Frank Vercauteren

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor OHLer » do 03 okt 2019, 14:31

Ben benieuwd naar de rest van het seizoen van Mercier.
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3737
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » do 03 okt 2019, 14:32

Jan Frans schreef in Re: Frank Vercauteren:
Wimmel schreef in Re: Frank Vercauteren:
Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
christophe schreef in Re: Frank Vercauteren:Kleine ramp voor ons.
Nu hadden we eindelijk iemand met voetbalknow-how op het hoogste niveau binnen de rangen.

Hopelijk kan men een waardige vervanger binnen halen


Tenzij Euvrard me verrast, is het seizoen vrees ik gedaan.

Niet onwaarschijnlijk scenario: Euvrard blijft aan als T1. Bij de eerste echte test laten we punten liggen. Of dat nu iets te maken heeft met de afwezigheid van Vercauteren of niet, er slaat twijfel in de rangen. De spelersgroep weet ook dat Vercauteren eigenlijk het brein achter de ploeg was, Euvrard verliest respect en vertrouwen van de kern. We lopen periode 1 mis, en we starten ook meteen niet te best in periode 2. Tegen dat het bestuur vindt dat er naar een nieuwe T1 gezocht moet worden, is ook periode 2 een verloren zaak. Extra jaartje in 1B. Jeej!


Hier vrees ik dus ook voor. Zaterdag is de eerste thuisnederlaag een feit.

Neen, dat denk ik niet. Ze gaan spelen voor hem. Als ik het goed voor heb is er een uitstekende band tss Euvrard en de spelersgroep.


Ik hoop het, maar ik vrees er voor.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6673
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luckie » do 03 okt 2019, 14:38

Opvolger of niet voor Vercauteren? Euvrard alleen verder?

ZIE: viewtopic.php?f=4&t=668
Laatst bijgewerkt door luckie op do 03 okt 2019, 15:12, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42981
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » do 03 okt 2019, 14:47

OHLer schreef in Re: Frank Vercauteren:En zo is OHL het slachtoffer van de sh*t bij Anderlecht. Zeer triestig en zuur voor ons. Euvrard mag het gaan waar maken maar ik vrees ervoor. Zou hij blijven zonder zijn mentor?


Ochja, OHL heeft meermaals hetzelfde gedaan. Wuyts, Vandevelde...
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Ruva » do 03 okt 2019, 14:49

Jammer voor ons. Hopelijk kan Euvrard onze twijfel en vrees wegnemen.
Avatar gebruiker
Ruva
Bearer of bad news
 
Berichten: 3002
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:58

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Sakke91 » do 03 okt 2019, 14:51

Man, man, wat een drama dat hier verkocht wordt door het vertrek van Vercauteren.

De jongens gaan echt nog wel weten hoe te voetballen zonder hem. Om te zeggen dat alles nu voorbij is voor ons is niet alleen belachelijk, maar is ook zeer onrespectvol naar het werk dat Euvrard al heeft geleverd.

Vercauteren is nooit een toonbeeld geweest van lange termijn. Ik denk dan eerder, goed vanaf. Dan kan hij zich bij Anderlecht wat gaan verbranden.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3034
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor KlaaZ » do 03 okt 2019, 14:56

Sakke91 schreef in Re: Frank Vercauteren:Man, man, wat een drama dat hier verkocht wordt door het vertrek van Vercauteren.

De jongens gaan echt nog wel weten hoe te voetballen zonder hem. Om te zeggen dat alles nu voorbij is voor ons is niet alleen belachelijk, maar is ook zeer onrespectvol naar het werk dat Euvrard al heeft geleverd.

Vercauteren is nooit een toonbeeld geweest van lange termijn. Ik denk dan eerder, goed vanaf. Dan kan hij zich bij Anderlecht wat gaan verbranden.


Dit dus. Er wordt hier ook veel te gemakkelijk van uitgegaan dat alle goeds van zijn hand komt, lijkt mij toch allemaal zeer sterk. Uit alle interviews met Euvrard blijkt dat hij minstens deels mee verantwoordelijk is voor de goede resultaten.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » do 03 okt 2019, 15:04

Sakke91 schreef in Re: Frank Vercauteren:Man, man, wat een drama dat hier verkocht wordt door het vertrek van Vercauteren.

