Kawin Thamsatchanan

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Wimmel » wo 21 feb 2018, 23:05

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Dat is goed mogelijk (en misschien onvermijdbaar) maar je scheert hier wel twee uitersten over dezelfde kam.


Je kan wel niet ontkennen dat er sommigen waren die Kawin heel graag hadden zien blunderen om hem vervolgens hier en op de sociale media helemaal af te maken. Ik vind dat bijzonder laag, net zoals ik de persoonlijke aanvallen op Gillekens bijzonder laag vind.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » do 22 feb 2018, 01:27

Ja, daar komt natuurlijk wat psychologie bij kijken. Kawin staat in deze symbool voor de opgedrongen overname. Hij zelf, werd ook opgedrongen. Het gaat dan niet zozeer om die gast persoonlijk te zien falen, maar wel het falende beleid te ontmaskeren, het feit dat we onze club niet meer in handen hebben, dat er nu een alleenheerser is die geen affiniteit met de club heeft of met de stad of geschiedenis, en waar niks tegen in te brengen valt als die beslist om zot te gaan doen. Of een keeper binnen wil halen, met als enige doel zijn marketing in Thailand verder op punt te stellen. Terwijl Gillekens, hoewel 6 jaar jonger, symbool staat voor het "oude" Leuvense OHL, de eigen jeugd, het weinige dat de laatste jaren nog wat positief was ondanks de malaise. Ik denk dat elke rechtgeaarde supporter de voorkeur zou mogen geven aan eigen jeugd, boven de marketingstunt van de nieuwe eigenaar. Ervan uitgaande, dat ze voor de rest aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat moeten we inderdaad eerst nog afwachten.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor erik vanhove » do 22 feb 2018, 09:00

Volledig correct Maarten.
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » do 22 feb 2018, 09:26

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ja, daar komt natuurlijk wat psychologie bij kijken. Kawin staat in deze symbool voor de opgedrongen overname. Hij zelf, werd ook opgedrongen. Het gaat dan niet zozeer om die gast persoonlijk te zien falen, maar wel het falende beleid te ontmaskeren, het feit dat we onze club niet meer in handen hebben, dat er nu een alleenheerser is die geen affiniteit met de club heeft of met de stad of geschiedenis, en waar niks tegen in te brengen valt als die beslist om zot te gaan doen. Of een keeper binnen wil halen, met als enige doel zijn marketing in Thailand verder op punt te stellen. Terwijl Gillekens, hoewel 6 jaar jonger, symbool staat voor het "oude" Leuvense OHL, de eigen jeugd, het weinige dat de laatste jaren nog wat positief was ondanks de malaise. Ik denk dat elke rechtgeaarde supporter de voorkeur zou mogen geven aan eigen jeugd, boven de marketingstunt van de nieuwe eigenaar. Ervan uitgaande, dat ze voor de rest aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat moeten we inderdaad eerst nog afwachten.


Dit vat op een zeer genuanceerde wijze deze ganse polemiek samen.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43378
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor deeBartman » do 22 feb 2018, 09:47

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ja, daar komt natuurlijk wat psychologie bij kijken. Kawin staat in deze symbool voor de opgedrongen overname. Hij zelf, werd ook opgedrongen. Het gaat dan niet zozeer om die gast persoonlijk te zien falen, maar wel het falende beleid te ontmaskeren, het feit dat we onze club niet meer in handen hebben, dat er nu een alleenheerser is die geen affiniteit met de club heeft of met de stad of geschiedenis, en waar niks tegen in te brengen valt als die beslist om zot te gaan doen. Of een keeper binnen wil halen, met als enige doel zijn marketing in Thailand verder op punt te stellen. Terwijl Gillekens, hoewel 6 jaar jonger, symbool staat voor het "oude" Leuvense OHL, de eigen jeugd, het weinige dat de laatste jaren nog wat positief was ondanks de malaise. Ik denk dat elke rechtgeaarde supporter de voorkeur zou mogen geven aan eigen jeugd, boven de marketingstunt van de nieuwe eigenaar. Ervan uitgaande, dat ze voor de rest aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat moeten we inderdaad eerst nog afwachten.

