Frank Vercauteren

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » za 05 okt 2019, 21:54

KlaaZ schreef in Re: Frank Vercauteren:Zou wel zeer belachelijk zijn, uw trainer buitensmijten omdat ge een wedstrijd verliest.

Akkoord. De manier waarop daarentegen is best niet voor herhaling vatbaar.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luc » za 05 okt 2019, 22:40

Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
KlaaZ schreef in Re: Frank Vercauteren:Zou wel zeer belachelijk zijn, uw trainer buitensmijten omdat ge een wedstrijd verliest.

Akkoord. De manier waarop daarentegen is best niet voor herhaling vatbaar.



Het Vercauteren effect werkt, Anderlecht wint en Ohl verliest
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Filip Elsen » zo 06 okt 2019, 07:18

Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor deeBartman » zo 06 okt 2019, 09:42

Filip Elsen schreef in Re: Frank Vercauteren:Luc werkt bij het Nieuwsblad :)

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/li ... bal/298186

Wat een gezever zeg
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luc » zo 06 okt 2019, 10:28

Filip Elsen schreef in Re: Frank Vercauteren:Luc werkt bij het Nieuwsblad :)

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/li ... bal/298186



Telepathie zeker ???
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Dédain Vercauteren

Berichtdoor luckie » zo 06 okt 2019, 18:43

Hans Vandeweghe: Is Vercauteren aangesteld omdat Anderlecht op het matje moet komen voor het coachen van Kompany?

Hans Vandeweghe
Twee weken geleden op Neerpede.

Michael belt naar Marc: “Zeg Marc, Michael hier.”

Marc: “Jaja, kziekik da wel. Haast u een beetje want ik ben bezig goudvissen te kopen voor Pairi Daiza.”

Michael: “Jamaar Marc, toch een keer goed luisteren alstublieft. We moeten verschijnen bij de Geschillencommissie van de voetbalbond. Dat gedoe met Vincent die coacht op de bank, awel we hebben het zitten, ze willen ons pakken.”

Marc (een lange milliseconde sprakeloos): “De schmeerlappe. Bon, wanneer is dat? Dinsdag 8 oktober, zegde? Luistert, we kunnen dat ook in ons voordeel draaien. Zo kunnen we aan Vincent verkopen dat we een echte coach nodig hebben, in plaats van dat hij op nen ijsbak gaat zitten naast diene Davies. Ik hoor overal dat da ne goeie veldtrainer is, maar tijdens de wedstrijd hebben we nen baas nodig die zegt wat dat er moet gebeuren. Een boete zou nog zo erg niet zijn, maar steldu voor dat ze ons nog een paar punten afpakken. Heb d’al ne keer durven kijken naar de stand? We hebben der niet te veel zeun, punten bedoel ik!”

Het gesprek hierboven is wellicht fictie, de feiten niet. Anderlecht moet morgen verschijnen voor de Geschillencommissie voor het vermeende coachen, dus T1 spelen, door een persoon die geen T1 mag zijn omdat hij het juiste diploma niet heeft. Of die oproeping een actie is na een klacht van een andere club, dan wel een eigen initiatief van de voetbalbond, is niet duidelijk. Of het aanstellen van Frank Vercauteren daarvan een rechtstreeks gevolg is, ook niet zeker, maar het ad hoc-Anderlecht van Coucke kennende, zou het tegendeel verwonderen.

Het vel van Coucke

Eerst een oprisping geheel terzijde. Voor eens en voor altijd, het is Frank Vercauteren en niet Franky of Frankie. De man staat op twee jaar van zijn pensioen godbetert en bovendien is er maar één Franky in de Belgische competitie en dat is dan nog een Francky, Dury dus, omdat het bij hem zo op zijn identiteitskaart staat.

Zou Frank dus, Vercauteren dus, weten dat de timing van het aanbod van Anderlecht en zijn snelle aanstelling mee is bepaald door wat morgen staat te gebeuren? Dat zijn plotse verschijning Anderlecht heel goed uitkomt omdat zijn T1-schap boven alle verdenking staat en niemand kan geloven dat hij daarmee niet boven Vincent Kompany in de hiërarchie komt? Vercauteren is een absolute vakman, maar in deze constructie een goedmaker-bis, een correctie op de voorlopig mislukte eerste goedmaker Kompany. Ze hebben gemeen dat ze beiden moeten dienen om het vel van Coucke te redden.

