George Hirst

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

George Hirst

Berichtdoor Pelotas » wo 18 jul 2018, 18:03

Speelde vandaag 90 minuten mee in de eerste wedstrijd voor Engeland op het EK U19 in Finland.

Engeland won van Turkije met 3-2 en speelt vrijdag tegen Oekraïne, maandag tegen Frankrijk. (Oekraïne versloeg trouwens zonet Frankrijk met 2-1.) De top twee mag naar de halve finales (èn naar het WK U20 volgend jaar in Polen).

Het verslag waarin Hirst (met nummer 9) amper te zien is kan je bekijken op http://www.youtube.com/watch?v=icvj2pWz9_g (embedding disabled dus moet via link :roll:)
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: George Hirst

Berichtdoor diezel » wo 18 jul 2018, 21:52

Gisteren
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7530
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: George Hirst

Berichtdoor Pelotas » do 26 jul 2018, 20:46

Ondertussen zijn we een week verder, Engeland heeft z'n titel van vorig jaar nt kunnen verdedigen. Hirst stond altijd in de basis maar scoorde niet. Je kan hem proberen spotten met nummer 9 in onderstaande verslagen.

Na de 3-2 tegen Turkije volgde een 1-1 tegen Oekraine

waarna ze werden afgedroogd door Frankrijk, 0-5!


In de wedstrijd voor de 5e plaats (en vooral voor het laatste ticket voor het WK U20 van volgend jaar), werd verloren van Noorwegen, een droge 0-3 (nog geen verslag beschikbaar).

Voor de volledigheid, halve finales waren Portugal 5-0 Oekraine en Italië 2-0 Frankrijk, de finale is zondagavond.

In ieder geval vermoed ik dat Hirst nu snel kan aansluiten, hopelijk met wèl wat doelpunten in het verschiet...
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: George Hirst

Berichtdoor Sakke91 » do 26 jul 2018, 21:17

Een goalgetter blijkt hij voorlopig nog niet te zijn.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3046
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: George Hirst

Berichtdoor deeBartman » do 26 jul 2018, 22:58

Lijkt mij toch dat deze jongen niet echt veel gaat spelen in het eerste elftal dit seizoen, maar eerder backup is van Hendriks en Casagolda. Zou een Engelse jeugdinternational hier ineens alles komen platspelen?! Een beetje zoals Sowah, als het kan zal hij eens mogen opdraven zeker.
Maar bon zoals altijd, ik mag mij hierin keihard vergissen ...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4151
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: George Hirst

Berichtdoor Rudi » vr 27 jul 2018, 08:07

deeBartman schreef in Re: George Hirst:Lijkt mij toch dat deze jongen niet echt veel gaat spelen in het eerste elftal dit seizoen, maar eerder backup is van Hendriks en Casagolda. Zou een Engelse jeugdinternational hier ineens alles komen platspelen?! Een beetje zoals Sowah, als het kan zal hij eens mogen opdraven zeker.
Maar bon zoals altijd, ik mag mij hierin keihard vergissen ...


Ik denk er hetzelfde over en hopelijk vergis ik me. Het woord supertalent of toptalent wordt trouwens nogal gemakkelijk door de pers gebruikt.
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1473
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: George Hirst

Berichtdoor slackdeklipper » vr 27 jul 2018, 09:42

Ik heb hem nog niet zien spelen, ga hem dus ook nog niet be(ver)oordelen...
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1921
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: George Hirst

Berichtdoor diezel » vr 27 jul 2018, 11:21

slackdeklipper schreef in Re: George Hirst:Ik heb hem nog niet zien spelen, ga hem dus ook nog niet be(ver)oordelen...

Dat is de enige juiste instelling. Hoe kun je nu oordelen over een speler die je nog geen seconde hebt bezig gezien?

Ik las enkel dat pearson hem een substantiële versterking noemde, daar maak ik uit op dat hij zeker een basisspeler zou kunnen worden.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7530
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: George Hirst

Berichtdoor deeBartman » vr 27 jul 2018, 23:13

Ik oordeel niet over die jongen, en ik veroordeel hem al evenmin. Ik verwacht gewoon niet dat die basisspeler wordt, kan toch moeilijk als je naar zijn ervaring en carrière tot nu toe kijkt. Heeft ook al heel de voorbereiding niet meegemaakt , zou toch straf zijn als die nog voor de tweede ronde een basisstek heeft ...
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4151
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: George Hirst

Berichtdoor KlaaZ » za 28 jul 2018, 00:33

deeBartman schreef in Re: George Hirst:Ik oordeel niet over die jongen, en ik veroordeel hem al evenmin. Ik verwacht gewoon niet dat die basisspeler wordt, kan toch moeilijk als je naar zijn ervaring en carrière tot nu toe kijkt. Heeft ook al heel de voorbereiding niet meegemaakt , zou toch straf zijn als die nog voor de tweede ronde een basisstek heeft ...