Volledig akkoord, maar je kan toch ook niet zeggen dat de Thai heel zot heeft gedaan tot nu toe, alle ja een klein beetje zottekes misschien met onze Thaise keeper. Maar als je ziet dat OHL mee aan kop staat wat betreft opgestelde Belgen en dat er toch wel wat jeugdspelers kansen hebben gekregen dit seizoen dan heb ik in de verste verte nog geen goesting om mijn ploeg de rug toe te keren. Moest het hier zo gelopen zijn zoals bij Cercle, zou ik daar al veel meer aan denken, dan pakt den Thai dat toch beter aan, maar ja het valt af te wachten natuurlijk.
Hopelijk krijgt Nick evenveel kansen volgend seizoen en maakt hij niet mee wat Mignolet meemaakt.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » do 22 feb 2018, 12:44

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ja, daar komt natuurlijk wat psychologie bij kijken. Kawin staat in deze symbool voor de opgedrongen overname. Hij zelf, werd ook opgedrongen. Het gaat dan niet zozeer om die gast persoonlijk te zien falen, maar wel het falende beleid te ontmaskeren, het feit dat we onze club niet meer in handen hebben, dat er nu een alleenheerser is die geen affiniteit met de club heeft of met de stad of geschiedenis, en waar niks tegen in te brengen valt als die beslist om zot te gaan doen. Of een keeper binnen wil halen, met als enige doel zijn marketing in Thailand verder op punt te stellen. Terwijl Gillekens, hoewel 6 jaar jonger, symbool staat voor het "oude" Leuvense OHL, de eigen jeugd, het weinige dat de laatste jaren nog wat positief was ondanks de malaise. Ik denk dat elke rechtgeaarde supporter de voorkeur zou mogen geven aan eigen jeugd, boven de marketingstunt van de nieuwe eigenaar. Ervan uitgaande, dat ze voor de rest aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat moeten we inderdaad eerst nog afwachten.

correct onder woorden gebracht wat de overname bij de mensen psychologisch kan teweeg brengen. Kadert ook perfect in de tijdsgeest met de islamisering, vluchtelingenproblematiek etc.. Mensen voelen zich angstig, en zeker tegenover alles wat vreemd is. Dit heeft niet zo zeer of noodzakelijk met racisme te maken, maar alles met het zich niet meer thuis voelen in je vertrouwde habitat.

maar toch hierbij mijn kleine bedenkingen :

heilaas pindakaas : met deze situaties zullen we blijvend geconfronteerd worden in onze steeds maar verder globaliserende en digitaliserende wereld. We passen er ons dus maar beter aan aan.

Het ging natuurlijk niet om een statement te maken tov onze plaatselijke keeper. Pech voor Nick dat het uitgerekend een keeper moest zijn die (in hun ogen) het meeste kans op slagen in Europa heeft. Voor hetzelfde geld vloog er een andere speler uit waar veel minder controverse zou over zijn

En ja, met dat Thaïs geweld vind ik ook dat dat nogal meevalt. Voel mij absoluut niet minder thuis aan den dreef dan vorige seizoenen. Integendeel zelfs, vorige seizoenen voelde ik mij dikwijls "verweesd" omwille van bestuurlijke twisten en een dreigende instorting. Onze Thai brengt tenminste duidelijkheid en daadkracht (Wat mij betreft zou er zelfs wat meer Thaïs geweld aan te pas mogen komen. Lees : opkuis van onze twee krokodillen.
Laatst bijgewerkt door Jan Frans op do 22 feb 2018, 13:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » do 22 feb 2018, 12:55

