Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen euro

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor disterminator » zo 28 nov 2021, 17:15

erik vanhove schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Niet mee eens, maakte ook doelpunten en gaf assists.
Voor ons niveau een zeer goede speler.


Nog steeds niet mee eens. Ik heb dus gezegd dat ik mij herinner dat ik hem 2 maanden goed vond in 2020. Blijken 3 maanden te zijn geweest, nu ik zwart op wit de statistieken zie (met dank aan luckie). Maar hij stond vorig seizoen wel élke match in de basis he. En over de jaren daarvoor zullen we wijselijk zwijgen (erbarmelijke statistieken, maar daar zal wel nen uitleg voor zijn in den trand van 'geen speler voor 1B').

Zelfs voor ons niveau een zeer matige speler, die ik bij ons niet hoef terug te zien na de winter. En waar ik mij krom mee gelachen heb toen ik de transfersom zag die CLB betaald heeft. Maar zo hebben we toch iets kunnen terugdoen voor Leicester : van marktwaarde 0 uiteindelijk 9 miljoen maken.
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Maarten » zo 28 nov 2021, 18:01

disterminator schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
erik vanhove schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Niet mee eens, maakte ook doelpunten en gaf assists.
Voor ons niveau een zeer goede speler.


Nog steeds niet mee eens. Ik heb dus gezegd dat ik mij herinner dat ik hem 2 maanden goed vond in 2020. Blijken 3 maanden te zijn geweest, nu ik zwart op wit de statistieken zie (met dank aan luckie). Maar hij stond vorig seizoen wel élke match in de basis he. En over de jaren daarvoor zullen we wijselijk zwijgen (erbarmelijke statistieken, maar daar zal wel nen uitleg voor zijn in den trand van 'geen speler voor 1B').

Zelfs voor ons niveau een zeer matige speler, die ik bij ons niet hoef terug te zien na de winter. En waar ik mij krom mee gelachen heb toen ik de transfersom zag die CLB betaald heeft. Maar zo hebben we toch iets kunnen terugdoen voor Leicester : van marktwaarde 0 uiteindelijk 9 miljoen maken.


Hij heeft eigenlijk maar 2 seizoenen echt in de basis gestaan. Ons laatste jaar in 1B stond hij ook vaak in de basis en toen speelde hij ook als kip zonder kop, met dat verschil dat hij toen helemaal geen statistieken kon voorleggen. Maar de 2(?) jaren voordien bleef het bij nu en dan eens een cameo.

Maar bon, die statistieken van vorig jaar zijn op zich best goed, maar het probleem is dat ze binnen een periode van enkele maanden vallen, en dat hij de rest van het jaar ook in de basis stond zonder rendement. Maar ja, dat rendement, blijkbaar is dat voor sommige supporters (en Brys) nu plots niet meer belangrijk.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor disterminator » vr 03 dec 2021, 07:56

Kreeg toch nog een kans in de beker. Alweer gebuisd op HNB rapport: 4/10. 'Liet zich ringeloren bij de 1-1. Alweer ondermaats, werd gewisseld bij de rust'.
Ben echt benieuwd hoeveel keren Clement nog gaat riskeren om zijn gelijk over één van zijn duurste inkomende transfers te bewijzen.
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Jan Frans » vr 03 dec 2021, 09:33

disterminator schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Kreeg toch nog een kans in de beker. Alweer gebuisd op HNB rapport: 4/10. 'Liet zich ringeloren bij de 1-1. Alweer ondermaats, werd gewisseld bij de rust'.
Ben echt benieuwd hoeveel keren Clement nog gaat riskeren om zijn gelijk over één van zijn duurste inkomende transfers te bewijzen.

tegen ons ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor disterminator » vr 03 dec 2021, 12:34

Jan Frans schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
disterminator schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Kreeg toch nog een kans in de beker. Alweer gebuisd op HNB rapport: 4/10. 'Liet zich ringeloren bij de 1-1. Alweer ondermaats, werd gewisseld bij de rust'.
Ben echt benieuwd hoeveel keren Clement nog gaat riskeren om zijn gelijk over één van zijn duurste inkomende transfers te bewijzen.

tegen ons ?

laat ons hopen
disterminator
Genekt
 
Berichten: 537
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:50
Woonplaats: Heverlee
Supportersclub: Leive 2002

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 23 mei 2022, 15:09

Dubbelpunt
 
Berichten: 1879
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor nickohl » ma 23 mei 2022, 15:16

Dubbelpunt schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=7891&start=160

Tjah.

De vraag is, zouden wij hem terughalen? Ik twijfel...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Dubbelpunt » ma 23 mei 2022, 16:54

nickohl schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
Dubbelpunt schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=7891&start=160

Tjah.

De vraag is, zouden wij hem terughalen? Ik twijfel...

Neen. Nooit ex spelers terughalen. Loopt zelden goed af.
Dubbelpunt
 
Berichten: 1879
Geregistreerd: ma 24 aug 2020, 09:34

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Wimmel » ma 23 mei 2022, 18:05

nickohl schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
Dubbelpunt schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=7891&start=160

Tjah.

De vraag is, zouden wij hem terughalen? Ik twijfel...


