Kawin Thamsatchanan

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » zo 21 jan 2018, 21:01

luc schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.

Inderdaad, en door steeds dezelfde zeurpieten.
Nu ik geloof nooit dat Nick de plaats moet ruimen voor de Thaise doelman. Dat is daar derde klasse van hier he.
In de play-offs zal die jongen wel eens zijn kans krijgen. En dat anderhalf miljoen kost ons niks. Is voor onze Thaise vriend.


Zijt maar zeker binnen enkele weken is Gillekens zijn plaats (van moeten) kwijt. Hadden ze Henkinet of Copa in de goal gezet dan moest den Thai niet ingrijpen en hadden we de eerste periode gewonnnen, blijkbaar vergeet ge snel.

Gij neemt uw dromen voor werkelijkheid. :lol:
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Hekke » wo 24 jan 2018, 20:36

Is die mens zijn werkvergunning al toegekomen?
Hekke
Autocorrect is a butcher!
 
Berichten: 419
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 16:08

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » do 25 jan 2018, 13:59

Hekke schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Is die mens zijn werkvergunning al toegekomen?


Vermoedelijk wel, trainde gisteren toch al mee volgens HLN
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor George » di 30 jan 2018, 13:25

slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Hekke schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Is die mens zijn werkvergunning al toegekomen?


Vermoedelijk wel, trainde gisteren toch al mee volgens HLN



Ik zag hem gisteren tegen Cercle met de beloften aan het werk en hoop op een kans bij de eerste ploeg.
George
 

Thamsatchanan maakt geslaagd debuut bij Beloften

Berichtdoor luckie » wo 31 jan 2018, 19:19

Thamsatchanan maakt geslaagd debuut bij Beloften

Afbeelding

Onze Thaise doelman maakte maandagavond zijn debuut bij OHL tegen de Beloften van Cercle Brugge. Het weinige werk dat Kawin op te knappen kreeg, deed hij voortreffelijk. De kapitein van de Thaise nationale ploeg coachte de jonge gasten, kwam enkele keren gepast tussen en straalde veel présence uit in doel. De Beloften haalden het met 3-0, na doelpunten van Boulenger, Odibo en Gilis.

De omstandigheden zaten wat tegen bij het debuut van Thamsatchanan. Een druilerige en zeer winderige maandagavond, slecht kunstlicht, kunstgras en een hoop jongens die Kawin net voor de wedstrijd voor het eerst had ontmoet. De Thaise doelman kon wel rekenen op de steun van enkele jonge landgenoten die al een tijdje in ons land vertoeven en hun wedstrijdjes meepikken bij Jong OHL. Er kwam zelfs een Thaise journalist speciaal over gevlogen uit Londen om Kawin aan het werk te zien. "Ik was ook al op de persvoorstelling van Thamsatchanan. In ons land is hij een echte ster. Voetbalfans in Thailand volgen met argusogen de prestaties van Kawin bij OHL. Ze hopen dat Flying Kawin, zoals zij hem noemen, snel zijn kans zal krijgen."

Clean sheet
De OHL-Beloften domineerden en kampeerden vaak op de helft van de bezoekers. Dat maakt dat Thamsatchanan niet vaak onder vuur kwam te liggen. Maar het werk dat de Thaise doelman op te knappen kreeg, deed hij met veel bravoure. "Ik ben vooral blij dat ik voor het eerst tussen de palen stond bij mijn nieuwe werkgever. Cool dat we winnen en dat ik mijn netten schoon kon houden", stelt Thamsatchanan.

Aanpassen en improviseren
Onze nieuwe aanwinst zit nog steeds in een aanpassingsfase. Hij heeft ongetwijfeld zowel een cultuur- als een voetbalschok achter de rug. Ook maandagavond was het aanpassen en improviseren geblazen voor Kawin. "Ik speelde nog maar een paar keer op kunstgras in mijn carrière. De bal stuiterde een stuk hoger op. De jongens die voor me voetbalden, kende ik uiteraard niet. Ik vond ons goed voetballen, met veel druk naar voor. De voorbije twee weken heb ik me vooral proberen te integreren, zowel in de groep als in het land en de cultuur. Gelukkig kan ik me uit de slag trekken in het Engels. Misschien moet ik ook wat Frans leren."