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ja, daar komt natuurlijk wat psychologie bij kijken. Kawin staat in deze symbool voor de opgedrongen overname. Hij zelf, werd ook opgedrongen. Het gaat dan niet zozeer om die gast persoonlijk te zien falen, maar wel het falende beleid te ontmaskeren, het feit dat we onze club niet meer in handen hebben, dat er nu een alleenheerser is die geen affiniteit met de club heeft of met de stad of geschiedenis, en waar niks tegen in te brengen valt als die beslist om zot te gaan doen. Of een keeper binnen wil halen, met als enige doel zijn marketing in Thailand verder op punt te stellen. Terwijl Gillekens, hoewel 6 jaar jonger, symbool staat voor het "oude" Leuvense OHL, de eigen jeugd, het weinige dat de laatste jaren nog wat positief was ondanks de malaise. Ik denk dat elke rechtgeaarde supporter de voorkeur zou mogen geven aan eigen jeugd, boven de marketingstunt van de nieuwe eigenaar. Ervan uitgaande, dat ze voor de rest aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat moeten we inderdaad eerst nog afwachten.


Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3052
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » do 22 feb 2018, 14:15

deeBartman schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Volledig akkoord, maar je kan toch ook niet zeggen dat de Thai heel zot heeft gedaan tot nu toe, alle ja een klein beetje zottekes misschien met onze Thaise keeper. Maar als je ziet dat OHL mee aan kop staat wat betreft opgestelde Belgen en dat er toch wel wat jeugdspelers kansen hebben gekregen dit seizoen dan heb ik in de verste verte nog geen goesting om mijn ploeg de rug toe te keren. Moest het hier zo gelopen zijn zoals bij Cercle, zou ik daar al veel meer aan denken, dan pakt den Thai dat toch beter aan, maar ja het valt af te wachten natuurlijk.
Hopelijk krijgt Nick evenveel kansen volgend seizoen en maakt hij niet mee wat Mignolet meemaakt.


Vergeet niet wat er begin dit seizoen is gebeurd. Er was duidelijk nog vanalles niet in orde. Of dat met geld te maken had of niet, weet ik niet. Ik wacht dus de volgende transferperiode af om daarover een oordeel te vellen. In hoe verre was de voorbije zomer transferperiode een gevolgd van de "oude Belgen" filosofie van Van Wijk? Die zelfs eerst nog tegendraadse opstellingen moest maken om extra kwaliteit te krijgen, omdat het gewoon niet voldoende was. De Thai wou ongetwijfeld eerst zien welk vlees hij in de kuip had alvorens "te bruuskeren". Ik acht het niet onmogelijk dat die het eerste jaar nog wat laat gedijen om dan uit te pakken, nadat iedereen zich al een beetje heeft aangepast aan de Thaise vlaggetjes, de Thaise reclame, "amper" één Thaise (top?) transfer, het King Power @ Den Dreef stadion, de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken. Nadat hij iedereen heeft overtuigd dat het eigenlijk best wel allemaal meevalt. Nieve peloes, Britse manager, uitstapje naar Leicester...

Een beetje hoe een toptransfer wordt "gebracht". Die zit doorgaans ook op de bank de eerste wedstrijd (uit respect voor de originele basisspeler? Om te tonen dat ook hij zal moeten "knokken" voor zijn plaatsje?) om in minuut 58 in te vallen en nooit nog zijn basisplaats kwijt te geraken, zelfs al speelt hij slecht.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » do 22 feb 2018, 14:45

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
deeBartman schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Volledig akkoord, maar je kan toch ook niet zeggen dat de Thai heel zot heeft gedaan tot nu toe, alle ja een klein beetje zottekes misschien met onze Thaise keeper. Maar als je ziet dat OHL mee aan kop staat wat betreft opgestelde Belgen en dat er toch wel wat jeugdspelers kansen hebben gekregen dit seizoen dan heb ik in de verste verte nog geen goesting om mijn ploeg de rug toe te keren. Moest het hier zo gelopen zijn zoals bij Cercle, zou ik daar al veel meer aan denken, dan pakt den Thai dat toch beter aan, maar ja het valt af te wachten natuurlijk.
Hopelijk krijgt Nick evenveel kansen volgend seizoen en maakt hij niet mee wat Mignolet meemaakt.


