Kawin Thamsatchanan

Individuele prestaties en evoluties (sportief, mentaal, medisch...) van de spelers. Eén topic per speler/trainer.

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » zo 25 feb 2018, 11:42

Wimmel schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Maar Cercle heeft wel de beste papieren in handen om te promoveren. Ik denk dat de supporters van de Vereniging zich heel weinig aantrekken van de nationaliteit van hun spelers, zolang ze volgend seizoen maar terug in 1A staan

Waarschijnlijk is dat zo, maar ik heb Cercle, en bij uitbreiding hun supporters altijd al een zielig clubje gevonden.
(een van de beste "voetbalmoppen" vind ik nog altijd dat ze bij Cercle ook ligplaatsen verkopen )
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » zo 25 feb 2018, 11:52

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel

EIGEN VOLK EERST. Waar hebben we dat nog gehoord ?

Erik , ik verklaar mij nader. Zoveel mogelijk Belgen botst met het vrij verkeer van personen binnen de Europese Gemeenschap. Besef toch aub dat dit niet meer terug te draaien is, tenzij er een oorlog uitbreekt op ons continent.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor georgebest » zo 25 feb 2018, 11:56

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel

EIGEN VOLK EERST. Waar hebben we dat nog gehoord ?


Een beetje spijtig dat uitgerekend jij met je genuanceerde en beargumenteerde meningen, met zo 'n ongefundeerde dooddoener op de proppen komt. Dat zou je toch eerder van mij moeten verwachten. ;)
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor KlaaZ » zo 25 feb 2018, 13:21

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel

EIGEN VOLK EERST. Waar hebben we dat nog gehoord ?

Erik , ik verklaar mij nader. Zoveel mogelijk Belgen botst met het vrij verkeer van personen binnen de Europese Gemeenschap. Besef toch aub dat dit niet meer terug te draaien is, tenzij er een oorlog uitbreekt op ons continent.


Daar botst het niet mee aangezien het op dit moment al bestaat en perfect legaal is (x Belgen op het wedstrijdblad, x spelers met minstens 3 jaar opleiding bij de club in kwestie voor hun 21ste verjaardag als ik me niet vergis). Dat 'zoveel mogelijk Belgen op het wedstrijdblad' heeft trouwens vooral te maken met het beschermen van eigen jeugd en de investeringen daarin. Als clubs geen beperkingen hebben op het aantal buitenlandse spelers in hun kern, wordt het financieel interessanter om alleen in dat type spelers te investeren. Dan krijgt ge een afbouw van uw eigen jeugdopleiding en die is niet alleen van belang voor de doorstroming van Belgisch talent maar heeft ook op sociaal vlak een grote impact. Sport is meer dan alleen business, dat lijken sommigen hier gemakshalve te vergeten.
Avatar gebruiker
KlaaZ
Kijk eens diep in mijn Ogun
 
Berichten: 1948
Geregistreerd: zo 06 dec 2015, 21:30
Supportersclub: Den Twaalfde Man
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » zo 25 feb 2018, 19:17

georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel

EIGEN VOLK EERST. Waar hebben we dat nog gehoord ?


Een beetje spijtig dat uitgerekend jij met je genuanceerde en beargumenteerde meningen, met zo 'n ongefundeerde dooddoener op de proppen komt. Dat zou je toch eerder van mij moeten verwachten. ;)

soms moet je al eens een bommetje lossen om iedereen op scherp te houden. Mij ging het om het ongenuanceerde "zo veel mogelijk Belgen" Ik zou eerder zeggen : " zo veel mogelijk goede spelers" ( en als daar Belgen bij zijn, zo veel te beter)

Maar ik vrees (vrees !!) dat sommige evoluties in het voetbalwereldje onomkeerbaar zijn
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor georgebest » zo 25 feb 2018, 20:08

Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
georgebest schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Jan Frans schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
erik vanhove schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Juist Maarten, Belgie moet een opleidingsland blijven in het voetbal. Dus zoveel mogelijk Belgen op wedstrijd blad is essentieel

EIGEN VOLK EERST. Waar hebben we dat nog gehoord ?


