëel volledig binnen is na zijn passage in Saoudie Arabië en dat hij dus b/ verklaart heeft zich enkel nog te willen "amuseren" bij een club. (wat niet het geval zal zijn in A'lecht)
Helemaal gerust zal ik pas zijn als er een perscommuniqué komt om te bevestigen dat hij het project OHL trouw blijft, dit om mogelijke onrust in de club te vermijden
Laatst bijgewerkt door Jan Frans op do 03 okt 2019, 11:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor ava4ever » do 03 okt 2019, 11:29

Hopelijk zijn we niet de sigaar. Misschien dezelfde functie als bij OHL ? :o
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Filip Elsen » do 03 okt 2019, 12:42

Dezelfde functie als bij OHL ? Wat dan met Arnesen ?
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » do 03 okt 2019, 13:07

Gaat Franky zijn poulain Euvrard in de steek laten? Ik betwijfel het.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6691
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 13:17

Wimmel schreef in Re: Frank Vercauteren:Gaat Franky zijn poulain Euvrard in de steek laten? Ik betwijfel het.

Hij voelt zich misschien klaar om de navelstreng door te knippen en op eigen vleugels verder te vliegen.
Mannekes, ik vertrouw het niet. Ik hoop dat A'lecht wint op Charleroi
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor kustzenueens » do 03 okt 2019, 13:35

Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 660
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Anderlecht ontslaat Arnesen en haalt Vercauteren

Berichtdoor luckie » do 03 okt 2019, 13:35

Anderlecht ontslaat Arnesen en haalt Vercauteren

Afbeelding


Anderlecht blijft woelig. De club heeft technisch directeur Frank Arnesen aan de deur gezet. Sinds de komst van Vincent Kompany was Arnesen onbelangrijk geworden op Anderlecht. Daarnaast gaat paars-wit de staf herschikken, Frank Vercauteren komt de club versterken.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » do 03 okt 2019, 13:46

Het voetbal dat Vercauteren bij ons brengt, staat zowat haaks op wat Kompany probeert te doen. Ik vraag me dan vooral af wat met Kompany. Gaat die trainer blijven? Die is niet naar Anderlecht gekomen om te voetballen he, dat kon hij ook nog in Manchester als hij wou. Of bij menig andere ploeg.

Wat met Chadli, Nasri etc? Die zijn gekomen voor Kompany, niet voor Vercauteren.

Dus Kompany aan de kant schuiven, lijkt me vergezocht. Moet hij dan Kompany bijstaan? Daar dient die Brit al voor, dan zou die op de keien gezet worden voor Kompany zijn gedoe? En kan Kompany zijn visie nog doorvoeren met Vercauteren naast hem?

Toch benieuwd.

EDIT: ok, te laat :lol:
Laatst bijgewerkt door Maarten op do 03 okt 2019, 13:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 13:46


kwist het... kwist het …. kwist het...
Maar ik had het beter niet "geweten" :grr: :grr: :grr: :grr:
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » do 03 okt 2019, 13:49

Ik had het vorig jaar gezegd he. Euvrard als T1, geeft Vercauteren alle vrijheid om op eender welk moment "salut en de kost" te zeggen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 13:58

Jan Frans schreef in Re: Frank Vercauteren:
Wimmel schreef in Re: Frank Vercauteren:Gaat Franky zijn poulain Euvrard in de steek laten? Ik betwijfel het.

Hij voelt zich misschien klaar om de navelstreng door te knippen en op eigen vleugels verder te vliegen.
Mannekes, ik vertrouw het niet. Ik hoop dat A'lecht wint op Charleroi

Dit herroep ik formeel :
"ik hoop dat A'lecht verliest op Charleroi"
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor christophe » do 03 okt 2019, 14:04

Kleine ramp voor ons.
Nu hadden we eindelijk iemand met voetbalknow-how op het hoogste niveau binnen de rangen.

Hopelijk kan men een waardige vervanger binnen halen
christophe
 
Berichten: 288
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 20:45

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luckie » do 03 okt 2019, 14:04

luckie schreef in Re: OPVOLGER PEARSON POLL:di 05 feb 2019, 09:20 Wie weet er dit nog?

"Vercauteren neemt in Israël op luchthaven afscheid, Denier drie matchen hoofdcoach
18-08-11, 08.58u

Frank Vercauteren heeft in Israël afscheid genomen van RC Genk. De trainer stapte na de CL-wedstrijd tegen Maccabi Haïfa niet meer op het vliegtuig richting België. Vercauteren gaat aan de slag bij Al Jazira. Deze namiddag liet Genk weten dat assistent-coach Pierre Denier voor drie wedstrijden interim-trainer wordt bij Racing Genk. Dat maakte Genk-directeur Dirk Degraen bekend. De landskampioen wil uiterlijk op 1 september een nieuwe hoofdcoach hebben."


http://www.demorgen.be/sport/vercautere ... oogle.com/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » do 03 okt 2019, 14:11

christophe schreef in Re: Frank Vercauteren:Kleine ramp voor ons.
Nu hadden we eindelijk iemand met voetbalknow-how op het hoogste niveau binnen de rangen.

Hopelijk kan men een waardige vervanger binnen halen


Tenzij Euvrard me verrast, is het seizoen vrees ik gedaan.