Vergeet niet wat er begin dit seizoen is gebeurd. Er was duidelijk nog vanalles niet in orde. Of dat met geld te maken had of niet, weet ik niet. Ik wacht dus de volgende transferperiode af om daarover een oordeel te vellen. In hoe verre was de voorbije zomer transferperiode een gevolgd van de "oude Belgen" filosofie van Van Wijk? Die zelfs eerst nog tegendraadse opstellingen moest maken om extra kwaliteit te krijgen, omdat het gewoon niet voldoende was. De Thai wou ongetwijfeld eerst zien welk vlees hij in de kuip had alvorens "te bruuskeren". Ik acht het niet onmogelijk dat die het eerste jaar nog wat laat gedijen om dan uit te pakken, nadat iedereen zich al een beetje heeft aangepast aan de Thaise vlaggetjes, de Thaise reclame, "amper" één Thaise (top?) transfer, het King Power @ Den Dreef stadion, de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken. Nadat hij iedereen heeft overtuigd dat het eigenlijk best wel allemaal meevalt. Nieve peloes, Britse manager, uitstapje naar Leicester...

Een beetje hoe een toptransfer wordt "gebracht". Die zit doorgaans ook op de bank de eerste wedstrijd (uit respect voor de originele basisspeler? Om te tonen dat ook hij zal moeten "knokken" voor zijn plaatsje?) om in minuut 58 in te vallen en nooit nog zijn basisplaats kwijt te geraken, zelfs al speelt hij slecht.


Je vergeet de gratis truitjes of het gratis etentje bij het aanschaffen van het abonnement en het nieuwe scorebord.

Mr Top heeft met het aantrekken van Kawin ons duidelijk getoond welke financiële offers hij wil brengen.

Als er al 1.250.000 euro kan uitgegeven worden aan een gelijkwaardige (?) keeper als deze die we hebben. Deze keeper dan ook nog eens een contract krijgt van 5 jaar en daarbovenop ook nog het hoogste spelersloon, dan kun je daar alleen maar uit afleiden dat hier nu echt wel dure Top-transfers zullen aankomen. De aanwezige standaarden zijn hiermee van tafel geveegd. Het mag ons helemaal niet meer verbazen dat er nu degelijke spitsen van boven de 2.000.000 zullen aangetrokken worden. We mogen terecht hoge verwachtingen stellen. De toekomst oogt glorieus.
Laatst bijgewerkt door luckie op do 22 feb 2018, 15:30, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43378
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor teddy_ruxspin » do 22 feb 2018, 14:55

[

'...de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken.'

blauwe kleur : stadion ? Uitrusting ?
uit te pakken met ... ??
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » do 22 feb 2018, 15:21

teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:[

uit te pakken met ... ??


Nieuwe CEO ??

Nieuwe voorzitter ???
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor deeBartman » do 22 feb 2018, 15:23

luckie schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:... Ik acht het niet onmogelijk dat die het eerste jaar nog wat laat gedijen om dan uit te pakken, nadat iedereen zich al een beetje heeft aangepast ...



... We mogen terecht hoge verwachtingen stellen. De toekomst oogt glorieus.


Dat is inderdaad de hamvraag, wat gaat er gebeuren tijdens de volgende transferperiode, welk blik spelers wordt er opengetrokken? Engelse spelers? Nog wat Thaise spelers? Belgen? Eigen jeugd? ... De verwachtingen zullen inderdaad hoog gespannen zijn Luckie want met wat bijeengesprokkeld geld gaat ge niet veel dood doen, we zitten tenslotte in 1B waar de kans op stijgen bijna een loterij is en waar er weinig andere substantiële inkomsten zijn.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Kawin Thamsatchanan heeft een contract van 5 jaar

Berichtdoor luckie » do 22 feb 2018, 15:39

Kawin Thamsatchanan heeft een contract van 5 jaar

luckie schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Mr Top heeft met het aantrekken van Kawin ons duidelijk getoond welke financiële offers hij wil brengen.