Een beetje spijtig dat uitgerekend jij met je genuanceerde en beargumenteerde meningen, met zo 'n ongefundeerde dooddoener op de proppen komt. Dat zou je toch eerder van mij moeten verwachten. ;)

soms moet je al eens een bommetje lossen om iedereen op scherp te houden. Mij ging het om het ongenuanceerde "zo veel mogelijk Belgen" Ik zou eerder zeggen : " zo veel mogelijk goede spelers" ( en als daar Belgen bij zijn, zo veel te beter)

Maar ik vrees (vrees !!) dat sommige evoluties in het voetbalwereldje onomkeerbaar zijn


Ik zou de phrase "zo veel mogelijk Belgen" interpreteren als: zo veel mogelijk jonge gasten uit de eigen opleiding (dat kan geen probleem zijn want de opleiding behoort tot de beste van het land), zo veel mogelijk spelers die zich willen inzetten voor de club en waar de supporters zich mee kunnen identificeren (Gorius, Simaeys, Persoons, Kostovski...) Zo weinig mogelijk spelers van "academies" die opgedrongen worden en die zo snel mogelijk weg/hoger willen.
georgebest
East west
 
Berichten: 512
Geregistreerd: ma 27 feb 2017, 20:19

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Pelotas » ma 26 feb 2018, 13:56

On a side note, eind Maart is er zoiets als de "King's Cup", een jaarlijks vriendschappelijk toernooi in Thailand met enkele uitgenodigde teams.

Op 23 Maart is het Thailand - Gabon en dan op 25 Maart spelen ze nogmaals, tegen de winnaar/verliezer van de andere wedstrijd tssn Slovakije en Verenigde Arabische Emiraten.

Eind maart begint PO2 ook weer... benieuwd of Thamsatchanan geselecteerd zal worden, of OHL hem dan zal laten spelen en wie we dan onder de lat zien bij OHL. Je zou denken Gillekens maar ik zag nu net dat die einde contract is itt Henkinet (en Copa).
Avatar gebruiker
Pelotas
Beleider
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 21:55
Woonplaats: Veltem, Leuven, Kessel-Lo
Supportersclub: geen

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » ma 26 feb 2018, 14:02

Pelotas schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Gillekens maar ik zag nu net dat die einde contract is itt Henkinet (en Copa).


luckie schreef in Re: Herman Meersseman (HLN) analyseert het voor ons:Aangezien Nick Gillekens einde contract is en er over een nieuw contract moet onderhandeld worden, hebben ze hem natuurlijk in een houdgreep. Enerzijds hopen ze dat hij geen nieuw contract tekent want dat kunnen zij zeggen dat zij het spijtig vinden dat Nick niet wilde bijtekenen. Om de druk op Nick te verhogen moet de Thaise keeper nu spelen. Anderzijds maken ze Nick duidelijk dat hij geen hoge looneisen mag stellen. Nick weet ondertussen ook dat de Thaise doelman het hoogste loon op de club heeft. Dus Nick gaat moeten kiezen tussen de pest en de cholera. Zijn contract loopt ten einde op 30 juni 2018 maar de club heeft een optie van één jaar. Lichten ze deze dan zit hij ook vast. Gaat hij weg dan kunnen ze deze optie lichten en hem nog ten gelde maken. Als hij het lijdzaam ondergaat dan kunnen ze er ook niets meer voor vangen. Maar hij heeft wel een alternatief. Dus het belooft.
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » wo 07 maart 2018, 18:57

'In Thailand kon ik doen wat ik wou'

Afbeelding

Uit Sport/Voetbalmagazine van 07/03/18

Hij deed 84.000 Thais midden in de nacht opstaan om via streaming een U21-match in België te bekijken. Kawin Thamsatchanan is een echte vedette in zijn land. Na een flirt met Manchester United kwam hij met zijn kattensprongen en een diploma management naar OHL.

Kawin Thamsatchanan: 'Ik hoop een model te zijn voor de kinderen van mijn land, een voorbeeld om het ook tot profvoetballer te schoppen.'

In Bangkok is Kawin Thamsatchanan even populair als Thibaut Courtois. Misschien nog meer. Op 2 februari zaten er bijna evenveel supporters aan hun computer om zijn eerste match voor OHL te volgen, dan er in totaal in de Belgische stadions zaten. 'Omdat het gemakkelijker is om via het internet te kijken', nuanceert hij bescheiden. Op zijn 28e is de doelman voor het eerst in Europa aan de slag. Hij wil al het goede dat zijn landgenoten van hem denken bevestigen.

Meestal noemen doelmannen de sierlijke Buffon en Casillas als hun idolen. Bij jou is dat Oliver Kahn. Waarom?