De jongens gaan echt nog wel weten hoe te voetballen zonder hem. Om te zeggen dat alles nu voorbij is voor ons is niet alleen belachelijk, maar is ook zeer onrespectvol naar het werk dat Euvrard al heeft geleverd.

Vercauteren is nooit een toonbeeld geweest van lange termijn. Ik denk dan eerder, goed vanaf. Dan kan hij zich bij Anderlecht wat gaan verbranden.


Wat Vercauteren betreft ben ik akkoord. We wisten trouwens dat dit ging gebeuren, alleen niet wanneer. Het probleem dat zich nu stelt is, dat het 5 wedstrijden voor het einde van P1 is. Wat Euvrard zijn inbreng is, weten we eenvoudigweg niet. Dat is pure speculatie. Het punt is wel dat iedereen wist dat Vercauteren achter Euvrard stond. Die valt nu weg. Euvrard staat er nu alleen voor. En zelfs was al het werk 90% Euvrard, het feit dat hij nu voor die overige 10% niet meer ten rade kan of wordt bijgestuurd, kan genoeg zijn om twijfel te zaaien, zowel bij Euvrard zelf, als bij de spelers.

Dat is imho helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij laat uitschijnen. Hopen dat Euvrard intussen genoeg ervaring heeft en tactisch inzicht om de klus zelf en alleen te klaren, maar excuseer me als ik het eerst nog wil zien. Leko is hier ook compleet door de mand gevallen en pas 2 of 3 seizoenen later bij Club doorgebroken. Clement is jaren hulptrainer geweest alvorens de stap succesvol te zetten (en iedereen te verbazen, zelfs Club zelf geloofde er niet in).
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Rogerke » do 03 okt 2019, 15:08

#TrustEuvrard en dat moet duidelijk blijken zaterdag!

Door supporters en door overwinning!
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1889
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » do 03 okt 2019, 15:09

Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:Wat Vercauteren betreft ben ik akkoord. We wisten trouwens dat dit ging gebeuren, alleen niet wanneer. Het probleem dat zich nu stelt is, dat het 5 wedstrijden voor het einde van P1 is. Wat Euvrard zijn inbreng is, weten we eenvoudigweg niet. Dat is pure speculatie. Het punt is wel dat iedereen wist dat Vercauteren achter Euvrard stond. Die valt nu weg. Euvrard staat er nu alleen voor. En zelfs was al het werk 90% Euvrard, het feit dat hij nu voor die overige 10% niet meer ten rade kan of wordt bijgestuurd, kan genoeg zijn om twijfel te zaaien, zowel bij Euvrard zelf, als bij de spelers.

Dat is imho helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij laat uitschijnen. Hopen dat Euvrard intussen genoeg ervaring heeft en tactisch inzicht om de klus zelf en alleen te klaren, maar excuseer me als ik het eerst nog wil zien. Leko is hier ook compleet door de mand gevallen en pas 2 of 3 seizoenen later bij Club doorgebroken. Clement is jaren hulptrainer geweest alvorens de stap succesvol te zetten (en iedereen te verbazen, zelfs Club zelf geloofde er niet in).


:+:

Nagels met koppen
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6673
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor deeBartman » do 03 okt 2019, 15:12

Rogerke schreef in Re: Frank Vercauteren:#TrustEuvrard en dat moet duidelijk blijken zaterdag!

Door supporters en door overwinning!

Gesproken, maar we hebben uiteraard geen keuze.
Ik zeg het u als Kompany geen stap terug zet is het binnen de twee weken boel, die denken anders over voetbal en Vercauteren is ne koppige.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor KlaaZ » do 03 okt 2019, 15:33

Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
Sakke91 schreef in Re: Frank Vercauteren:Man, man, wat een drama dat hier verkocht wordt door het vertrek van Vercauteren.

De jongens gaan echt nog wel weten hoe te voetballen zonder hem. Om te zeggen dat alles nu voorbij is voor ons is niet alleen belachelijk, maar is ook zeer onrespectvol naar het werk dat Euvrard al heeft geleverd.