Als er al 1.250.000 euro kan uitgegeven worden aan een gelijkwaardige (?) keeper als deze die we hebben. Deze keeper dan ook nog eens een contract krijgt van 5 jaar en daarbovenop ook nog het hoogste spelersloon, dan kun je daar alleen maar uit afleiden dat hier nu echt wel dure Top-transfers zullen aankomen. De aanwezige standaarden zijn hiermee van tafel geveegd. Het mag ons helemaal niet meer verbazen dat er nu degelijke spitsen van boven de 2.000.000 zullen aangetrokken worden. We mogen terecht hoge verwachtingen stellen. De toekomst oogt glorieus.


luckie schreef in Thaise broodheren: Geef ons heden ons dagelijks Thais brood:vr 16 feb 2018, 20:56 De Thaise broodheren: 'Geef ons heden ons dagelijks Thais brood'
De Thaise 'dodelijke' kogel is gelost. Nick Gillekens, dit seizoen basisspeler, moet op rechtstreeks commando vanuit de Thaise cockpit plaats ruimen voor Kawin Thamsatchanan.


luckie schreef in Re: Herman Meersseman (HLN) analyseert het voor ons:1. Ik bracht dit nieuws uit op het forum 51 uur voor de wedstrijd. Dit was voor mij geen gerucht. Vernam het uit eerste hand.


luckie schreef in Re: Herman Meersseman (HLN) analyseert het voor ons:Dat is duidelijk. We moeten niet rond de Thaise pot draaien: Het Thaise Rad van Fortuin heeft de pikorde veranderd. Zo simpel is dat. We moeten het niet anders voorstellen. Omfloersen heeft geen zin. De Thaise keeper wordt inderdaad klaargestoomd om volgend als onbetwistbare nr 1 te starten.


Men gaat geen speler een contract geven van 5 jaar om op de bank te gaan zitten. Alleen al de lengte van zijn contract maakt alles duidelijk. In de officiële communicatie wordt er nergens gesproken over deze 5 jaar. Men weet waarom.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43378
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » do 22 feb 2018, 19:01

teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
'...de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken.'

blauwe kleur : stadion ? Uitrusting ?
uit te pakken met ... ??


Heb je het bericht dan niet gelezen of het bericht waarop dat de reactie was? Deebartman stelt dat het hier beter is dan bij Cercle, omtrent Belgische spelers e.d. Dus we zullen zien. Voorlopig klopt dat, maar onze situatie deze zomer was ook anders dan bij Cercle, waar ze wat voorsprong hadden, waar alles sneller geregeld was. Hier waren de meeste transfers al geregeld voordat de deal rond was. Schuermans, Daeselaire, Berben... Onze eigenaar (ik kan niet zeggen "voorzitter" of CEO, want die hebben niks meer te koeken) kan nu zelfs zeggen "we hebben een jaar geprobeerd met die Belgische spelers, die komen duidelijk te kort, dus moet er "versterking" van buitenaf komen". Dus ik ben helemaal niet zo optimistisch dat we na de volgende transferperiode nog steeds met zoveel, of zelfs gewoon met "veel" Belgen zullen spelen.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor teddy_ruxspin » vr 23 feb 2018, 16:35

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
'...de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken.'

blauwe kleur : stadion ? Uitrusting ?
uit te pakken met ... ??


Heb je het bericht dan niet gelezen of het bericht waarop dat de reactie was? Deebartman stelt dat het hier beter is dan bij Cercle, omtrent Belgische spelers e.d. Dus we zullen zien. Voorlopig klopt dat, maar onze situatie deze zomer was ook anders dan bij Cercle, waar ze wat voorsprong hadden, waar alles sneller geregeld was. Hier waren de meeste transfers al geregeld voordat de deal rond was. Schuermans, Daeselaire, Berben... Onze eigenaar (ik kan niet zeggen "voorzitter" of CEO, want die hebben niks meer te koeken) kan nu zelfs zeggen "we hebben een jaar geprobeerd met die Belgische spelers, die komen duidelijk te kort, dus moet er "versterking" van buitenaf komen". Dus ik ben helemaal niet zo optimistisch dat we na de volgende transferperiode nog steeds met zoveel, of zelfs gewoon met "veel" Belgen zullen spelen.