Kawin Thamsatchanan: 'Ik heb zijn karakter altijd bewonderd. Hij gaf de indruk in alle omstandigheden de zaken onder controle te hebben. Ik herinner me een match uit de Bundesliga waarin hij een bal tegen de lat devieerde en al begon te roepen nog voor hij gezien had of de bal buiten was. Een aanvaller die voor hem opdook, had schrik. Dat wil ik ook bereiken.'

Hoe ben je tussen de palen beland?

Thamsatchanan: 'Zoals alle kinderen speelde ik eerst overal een beetje. Toen ik zeven was amuseerde ik me een namiddag met een vriendje dat de bal tussen mijn benen schoot. Ik moest dan zo snel mogelijk omdraaien en op de bal duiken. Dat ging blijkbaar goed, want hij zei: 'Jij moet keeper worden!' Ik heb dan thuis alles gezocht wat een keeper nodig had: een shirt met lange mouwen, kousen, schoenen... Maar ik had geen handschoenen. Ik ben naar de supermarkt gegaan en heb motorhandschoenen gekocht. ( glimlacht) Wist ik veel wat keepershandschoenen waren, ik wou gewoon iets aan mijn handen hebben.'

Wat voor jeugd had je in Bangkok?

Thamsatchanan: 'Een mooie jeugd. Ik woonde er met mijn ouders en mijn broer. Mijn vader was restauranthouder. Ik kon hem nooit echt helpen omdat ik altijd bezig was met voetbal en school. Ik had het geluk dat ik niet voor school hoefde te betalen omdat ik voor de jeugdploegen van de school speelde.'
Professionalisering

De laatste vijftien jaar is voetbal in Thailand heel populair geworden. Heb je dat zelf gemerkt tijdens je opleiding?

Thamsatchanan: 'Toen ik een kind was, was er amper sprake van profvoetballers: de spelers in eerste klasse gingen werken voor en na de trainingen. Toen ik besloot op het voetbal te focussen, was dat al veranderd. Er waren meer middelen, infrastructuur en organisatie. Ik werd goed begeleid.'

Je tekende een contract bij SCG Muangthong United, een ambitieuze club die sinds haar oprichting in 1989 al veel successen kende. Je hebt zelf vier titels gewonnen. Waaraan is dat succes te danken?

Thamsatchanan: 'De voorzitter is echt bezeten van voetbal. Het is zijn bedoeling om het Thaise voetbal zoveel mogelijk te professionaliseren. Door successen te behalen met SCG wilde hij een effect hebben op het hele land. Ik heb veel dingen zien veranderen. Toen ik naar Muangthong ging, had het stadion een kleine tribune en konden er hooguit 5000 toeschouwers binnen. Nu is er plaats voor 20.000 man.'

Je hebt een bijzondere ploegmaat gehad: Robbie Fowler.

Thamsatchanan: 'Door zijn komst werd onze club direct bekend over heel het land. Het was geweldig om met hem samen te spelen nadat ik hem al zo vaak op tv had gezien. Technisch was hij nog altijd top, maar fysiek was het niet veel soeps meer. Normaal ook, op zijn leeftijd. Nochtans hielp hij de ploeg enorm, ik denk niet dat hij daar met vakantie was. Enfin, dat hoop ik toch...' ( lacht)

Bij de nationale ploeg heb je kunnen werken met Bryan Robson (ex-Manchester United). Heeft hij ook een bijdrage geleverd aan de professionalisering van het Thaise voetbal?

Thamsatchanan: 'Hij gaf de indruk een zachte coach te zijn en zo heeft hij de ploeg op psychologisch vlak hervormd. Voor elke match maakte hij ons agressief, in de goeie zin. Hij heeft vanaf mijn eerste match een impact op mij gehad. Het was tegen Iran, de grootste natie van het continent. Ik was negentien en ik had goed gespeeld. Een andere trainer is me toen komen zeggen dat Bryan Robson me wilde laten testen bij Manchester United. Lieve hemel! Jammer genoeg blesseerde ik me enkele dagen nadien aan mijn hand en mocht ik drie maanden niet voetballen. In die tijd ging Robson weg bij de nationale ploeg en was de droom voorbij.'

Kan Thailand concurreren met landen als Japan, Zuid-Korea of Iran?