Challenge
Het was altijd al een droom van Thamsatchanan om te voetballen in Europa. Nu hij op zijn 28ste eindelijk zijn kans krijgt, wil hij die kost wat kost grijpen. "De uitdaging is enorm. Het weer, de taal, de cultuur, het voetbal, de manier van trainen, ... Het is allemaal nieuw voor me. Maar ik voel me elke dag beter en leer enorm veel bij op training. De spelers vingen me heel goed op en ik probeer mij zo snel als mogelijk te integreren. Mijn aanpassingsperiode zal nog wel wat tijd vergen. Toch hoop ik zo snel mogelijk tot de wedstrijdselectie te behoren. Daarom ga ik elke training voluit, in de hoop de coach te kunnen overtuigen van mijn kwaliteiten."

Stef Peuskens

http://www.ohl.be/nl/heren/nieuws/beric ... j-beloften
---------------------
Een Thaise God is nedergedaald.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » wo 31 jan 2018, 19:31

George schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Hekke schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Is die mens zijn werkvergunning al toegekomen?


Vermoedelijk wel, trainde gisteren toch al mee volgens HLN



Ik zag hem gisteren tegen Cercle met de beloften aan het werk en hoop op een kans bij de eerste ploeg.

Je liegt George alias Luc. Je was niet aanwezig.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » wo 14 feb 2018, 11:18

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor nickohl » wo 14 feb 2018, 11:22

Which performance?

2 weken na elkaar niks moeten doen :lol:
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » wo 14 feb 2018, 17:09

nickohl schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Which performance?

2 weken na elkaar niks moeten doen :lol:


Kan ook lost in translation zijn, waarmee bedoeld wordt "POII". Nu nog twee weken reguliere competitie. Nadien hij in doel? Vraag me ook af wat "het management" inhoudt. Bedoelen ze daarmee de "manager" of "het bestuur", want bij mijn weten is het toch nog altijd de trainer die de ploeg opstelt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Filip Elsen » wo 14 feb 2018, 17:36

Bij Arsenal of Man U zeggen ze tegen Wenger of Mourinho ook "manager".
Avatar gebruiker
Filip Elsen
Pale man in black
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 17:53
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » wo 14 feb 2018, 18:10

Filip Elsen schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Bij Arsenal of Man U zeggen ze tegen Wenger of Mourinho ook "manager".

Vandaar mijn vraag. Van wie hebben ze die informatie? Als het van Polle of Chris is, zou ik dat behoorlijk straf vinden moesten die zich ermee gaan moeien.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor nickohl » do 15 feb 2018, 09:54

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Filip Elsen schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Bij Arsenal of Man U zeggen ze tegen Wenger of Mourinho ook "manager".

Vandaar mijn vraag. Van wie hebben ze die informatie? Als het van Polle of Chris is, zou ik dat behoorlijk straf vinden moesten die zich ermee gaan moeien.

Tzal 9/10 van de manager van Kawin zijn 8-)
Avatar gebruiker
nickohl
It's-a-me!
 
Berichten: 4608
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 07:59
Woonplaats: Werchter
Supportersclub: Transfervrij

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Wimmel » do 15 feb 2018, 10:28

Met management bedoelen ze in Engelse termen de technische staf. Indien het over het bestuur zou gaan zou men spreken over 'the board'.

Er is toch ook niets dat er op wijst dat men zich van hogerhand met de opstelling bemoeit, of wel? Die Thaise jongeren hebben bijvoorbeeld nog nooit in de kern gezeten. Ze halen precies amper de bank bij de beloften. Als Top zich echt zou moeien zouden die gasten op zijn minst daar starten.
Avatar gebruiker
Wimmel
 
Berichten: 6702
Geregistreerd: wo 13 aug 2014, 20:01
Woonplaats: Bilzen
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor erik vanhove » do 15 feb 2018, 16:44

Ik verneem uit een zeer goede bron dat Nick Gillekens zeer binnenkort zijn status als 1e keeper kwijt zal zijn en dat Kawin (den Thai dus) eerste keeper wordt. Aldus verdwijnt een jeugd product uit de basisploeg. Ben echter niet verwonderd, was voorspelbaar dat het ging gebeuren gezien de grote commerciële belangen. Wel erg spijtig voor Nick, ploegspeler in hart en nieren en een vriendelijke jongen met een gouden hart (zie zijn Nick Gillekens foundation)
erik vanhove
Technisch directeurke
 