Idd voorlopig en tot het tegendeel bewezen is.
Iedereen zijn mening natuurlijk, maar versterking van buitenaf hoeft toch niet meteen te betekenen dat er een blik Thais opengetrokken wordt of dat de beloften B van Leicester hier komen spelen ? (en eigen jeugd geen kans meer krijgt)
En ja, het stadion is al in blauw-wit enz...wil dat zeggen dat we volgend jaar ook in blauw-wit spelen ?
Btw, gewoon ter info, want ik weet het niet : in welke kleuren speelde Leicester voor de overname ?
teddy_ruxspin
 
Berichten: 372
Geregistreerd: do 02 apr 2015, 07:31

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » vr 23 feb 2018, 17:21

teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Btw, gewoon ter info, want ik weet het niet : in welke kleuren speelde Leicester voor de overname ?


De clubkleuren zijn niet veranderd. Toevallig waren de kleuren van de club deze ook van King Power.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43378
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » vr 23 feb 2018, 18:38

teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
'...de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken.'

blauwe kleur : stadion ? Uitrusting ?
uit te pakken met ... ??


Heb je het bericht dan niet gelezen of het bericht waarop dat de reactie was? Deebartman stelt dat het hier beter is dan bij Cercle, omtrent Belgische spelers e.d. Dus we zullen zien. Voorlopig klopt dat, maar onze situatie deze zomer was ook anders dan bij Cercle, waar ze wat voorsprong hadden, waar alles sneller geregeld was. Hier waren de meeste transfers al geregeld voordat de deal rond was. Schuermans, Daeselaire, Berben... Onze eigenaar (ik kan niet zeggen "voorzitter" of CEO, want die hebben niks meer te koeken) kan nu zelfs zeggen "we hebben een jaar geprobeerd met die Belgische spelers, die komen duidelijk te kort, dus moet er "versterking" van buitenaf komen". Dus ik ben helemaal niet zo optimistisch dat we na de volgende transferperiode nog steeds met zoveel, of zelfs gewoon met "veel" Belgen zullen spelen.


Idd voorlopig en tot het tegendeel bewezen is.
Iedereen zijn mening natuurlijk, maar versterking van buitenaf hoeft toch niet meteen te betekenen dat er een blik Thais opengetrokken wordt of dat de beloften B van Leicester hier komen spelen ? (en eigen jeugd geen kans meer krijgt)
En ja, het stadion is al in blauw-wit enz...wil dat zeggen dat we volgend jaar ook in blauw-wit spelen ?
Btw, gewoon ter info, want ik weet het niet : in welke kleuren speelde Leicester voor de overname ?


Met een blik Thaise spelers zullen we direct richting amateurvoetbal gaan.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3052
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » za 24 feb 2018, 02:57

teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
'...de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken.'

blauwe kleur : stadion ? Uitrusting ?
uit te pakken met ... ??


Heb je het bericht dan niet gelezen of het bericht waarop dat de reactie was? Deebartman stelt dat het hier beter is dan bij Cercle, omtrent Belgische spelers e.d. Dus we zullen zien. Voorlopig klopt dat, maar onze situatie deze zomer was ook anders dan bij Cercle, waar ze wat voorsprong hadden, waar alles sneller geregeld was. Hier waren de meeste transfers al geregeld voordat de deal rond was. Schuermans, Daeselaire, Berben... Onze eigenaar (ik kan niet zeggen "voorzitter" of CEO, want die hebben niks meer te koeken) kan nu zelfs zeggen "we hebben een jaar geprobeerd met die Belgische spelers, die komen duidelijk te kort, dus moet er "versterking" van buitenaf komen". Dus ik ben helemaal niet zo optimistisch dat we na de volgende transferperiode nog steeds met zoveel, of zelfs gewoon met "veel" Belgen zullen spelen.