Thamsatchanan: 'Dat is moeilijk op dit moment. Ze hebben al tientallen jaren een professionele structuur en volgen de ontwikkeling van hun talenten heel aandachtig op. In Thailand zijn de dingen in beweging, maar het is nog wat vroeg om te oogsten. We zitten nu wel in een goeie periode: we bereikten voor het eerst in tien jaar de derde kwalificatieronde voor het WK en we plaatsten ons voor de Azië Cup in 2019. Onze ambitie is - echt waar - de halve finales.'

Medaille

Op welk moment ben je de vedette van het Thaise voetbal geworden?

Thamsatchanan: 'Toen ik titularis werd in de nationale ploeg. Maar ik heb jaren moeten knokken en blessures overwinnen om daar te geraken. Ik ondervond hoe populair ik was toen ik op een dag naar een winkelcentrum ging en er iemand naar mij kwam voor een handtekening. Daarop wilde iemand een foto en zo ging het maar door. Ik hou daar wel van, ik schiet graag goed op met de fans.'

Heb je een bepaalde taak te vervullen voor je land?

Thamsatchanan: 'Ik hoop een model te zijn voor de kinderen, een voorbeeld om het ook tot profvoetballer te schoppen. Enkele jaren geleden kon ik de medaille van de eerbiedwaardige orde van Direkgunabhorn ( vanwege een grote verdienste voor het land, nvdr) krijgen, maar ik was toen niet in Thailand dus is het niet doorgegaan.'

Je situatie in Thailand was heel comfortabel, je was titularis bij de beste club van het land en je speelde bij de nationale ploeg. Is het dan geen risico om naar de Belgische tweede klasse te gaan?

Thamsatchanan: 'Ja, dat is een risico. In Thailand kon ik doen wat ik wou. Maar omdat ik altijd al naar Europa wilde, liet ik deze kans niet schieten. Een nieuw land ontdekken, een nieuwe cultuur, supporters, enzovoort... Dat interesseert me allemaal.'

Je bent naar verluidt al op verkenning getrokken in Leuven en naar de Leeuw van Waterloo.

Thamsatchanan: 'Ja, ik heb al wat rondgekeken in Leuven met enkele Thaise spelers die bij de jeugd van OHL spelen. In Waterloo was ik in de eerste plaats om een bezoek te brengen aan de boeddhistische tempel. Het is pas nadien dat ik over die Fransman hoorde, Napoleon, en over zijn nederlaag hier in België.'

Diploma

'Ik heb een diploma management', vertelt KawinThamsatchanan, 'en ik zou wel graag een bedrijf leiden na het voetbal, al weet ik nog niet in wat. Ik vond het een fijne periode aan de universiteit, maar om eerlijk te zijn: vaak ben ik niet naar de les geweest. Ik regelde het zo dat ik één ochtend per week studeerde ( lacht) en de proffen hadden daar begrip voor omdat ik in eerste klasse voetbalde. Ik weet nog dat de een of de andere me weleens hielp bij de examens.'

http://sportmagazine.knack.be/sport/mag ... 73209.html
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » do 22 maart 2018, 10:17

Afbeelding
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » do 22 maart 2018, 16:03

De Thaise nationale ploeg plaatst zich voor de finale na strafschoppen ten koste van Gabon.
Aanvoerder Kawin stopt 2 elfmeters. :+:
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » do 22 maart 2018, 16:04



---------------

Twee elfmeters gestopt? Die gaat hier niet lang blijven als het zo zit. Leicester is calling.....
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » do 22 maart 2018, 17:29

slackdeklipper schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:De Thaise nationale ploeg plaatst zich voor de finale na strafschoppen ten koste van Gabon.
Aanvoerder Kawin stopt 2 elfmeters. :+:

Uitslag 4-2. Dit is inderdaad een zeer sterk punt van Kawin. Maar Nick zit ook in mijn hart gesloten. Ik kan tussen die twee gasten niet kiezen. Ik hoop enkel dat het serieus gaat verlopen en we zullen ze beiden nodig hebben.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » do 22 maart 2018, 22:48

Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor deeBartman » vr 23 maart 2018, 09:10

Goed gepakt, zeker die eerste gestrekt in de hoek, wel op "keepershoogte".
Bij Gabon Ovono (ex-Oostende) in de goal.
Avatar gebruiker
deeBartman
Geen nagel om aan zijn gat te krabben
 
Berichten: 4153
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 08:24
Woonplaats: Kessel-Lo

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » vr 23 maart 2018, 14:45

Het redden van strafschoppen maakt u nog geen topkeeper.