Punt is dat ge die kadee totaal niet kunt inschatten. Het niveau waarop hij gevoetbald heeft is alleszins absoluut geen waardemeter en wat Pearson zegt, zou ik toch met een serieuze korrel zout nemen. Da's zo'n beetje de standaardpraat bij het gros van de transfers.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: George Hirst

Berichtdoor diezel » zo 29 jul 2018, 09:44

wat mij wel tegensteekt is dat Hirst gisteren blijkbaar nog niet aanwezig was, tenzij iemand hem wel gezien zou hebben?

Donderdag al laatste match in finland gespeeld en vrijdag al gaan zien naar zijn ex-ploegmaten bij sheffield. Dan kan je even goed in leuven zijn, meer zelfs dan is dat je plicht.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7530
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: George Hirst

Berichtdoor valcksken » zo 29 jul 2018, 10:24

diezel schreef in Re: George Hirst:wat mij wel tegensteekt is dat Hirst gisteren blijkbaar nog niet aanwezig was, tenzij iemand hem wel gezien zou hebben?

Donderdag al laatste match in finland gespeeld en vrijdag al gaan zien naar zijn ex-ploegmaten bij sheffield. Dan kan je even goed in leuven zijn, meer zelfs dan is dat je plicht.


Oei zo kritisch ...
Is dat wel toegestaan?
Anders sta je direct klaar om iemand die kritiek durft uiten als negatieveling en afbreker te bestempelen, maar nu is het wellicht wel ok
Of is dat enkel toegestaan voor de "happy few" hier?
In Youth We Trust!
Avatar gebruiker
valcksken
Nep successo
 
Berichten: 669
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:05
Supportersclub: Geen

Re: George Hirst

Berichtdoor diezel » zo 29 jul 2018, 14:00

valcksken schreef in Re: George Hirst:
diezel schreef in Re: George Hirst:wat mij wel tegensteekt is dat Hirst gisteren blijkbaar nog niet aanwezig was, tenzij iemand hem wel gezien zou hebben?

Donderdag al laatste match in finland gespeeld en vrijdag al gaan zien naar zijn ex-ploegmaten bij sheffield. Dan kan je even goed in leuven zijn, meer zelfs dan is dat je plicht.


Oei zo kritisch ...
Is dat wel toegestaan?
Anders sta je direct klaar om iemand die kritiek durft uiten als negatieveling en afbreker te bestempelen, maar nu is het wellicht wel ok
Of is dat enkel toegestaan voor de "happy few" hier?

Hier hij is ook wakker. Hopelijk alles goed met jou valcksken.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7530
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: George Hirst

Berichtdoor Will » zo 29 jul 2018, 14:11

diezel schreef in Re: George Hirst:wat mij wel tegensteekt is dat Hirst gisteren blijkbaar nog niet aanwezig was, tenzij iemand hem wel gezien zou hebben?

Donderdag al laatste match in finland gespeeld en vrijdag al gaan zien naar zijn ex-ploegmaten bij sheffield. Dan kan je even goed in leuven zijn, meer zelfs dan is dat je plicht.

Terechte bezorgdheid Diezel.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: George Hirst

Berichtdoor Will » zo 29 jul 2018, 14:13

valcksken schreef in Re: George Hirst:
diezel schreef in Re: George Hirst:wat mij wel tegensteekt is dat Hirst gisteren blijkbaar nog niet aanwezig was, tenzij iemand hem wel gezien zou hebben?

Donderdag al laatste match in finland gespeeld en vrijdag al gaan zien naar zijn ex-ploegmaten bij sheffield. Dan kan je even goed in leuven zijn, meer zelfs dan is dat je plicht.


Oei zo kritisch ...
Is dat wel toegestaan?
Anders sta je direct klaar om iemand die kritiek durft uiten als negatieveling en afbreker te bestempelen, maar nu is het wellicht wel ok
Of is dat enkel toegestaan voor de "happy few" hier?

Er zijn er die kritiek geven uit bezorgdheid. Is helemaal iets anders dan de "kritiek" van doodgravers.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Waar is george hirst ?