Berichten: 1026
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:41

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » do 15 feb 2018, 17:24

erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ik verneem uit een zeer goede bron dat Nick Gillekens zeer binnenkort zijn status als 1e keeper kwijt zal zijn en dat Kawin (den Thai dus) eerste keeper wordt. Aldus verdwijnt een jeugd product uit de basisploeg. Ben echter niet verwonderd, was voorspelbaar dat het ging gebeuren gezien de grote commerciële belangen. Wel erg spijtig voor Nick, ploegspeler in hart en nieren en een vriendelijke jongen met een gouden hart (zie zijn Nick Gillekens foundation)


viewtopic.php?f=18&p=58764#p58764
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » do 15 feb 2018, 23:43

erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Ik verneem uit een zeer goede bron dat Nick Gillekens zeer binnenkort zijn status als 1e keeper kwijt zal zijn en dat Kawin (den Thai dus) eerste keeper wordt. Aldus verdwijnt een jeugd product uit de basisploeg. Ben echter niet verwonderd, was voorspelbaar dat het ging gebeuren gezien de grote commerciële belangen. Wel erg spijtig voor Nick, ploegspeler in hart en nieren en een vriendelijke jongen met een gouden hart (zie zijn Nick Gillekens foundation)

Ben je al op die matchen van de foundation geweest ? En wat heeft dat te maken met wie moet afgetest worden ? Van mij mag de vriendelijke jongen met het gouden hart blijven staan maar dat heeft er niks mee te maken he.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » vr 16 feb 2018, 18:24

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.

Inderdaad, en door steeds dezelfde zeurpieten.
Nu ik geloof nooit dat Nick de plaats moet ruimen voor de Thaise doelman. Dat is daar derde klasse van hier he.
In de play-offs zal die jongen wel eens zijn kans krijgen. En dat anderhalf miljoen kost ons niks. Is voor onze Thaise vriend.

Morgen is het zover. Kawin gaat keepen. Vroeger dan ik verwacht had maar dan weten we direct welk vlees we in de kuip hebben.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » vr 16 feb 2018, 19:41

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.

Inderdaad, en door steeds dezelfde zeurpieten.
Nu ik geloof nooit dat Nick de plaats moet ruimen voor de Thaise doelman. Dat is daar derde klasse van hier he.
In de play-offs zal die jongen wel eens zijn kans krijgen. En dat anderhalf miljoen kost ons niks. Is voor onze Thaise vriend.

Morgen is het zover. Kawin gaat keepen. Vroeger dan ik verwacht had maar dan weten we direct welk vlees we in de kuip hebben.


Voila Will, dan weten we direct waarover we praten..
Bedankt voor de info
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » vr 16 feb 2018, 20:08

slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:vr 16 feb 2018, 18:24
Morgen is het zover. Kawin gaat keepen. Vroeger dan ik verwacht had maar dan weten we direct welk vlees we in de kuip hebben.

Voila Will, dan weten we direct waarover we praten..
Bedankt voor de info


Beste 'slackdeklipper' deze primeur bracht ik al 25 uur vroeger.

Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luc » za 17 feb 2018, 13:42

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Inderdaad.

Moest er ons een Engelse keeper opgedrongen worden dan zou daar amper een haan naar kraaien.

Waarom? Omdat een Engelse spelers (ookal speelde die enkel in de lagere divisies) hoger aangeschreven staan dan Thaise voetballers.


En gij gelooft dat??? Als hier morgen een Engelsman staat wordt er gezeurd dat we onze eigenheid verloren hebben, dat de beslissingen i.v.m. OHL in Engeland genomen worden en dat we de afvalbak zijn van Leicester. Er zou ook nog bijverteld worden dat dit allemaal de schuld in van PVDS en CVDB.

Inderdaad, en door steeds dezelfde zeurpieten.
Nu ik geloof nooit dat Nick de plaats moet ruimen voor de Thaise doelman. Dat is daar derde klasse van hier he.
In de play-offs zal die jongen wel eens zijn kans krijgen. En dat anderhalf miljoen kost ons niks. Is voor onze Thaise vriend.