Gelukkig en de plaatsing van de bal spelen ook een grote rol.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » vr 23 maart 2018, 14:59

Klopt Sakke, maar als het goed is mag het ook gezegd worden. Keurig gepakt, twee maal dezelfde hoek wel en gelijkaardig getrapt.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Will » vr 23 maart 2018, 15:06

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het redden van strafschoppen maakt u nog geen topkeeper.

Gelukkig en de plaatsing van de bal spelen ook een grote rol.

Inderdaad en dat werd hier door niemand al gezegd.
Avatar gebruiker
Will
Peetvader
 
Berichten: 3186
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 13:15
Supportersclub: den dreef
waarschuwingen: 2

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » vr 23 maart 2018, 17:45

Will schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het redden van strafschoppen maakt u nog geen topkeeper.

Gelukkig en de plaatsing van de bal spelen ook een grote rol.

Inderdaad en dat werd hier door niemand al gezegd.


Ik heb ook nooit beweerd dat iemand dat heeft gezegd.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor OHLer » vr 23 maart 2018, 20:37

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het redden van strafschoppen maakt u nog geen topkeeper.

Gelukkig en de plaatsing van de bal spelen ook een grote rol.


Hoeveel echte topkeepers zijn er? :roll:
Avatar gebruiker
OHLer
Nr11
 
Berichten: 3744
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 19:14

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Jan Frans » vr 23 maart 2018, 20:54

Ik weet niet goed wat ik hier allemaal van moet denken. Hoe was zijn prestatie tijdens de wedstrijd ? En dat tornooitje is natuurlijk iets van twee keer niks. Maar langs de andere kant : een strafschoppen serie is overal eender, en er zal daar ook wel flink wat druk geweest zijn.
Ik waag mij niet graag aan voorspellingen, maar Kawin heeft toch alles in zich om een soort cultfiguur te worden in onze competitie. Of we mede door hem gaan kunnen promoveren is een andere kwestie. PO II zal ons veel duidelijk maken.
Avatar gebruiker
Jan Frans
Pollenallergie
 
Berichten: 6818
Geregistreerd: wo 23 apr 2014, 16:48

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Sakke91 » za 24 maart 2018, 11:53

OHLer schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het redden van strafschoppen maakt u nog geen topkeeper.

Gelukkig en de plaatsing van de bal spelen ook een grote rol.


Hoeveel echte topkeepers zijn er? :roll:


Ik wil maar gewoon zeggen, maak er geen Buffon van omdat hij 2 penalty's red.
Avatar gebruiker
Sakke91
Wiskundige
 
Berichten: 3051
Geregistreerd: di 15 apr 2014, 19:28

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor slackdeklipper » za 24 maart 2018, 14:33

Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
OHLer schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:
Sakke91 schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Het redden van strafschoppen maakt u nog geen topkeeper.

Gelukkig en de plaatsing van de bal spelen ook een grote rol.


Hoeveel echte topkeepers zijn er? :roll:


Ik wil maar gewoon zeggen, maak er geen Buffon van omdat hij 2 penalty's red.


Dat hoeft niet, het minimaliseren evenmin
Avatar gebruiker
slackdeklipper
Tragen drinker
 
Berichten: 1925
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 15:36
Supportersclub: Top is TOP

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor Maarten » za 24 maart 2018, 14:52

Lijkt me vooral interessant om weten of hij in het verleden een hoger dan gemiddeld percentage penalty's heeft gestopt of niet. Misschien is hij wel goed op penalty. Of het kan evengoed toeval zijn.
Avatar gebruiker
Maarten
Betweter ≠ bedwetter
 
Berichten: 18261
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 14:10
Woonplaats: Leuven
Supportersclub: Maarten

Re: Kawin Thamsatchanan

Berichtdoor luckie » za 24 maart 2018, 15:37

Maarten schreef in Re: Kawin Thamsatchanan:Lijkt me vooral interessant om weten of hij in het verleden een hoger dan gemiddeld percentage penalty's heeft gestopt of niet. Misschien is hij wel goed op penalty. Of het kan evengoed toeval zijn.


Misschien waren het miraculeuze reddingen? De handen van Boeddha? Een effect van de Thaise monniken?
Avatar gebruiker
luckie
Luckieleaks
 
Berichten: 43376
Geregistreerd: ma 14 apr 2014, 17:19
Supportersclub: Den Dreef

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & trainers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


"like" ons op Facebook!