Niet onwaarschijnlijk scenario: Euvrard blijft aan als T1. Bij de eerste echte test laten we punten liggen. Of dat nu iets te maken heeft met de afwezigheid van Vercauteren of niet, er slaat twijfel in de rangen. De spelersgroep weet ook dat Vercauteren eigenlijk het brein achter de ploeg was, Euvrard verliest respect en vertrouwen van de kern. We lopen periode 1 mis, en we starten ook meteen niet te best in periode 2. Tegen dat het bestuur vindt dat er naar een nieuwe T1 gezocht moet worden, is ook periode 2 een verloren zaak. Extra jaartje in 1B. Jeej!

Dit is exact waarvoor ik vorig jaar niet stond te springen om dit duo in deze samenstelling (Euvrard als T1) binnen te halen. Als de geldwolf het aftrapt, blijft ge zitten met een trainer die nog geen fluit bewezen heeft. Als Vercauteren T1 was geweest, zouden we meteen beginnen zoeken naar een nieuwe T1 en zou Euvrard misschien enkele wedstrijden stand-in mogen spelen. Groot verschil.

Wat mij betreft, dit was een "package deal". Vercauteren heeft ons en Euvrard in de steek gelaten, hij is verantwoordelijk. OHL mag nu een nieuwe trainer gaan zoeken. Heintje is nog vrij, heeft ervaring met tweede klasse (promoveerde met Kortrijk) en heeft ook op hoger niveau iets bewezen.
Laatst bijgewerkt door Maarten op do 03 okt 2019, 14:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18256
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » do 03 okt 2019, 14:14

Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
christophe schreef in Re: Frank Vercauteren:Kleine ramp voor ons.
Nu hadden we eindelijk iemand met voetbalknow-how op het hoogste niveau binnen de rangen.

Hopelijk kan men een waardige vervanger binnen halen


Tenzij Euvrard me verrast, is het seizoen vrees ik gedaan.

Niet onwaarschijnlijk scenario: Euvrard blijft aan als T1. Bij de eerste echte test laten we punten liggen. Of dat nu iets te maken heeft met de afwezigheid van Vercauteren of niet, er slaat twijfel in de rangen. De spelersgroep weet ook dat Vercauteren eigenlijk het brein achter de ploeg was, Euvrard verliest respect en vertrouwen van de kern. We lopen periode 1 mis, en we starten ook meteen niet te best in periode 2. Tegen dat het bestuur vindt dat er naar een nieuwe T1 gezocht moet worden, is ook periode 2 een verloren zaak. Extra jaartje in 1B. Jeej!


Hier vrees ik dus ook voor. Zaterdag is de eerste thuisnederlaag een feit.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6691
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luckie » do 03 okt 2019, 14:19

Lachwekkend: uit De Standaard:

"Vercauteren, die sinds begin dit jaar aan de slag was als sportief adviseur bij OH Leuven, zal vanop de bank de ideeën van speler-trainer Vincent Kompany in goede banen leiden."

Hij er een Euvrardke gaan doen........
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43246
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor OHLer » do 03 okt 2019, 14:24

En zo is OHL het slachtoffer van de sh*t bij Anderlecht. Zeer triestig en zuur voor ons. Euvrard mag het gaan waar maken maar ik vrees ervoor. Zou hij blijven zonder zijn mentor?
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3739
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 14:29

Wimmel schreef in Re: Frank Vercauteren:
Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
christophe schreef in Re: Frank Vercauteren:Kleine ramp voor ons.
Nu hadden we eindelijk iemand met voetbalknow-how op het hoogste niveau binnen de rangen.

Hopelijk kan men een waardige vervanger binnen halen


Tenzij Euvrard me verrast, is het seizoen vrees ik gedaan.

Niet onwaarschijnlijk scenario: Euvrard blijft aan als T1. Bij de eerste echte test laten we punten liggen. Of dat nu iets te maken heeft met de afwezigheid van Vercauteren of niet, er slaat twijfel in de rangen. De spelersgroep weet ook dat Vercauteren eigenlijk het brein achter de ploeg was, Euvrard verliest respect en vertrouwen van de kern. We lopen periode 1 mis, en we starten ook meteen niet te best in periode 2. Tegen dat het bestuur vindt dat er naar een nieuwe T1 gezocht moet worden, is ook periode 2 een verloren zaak. Extra jaartje in 1B. Jeej!


Hier vrees ik dus ook voor. Zaterdag is de eerste thuisnederlaag een feit.

Neen, dat denk ik niet. Ze gaan spelen voor hem. Als ik het goed voor heb is er een uitstekende band tss Euvrard en de spelersgroep.
Laatst bijgewerkt door Jan Frans op do 03 okt 2019, 14:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 14:30

OHLer schreef in Re: Frank Vercauteren:En zo is OHL het slachtoffer van de sh*t bij Anderlecht. Zeer triestig en zuur voor ons. Euvrard mag het gaan waar maken maar ik vrees ervoor. Zou hij blijven zonder zijn mentor?

Waar moet hij naartoe ??? Hij gaat toch zomaar niet zelf opstappen.

Normaal moet er nu asap een communiqué van OHL komen waarin ze alle vertrouwen uitspreken in de blijvende staf, "die er alles zal aan doen om de hoge ambities van de club waar te maken"
Laatst bijgewerkt door Jan Frans op do 03 okt 2019, 14:34, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6816
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


"like" ons op Facebook!
cron