De aanstelling van Vercauteren past eveneens in het even verontwaardigd als bevlogen pleidooi van Maître Spreutels (of confrater) morgen: de kleine prins van het Astridpark komt de grote prins een handje toesteken. “U moet begrijpen, beste leden van de commissie, dat we een beetje met onze handen in het haar zaten omdat onze T1 niet voldeed. Daarom heeft Vincent zijn verantwoordelijkheid genomen en een beetje meegeholpen met de lijnen uitzetten, gezien we volgens zijn filosofie spelen. Of die filosofie niet juist een taak is van een T1? Euh, ja meestal wel zeker? Mais passons, maintenant il y a Frank Vercauteren.”

Randje paranoïde

En of we daar blij mee zijn. Ambiance langs de zijlijn verzekerd. Dédain is Vercauterens tweede voornaam. Dédain voor de media vooral. Weet hij wel dat hij als T1 ook af en toe zal moeten verschijnen voor de camera’s van PlaySports en dat hij riskeert een vraag te krijgen die hem niet bevalt?

Misprijzen voor zijn collega’s ook, voor zij die voetbal durven analyseren en dan vooral als het zijn voetbal betreft. Ik heb hem ooit in de beginperiode van de analisten een oud-ploegmaat die nog niet eens kritisch was over zijn Anderlecht weten uitschelden voor verrader. Er lopen nu meer analisten rond bij de media dan er T1’s zijn in eerste klasse. Dat wordt een feest met al die verraders.

Vercauteren was altijd al randje paranoïde. Toen de dieren nog spraken en Anderlecht nog voorop liep, heb ik ooit een verhaal willen maken over hun nieuwste analysesysteem met camera’s hoog in het stadion. De hele club vond het een goed idee, tot assistent Ariël Jacobs toe, die enthousiast wilde beginnen met zijn uitleg. Tot Vercauteren ervan hoorde en alles tegenhield.

Heeft u hem zien zitten vrijdagavond in de tribune? Eén en al vrolijkheid. Ooit was hij assistent bij de nationale ploeg van René Vandereycken, nog zo’n optimist. Geruchten willen dat ze toen voor de Rode Duivels een ruilovereenkomst hadden met de zelfmoordlijn, zo vrolijk werden ze van die twee.

Bij ervaren spelers maakt dat horkerig gedoe nog een kans, maar een (op 28 oktober) 63-jarige die één keer per week lacht en een bende volgevreten millennials en opgehemelde generatie Z’ers moet aansturen, dat wordt een lastige.

http://www.demorgen.be/sport/is-vercau ... ~baac065c/
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42552
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Vercauteren bedankt OH Leuven

Berichtdoor deeBartman » di 08 okt 2019, 13:54

Nadat Anderlecht vorige week donderdag bekendmaakte dat het Franky Vercauteren binnenhaalde om T1 te worden, stelt paars-wit de ‘kleine prins’ vandaag officieel voor.

Frank Vercauteren begint met OH Leuven te bedanken. "Ik zal OHL altijd helpen en ik hoop dat ze stijgen naar 1A. Aan hen om nu te bewijzen dat ze het ook zonder mij kunnen. Het is zeker niet de bedoeling dat we nog mensen gaan meenemen of ze leegplunderen. Ik heb om persoonlijke redenen gekozen voor Anderlecht."

Hij zal ons altijd helpen ... dus mag Vincent altijd bellen?
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4143
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Filip Elsen » di 08 okt 2019, 15:30

Moeten we nu driewerf hoera roepen of zo ?
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor nasroedin » di 08 okt 2019, 17:04

Filip Elsen schreef in Re: Frank Vercauteren:Moeten we nu driewerf hoera roepen of zo ?


Je wint er alleszins niets mee met het conflict op de spits te drijven
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luckie » di 08 okt 2019, 18:13

nasroedin schreef in Re: Frank Vercauteren:
Filip Elsen schreef in Re: Frank Vercauteren:Moeten we nu driewerf hoera roepen of zo ?