Vercauteren is nooit een toonbeeld geweest van lange termijn. Ik denk dan eerder, goed vanaf. Dan kan hij zich bij Anderlecht wat gaan verbranden.


Wat Vercauteren betreft ben ik akkoord. We wisten trouwens dat dit ging gebeuren, alleen niet wanneer. Het probleem dat zich nu stelt is, dat het 5 wedstrijden voor het einde van P1 is. Wat Euvrard zijn inbreng is, weten we eenvoudigweg niet. Dat is pure speculatie. Het punt is wel dat iedereen wist dat Vercauteren achter Euvrard stond. Die valt nu weg. Euvrard staat er nu alleen voor. En zelfs was al het werk 90% Euvrard, het feit dat hij nu voor die overige 10% niet meer ten rade kan of wordt bijgestuurd, kan genoeg zijn om twijfel te zaaien, zowel bij Euvrard zelf, als bij de spelers.

Dat is imho helemaal niet zo onwaarschijnlijk als jij laat uitschijnen. Hopen dat Euvrard intussen genoeg ervaring heeft en tactisch inzicht om de klus zelf en alleen te klaren, maar excuseer me als ik het eerst nog wil zien. Leko is hier ook compleet door de mand gevallen en pas 2 of 3 seizoenen later bij Club doorgebroken. Clement is jaren hulptrainer geweest alvorens de stap succesvol te zetten (en iedereen te verbazen, zelfs Club zelf geloofde er niet in).


Wat Vercauteren zijn inbreng is, wist ook niemand. Dus gans uw epistel is ook gebaseerd op pure speculatie. :)

Misschien gewoon Euvrard eens het voordeel van de twijfel geven ipv hier allemaal in een paniekkramp te schieten.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Frank Vercauteren is “tevreden dat hij opnieuw thuiskomt”

Berichtdoor luckie » do 03 okt 2019, 15:35

Frank Vercauteren is “tevreden dat hij opnieuw thuiskomt” bij Anderlecht, Vincent Kompany vindt hem “de perfecte T1”

Afbeelding

Frank Vercauteren is “tevreden dat hij opnieuw thuiskomt” bij Anderlecht, Vincent Kompany vindt hem “de perfecte T1”

Frank Vercauteren moet Anderlecht uit het slop halen. Nadat hij afscheid heeft genomen bij zijn huidige club Oud-Heverlee Leuven, zal hij vrijdag de verplaatsing naar Charleroi vanuit de tribunes volgen. Jonas De Roeck zal dan op de bank zitten. Vanaf volgende week neemt hij zijn taak als T1 op.

Vercauteren speelde van 1975 tot 1987 voor de recordkampioen. Hij was één van de meest succesvolle spelers van paars-wit en was later ook, van 1998 tot 2007, assistent en hoofdcoach.

“Ik ben heel tevreden dat ik opnieuw thuiskom”, zegt de voormalige Rode Duivel. “Anderlecht staat op een belangrijk kruispunt in de clubgeschiedenis. Met de komst van Vincent (Kompany, red) wordt de voetbalfilosofie helemaal opnieuw uitgetekend zoals het bij Anderlecht past. We delen dezelfde visie en tegenover mijn coachingervaring, zet Vincent dan weer een vernieuwende spelstijl, een enorme dynamiek en zijn ervaring en charisma waarmee hij de jongens op het veld ongelofelijk kan coachen. Voor mij is het de perfecte synergie. Ik ken Vincent uiteraard ook goed. Als jeugdspeler, als jonge prof destijds bij Anderlecht toen ik hier coach was. Wat we nu vooral moeten doen, is samen opnieuw matchen winnen. Ik zal proberen de juiste keuzes te maken en de juiste accenten te leggen. Geef dit Anderlecht nog wat tijd en er zal iets mooi ontstaan.”