Morgen is het zover. Kawin gaat keepen. Vroeger dan ik verwacht had maar dan weten we direct welk vlees we in de kuip hebben.



Eindelijk
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 883
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » zo 18 feb 2018, 16:09

Om op de discussie verder te gaan uit het wedstrijdtopic. Bij het herbekijken van die goal, blijf ik erbij dat die bal niet onhoudbaar was. Ik ga niet spreken van een flater of fout van de keeper, maar hij lijkt hier toch eerder traag te reageren. Lijkt een beetje slowmotion eigenlijk, krijgt geen snelheid/hoogte in zijn sprong . Oordeel zelf. Ik heb ook de indruk dat hij op het moment van het schot al een stapje opzij had mogen zetten.

http://www.proximus11.be/nl/proximus-l ... -69-losada

Afbeelding

PS: het is niet mijn bedoeling hier een anti-Kawin post van te maken. In't verleden werden dit soort situaties bij Gillekens ook al onder de loep genoemen.
Laatst bijgewerkt door Maarten op zo 18 feb 2018, 16:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » zo 18 feb 2018, 16:17

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Bij het herbekijken van die goal, blijf ik erbij dat die bal niet onhoudbaar was. Ik ga niet spreken van een flater of fout van de keeper, maar hij lijkt hier toch zeer traag te reageren. Lijkt een beetje slowmotion eigenlijk. Oordeel zelf.

http://www.proximus11.be/nl/proximus-le ... -69-losada


Lijkt mij vooral goed getrapt van die opgefokte dikke nek
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » zo 18 feb 2018, 16:28

slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Lijkt mij vooral goed getrapt van die opgefokte dikke nek


Goed getrapt staat buiten kijf, maar ik denk gewoon dat de bal wel te pakken was. In de volledige samenvatting kan je nog net zien waar die bal binnengaat (een meter van de paal) en waar Kawin op dat moment "zweeft". Veel afstand tov zijn afsprong heeft hij niet gemaakt heb ik de indruk. Hij gaat er ook niet echt gestrekt naar toe. Niet vergeten dat dit een boogbal was uit een haakse stand, geen pegel recht op recht.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor dartagnan » ma 19 feb 2018, 07:39

Moeilijke bal, is getrapt van binnen de rechthoek , die komt er snel aan. Neemt niet weg dat hij daar nu niet bepaald een grootse indruk nalaat.... Ik zie elke week doelpunten waar doelman net niet aankan, maar wel indruk maakt door zijn poging om bal te stoppen (ik heb soms dan ook meer oog voor doelman dan bal/speler). Dit is zeker niet zo’n fase... Had hij de bal kunnen stoppen, misschien. Had hij er korter bij kunnen zijn door anticipatie, opstelling, etc, zeker.

Wordt vervolgd maar voorlopig zeker geen meerwaarde tov Nick, en gezien het bedrag dat voor hem vernoemd word, zou hij eigenlijk in minder dan 3 wedstrijden als beste keeper van 1B moeten vernoemd worden....
dartagnan
Getrouwd met OHL
 
Berichten: 549
Geregistreerd: do 28 mei 2015, 07:09

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luc » ma 19 feb 2018, 13:43

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Lijkt mij vooral goed getrapt van die opgefokte dikke nek


Goed getrapt staat buiten kijf, maar ik denk gewoon dat de bal wel te pakken was. In de volledige samenvatting kan je nog net zien waar die bal binnengaat (een meter van de paal) en waar Kawin op dat moment "zweeft". Veel afstand tov zijn afsprong heeft hij niet gemaakt heb ik de indruk. Hij gaat er ook niet echt gestrekt naar toe. Niet vergeten dat dit een boogbal was uit een haakse stand, geen pegel recht op recht.

Afbeelding



Spijtig dat je die vergelijkingen niet gemaakt hebt in 't verleden toen Nick nog in de goal stond. Maar dan zou je teveel werk gehad hebben om alles op het forum te posten.
Avatar gebruiker
luc
I ♥ Nick Gillekens
 
Berichten: 883
Geregistreerd: ma 05 mei 2014, 17:24

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten


"like" ons op Facebook!