Idd voorlopig en tot het tegendeel bewezen is.
Iedereen zijn mening natuurlijk, maar versterking van buitenaf hoeft toch niet meteen te betekenen dat er een blik Thais opengetrokken wordt of dat de beloften B van Leicester hier komen spelen ? (en eigen jeugd geen kans meer krijgt)
En ja, het stadion is al in blauw-wit enz...wil dat zeggen dat we volgend jaar ook in blauw-wit spelen ?
Btw, gewoon ter info, want ik weet het niet : in welke kleuren speelde Leicester voor de overname ?


Maar waar heb ik iets gezegd dat we volgend jaar in't blauw zouden spelen??? In Cercle spelen ze ook nog in groen en zwart he.

Nee, versterking van buitenaf wil niet zeggen dat er een blik Thai gaat opengetrokken worden, maar in Cercle zijn het ook niet allemaal Russen of Fransen die er nu rondlopen denk ik, of wel? Het ging 'm er om dat er in Cercle nog amper Belgen op het veld staan. Maakt mij dan weinig uit of dat Thai, Russen, Fransen of Hottentotten zijn. Het gaat om de letterlijke "onteigening" van OHL. Maar nogmaals, het hoeft zo niet te lopen, dus we zullen binnen een 6 tal maanden wel zien hoeveel beter de situatie nog is dan in Cercle. Hopelijk aanzienlijk.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » za 24 feb 2018, 09:00

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
teddy_ruxspin schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
'...de blauwe kleur van de hoofdsponsor, om daarna pas uit te pakken.'

blauwe kleur : stadion ? Uitrusting ?
uit te pakken met ... ??


Heb je het bericht dan niet gelezen of het bericht waarop dat de reactie was? Deebartman stelt dat het hier beter is dan bij Cercle, omtrent Belgische spelers e.d. Dus we zullen zien. Voorlopig klopt dat, maar onze situatie deze zomer was ook anders dan bij Cercle, waar ze wat voorsprong hadden, waar alles sneller geregeld was. Hier waren de meeste transfers al geregeld voordat de deal rond was. Schuermans, Daeselaire, Berben... Onze eigenaar (ik kan niet zeggen "voorzitter" of CEO, want die hebben niks meer te koeken) kan nu zelfs zeggen "we hebben een jaar geprobeerd met die Belgische spelers, die komen duidelijk te kort, dus moet er "versterking" van buitenaf komen". Dus ik ben helemaal niet zo optimistisch dat we na de volgende transferperiode nog steeds met zoveel, of zelfs gewoon met "veel" Belgen zullen spelen.


Idd voorlopig en tot het tegendeel bewezen is.
Iedereen zijn mening natuurlijk, maar versterking van buitenaf hoeft toch niet meteen te betekenen dat er een blik Thais opengetrokken wordt of dat de beloften B van Leicester hier komen spelen ? (en eigen jeugd geen kans meer krijgt)
En ja, het stadion is al in blauw-wit enz...wil dat zeggen dat we volgend jaar ook in blauw-wit spelen ?
Btw, gewoon ter info, want ik weet het niet : in welke kleuren speelde Leicester voor de overname ?


Maar waar heb ik iets gezegd dat we volgend jaar in't blauw zouden spelen??? In Cercle spelen ze ook nog in groen en zwart he.

Nee, versterking van buitenaf wil niet zeggen dat er een blik Thai gaat opengetrokken worden, maar in Cercle zijn het ook niet allemaal Russen of Fransen die er nu rondlopen denk ik, of wel? Het ging 'm er om dat er in Cercle nog amper Belgen op het veld staan. Maakt mij dan weinig uit of dat Thai, Russen, Fransen of Hottentotten zijn. Het gaat om de letterlijke "onteigening" van OHL. Maar nogmaals, het hoeft zo niet te lopen, dus we zullen binnen een 6 tal maanden wel zien hoeveel beter de situatie nog is dan in Cercle. Hopelijk aanzienlijk.


De huidige kern van Cercle (or shall I say, Cercles de Bruges):

- 10 Fransen
- 7 Belgen (waarvan 2 doelmannen die nooit spelen)
- 11 andere nationaliteiten

In totaal 7 huurspelers van Monaco.