Kompany: “Ik weet waar hij voor staat en ken zijn principes”

Vincent Kompany vindt Vercauteren zelf ook de juiste man op de juiste plaats om zijn team te versterken. “Frank was mijn coach bij Anderlecht én bij de Rode Duivels. Ik weet waar hij voor staat en ken zijn principes. Hij kan de perfecte T1 zijn binnen het team waarmee we werken. Zijn inzicht, kennis van het Belgische voetbal, zijn autoriteit langs de lijn. Tijdens onze eerlijke, interne analyses kwamen we tot de conclusie dat dit in het belang van de club de beste keuze was.”

Afbeelding

Tevens besliste de club afscheid te nemen van technisch directeur Frank Arnesen. De Deen kwam bijna een jaar geleden in dienst bij de club. “Frank zette de scoutingscel op punt en had onder meer zijn aandeel in de transfers van Michel Vlap, Derrick Luckassen en het jonge Noorse talent Kristian Arnstad. We bedanken Frank uiteraard voor alles wat hij ons heeft bijgebracht en wensen hem alle succes in zijn verdere carrière”, aldus technisch directeur Michael Verschueren.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20191003_04643028
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42981
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Maarten » do 03 okt 2019, 15:41

KlaaZ schreef in Re: Frank Vercauteren:Wat Vercauteren zijn inbreng is, wist ook niemand. Dus gans uw epistel is ook gebaseerd op pure speculatie. :)

Ik speculeer niet. Ik stel een hypothese. Misschien moet ge den epistel nog eens lezen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor ivanhoe » do 03 okt 2019, 16:00

Frank V. kan in de winter mercato nog Keita komen halen.
Die steekt met kop en schouders boven op het huidige middenveld van Anderlecht.
De manager van keita en keita zelf wat zot maken en het spel zit op de wagen.
Avatar gebruiker
ivanhoe
 
Berichten: 294
Geregistreerd: do 17 apr 2014, 23:03
Supportersclub: den eendracht

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor zizike » do 03 okt 2019, 16:15

ivanhoe schreef in Re: Frank Vercauteren:Frank V. kan in de winter mercato nog Keita komen halen.
Die steekt met kop en schouders boven op het huidige middenveld van Anderlecht.
De manager van keita en keita zelf wat zot maken en het spel zit op de wagen.

Maertens heeft al meer goals gemaakt dan heel anderlecht samen. :lol:

We kunnen alleen maar hopen dat Euvrard het gewoon nog beter zal doen alleen.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor MPT » do 03 okt 2019, 16:38

Het dramagehalte schiet hier weer de hoogte in. Hilarisch. Doet me wat denken aan zomervakantie waar velen er rotsvast van overtuigd waren dat we nooit eerste periode konden pakken zonder snelle transfers tijdens voorbereiding.
Laat ons positief denken en hopen dat franky de grootste fan was van kehli. Met wat Chanche komt hij kehli in winter halen.
MPT
 
Berichten: 756
Geregistreerd: vr 18 apr 2014, 14:17

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Wimmel » do 03 okt 2019, 16:51

MPT schreef in Re: Frank Vercauteren:Het dramagehalte schiet hier weer de hoogte in. Hilarisch. Doet me wat denken aan zomervakantie waar velen er rotsvast van overtuigd waren dat we nooit eerste periode konden pakken zonder snelle transfers tijdens voorbereiding.
Laat ons positief denken en hopen dat franky de grootste fan was van kehli. Met wat Chanche komt hij kehli in winter halen.


Uiteraard is dit een drama voor OHL. We hadden eindelijk de winnende combinatie te pakken en nu verdwijnt er een schakel in heel de organisatie.

Ik denk echt wel dat Euvrard het trainerschap in de vingers heeft. Alleen kon hij altijd terugvallen op de ervaring van Vercauteren. Voor een jonge, onervaren trainer is dat van goudwaarde. Vanaf nu staat hij er alleen voor. Tactiek, opstellingen, wissels, bijsturen tijdens de match,... hij zal deze beslissingen vanaf nu zelf moeten nemen.

De toekomst zal het uitwijzen, maar volgens mij is het vertrek van Vercauteren een veel zwaardere klap dan sommigen hier denken.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6673
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luc » do 03 okt 2019, 17:27

Een contract tekenen van 3 jaar en na 3 maanden het al afstappen voor een kelderploeg in 1A ???
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor azerty » do 03 okt 2019, 17:29

Maarten schreef in Re: Frank Vercauteren:
christophe schreef in Re: Frank Vercauteren:Kleine ramp voor ons.
Nu hadden we eindelijk iemand met voetbalknow-how op het hoogste niveau binnen de rangen.