Je wint er alleszins niets mee met het conflict op de spits te drijven


Dit klopt..... er zullen daar nog opportuniteiten aan verbonden worden......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42552
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » di 08 okt 2019, 18:31

luckie schreef in Re: Frank Vercauteren:
nasroedin schreef in Re: Frank Vercauteren:
Filip Elsen schreef in Re: Frank Vercauteren:Moeten we nu driewerf hoera roepen of zo ?


Je wint er alleszins niets mee met het conflict op de spits te drijven


Dit klopt..... er zullen daar nog opportuniteiten aan verbonden worden......


Zoals enkele spelers die op uitleenbasis van Brussel naar Leuven komen?
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6636
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » di 08 okt 2019, 19:36

:grr: :grr:
Wees maar gerust dat zijn overstap naar A'lecht al lang in zijn hoofd speelde. Waarom duurde het anders zo lang vooraleer hij bijtekende ? Pas nadat het duidelijk werd dat hij er niet vanaf het seizoensbegin kon beginnen en nadat hij bij ons de opstapclausule afdwong zette hij zijn handtekening . En geloof vooral niet dat hij ook maar een seconde aan Vincent Euvrard gedacht heeft.
Bij elke volgende nederlaag van Anderlecht tikte de klok voor ons ondertussen genadeloos verder en toen er uiteindelijk zelfs thuis van Beveren niet kon worden gewonnen, was de tijd rijp.

Laten wij het nu vooral niet verkloten. Hoe dikwijls moet ik dat hier nog schrijven? Ik heb geen zin in weeral een verloren seizoen.
Nog nooit heb ik een ploeg weten promoveren zonder T1. Hein is vrij.

hieronder een paar van mjin posts nav het "geval FV" geschreven tussen eind maart en begin mei van dit jaar

Euvrard en Vercauteren zijn inderdaad de namen die "ons "eerst moeten bezig houden en waar "zij" eerst werk van moeten maken. Spelers volgen dan wel later.

bommetje : als ze geen akkoord vinden met Euvrard en Vercauteren , laat Leko dan maar terugkomen.

1 ding is voor mij nu wel duidelijk : er wordt momenteel op hoog niveau gepokerd, en onze trainers hebben de beste kaarten .
(maar houden ze er een paar achter de hand ? Toch Anderlecht ? maar met welke bevoegdheidsverdeling ? Franky in de tribune en Euvrard op de bank ? Is dat voldoende voor Coucke ? Of zou Euvrard een stap willen terug zetten en gewoon T2 worden ?)

Vercauteren moet vooral niet tegen zijn goesting blijven)

Als hij toch getwijfeld zou hebben moet hij van mij niet meer.

Hopelijk blijft hij een tijdje bij ons
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6764
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » di 08 okt 2019, 23:40

Jan Frans schreef in Re: Frank Vercauteren: :grr: :grr:

Ik vind het heel moeilijk. Enerzijds is het niet eerlijk tov Euvrard om hem nu meteen in twijfel te gaan trekken, hij heeft hier niet om gevraagd en verdient in principe zijn kans om zich te tonen. Anderzijds hebben wij nooit om Euvrard als T1 gevraagd, en was die regeling van Vercauteren in de woestijn "zogezegd" de reden waarom die hier geen T1 werd. Ik heb het al eens aangehaald, maar niet één supporter die vorig jaar dacht "yes, Euvrard!". Nee, die werd geaccepteerd, werd geduld, gedoogd, omdat hij de spreekbuis van Vercauteren was. Maar nu is die plots "echt" T1. En wat heeft hij al bewezen? Hoeveel van het spel was zijn inbreng?