Ik denk dat dit genoeg zegt.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3052
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Wimmel » za 24 feb 2018, 13:27

Maar Cercle heeft wel de beste papieren in handen om te promoveren. Ik denk dat de supporters van de Vereniging zich heel weinig aantrekken van de nationaliteit van hun spelers, zolang ze volgend seizoen maar terug in 1A staan
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6703
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » za 24 feb 2018, 15:09

Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maar Cercle heeft wel de beste papieren in handen om te promoveren. Ik denk dat de supporters van de Vereniging zich heel weinig aantrekken van de nationaliteit van hun spelers, zolang ze volgend seizoen maar terug in 1A staan


Wel, misschien, maar ik durf dat niet te zeggen. Cercle als "vereniging" is toch altijd wat prat gegaan op zijn authenticiteit. Ik denk dat er toch veel supporters zijn die het daar moeilijk mee hebben, ook al gaat het hen sportief beter af dan ons. En desondanks, de vraag is of we daar als Belgische supporter moeten in mee gaan. Je gaat opnieuw veel minder kansen krijgen voor eigen jeugd. Na de inhaalbeweging die we 20 jaar geleden in België gemaakt hebben, waar we nu de vruchten van plukken, zullen andere landen niet alleen een inhaalbeweging maken maar zal België ook zelf wegzakken.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor erik vanhove » za 24 feb 2018, 15:35

Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » za 24 feb 2018, 17:01

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maar Cercle heeft wel de beste papieren in handen om te promoveren. Ik denk dat de supporters van de Vereniging zich heel weinig aantrekken van de nationaliteit van hun spelers, zolang ze volgend seizoen maar terug in 1A staan


Wel, misschien, maar ik durf dat niet te zeggen. Cercle als "vereniging" is toch altijd wat prat gegaan op zijn authenticiteit. Ik denk dat er toch veel supporters zijn die het daar moeilijk mee hebben, ook al gaat het hen sportief beter af dan ons. En desondanks, de vraag is of we daar als Belgische supporter moeten in mee gaan. Je gaat opnieuw veel minder kansen krijgen voor eigen jeugd. Na de inhaalbeweging die we 20 jaar geleden in België gemaakt hebben, waar we nu de vruchten van plukken, zullen andere landen niet alleen een inhaalbeweging maken maar zal België ook zelf wegzakken.


Cercle stond destijds bekend als club met sterke doorstroming van jeugd, die ook kansen kregen in het eerste elftal

Denk maar aan Stijn Desmet, Tom De Sutter, Kristof D'Haene, Stephen Buyl, ...
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3052
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » zo 25 feb 2018, 10:49

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maar Cercle heeft wel de beste papieren in handen om te promoveren. Ik denk dat de supporters van de Vereniging zich heel weinig aantrekken van de nationaliteit van hun spelers, zolang ze volgend seizoen maar terug in 1A staan


Wel, misschien, maar ik durf dat niet te zeggen. Cercle als "vereniging" is toch altijd wat prat gegaan op zijn authenticiteit. Ik denk dat er toch veel supporters zijn die het daar moeilijk mee hebben, ook al gaat het hen sportief beter af dan ons. En desondanks, de vraag is of we daar als Belgische supporter moeten in mee gaan. Je gaat opnieuw veel minder kansen krijgen voor eigen jeugd. Na de inhaalbeweging die we 20 jaar geleden in België gemaakt hebben, waar we nu de vruchten van plukken, zullen andere landen niet alleen een inhaalbeweging maken maar zal België ook zelf wegzakken.


En ik denk dat de meeste Cercle supporters het absoluut niet moeilijk hebben met het feit dat ze nu finalewedstrijden mogen spelen om naar 1A te gaan, ipv playdowns te spelen..
Die zijn daar op dit ogenblik maar al te blij met Monaco
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » zo 25 feb 2018, 11:38

erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel

EIGEN VOLK EERST. Waar hebben we dat nog gehoord ?
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


"like" ons op Facebook!