Hopelijk kan men een waardige vervanger binnen halen


Tenzij Euvrard me verrast, is het seizoen vrees ik gedaan.

Niet onwaarschijnlijk scenario: Euvrard blijft aan als T1. Bij de eerste echte test laten we punten liggen. Of dat nu iets te maken heeft met de afwezigheid van Vercauteren of niet, er slaat twijfel in de rangen. De spelersgroep weet ook dat Vercauteren eigenlijk het brein achter de ploeg was, Euvrard verliest respect en vertrouwen van de kern. We lopen periode 1 mis, en we starten ook meteen niet te best in periode 2. Tegen dat het bestuur vindt dat er naar een nieuwe T1 gezocht moet worden, is ook periode 2 een verloren zaak. Extra jaartje in 1B. Jeej!

Dit is exact waarvoor ik vorig jaar niet stond te springen om dit duo in deze samenstelling (Euvrard als T1) binnen te halen. Als de geldwolf het aftrapt, blijft ge zitten met een trainer die nog geen fluit bewezen heeft. Als Vercauteren T1 was geweest, zouden we meteen beginnen zoeken naar een nieuwe T1 en zou Euvrard misschien enkele wedstrijden stand-in mogen spelen. Groot verschil.

Wat mij betreft, dit was een "package deal". Vercauteren heeft ons en Euvrard in de steek gelaten, hij is verantwoordelijk. OHL mag nu een nieuwe trainer gaan zoeken. Heintje is nog vrij, heeft ervaring met tweede klasse (promoveerde met Kortrijk) en heeft ook op hoger niveau iets bewezen.


Allez Allez Maartez, Laat u niet zo gaan...
Frankie goes to Anderlecht
Komt in orde.
azerty
uiopqsdfvivaeltoroghjklmwxcvbn
 
Berichten: 1254
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 22:11

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor nasroedin » do 03 okt 2019, 17:44

Frank Vercauteren en zijn terugkeer naar Anderlecht heeft volgens mij er weinig mee te maken dat hij een geldwolf zou zijn zoals sommigen beweren. Het is gewoon zijn droom om daar te eindigen, hetgeen hij trouwens in talloze programma's gezegd heeft. En of hij Euvrard het mes in de rug gaat steken en hier de beste spelers zal komen weghalen, ik heb daar mijn twijfels rond.
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Rogerke » do 03 okt 2019, 17:45

Ik vind dat hier ook gedramatiseerd wordt. OK, het zal een verlies zijn. Maar ik geef euvrard absoluut het voordeel vn de twijfel en we moeten zaterdag met z'n allen een statement maken. Het zal hem en de spelers vleugels geven!
Avatar gebruiker
Rogerke
Nuttig in 1B
 
Berichten: 1889
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 14:51

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor luc » do 03 okt 2019, 18:18

Ik denk dat het crisis is op ohl , want ze hebben nog niets gecommuniceerd terwijl het nieuws al overal werd verspreid op radio ,tv, internet etc.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 882
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor Jan Frans » do 03 okt 2019, 18:29

luc schreef in Re: Frank Vercauteren:Ik denk dat het crisis is op ohl , want ze hebben nog niets gecommuniceerd terwijl het nieuws al overal werd verspreid op radio ,tv, internet etc.

crisis ? in elk geval crisisvergadering. En de lijnen met Thailand zullen wat verstoord zijn. (tijdsverschil ?)
Sinds de komst van King Power is dat altijd al een constante geweest. Duurt altijd redelijk lang vooraleer er gereageerd wordt.
Moet men officieel het groen licht krijgen om door te gaan met Euvrard ? Ik mag hopen dat de spelersgroep al correct is geinformeerd. ("laten we het nu niet verkloten" remember ?)
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Frank Vercauteren

Berichtdoor erik vanhove » do 03 okt 2019, 18:50

Toch een terechte opmerking : waar blijft de aankondiging van OHL?
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1025
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!