Wilt ook helemaal niet zeggen trouwens dat Euvrard niet geschikt is. Wie weet wordt hij wel een revelatie en zijn we binnen enkele weken/maanden blij dat hij van onder de duim van Vercauteren weg is. Maar wij zijn nu op een punt gekomen dat we nog een verloren seizoen kunnen missen als kiespijn, en dit jaar echt wel kans maakten op promotie. Indien Euvrard effectief zo'n groot aandeel zou hebben, en klaar zou zijn om het alleen te klaren, dan zou dat ook zeer snel duidelijk moeten zijn, gezien hij in dat geval gewoon zijn eigen werk zou moeten voortzetten. Er is geen overgangsperiode voor hem in dit geval. Dan zou snel moeten blijken dat zaterdag gewoon een "accident de parcours" was, en zouden we nog steeds die eerste periode moeten kunnen binnenhalen. Ik zou dus zeggen, hij heeft enkele weken om te bewijzen dat hij het wel degelijk (alleen) kan. Als blijkt dat er een terugval is, zou ik toch overwegen om voor periode 2 een andere trainer te halen. Als hij de facto T1 was bij OHL, en na een jaar toch wegzakt na het vertrek van Vercauteren, zou ik niet weten waarom hij dan in periode 2 het plots wel zou kunnen als periode 1 alsnog uit handen wordt gegeven.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18218
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Filip Elsen » wo 09 okt 2019, 06:48

nasroedin schreef in Re: Frank Vercauteren:
Filip Elsen schreef in Re: Frank Vercauteren:Moeten we nu driewerf hoera roepen of zo ?


Je wint er alleszins niets mee met het conflict op de spits te drijven


Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel gewoon dat we de bladzijde moeten omslaan.

En in ons achterhoofd heeft RSCA inderdaad iets goed te maken.

Ze moeten wel niet afkomen met hun brol of overschot en die dan hier MOETEN spelen zoals dat in het verleden het geval is geweest.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » wo 09 okt 2019, 07:38

Ge moogt gerust zijn dat ik :grr: :grr: ben, maar mijn probleem is dat ik niet goed weet op wie, want uiteindelijk mocht en kon FV weg en uiteindelijk had het niet veel uitgemaakt als A'lecht vroeger contact met ons had opgenomen.
Op ons bestuur ?? Wat konden ze anders dan die clausule accepteren? Welk alternatief hadden ze ?
Misschien moet ik nog het meest kwaad zijn op Vincent Kompany, die met zijn arrogantie en in zijn naïviteit A'lecht naar de knoppen heeft geholpen (en uiteindelijk toch hulp aanvaard heeft)
En ja misschien moet ik ook kwaad zijn op diegenen hier die de ernst van de situatie voor onze club onderschatten.
(oke oke, het is maar voetbal en een hobby voor ons)
En Ik weet ook wel dat het bijna onmenselijk is om nu Vince Euvrard te vervangen. Diene mens verdient dat ook niet.....
Dus ik blijf met mijn :grr: :grr: zitten
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6764
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luckie » wo 09 okt 2019, 07:48

Misschien is het zelfs beter dat hij nu halfweg weggaat juist voor hij gaat uitgroeien tot een soort goeroe of mirakelman en wij hier vanuit onze traditionele en kneuterige middelmaat denken dat we zonder hem niet kunnen. Hij heeft de basis gelegd waarop verder kan gewerkt worden.

Ondertussen heeft onze CEO de club qua organisatie redelijk goed uitgebouwd. Dit moet leiden tot vruchtbare resultaten. We moeten ervoor zorgen dat op we op de duur bij het vertrekken van een trainer structureel niet meer verweesd achterblijven. Een goed uitgebouwde sportieve structuur biedt meer kansen dan een trainer die (toevallig) (tijdelijk) goede resultaten neerzet.

georgebest schreef in Sprookje:Omdat ik de slaap niet kan vatten, wil ik graag nog een sprookje vertellen.


