Sam Hendriks

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Sam Hendriks

Berichtdoor KlaaZ » di 21 aug 2018, 08:50

Ogunjimi 2.0?

Van de voormalige scoutingcel:

wij hebben Sam Hendriks met de ontslagen scoutingcel diverse keren aan het werk gezien wegens nogal wat doelpunten gemaakt in een slechte ploeg : Hendriks is een complete spits die alles kan maar alles (veel) te weinig : een spits die goed in de bal komt en goed afhaakt maar geen echte snelheid , geen duelkracht en totaal geen power : matige diepgang en matig kopspel : goed in de Nederlandse 2de klasse maar een totaal onvoldoende voor 2B maar de nieuwe scoutingman ( hij is alleen) heeft (had) daar waarschijnlijk een andere mening over met de gevolgen die ge ziet.

Maw ,negatief gescout en toch doorgedrukt door een persoon. Déjà-vu?
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor kustzenueens » di 21 aug 2018, 09:32

Hendriks heeft toch al een paar keer laten zien dat hij kan meevoetballen. Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Veel hangt echter af van de manier waarop OHL voetbalt. En ik vrees dat Pearson niets aan zijn veldbezitting en (non-)systeem wil veranderen. Dan zal het er voor Hendriks niet beter op worden.
Avatar gebruiker
kustzenueens
Overload! Pleasure overload!
 
Berichten: 659
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 18:59

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor diezel » di 21 aug 2018, 09:42

KlaaZ schreef in Sam Hendriks:Ogunjimi 2.0?

Van de voormalige scoutingcel:

wij hebben Sam Hendriks met de ontslagen scoutingcel diverse keren aan het werk gezien wegens nogal wat doelpunten gemaakt in een slechte ploeg : Hendriks is een complete spits die alles kan maar alles (veel) te weinig : een spits die goed in de bal komt en goed afhaakt maar geen echte snelheid , geen duelkracht en totaal geen power : matige diepgang en matig kopspel : goed in de Nederlandse 2de klasse maar een totaal onvoldoende voor 2B maar de nieuwe scoutingman ( hij is alleen) heeft (had) daar waarschijnlijk een andere mening over met de gevolgen die ge ziet.

Maw ,negatief gescout en toch doorgedrukt door een persoon. Déjà-vu?

wat callebaut zegt klopt niet, een naamgenoot van hem uit diezelfde scoutingscel was absoluut wild van Hendriks.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Wimmel » di 21 aug 2018, 10:01

Zoals ik al zei in een ander topic:

Willy Callebaut heeft na elke afgeronde transfer deze zomer op de sociale media liggen verkondigen dat het de verdienste was van de oude, ontslagen scoutingcel dat ze die transfer hadden kunnen doen, zo ook met Hendriks. Nu de publieke opinie zich massaal tegen Hendriks gekeerd heeft verkondigd hij dat ze een negatief advies gegeven hadden over Sam. Callebaut zal zeker zijn verdienste voor OHL gehad hebben en hij heeft, net als de rest van de oude scoutingcel, in moeilijke omstandigheden moeten werken. Ik snap dus wel dat hij gefrustreerd is, maar dit begint ronduit zielig te worden...
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6669
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Will » di 21 aug 2018, 14:31

Wimmel schreef in Re: Sam Hendriks:Zoals ik al zei in een ander topic:

Willy Callebaut heeft na elke afgeronde transfer deze zomer op de sociale media liggen verkondigen dat het de verdienste was van de oude, ontslagen scoutingcel dat ze die transfer hadden kunnen doen, zo ook met Hendriks. Nu de publieke opinie zich massaal tegen Hendriks gekeerd heeft verkondigd hij dat ze een negatief advies gegeven hadden over Sam. Callebaut zal zeker zijn verdienste voor OHL gehad hebben en hij heeft, net als de rest van de oude scoutingcel, in moeilijke omstandigheden moeten werken. Ik snap dus wel dat hij gefrustreerd is, maar dit begint ronduit zielig te worden...

En hij denkt ocharme dat we in 2B spelen. ik citeer: goed in de Nederlandse 2de klasse maar een totaal onvoldoende voor 2B .
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor KlaaZ » di 21 aug 2018, 16:21

Dan hebben zij ook een kemel geslagen. Van wat ik tot nu toe gezien heb, klopt bovenstaande beschrijving wel als een bus. Goed als hij kan afhaken en er volk bijsluit maar geen snelheid, weinig duelkracht en geen lengte. Da's toch heel beperkt...
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Maarten » di 21 aug 2018, 16:47

KlaaZ schreef in Re: Sam Hendriks:Dan hebben zij ook een kemel geslagen. Van wat ik tot nu toe gezien heb, klopt bovenstaande beschrijving wel als een bus. Goed als hij kan afhaken en er volk bijsluit maar geen snelheid, weinig duelkracht en geen lengte. Da's toch heel beperkt...

Ja, dan hadden we beter Sula gehouden he. Maar bon. Same old same old.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18237
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Rudi » zo 03 feb 2019, 10:53

Meteen een goed gevoel bij Cambuur.
Link van het artikel met video kan hier niet geplaatst worden vanwege SQL error
Link terug te vinden op website van Cambuur
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1472
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Jappe » zo 03 feb 2019, 11:26

Rudi schreef in Re: Sam Hendriks:Meteen een goed gevoel bij Cambuur.
Link van het artikel met video kan hier niet geplaatst worden vanwege SQL error
Link terug te vinden op website van Cambuur




URL:http://www.youtube.com/watch?v=NWj0uMARz_E
Jappe
 
Berichten: 359
Geregistreerd: ma 16 jun 2014, 21:59
Supportersclub: Den Dreef

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor slackdeklipper » zo 03 feb 2019, 12:50