Berichtdoor fonckh » zo 29 jul 2018, 17:25

Bij de oefenwedstrijden was George Hirst er niet. Ok, bij de match tegen Gent was hij met de U19 van Engeland naar Ukraine. Maar nu ? Kom je George ?
fonckh
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di 01 mei 2018, 18:25
Supportersclub: sortie vroeger

Re: Waar is george hirst ?

Berichtdoor nickohl » ma 30 jul 2018, 09:58

Verlof misschien?
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4605
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: George Hirst

Berichtdoor Rudi » ma 30 jul 2018, 16:16

We zullen vandaag van Will of iemand anders wel horen dat ie terug op de training aanwezig was of niet ?
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1473
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: George Hirst

Berichtdoor Will » di 31 jul 2018, 16:28

Rudi schreef in Re: George Hirst:We zullen vandaag van Will of iemand anders wel horen dat ie terug op de training aanwezig was of niet ?

Er was geen training vandaag . Ben om 10 u gaan kijken . Geen auto's van de spelers te zien. Woensdag 2 trainingen maar op die van de namiddag zou ik niet teveel gokken. Kan in bos of sportoase zijn medunkt. Donderdag voorm. training.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: George Hirst

Berichtdoor ava4ever » di 31 jul 2018, 18:42

Dan wil je als supporter de trainingen bekijken en wat blijkt niks te vinden in het weekschema op de website. Ik verschiet er niet van dat er zo weinig animo is van de achterban van OHL. Onder leiding van Ronny wist ik perfect wanneer ik naar de training kon gaan zien, behalve de vrijdag voor een gesloten training.
Na een wedstrijd is het altijd een goed nieuws show van we hebben maar met 0-1 of 0-2 verloren tegen een sterke tegenstander op de webstek. Het is altijd leuk hé Nigel te kunnen winnen.
Benieuwd hoe dikwijls Kawin zich zal moet omdraaien zaterdag. :cry:
Trouwens zou het niet beter zijn in de namiddag te trainen, kwestie van aanpassing aan de weersomstandigheden van zaterdag of gaan ze met koelvestjes spelen :o
We zullen zien zaterdag 18.45 wat de uitslag gaat zijn. Vreugde of kwaad verdriet :grr: . Ik hoop van harte het vreugde gevoel. In het andere geval vrees ik voor een Storm van kritiek, weer te lang getreuzeld op de zomermercato.
Ik hoop dat de jeugd het haalt van de Mechelse routiniers en niet met onze veteranen. Op naar de driepunter :!:
ava4ever
 
Berichten: 1146
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:04
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: George Hirst

Berichtdoor diezel » di 31 jul 2018, 21:06

Rudi schreef in Re: George Hirst:We zullen vandaag van Will of iemand anders wel horen dat ie terug op de training aanwezig was of niet ?

Hij is wel in leuven dus zal ook wel op training zijn.
Avatar gebruiker
diezel
Licht ontvlambaar
 
Berichten: 7530
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:22
Supportersclub: fanclub van Top

Re: George Hirst

Berichtdoor deeBartman » za 04 aug 2018, 15:08

diezel schreef in Re: George Hirst:
Rudi schreef in Re: George Hirst:We zullen vandaag van Will of iemand anders wel horen dat ie terug op de training aanwezig was of niet ?

Hij is wel in leuven dus zal ook wel op training zijn.

En hij mag zelfs starten ook tegen de kakkers!!
Had ik wel niet verwacht, ben benieuwd coyw!
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4151
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: George Hirst

Berichtdoor Maarten » za 04 aug 2018, 15:25

Haha, ok. We zullen snel weten welk vlees we in de kuip hebben dan. Ik had het nog gedacht, misschien gaat hij hem naast Hendriks zetten. Gezien Myny toch geblesseerd is.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: George Hirst

Berichtdoor Rudi » za 04 aug 2018, 20:54

Komt wel goed, zeker geen slecht debuut wetende dat dit zijn 1ste match is.
Avatar gebruiker
Rudi
Held
 
Berichten: 1473
Geregistreerd: wo 16 apr 2014, 18:18
Woonplaats: Bekkevoort

Re: George Hirst

Berichtdoor Maarten » za 04 aug 2018, 20:59

Rudi schreef in Re: George Hirst:Komt wel goed, zeker geen slecht debuut wetende dat dit zijn 1ste match is.

Ik herinner me dat Peter Vandembempt hetzelfde zei over Kostovski 5 jaar geleden ;)
(echt waar)
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18255
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Volgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


"like" ons op Facebook!