Het Leuvense Voetbal mag alleen nog toekomstgericht zijn en moeten we mentaal deze switch maken. We moeten durven het zo gezegde glorieuze Leuvense voetbalverleden dat gekoesterd wordt als een heemkundig stuk erfgoed voorgoed verlaten. We kunnen dat verleden alleen maar roemen door het nu nog veel beter te doen en niet door erin nostalgisch te blijven hangen.
Laatst bijgewerkt door luckie op wo 09 okt 2019, 08:26, in totaal 5 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42552
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Filip Elsen » wo 09 okt 2019, 07:58

Nagels met koppen Luckie :D
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor georgebest » wo 09 okt 2019, 09:28

Ik vind dat FV hier weg MOEST, en wel zo rap mogelijk. Laten we zeggen/hopen dat zijn contract de laatste stuiptrekking 'bestuur old school' was. Waarom kon FV in het grote cercle wel full monty gaan en zich hier in bochten wringen? Zo 'n pappenheimers kunt ge toch missen als kiespijn als ge toekomstgericht werkt en bouwt. Want het doet me pijn om te bekennen dat onze vriend de thai goed bezig is. Geen grootspraak, structureel en stadion met omgeving aanpakken. Zo zou ik het ook doen moest ik een voetbalploeg overpakken.

De grote vraag blijft hoeveel de structuren nog waard zijn als de Thaise 'dynastie' om een of andere reden niet meer in staat zou zijn te sponsoren. Alle eieren liggen in één mand. Maar dat is voor de (middel)lange termijn.


En maak jullie toch geen zorgen om die promotie, die komt er geheid. Welke van die sukkelaars gaat OHL tegenhouden?
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luckie » wo 09 okt 2019, 09:38

georgebest schreef in Re: Frank Vercauteren:Ik vind dat FV hier weg MOEST, en wel zo rap mogelijk. Laten we zeggen/hopen dat zijn contract de laatste stuiptrekking 'bestuur old school' was. Waarom kon FV in het grote cercle wel full monty gaan en zich hier in bochten wringen? Zo 'n pappenheimers kunt ge toch missen als kiespijn als ge toekomstgericht werkt en bouwt. Want het doet me pijn om te bekennen dat onze vriend de thai goed bezig is. Geen grootspraak, structureel en stadion met omgeving aanpakken. Zo zou ik het ook doen moest ik een voetbalploeg overpakken.

De grote vraag blijft hoeveel de structuren nog waard zijn als de Thaise 'dynastie' om een of andere reden niet meer in staat zou zijn te sponsoren. Alle eieren liggen in één mand. Maar dat is voor de (middel)lange termijn.


En maak jullie toch geen zorgen om die promotie, die komt er geheid. Welke van die sukkelaars gaat OHL tegenhouden?


Sedert de Thai doorhad dat Van Der Schueren en Vandenbroeck wel de mannen waren van de slechte continuïteit, niet de mannen waren die ze konden vertrouwen en daarom er ook afstand van namen, hebben ze het anders aangepakt. In plaats van Engelse mensen te droppen die deze twee moesten sturen, hebben ze begrepen dat de club vanuit Leuven zelf volledig opnieuw moet opgebouwd worden met lokale mensen. Het is wel degelijk de bedoeling dat er terug een plaatselijke structurele verankering op alle mogelijke manieren komt. Men is daar volop aan het werken. Dit keer met bekwame bestuurders en niet langer meer met ziekelijke ijdeltuiten en tafelspringers -en schuimers. Het zijn dus de mensen van OHL zelf die gaan moeten bewijzen dat ze bekwaam zijn en de verantwoordelijkheid gaan moeten opnemen. Ze zullen er ook op afgerekend worden zoals het hoort. Het is dus helemaal geen Thaise geldpot verteren zoals Vandenbroeck dacht met zijn idiote uitspraak dat 'geld geen issue is op OHL'. Het geld wordt beheerd zoals het hoort en niet langer in een ruif geplaatst.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42552
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor erik vanhove » wo 09 okt 2019, 10:55

Juist Lucky , de nagel op de kop.
Het is niet zodanig het vertrek van Vercauteren dat mij tegen de borst stoot wel de reactie van Coecke en Verschueren op het "zeer voorzichtige" persbericht van OHL. Hun boze mail en telefoontje getuigen van een zeer misplaatste arrogantie, terecht aangeklaagd door Peter VandenBempt.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » wo 09 okt 2019, 11:19

georgebest schreef in Re: Frank Vercauteren:En maak jullie toch geen zorgen om die promotie, die komt er geheid. Welke van die sukkelaars gaat OHL tegenhouden?