Die jongen heeft hier 3 jaar gezeten en heeft amper 6 maanden goed gepresteerd.

Voor mij een dikke NEEN dus!
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6674
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Will » ma 23 mei 2022, 23:31

Wimmel schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
nickohl schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
Dubbelpunt schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:http://azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=7891&start=160

Tjah.

De vraag is, zouden wij hem terughalen? Ik twijfel...


Die jongen heeft hier 3 jaar gezeten en heeft amper 6 maanden goed gepresteerd.

Voor mij een dikke NEEN dus!

En in de belangrijkste maanden raakte hij geen bal.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor nickohl » di 24 mei 2022, 09:02

Volledig akkoord hoor, eerder neen bij mij ook. Maar ik heb nog wel ergens een geloof dat Brys hem kan doen draaien. De vraag is of hij het ook zou kunnen zonder Henry of in andere systemen en daar vrees ik voor.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor zizike » di 24 mei 2022, 09:26

nickohl schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Volledig akkoord hoor, eerder neen bij mij ook. Maar ik heb nog wel ergens een geloof dat Brys hem kan doen draaien. De vraag is of hij het ook zou kunnen zonder Henry of in andere systemen en daar vrees ik voor.

Denk eerder dat Mercier de bepalende factor was. Sowah is een one-trick-pony, die bij ons goed gedijde, complementair met de rest op het veld.
Maar ook niet vergeten dat die hier eigenlijk ook maar een paar maanden top (goed genoeg) was, voor de rest werd er vooral veel op gefoeterd.
Avatar gebruiker
zizike
Leave It to Beaver
 
Berichten: 1527
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 09:09

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor nickohl » di 24 mei 2022, 09:29

zizike schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:
nickohl schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Volledig akkoord hoor, eerder neen bij mij ook. Maar ik heb nog wel ergens een geloof dat Brys hem kan doen draaien. De vraag is of hij het ook zou kunnen zonder Henry of in andere systemen en daar vrees ik voor.

Denk eerder dat Mercier de bepalende factor was. Sowah is een one-trick-pony, die bij ons goed gedijde, complementair met de rest op het veld.
Maar ook niet vergeten dat die hier eigenlijk ook maar een paar maanden top (goed genoeg) was, voor de rest werd er vooral veel op gefoeterd.


Dat klopt helemaal hoor. Maar Henry was naar Sowah toe evenveel bepalend. Maar het was bij ons idd al ni goed genoeg, en met Maertens hebben we op die positie nu een waardige vervanger)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Jan Frans » di 24 mei 2022, 10:47

In principe ben ik geen voorstander van spelers die terugkeren naar hun oude club, maar als ik voor 1 speler misschien een uitzondering zou maken en hem het voordeel van de twijfel gun is hij het wel. Absolute voorwaarde is wel dat Brys blijft en het ook ziet zitten.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Maarten » za 28 mei 2022, 04:08

Thanks but no thanks. Bij Brugge enkel bevestigd wat ik al vermoedde. Kip zonder kop die hard en vaak kan lopen. En dat is het zowat.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18240
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro

Berichtdoor Jan Frans » za 28 mei 2022, 11:36

Maarten schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen vervlogen euro:Thanks but no thanks. Bij Brugge enkel bevestigd wat ik al vermoedde. Kip zonder kop die hard en vaak kan lopen. En dat is het zowat.

En bovendien niet telkens in de juiste richting
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6792
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen euro

Berichtdoor luckie » wo 14 sep 2022, 08:05

Dubbelpunt schreef in Re: Ex-spelers, ex-jeugdspelers, ex-trainers en ex-T.C.:Kamal die scoort in de Champions League, het is hem zo hard gegund. Qua mentaliteit echt een topgast, uit een verloren positie zich helemaal terug in de ploeg geknokt.


Kijk eens naar zijn ontlading:

Afbeelding

We kunnen alleen maar blij zijn met zijn vorderingen......
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 42985
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen euro

Berichtdoor nickohl » wo 14 sep 2022, 09:19

en hij brengt meteen zijn 9 miljoen op...
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen euro

Berichtdoor erik vanhove » do 15 sep 2022, 15:32

Zie mijn commentaar hoger op. Bewijst nu wel wat ik altijd in hem heb gezien : een zeer goede speler met een enorm loopvermogen, degelijke techniek en geweldige inzet. Al diegenen die hem hier zijn afgevallen, heeft hij een neus gezet.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1025
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen euro

Berichtdoor nickohl » do 15 sep 2022, 15:53

erik vanhove schreef in Re: Kamal Sowah: de man van 9 of 10 miljoen euro:Zie mijn commentaar hoger op. Bewijst nu wel wat ik altijd in hem heb gezien : een zeer goede speler met een enorm loopvermogen, degelijke techniek en geweldige inzet. Al diegenen die hem hier zijn afgevallen, heeft hij een neus gezet.

Tis nog wa vroeg voor victorie te kraaien hé Erik. Hij is nu 3-4 weken aan't spelen en wordt beter, zien hoe lang hij het volhoudt en hoe zwaar zijn terugval zal zijn (want die komt er zeker). Maar dat hij de dingen dat jij aanhaalt heeft dat zal niemand ontkennen.
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4598
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Vorige

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten


"like" ons op Facebook!
cron