Heeft naar mijn mening toch veel minder kansen gekregen dan die andere oelewappers die er bij ons rondliepen
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1920
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor diezel » zo 03 feb 2019, 13:16

slackdeklipper schreef in Re: Sam Hendriks:Heeft naar mijn mening toch veel minder kansen gekregen dan die andere oelewappers die er bij ons rondliepen

ik had hem graag naast de bonk henry zien spelen. Maar die dombo van een pearson haalt dan liever nog een mbombo bij die in zijn leven nog geen goal gemaakt heeft.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor nickohl » ma 04 feb 2019, 12:22

diezel schreef in Re: Sam Hendriks:
slackdeklipper schreef in Re: Sam Hendriks:Heeft naar mijn mening toch veel minder kansen gekregen dan die andere oelewappers die er bij ons rondliepen

ik had hem graag naast de bonk henry zien spelen. Maar die dombo van een pearson haalt dan liever nog een mbombo bij die in zijn leven nog geen goal gemaakt heeft.

inderdaad, zet hem naast ne spits die ballen kan ontvangen en bijhouden en overzicht heeft en hij begint te scoren... soit, volgend seizoen misschien...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4595
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor OHLer » zo 10 feb 2019, 08:46

Hendriks heeft 90 minuten gespeeld tegen NEC maar kwam niet tot scoren. Resultaat 1-1.
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3737
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Filip Elsen » vr 08 maart 2019, 23:24

Hendriks scoorde vandaag zijn eerste voor Cambuur dat met 0-2 ging winnen in RKC na een dramatische reeks.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Filip Elsen » vr 15 maart 2019, 21:57

Hendriks vandaag opnieuw aan het kanon, 2 keer gescoord voor Cambuur in een 3-1 zege tegen Jong PSV.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor diezel » zo 17 maart 2019, 15:41

Filip Elsen schreef in Re: Sam Hendriks:Hendriks vandaag opnieuw aan het kanon, 2 keer gescoord voor Cambuur in een 3-1 zege tegen Jong PSV.

ik zeg het, zet hem naast henry en je hebt een hele andere hendriks dan degene die bij ons de rol van henry moest komen vervullen. Dat kan hij idd niet, daar heeft hij de gabarit niet voor.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor jeanneke » vr 22 maart 2019, 22:33

Sam Hendriks heeft vandaag de winning goal gemaakt voor Cambuur (0-1). Toch nog niet helemaal afschrijven?
jeanneke
Stuurt zijn kat
 
Berichten: 363
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:09

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor nasroedin » vr 22 maart 2019, 22:58

Sam Hendriks verzilverde in twee instanties de strafschop
nasroedin
Autochtoon
 
Berichten: 1436
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:55

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor disterminator » ma 25 maart 2019, 10:19

Natuurlijk niet afschrijven. We hebben hem nooit aan het werk gezien in een rol waar hij enige kans maakte om zich te tonen.
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor diezel » ma 25 maart 2019, 10:52

disterminator schreef in Re: Sam Hendriks:Natuurlijk niet afschrijven. We hebben hem nooit aan het werk gezien in een rol waar hij enige kans maakte om zich te tonen.

klopt, benieuwd of hij nog bij ons aan de voorbereiding begint en een kans krijgt. We kunnen hem altijd nog in de loop van de voorbereiding of naar het einde van de zomermercato verhuren of verkopen.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor deeBartman » ma 25 maart 2019, 14:13

Voor mij is hij te plat voor 1B, tegen de U21 ploegen in de Hollandse tweede klasse kan hij zijn schoudertje misschien nog zetten, maar hier komt hij te kort denk ik, vooral als we grote ambities zouden hebben volgend seizoen... maar hij mag altijd mijn ongelijk bewijzen natuurlijk, graag zelfs ...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4150
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor diezel » ma 25 maart 2019, 14:15

deeBartman schreef in Re: Sam Hendriks:Voor mij is hij te plat voor 1B, tegen de U21 ploegen in de Hollandse tweede klasse kan hij zijn schoudertje misschien nog zetten, maar hier komt hij te kort denk ik, vooral als we grote ambities zouden hebben volgend seizoen... maar hij mag altijd mijn ongelijk bewijzen natuurlijk, graag zelfs ...

het is dan ook net niet de spits die zijn schoudertje moet of kan zetten. Men verlangde dat van hem maar dat kan hij niet. Echter naast een bonk als henry, who knows...
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Maarten » ma 25 maart 2019, 14:23

Verdient zeker nog een kans, maar wat voor spits is het dan volgens u, Diezel? Het ziet er me ook niet het dribbelgenie uit. Uitzonderlijk snel leek hij me ook niet te zijn, zeker geen spurtbom. Meer een poacher? Goaltjesdief? Slim lopen en binnentikken?
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18237
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor diezel » ma 25 maart 2019, 14:40

Maarten schreef in Re: Sam Hendriks:Verdient zeker nog een kans, maar wat voor spits is het dan volgens u, Diezel? Het ziet er me ook niet het dribbelgenie uit. Uitzonderlijk snel leek hij me ook niet te zijn, zeker geen spurtbom. Meer een poacher? Goaltjesdief? Slim lopen en binnentikken?

slim lopen en neus voor goals denk ik wel idd ja. Ook goed in de combinatie lijkt me, kan een deftige pass geven.

of wat voldoende zal zijn, valt af te wachten. maar je hebt hem al, je kan het dus even goed nog is proberen. Tenzij je natuurlijk al een speler achter de hand hebt die duidelijk beter is.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7502
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: Sam Hendriks

Berichtdoor Filip Elsen » di 02 apr 2019, 08:07

Hendriks scoorde gisteravond 2 keer voor Cambuur dat met 0-6 ging winnen in Jong Ajax.
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


"like" ons op Facebook!