In God and George we trust
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6764
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor georgebest » wo 09 okt 2019, 11:23

All others pay cash.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor diezel » wo 09 okt 2019, 11:31

Jan Frans schreef in Re: Frank Vercauteren:
georgebest schreef in Re: Frank Vercauteren:En maak jullie toch geen zorgen om die promotie, die komt er geheid. Welke van die sukkelaars gaat OHL tegenhouden?

In God and George we trust

hoogmoed komt voor de val, er zijn er genoeg die OHL kunnen tegenhouden gezien ons vrij belabberde spel in de meeste matchen dit seizoen. We gaan de punten niet blijven stelen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7479
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Sakke91 » wo 09 okt 2019, 12:21

Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
Jan Frans schreef in Re: Frank Vercauteren: :grr: :grr:

Ik vind het heel moeilijk. Enerzijds is het niet eerlijk tov Euvrard om hem nu meteen in twijfel te gaan trekken, hij heeft hier niet om gevraagd en verdient in principe zijn kans om zich te tonen. Anderzijds hebben wij nooit om Euvrard als T1 gevraagd, en was die regeling van Vercauteren in de woestijn "zogezegd" de reden waarom die hier geen T1 werd. Ik heb het al eens aangehaald, maar niet één supporter die vorig jaar dacht "yes, Euvrard!". Nee, die werd geaccepteerd, werd geduld, gedoogd, omdat hij de spreekbuis van Vercauteren was. Maar nu is die plots "echt" T1. En wat heeft hij al bewezen? Hoeveel van het spel was zijn inbreng?

Wilt ook helemaal niet zeggen trouwens dat Euvrard niet geschikt is. Wie weet wordt hij wel een revelatie en zijn we binnen enkele weken/maanden blij dat hij van onder de duim van Vercauteren weg is. Maar wij zijn nu op een punt gekomen dat we nog een verloren seizoen kunnen missen als kiespijn, en dit jaar echt wel kans maakten op promotie. Indien Euvrard effectief zo'n groot aandeel zou hebben, en klaar zou zijn om het alleen te klaren, dan zou dat ook zeer snel duidelijk moeten zijn, gezien hij in dat geval gewoon zijn eigen werk zou moeten voortzetten. Er is geen overgangsperiode voor hem in dit geval. Dan zou snel moeten blijken dat zaterdag gewoon een "accident de parcours" was, en zouden we nog steeds die eerste periode moeten kunnen binnenhalen. Ik zou dus zeggen, hij heeft enkele weken om te bewijzen dat hij het wel degelijk (alleen) kan. Als blijkt dat er een terugval is, zou ik toch overwegen om voor periode 2 een andere trainer te halen. Als hij de facto T1 was bij OHL, en na een jaar toch wegzakt na het vertrek van Vercauteren, zou ik niet weten waarom hij dan in periode 2 het plots wel zou kunnen als periode 1 alsnog uit handen wordt gegeven.


Het domste wat we kunnen doen is Euvrard de bons geven en met periode 2 een nieuwe trainer halen:

1. Een nieuwe trainer is geen garantie op succes (het verleden heeft trouwens vaker het tegendeel bewezen)
2. Een nieuwe trainer moet zich nog helemaal inwerken en systemen uitwerken. Tegen dat zijn ploeg goed staat, is periode 2 al lang vervlogen

Laat Euvrard het seizoen sowieso uitdoen, nadien kan hij pas correct geevalueerd worden.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3029
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor dehoux » wo 09 okt 2019, 12:41

diezel schreef in Re: Frank Vercauteren:
Jan Frans schreef in Re: Frank Vercauteren:
georgebest schreef in Re: Frank Vercauteren:En maak jullie toch geen zorgen om die promotie, die komt er geheid. Welke van die sukkelaars gaat OHL tegenhouden?

In God and George we trust

hoogmoed komt voor de val, er zijn er genoeg die OHL kunnen tegenhouden gezien ons vrij belabberde spel in de meeste matchen dit seizoen. We gaan de punten niet blijven stelen.

Klopt.
dehoux
Imbeciel is er misschien een beetje over
 
Berichten: 720
Geregistreerd: ma 21 apr 2014, 10:40

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sakke91 en 12 gasten


"like" ons op Facebook!